Het slabbetje en de triangel hebben TS verradenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:05 schreef Yasmin__x het volgende:
Dat heeft jouw collega goed gezien.
Dat tuig begint te spelen...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het slabbetje en de triangel hebben TS verraden
Meteen melden bij HR, dat soort pestgedrag kunnen we niet tolereren op de werkvloer. Die kan d'r in haar proeftijd nog mooi uitgewipt worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ze was nieuw en ik vond haar echt leuk, aardig ook. Dus ik dacht, wat kan mij HR of #Metoo verrotten? Ik waag het er op!
Dus ik vraag haar of ze plannen had voor het weekend en mischien met mij iets wilde doen.
Moest ze keihard lachen en zei "Sorry, maar ik vind jou echt een Mongooltje!"
Waarop iedereen moest mee lachen.
Klacht lijkt me duidelijk.
.....en ook erbij zeggen "de correcte term is iemand met het syndroom van Down."quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:56 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Meteen melden bij HR, dat soort pestgedrag kunnen we niet tolereren op de werkvloer. Die kan d'r in haar proeftijd nog mooi uitgewipt worden.
Nou nou nouquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:30 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vind jou ook echt een achterlijke teringmongool
smerig mongolenzwijn
Ik ben met een supersterke magneet over de computer van haar E-bike gegaan...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:56 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Meteen melden bij HR, dat soort pestgedrag kunnen we niet tolereren op de werkvloer. Die kan d'r in haar proeftijd nog mooi uitgewipt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |