SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Live vanaf de Polderbaan
Wel goede muziekquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
de vloer is lavaquote:
Jaquote:
Goed argumentquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ruim 200 graden boven het absolute nulpunt.
gelukkig lig ik op de bank en ligt hier een vloerkleedquote:
Dit sta ik toe.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed argument
Volgende keer als je het warm vindt in huis ga ik het ook vergelijken met de kerntemperatuur van de zon. 30bgraden Celsius valt immers reuze mee vergeleken met 15 miljoen Kelvin
Daar ben ik niet zo goed inquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat
Vanavond ga ik het niet laat maken.
Bij mij is het gisteren ook misluktquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo goed in![]()
Neem het me al een tijdje voor wat eerder te slapen weer.
Heb je die nieuwe lamp van je al uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is het gisteren ook mislukt
Maar ja, nieuwe game enzo
Wat ben je aan het spelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is het gisteren ook mislukt
Maar ja, nieuwe game enzo
Jep. De nationale stroomstoring die je verwachtte is er niet geweest.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe lamp van je al uitgeprobeerd?
De nieuwe Donkey Kong.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ben je aan het spelen?
Lichtelijk teleurgesteld, maar mooi dat het gelukt is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. De nationale stroomstoring die je verwachtte is er niet geweest.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lichtelijk teleurgesteld, maar mooi dat het gelukt is.
Dan gaan die viespeuken vast weer over mint chocolade beginnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rustig hier wel.
Geen nieuwe smaken chocolade om te bespeken?
De perenijs kruidnoten al voorbij gekomen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rustig hier wel.
Geen nieuwe smaken chocolade om te bespeken?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De perenijs kruidnoten al voorbij gekomen?
Hoe erg ik het ook haat ik weet niet of ik het helemaal eens ben met dat laatste.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:08 schreef STING het volgende:
[..]
Wel beter dan mint.
Maar ja, alles is beter dan mint natuurlijk.
Oeh lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Die chocolade dingen met sinaasappel zijn ook echt verschrikkelijk smerig.
quote:
van die banaanvormige.quote:
Dat is een mexicaanse specialiteit geloof ikquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Kip met chocolade, zoals het hoort.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Kip met chocolade, zoals het hoort.
Ik had ooit een recept voor Chili con Carne waar pure chocolade bij/door moest. Dat was verrassend lekker..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een mexicaanse specialiteit geloof ik
Pollo con molequote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een mexicaanse specialiteit geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |