SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Live vanaf de Polderbaan
Wel goede muziekquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
de vloer is lavaquote:
Jaquote:
Goed argumentquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ruim 200 graden boven het absolute nulpunt.
gelukkig lig ik op de bank en ligt hier een vloerkleedquote:
Dit sta ik toe.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed argument
Volgende keer als je het warm vindt in huis ga ik het ook vergelijken met de kerntemperatuur van de zon. 30bgraden Celsius valt immers reuze mee vergeleken met 15 miljoen Kelvin
Daar ben ik niet zo goed inquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat
Vanavond ga ik het niet laat maken.
Bij mij is het gisteren ook misluktquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo goed in![]()
Neem het me al een tijdje voor wat eerder te slapen weer.
Heb je die nieuwe lamp van je al uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is het gisteren ook mislukt
Maar ja, nieuwe game enzo
Wat ben je aan het spelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is het gisteren ook mislukt
Maar ja, nieuwe game enzo
Jep. De nationale stroomstoring die je verwachtte is er niet geweest.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe lamp van je al uitgeprobeerd?
De nieuwe Donkey Kong.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ben je aan het spelen?
Lichtelijk teleurgesteld, maar mooi dat het gelukt is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. De nationale stroomstoring die je verwachtte is er niet geweest.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lichtelijk teleurgesteld, maar mooi dat het gelukt is.
Dan gaan die viespeuken vast weer over mint chocolade beginnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rustig hier wel.
Geen nieuwe smaken chocolade om te bespeken?
De perenijs kruidnoten al voorbij gekomen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rustig hier wel.
Geen nieuwe smaken chocolade om te bespeken?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De perenijs kruidnoten al voorbij gekomen?
Hoe erg ik het ook haat ik weet niet of ik het helemaal eens ben met dat laatste.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:08 schreef STING het volgende:
[..]
Wel beter dan mint.
Maar ja, alles is beter dan mint natuurlijk.
Oeh lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Die chocolade dingen met sinaasappel zijn ook echt verschrikkelijk smerig.
quote:
van die banaanvormige.quote:
Dat is een mexicaanse specialiteit geloof ikquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Kip met chocolade, zoals het hoort.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Kip met chocolade, zoals het hoort.
Ik had ooit een recept voor Chili con Carne waar pure chocolade bij/door moest. Dat was verrassend lekker..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een mexicaanse specialiteit geloof ik
Pollo con molequote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een mexicaanse specialiteit geloof ik
Zit die rabarber dan door de stamppot heen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:19 schreef Moeraskat het volgende:
Chili con carne met gekookte aardappel als stamppot dus, met koude verse rabarber is echt hemels.![]()
Nee, er naastquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit die rabarber dan door de stamppot heen?
rare hemel heb jijquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:19 schreef Moeraskat het volgende:
Chili con carne met gekookte aardappel als stamppot dus, met koude verse rabarber is echt hemels.![]()
Wat is de juiste functietitel? Hoofd oplossingen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Van de week nog een leuk mail schrijven naar leidinggevenden dat als ik per 1 november niet de juiste functietitel heb dat ik dan de werkzaamheden die daarbij horen, laat liggen.
Ik ben sowieso opperhoofd Muisquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is de juiste functietitel? Hoofd oplossingen?
Ja, uiteraard.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben sowieso opperhoofd Muis
Rabarber heeft geen plekje in mijn hemelquote:
Officieel ben ik projectmedewerker, maar het zou business analist moeten worden. Ik voer al geruime tijd de werkzaamheden uit van een business analist en krijg er ook steeds meer verantwoordelijkheden bij.quote:
En laat me raden. De betaling blijft achter?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Officieel ben ik projectmedewerker, maar het zou business analist moeten worden. Ik voer al geruime tijd de werkzaamheden uit van een business analist en krijg er ook steeds meer verantwoordelijkheden bij.
Uiteraard, want HR is bezig met een bedrijfsbrede functiewaardering en een overname. En stel je nou voor dat we Muis nog gaan waarderen in de oude...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En laat me raden. De betaling blijft achter?
Maar dat is allemaal onofficieel, dus dat telt niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Officieel ben ik projectmedewerker, maar het zou business analist moeten worden. Ik voer al geruime tijd de werkzaamheden uit van een business analist en krijg er ook steeds meer verantwoordelijkheden bij.
Waarom ben je meer gaan doen dan je functie vraagt?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oké maar het ging ook over die van mijquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rabarber heeft geen plekje in mijn hemel
"Dan zoek voor mijn huidige functie / werkzaamheden ook maar een andere jokerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik citeer HR: "Muis, ik vind niet dat je zo moet vissen naar een functie in schaal x of hoger."
Ja,nee, dat kan, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard, want HR is bezig met een bedrijfsbrede functiewaardering en een overname. En stel je nou voor dat we Muis nog gaan waarderen in de oude...
HR mag mij niet
Soms groeit dat zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:11 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Waarom ben je meer gaan doen dan je functie vraagt?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik citeer HR: "Muis, ik vind niet dat je zo moet vissen naar een functie in schaal x of hoger."
Dat kan maar ga dan niet eisen ook die functie te moeten krijgen, dat is immers niet afgesproken.quote:
jawel, bij de luizenmoedersquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ook geen hemelsluizen?
Jij werkt zeker bij HR ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat kan maar ga dan niet eisen ook die functie te moeten krijgen, dat is immers niet afgesproken.
Het is jouw keuze geweest meer te doen dan afgesproken.
Ik had meteen een ontslagprocedure gestart bij zulk gejankquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij werkt zeker bij HR ofzo
Meestal is het een afspraak met de leidinggevende.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat kan maar ga dan niet eisen ook die functie te moeten krijgen, dat is immers niet afgesproken.
Ben geen jongenquote:
Ook nietquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ook geen hemelsluizen?
Ja, succes daarmee. Dat houdt alleen geen stand.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik had meteen een ontslagprocedure gestart bij zulk gejank
Tenzij het van je gevraagd wordtquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Iddquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, succes daarmee. Dat houdt alleen geen stand.
Dat is logisch.quote:
Wat een hrgelulquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tenzij het van je gevraagd wordt
Kloptquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Normaalste zaak van de wereld dat je een tijd iets andere taken uitvoert die misschien bij een andere rol horen voordat je overstapt.
Helemaal nietquote:
ga je nou serieus verdedigen tegen die ragebait?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Normaalste zaak van de wereld dat je een tijd iets andere taken uitvoert die misschien bij een andere rol horen voordat je overstapt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze hoeft zich ook niet te bewijzen
ik ga hem ontslaanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je nou serieus verdedigen tegen die ragebait?
Ik zal even de procedure in gang zetten.quote:
Huhquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze hoeft zich ook niet te bewijzen
Procedure? Dat kan sneller.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zal even de procedure in gang zetten.
Je hebt korte en lange procedures hèquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Procedure? Dat kan sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |