SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Live vanaf de Polderbaan
Wel goede muziekquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
de vloer is lavaquote:
Jaquote:
Goed argumentquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ruim 200 graden boven het absolute nulpunt.
gelukkig lig ik op de bank en ligt hier een vloerkleedquote:
Dit sta ik toe.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed argument
Volgende keer als je het warm vindt in huis ga ik het ook vergelijken met de kerntemperatuur van de zon. 30bgraden Celsius valt immers reuze mee vergeleken met 15 miljoen Kelvin
Daar ben ik niet zo goed inquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat
Vanavond ga ik het niet laat maken.
Bij mij is het gisteren ook misluktquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo goed in![]()
Neem het me al een tijdje voor wat eerder te slapen weer.
Heb je die nieuwe lamp van je al uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is het gisteren ook mislukt
Maar ja, nieuwe game enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |