Niet per se veel, maar mocht hij die behoefte hebben, kan dat gewoon.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Denk je? Hij lijkt mij eerder een prof reisleider die juist helemaal niet het bed induikt met toeristen, maar kan zomaar, hoor. Volgens mij zit die man zit zo in zijn hoofd (vol slangen) ipv seksueel fysiek een mens aanraken.
Tattoo.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:52 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben me sinds de aflevering van gisterenavond aan het afvragen: heeft Cheyenne nou een mega-grote lelijke tattoo op haar schouderblad, of was dat sporttape oid?
Huh? Loop jij wat afleveringen achter?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:40 schreef Slobeend het volgende:
Shirley zat er totaal naast he. Tussen Renske en Danique gaat het prima, zou het dan toch ook aan Shirley hebben gelegen?
Bijzonder verhaal ook van Ingeborg, over het overlijden van haar hondquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
Petttrra schrikt een beetje dat ze de hele dag met dame 3 op stap moet. "Een gesprek over rouw goh ik hou er van"
Ik hoop niet dat dat beestje heeft liggen creperen. Ik vind het een raar mens.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijzonder verhaal ook van Ingeborg, over het overlijden van haar hond
Ik dacht precies hetzelfde, het heeft mijn mening over haar wel veranderd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat beestje heeft liggen creperen. Ik vind het een raar mens.
Ja ja het groeitquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Illya over zijn prinsesje "ze kwam naar beneden, mooi en ja het groeit"
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:43 schreef De_Melkboer het volgende:
Dick stuurt ze nu zo snel weg dat zelfs de ondertitelaar het niet bijhoudt en Cheyenne de naam Celine geeft
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:43 schreef De_Melkboer het volgende:
Dick stuurt ze nu zo snel weg dat zelfs de ondertitelaar het niet bijhoudt en Cheyenne de naam Celine geeft
Oh. Ja maandag net gekeken. Too soon dus blijkbaarquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? Loop jij wat afleveringen achter?
Oei ben daar nu pas, lekkere binnenkomer. Hij gaat mensen dus testen op intelligentie en humor. Nou lekker type weerquote:
In z'n broekje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |