Met d'r verongelijkte smoelwerk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef roos94 het volgende:
Die kandidaat Petra.... echt, wat een persoontje. Voor zo'n spiritueel mens wel bijzonder dat ze niet kan inzien wat voor afschuwelijk kutkarakter ze heeft.
Verwacht Ingrid nog een man eigenlijk?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:44 schreef Soury het volgende:
Ik vind Ingrid wel héél erg overdreven leuk zijn. Volgens mij wilde hij haar een kus op de mond geven na het verstrengelde slokje drank nemen en toen draaide ze snel haar hoofd weg.
Dit is nummer 3 toch? Ik verwacht er nog wel één.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Verwacht Ingrid nog een man eigenlijk?
Dat zie ik eigenlijk wel bij heel veel spiruwele mensen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef roos94 het volgende:
Die kandidaat Petra.... echt, wat een persoontje. Voor zo'n spiritueel mens wel bijzonder dat ze niet kan inzien wat voor afschuwelijk kutkarakter ze heeft.
Cheyenne is, precies zoals haar naam al zegt, te ordi en simpel. Als hij dat kiest, dan rijmt het niet met de vorige keuzes.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:51 schreef golfer het volgende:
Cheyenne is een leuke en kalme meid.
Past, denk ik, wel bij Dick.
Cheyenne ordi? Waarom dan? Los van de naam (die ze niet zelf gekozen heeft)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cheyenne is, precies zoals haar naam al zegt, te ordi en simpel. Als hij dat kiest, dan rijmt het niet met de vorige keuzes.
Als die mondhygiëniste niet zo hyper was, was dat echt zijn type geweest, denk ik.
Die had de combi die hij zoekt: aantrekkelijk + inhoud.
dankuwelquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:05 schreef Stepperoller het volgende:
Dit is het tv topic, dus t/m aflevering 23. Vanavond is aflevering 24 op tv.
Met die 15 bij 15cm lap inkt op het bovenbeen had ik het idd ook gezegd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Cheyenne ordi? Waarom dan? Los van de naam (die ze niet zelf gekozen heeft)
Als ze Eloise had geheten had je dit dan ook gezegd?
Ik vind Erik wel een leuke man voor haar.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:12 schreef Deisyy het volgende:
Man nummer 4 is nu bij Ingrid, ze heeft Frank, Piet en Rinus gehad, en nu is Erik er nog. Dat is volgens mij de laatste.
Heerlijk juist. Elke keer een op de situatie toepasselijk liedje eronder monteren. Ik denk dat ze enorm veel lol hebben bij het monteren. Net zoals Jeroen Kijk in de Vegte enorm veel lol zal hebben met het inspreken van toepasselijke cynische teksten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
Degene die de afleveringen monteert dit jaar heeft een hele cd-koffer van TV Oranje gepikt ofzo. Wat een vreselijke muziek de hele tijd.
Ik vind het verschrikkelijk, ik moet nu elke keer mutenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Elke keer een op de situatie toepasselijk liedje eronder monteren. Ik denk dat ze enorm veel lol hebben bij het monteren. Net zoals Jeroen Kijk in de Vegte enorm veel lol zal hebben met het inspreken van toepasselijke cynische teksten.
Die voice over vind ik echt heerlijk, moet er vaak om lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Elke keer een op de situatie toepasselijk liedje eronder monteren. Ik denk dat ze enorm veel lol hebben bij het monteren. Net zoals Jeroen Kijk in de Vegte enorm veel lol zal hebben met het inspreken van toepasselijke cynische teksten.
Ik vraag me steeds af of hij niet gewoon al een vriendin heeft. Aangezien alles om hem heen ook nep is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:15 schreef roos94 het volgende:
JP heeft geen enkel emotie/gevoelens lijkt het.
JP gooit er alleen maar holle frases uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af of hij niet gewoon al een vriendin heeft. Aangezien alles om hem heen ook nep is.
Maar echt, ik zat te wachten tot het Hoge Woord eruit kwam bij Moniek maar blijkbaar was dat al geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Dat gesprek tussen Dick en Monique, wat wordt er nou eigenlijk gezegd
Geschoren, die vacht zat vol klitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er met de kat van Rob gebeurd?
Hadden ze hem niet beter helemaal kunnen scheren?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geschoren, die vacht zat vol klitten.
Haha, ja, maar zo te zien valt het met de rest van de vacht nog wel mee. Maar gewoon zielig dat ie dat beestje daar zo lang mee door liet lopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden ze hem niet beter helemaal kunnen scheren?
Zo'n kat moet inderdaad regelmatig geborsteld worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ja, maar zo te zien valt het met de rest van de vacht nog wel mee. Maar gewoon zielig dat ie dat beestje daar zo lang mee door liet lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |