SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh huisje lekker diep in het bos, ver weg van mensen (wel met internet). Dan lekker leven met Meneer Ambar Pombar
Ja dat lijkt mij wel wat
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Eindelijk aangekomen bij de sportschool
Eerste oefening is blijkbaar de logpress
*Lust geen koffie*![]()
Pombar? Da's nieuw voor mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh huisje lekker diep in het bos, ver weg van mensen (wel met internet). Dan lekker leven met Meneer Ambar Pombar
Ja dat lijkt mij wel wat
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pombar? Da's nieuw voor mij
Trotste mama van Ambar
Niets, alleen met onbekende mensenquote:Trotste mama van Ambar
Ja maar dat je Ambar Pombar noemt is voor mij nieuwquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh, ik noem hem zo soms al sinds mei eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat je Ambar Pombar noemt is voor mij nieuw
Trotste mama van Ambar
Ik zie het haar al even doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pombar? Da's nieuw voor mij
🐙![]()
Zijn officiele naam is Meneer Âmbar Pombär Boefje PoepjeTrotste mama van Ambar
Dan denk ik dat het een reu is
Of het is een teefje met voornaam Meneer, dat kan natuurlijk ook, maar dan zou het toch minder duidelijk dan verwacht zijn
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Geen adelijke namen erachter zoals Maria Ceasar D'Ablaing Alewijn De Beaufort Bentinck de 4equote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn officiele naam is Meneer Âmbar Pombär Boefje Poepje![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik vermoed Parfumius Maximus Extrermusquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iemand heeft achterlijk veel parfum opOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ambar zijn jachtgeweer is niet meer geladen zeg maarTrotste mama van Ambar
Hij heeft geen stamboom.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen adelijke namen erachter zoals Maria Ceasar D'Ablaing Alewijn De Beaufort Bentinck de 4e![]()
Trotste mama van Ambar
Verstandigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar zijn jachtgeweer is niet meer geladen zeg maarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Thanksquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Effe paar ton doneren aan Willempie en Amber heeft paar adelijke titels erbijquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of minder voor een stukje land in Schotlandquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Effe paar ton doneren aan Willempie en Amber heeft paar adelijke titels erbijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is nergens voor nodig, hij wint sowieso iedereen zijn hart want Portugees temperamentquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Effe paar ton doneren aan Willempie en Amber heeft paar adelijke titels erbijTrotste mama van Ambar
Niet als je bekend bent met de context.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit kan je op 2 manieren interpreteren.🐙![]()
Ja maar ben in de sportschoolquote:
En mijn been zit kut te doen
Terwijl ik benen ging trainen
Pak even alleen de kuit en Bil oefeningen en ga daarna boodschappen doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We dwalen af van het oorspronkelijke onderwerp. Ambar.
Mijn schatje
Trotste mama van Ambar
Slapen is voor vrouwen en kinderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Als je slaapt gaat de dag snel voorbijProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zwab is leuker dan hij zelf weetTrotste mama van Ambar
Ad- en abductoren niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar ben in de sportschool
En mijn been zit kut te doen
Terwijl ik benen ging trainen
Pak even alleen de kuit en Bil oefeningen en ga daarna boodschappen doenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ambar weet dat hij leuk is
We praten dieren en hoop minder onzekerheid complexen aan dan mensen
*Lust geen koffie*![]()
Klopt. Ik prijs mijn Ambar de hemel in als hij een vervelende hond genegeerd heeft tijdens het wandelen. Of als hij zeer vanzelf sprekend geluisterd heeft tijdens het loslopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ambar weet dat hij leuk is
We praten dieren en hoop minder onzekerheid complexen aan dan mensenTrotste mama van Ambar
Mijn rechter rector femoris wil niet
Daar kan ik een beetje omheen werkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
IJsbeentje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn rechter rector femoris wil niet
Daar kan ik een beetje omheen werkenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen ideequote:
Had geen last
Had wel last nadat ik opstond na de hiptrustsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zwab is leuker dan hij zelf weetJamaar hier kan ik toch niet mee omgaan.quote:
🐙![]()
Exposure therapyquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Janmaar hier kan ik toch niet mee omgaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je moet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jamaar hier kan ik toch niet mee omgaan.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen idee
Had geen last
Had wel last nadat ik opstond na de hiptrusts
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Twijfel of donkey kicks gaat maar dat ga ik over tien minuten testenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar dan met 80 kilo zodat ik iedereens vriendin kan jattenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Probeer het maar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar dan met 80 kilo zodat ik iedereens vriendin kan jatten🐙![]()
In de stand van DTS zie ik vol ongeloof
het stokpaardje van onze huis-nepfilosoof.
Op de post-puntratio gaat @naatje_1 prat.
Nu staat die in de stand, het is me wat, trouwens
[ Bericht 0% gewijzigd door Homijn op 19-08-2025 16:37:41 ]MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
hoi
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Moest homijn zijn maar autocorrect zei homie
Ik vond het mooiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind dat autocorrect beter moet worden opgevoed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moest homijn zijn maar autocorrect zei homie
Ik vond het mooiMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
ik zeg niksquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
9602 stapjes vandaag.
"Doel bereikt" staat er ook bij.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
5000 nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
9602 stapjes vandaag.
"Doel bereikt" staat er ook bij.
Nog kwartier op de lopende band
De rest komt wel met boodschappen doen denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De stairmaster moet nog!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
5000 nu
Nog kwartier op de lopende band
De rest komt wel met boodschappen doen denk ikHow can I make this topic about me?![]()
Ik doe elke dag de stairmaster (2 verdiepingen op) met 12 kg extra gewicht in de armenquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee zit niet meer in het schema
How can I make this topic about me?![]()
Mijn stairmaster is alleen de trap thuis. Op kantoor pak ik altijd de lift.
Op de sportschool hebben we geen stairmaster apparaat.How can I make this topic about me?![]()
Ik doe alleen maar wat ik aan kanquote:
De zomer valt me zwaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
1731quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, zeg het maar.... Hoeveel stapjes?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
dat ik heeel erg lui benquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, nou, wat maakt dat uit...
Maar heb heel de middag zitten gamen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik vind net online chocolade Cinnamon Rolls
Echt de torture van het internetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat ik heeel erg lui ben
How can I make this topic about me?![]()
Ik sta nog lang geen 37e
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In je onesie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat ik heeel erg lui ben
Forum Opties Forumhop: Hop naar: