SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Palmbomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:48 schreef bloodymary1 het volgende:
@:Geschiedkundige, vraagje voor jou als hobbyboer. Dit jaar zie je hier op heel veel akkers planten van een paar meter hoog met hele grote bladeren. Ik zie er niks aan groeien. zien er wel heel mooi uit. Wat zijn dat, komkommers, of courgettes of zo?
Die groeien sowieso niet hoog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:48 schreef bloodymary1 het volgende:
@:Geschiedkundige, vraagje voor jou als hobbyboer. Dit jaar zie je hier op heel veel akkers planten van een paar meter hoog met hele grote bladeren. Ik zie er niks aan groeien. zien er wel heel mooi uit. Wat zijn dat, komkommers, of courgettes of zo?
Mijn komkommer groeit bij de juiste omstandigheden wel degelijk hoog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoelde ik dus ook te zeggen eigenlijk met een knipoogquote:
Maar er zijn komende week alleen maar normale temperaturen voor een Nederlandse zomer.quote:Na het weekend gelukkig weer normale temperaturen
Ugh, zou je sowieso een foto moeten posten. Geen courgettes en komkommers nee, zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zou straks eens moeten kijken hoeveel tropische dagen er hier zijn gemeten. Vandaag kunnen we in ieder geval alweer bijschrijven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:30 schreef RamboDirk het volgende:
Tropische dag 37 van deze zomer @:geschiedkundige
Zomer 2025 en prachtig weer worden in 1 zin genoemd
Al 37 dagen geen zomerse dag op de wadden deze zomer. @Geschiedkundigequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hier geen tropische dag vandaag![]()
Staat een stevig windje uit het noorden, dus alle ramen weer open....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al 37 dagen geen zomerse dag op de wadden deze zomer. @:geschiedkundigeKnake zomer daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al 37 dagen geen zomerse dag op de wadden deze zomer. @:geschiedkundigeIk denk dat van juni, juli, augustus zeker een halve maand 30+ was hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier begint het volgens de kaart ook de betere kant op te gaan ja, maar binnen nog wel 21.X en buiten 22, uurtje en dan kan het wel openquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:16 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Waar normaal de sproeiers aan staan is het nu het warmst.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:16 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Linkse kut computersquote:
Bij jullie in het noorden is het gewoon fris 🥶🥶quote:
Klopt het is hier gewoon koud, ik zie mensen hier gewoon met de jas aan, terwijl het zuiden de vrouwen in hun bikini lopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bij jullie in het noorden is het gewoon fris 🥶🥶
Staat de hele dag al open hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier begint het volgens de kaart ook de betere kant op te gaan ja, maar binnen nog wel 21.X en buiten 22, uurtje en dan kan het wel open
Die ventileert en die vent niet @Haagsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ook al is het 15 graden, de ramen staan hier altijd opensoms vind ik het maar koud maar goed.. ventilatie is natuurlijk ook erg belangrijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |