Ik ben juist op het punt aangekomen dat ik ga nadenken over warmte vasthouden zo slecht wordt het.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja lekker, komende dagen fijn doortochten en een beetje uitwaaien buiten![]()
Volgens mij ook vrij weinig regen, dus helemaal prima rest van de week
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben juist op het punt aangekomen dat ik ga nadenken over warmte vasthouden zo slecht wordt het.
Slecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben juist op het punt aangekomen dat ik ga nadenken over warmte vasthouden zo slecht wordt het.
Alleen in de Alpen en delen Italiė. Verder geen idee waar kat het over heeft. Het wordt een stuk frisser, dat is allesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ik snap het ook niet. Waar zien jullie dat slechte weer?
Hahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, paar dagen 40+ ook weer overleefd. Leuk? Mwah. Interessant om mee te maken vanuit weerperspectief: Ja.
Oh, uhhh...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kan je niks beters bedenken?
Het wordt vast weer net zo'n mooie oktober tot december als vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Anyway. Succes vanaf oktober t/m februari alvast
hihi
Dit had ik een paar jaar geleden dan weer wel, toen we hier die recorddagen hadden: het voelde kut, maar het was ook wel erg interessant om te volgen en toch buiten eventjes te voelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, paar dagen 40+ ook weer overleefd. Leuk? Mwah. Interessant om mee te maken vanuit weerperspectief: Ja.
Ik kan je vast vertellen als we zulke recorddagen in de winter de andere kant op hebben, dat ik daar niks interessants aan ga vinden en al helemaal niet buiten ga voelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit had ik een paar jaar geleden dan weer wel, toen we hier die recorddagen hadden: het voelde kut, maar het was ook wel erg interessant om te volgen en toch buiten eventjes te voelen
Ik wel, zeker wetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan je vast vertellen als we zulke recorddagen in de winter de andere kant op hebben, dat ik daar niks interessants aan ga vinden en al helemaal niet buiten ga voelen.
Dat gaat hooguit voor enkele dagen. Dus dat ik doe pas in september als de vooruitzichten definitief naar beneden wijzen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na het weekend gelukkig weer normale temperaturenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat gaat hooguit voor enkele dagen. Dus dat ik doe pas in september als de vooruitzichten definitief naar beneden wijzen.
Jep, beter dan dat abnormale van gisteren en vandaag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Na het weekend gelukkig weer normale temperaturen
Vandaag? Hollands zomer weerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, beter dan dat abnormale van gisteren en vandaag.
Zeker, zaterdag ookquote:
Verre van abnormaal eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeker, zaterdag ook
Wijkt net zoveel naar boven als naar beneden af, dus beide normaal of beide abnormaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |