abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218538468
twitter
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_218538469
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
So?
Nou, dat het breed gedragen moet worden onder de bevolking om ook echt actief te gaan strijden tegen de Russen in Oekraïne want dat is niet een beslissing die je zo even neemt.
Zelf zit ik in feite ook in jullie kamp, niets liever dan zien dat ze Oekraïne uitgetrapt worden maar het is makkelijk praten zo van achter het toetsenbord en als jou kinderen of jijzelf niet naar het front hoeft.
pi_218538472
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 00:52 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat ben ik dus niet, maar daarna herhaal ik wel het ridiculiseren en de stropop nog een keer.
Fixed
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_218538475
twitter
pi_218538476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 00:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
Maar het is wel de realiteit van hetgeen dat je propageert. Allemaal leuk en aardig holle woorden over de harde lijn. Maar de enige manier om de terrotiale soevereiniteit van Oekraïne te herstellen is een directe confrontatie.
Ik propagandeer helemaal niks. Ik stel alleen dat jij verdedigd dat Poetin niet hoeft te bewegen en de ander wel, en dat het dan zijn eigen schuld is dat Poetin over gaat tot geweld. Leuk dat je de redenatie probeert om te draaien het blijft gewoon afpersing onder druk van geweld.
pi_218538478
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 00:46 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Ze zijn dus op hun rug gaan liggen. Het voordeel is dan wel, dat wij het nu helemaal zelf moeten gaan doen. Het is nu dus ons feestje.
pi_218538479
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 01:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Fixed
Ik stel voor dat je je alvast aanmeld, ze zoeken mensen voor het leger. Zelf kan ik niet want aan een oude kromme hebben ze weinig.
pi_218538482
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 01:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ik stel voor dat je je alvast aanmeld,
Hier heb ik inderdaad niet van terug.
pi_218538483
quote:

[..]
Ik stel voor dat je je alvast aanmeld, ze zoeken mensen voor het leger. Zelf kan ik niet want aan een oude kromme hebben ze weinig.
Ik heb er ook in gezeten (dienstplicht) en zo oud ben ik nog niet. Maar iedereen heeft natuurlijk een smoesje.
pi_218538484
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 01:18 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik heb er ook in gezeten (dienstplicht) en zo oud ben ik nog niet. Maar iedereen heeft natuurlijk een smoesje.
Dienstplicht weer instellen zou goed zijn.
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 01:20:54 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218538486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 01:18 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Niet oud? De laatsten die moesten opkomen o.g.v. hun dienstplicht waren volgens mij van vóór geboortejaar 1975. Die zijn nagenoeg allemaal 50+..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218538501
pi_218538528
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:51 schreef skysherrif het volgende:
Trump heeft trouwens de gesprekken abrupt onderbroken om met Putin te bellen.

Mogelijk vanwege de opstijgende bombers.
Ja, Trump wilde de rondetafelgesprekken zo snel mogelijk afronden, om dan serieus met Poetin te kunnen bellen.

En Meloni scheen zich inderdaad te ergeren aan Merz zijn gedram over eerst een staakt-het-vuren.
En Mark Rutte? Die zat Zelensky weer in te wrijven dat hij in februari niet goed geslijmd had, zo kwam het mij over.
pi_218538529
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 02:57 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ja, Trump wilde de rondetafelgesprekken zo snel mogelijk afronden, om dan serieus met Poetin te kunnen bellen.

En Meloni scheen zich inderdaad te ergeren aan Merz zijn gedram over eerst een staakt-het-vuren.
En Mark Rutte? Die zat Zelensky weer in te wrijven dat hij in februari niet goed geslijmd had, zo kwam het mij over.
Ik kan me voorstellen dat Meloni ook niet blij is met d100 miljard investering in amerikaanse wapens (net als macron)
pi_218538530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 02:57 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Benieuwd of er een communicatiefout is geweest over de geplande zelensky putin meeting, ik kan me niet voorstellen at putin dit wil zeker niet op deze termijn, tass had hier ook niet over bericht dat ik weet.
pi_218538532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 02:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Benieuwd of er een communicatiefout is geweest over de geplande zelensky putin meeting, ik kan me niet voorstellen at putin dit wil zeker niet op deze termijn, tass had hier ook niet over bericht dat ik weet.
Ik vond Zelensky gisteren wel sterk overkomen. En wat kan Trump afdwalen van dit hoofdonderwerp? Over allerlei bijzaken, zoals Trumps vermeende beëindigingen van vijf-zes andere oorlogen, de Democraten enzovoorts.
Zelensky hield zich wijselijk stil, en onderging dit soort onzin. En het overhandigen van een persoonlijke brief van zijn vrouw voor Melanie vond ik ook sterk.
pi_218538578
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2025 21:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat land waren ze onder Biden en Obama ook al kwijt
Kortom, Rusland komt niet verder.

quote:
, alleen wordt dat nu geformaliseerd.
Ik zie dit niet als een grootse overwinning voor de Russen, het valt mij zelfs iets tegen. Het initiële plan was héél Oekraïne.
In feite wel.
Tot op heden heeft Rusland zware verliezen in Oekraïne, en je geeft zelf toe dat hen dat niets meer oplevert.

Je beloond Rusland door ze al het gebied te geven dat ze veroverd hebben.

En dat noem je gebalanceerd...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 06:20:55 #18
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218538593
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 02:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat Meloni ook niet blij is met d100 miljard investering in amerikaanse wapens (net als macron)
Duh, vind je het gek als Italië zélf nota bene de op 5 na grootste wapenfabrikant ter wereld is?!
  Moderator dinsdag 19 augustus 2025 @ 07:43:53 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218538759
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 06:20 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Duh, vind je het gek als Italië zélf nota bene de op 5 na grootste wapenfabrikant ter wereld is?!
jammer dat ze er zelf zo weinig kopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218538768
quote:

[..]
Willem, ben jij het? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_218538781
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 01:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Precies de hele reden van deze oorlog, lijkt me niet.
Denk je dat nou echt? Kijk even naar het lijstje van landen dat Rusland de afgelopen tientallen jaren is binnengevallen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218538825
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Niet oud? De laatsten die moesten opkomen o.g.v. hun dienstplicht waren volgens mij van vóór geboortejaar 1975. Die zijn nagenoeg allemaal 50+..
Ik ben van 1973 en was 1 van laatste, daarna zijn nog wel wat plukjes opgeroepen maar niet heel veel. Bij ons was bijvoorbeeld al het probleem dat ze voor dienstplichtigen letterlijk te weinig materiaal hadden, zo waren bepaalde maten helm niet meer beschikbaar, dus als je grote kop had kon je kiezen: Beroeps worden (Lucht Mobiele brigade was net een ding) of naar huis. Sowieso was voor ons een beetje rare situatie omdat wij een opleiding kregen als Telex operator, dat is letterlijk een Elektrische typemachine waarbij je over een radiofrequentie je berichten verstuurt en ontvangt, terwijl in de praktijk al Fax werd gebruikt.
Moet zeggen dat ik prima relaxte tijd heb gehad, biertjes waren geloof ik 40 cent :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 08:14:58 #23
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218538843
Dat kinderachtige gedoe over een "fluister Fin" of dat onnonzele geleuter over een vleiende Rutte. Stop daarmee.
Trump had allang zijn plan klaarliggen en dat is gewoon medegedeeld aan de toehoorders uit Europa. Gisteren sprak Merz nog over een staak-het-vuren. Daar gebeurt helemaal niks mee.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 08:15:51 #24
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218538849
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 06:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kortom, Rusland komt niet verder.
[..]
In feite wel.
Tot op heden heeft Rusland zware verliezen in Oekraïne, en je geeft zelf toe dat hen dat niets meer oplevert.

Je beloond Rusland door ze al het gebied te geven dat ze veroverd hebben.

En dat noem je gebalanceerd...
Rusland krijgt de veroverde gebieden die dan internationaal herkend wordt. Maar Oekraïne blijft bestaan. Ik denk dat dit een goede uitkomst ist.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 augustus 2025 @ 08:33:56 #25
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218538943
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 08:14 schreef phpmystyle het volgende:
Dat kinderachtige gedoe over een "fluister Fin" of dat onnonzele geleuter over een vleiende Rutte. Stop daarmee.
Trump had allang zijn plan klaarliggen en dat is gewoon medegedeeld aan de toehoorders uit Europa. Gisteren sprak Merz nog over een staak-het-vuren. Daar gebeurt helemaal niks mee.
Fijn dat we in elk geval iemand hebben die alle wijsheid en feiten sowieso in pacht heeft. Er hoeft eigenlijk niet eens gediscussieerd te worden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')