Het is echt ongelooflijke wat een narcist het isquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:32 schreef Perrin het volgende:
Het gaat weer over Trump. Trump zijn favoriete onderwerp.
En wat hij eindeloos dom kan kletsen. Het is nog erger dan verjaardagsfeesten in mijn familie.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijke wat een narcist het is
Een narcistische pathologische leugenaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijke wat een narcist het is
"Find your happy place"quote:
Waar wij in Europa innig mee verbonden zijn en van afhankelijk zijn. Sad.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een narcistische pathologische leugenaar.
Oeh dat gaat je vast een TR opleveren...quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Biden was corrupt, tuurlijk joh. Wat een mongool is het toch,
Met excuses aan de downies.
Veto over wat precies?quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Behalve als hij dan zijn veto uitspreekt. Dan mag de rest met hangende pootjes weer naar huis.
Lijkt z'n standaard antwoord als ie de vraag niet onthouden heeft.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Biden was corrupt, tuurlijk joh. Wat een mongool is het toch,
Met excuses aan de downies.
Yup, dat kunnen we onszelf zeer kwalijk nemen maar het is nog niet te laat.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar wij in Europa innig mee verbonden zijn en van afhankelijk zijn. Sad.
Trump herhaalt leugens vaak en graag.quote:
Omdat die het lijstje vragen heeft gekregen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:40 schreef skysherrif het volgende:
Waarom krijgt die man van MTG elke vraag?
Vooralsnog zie ik al 3,5 jaar nauwelijks beweging in Europa en ook al heeft men recentelijk 5% afgesproken (wat bespottelijk veel is) is men het kennelijk helemaal niet van plan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:14 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Men begint wakker te worden en de situatie in te zien.
Hopelijk sterft Trump snel en daarmee de hele maga beweging snel.. en komt de USA weer tot zinnen. Dat geeft ons wat extra tijd.
En nee dit is geen oproep tot een aanslag, en nee ik hoop ook niet dat er een aanslag komt. Maar gewoon moeder natuur die haar werk doet.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:40 schreef Arizona het volgende:
Zelensky die om de andere zin Trump bedankt of zegt hoe happy hij is met alles wat de VS doet.
Teflon lesje gehad van Mark
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:37 schreef Momo het volgende:
Zelensky die hier naast zit![]()
[ afbeelding ]
Tja, itt Trump is Zelensky geen domme jongen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:42 schreef Dutch_view het volgende:
Die arme Zelensky moet dit onzinnige geneuzel ook allemaal maar aanhoren
Hij moet hem gewoon een paar keer gelijk geven nuquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:42 schreef Dutch_view het volgende:
Die arme Zelensky moet dit onzinnige geneuzel ook allemaal maar aanhoren
En wij faciliteren dat.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:41 schreef AnneX het volgende:
Me me me me me me me me me me me me me
#liegbeest.
Dat leger is niet op afroep beschikbaar voor militaire uitjes of zo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het gebruik van het NATO leger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |