SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
begon de goksessie met 63k, ga naar huis met 114k
prima opbrengstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker hoor!quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
begon de goksessie met 63k, ga naar huis met 114k
prima opbrengst
Ik ga me even klaarmaken voor mijn afspraak zo.![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
gelukkig korte werkweek, vrijdag tyf ik weer op uit het landUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik vrees dat ik moet poepen maar ben er nog niet helemaal klaar voorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en verdiend kerelquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig korte werkweek, vrijdag tyf ik weer op uit het land
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik werk voor Ambar brokjesquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
everybody's working for the weekendTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
oh kijk de man met de meeste punten van de dag is er ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
loverboy yepquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
everybody's working for the weekend![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:08 schreef mario390 het volgende:
grote spring gemakt vanacht 135
punten![]()
Je hebt de smaak van het reizen te pakken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig korte werkweek, vrijdag tyf ik weer op uit het land
How can I make this topic about me?![]()
Hoeveel overleggen nog te gaan?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nogal... Alweer 14.00 geweest
Ik heb er morgen formeel twee, maar ik houd het bij eentje.How can I make this topic about me?![]()
al het overleg na 4 in de middag is toch nutteloosHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat sowieso.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
al het overleg na 4 in de middag is toch nutteloosHow can I make this topic about me?![]()
misschien zelfde gaan doen als bovenstaande plaatje, koelt wel afquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
heerlijk toch
hier is het benauwd nuUw ADH vitamine Worst
soort van, kan zomaar zijn dat ik weer 80 jaar niet gaquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt de smaak van het reizen te pakken.Uw ADH vitamine Worst
betaal jij de cursus?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien zelfde gaan doen als bovenstaande plaatje, koelt wel afHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er is vast wel een gratis cursus / tutorial op YouTube te vinden?How can I make this topic about me?![]()
misschien mis ik volledig wat bovenstaand plaatje is, enige plaatje dat ik zie is de pottenbaksterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1611 / +97 / +106 / 4285 / 4999 / 0.32
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 862 / +2 / +13 / 722 / 952 / 0.91
4. Vino_Tinto / 683 / +42 / +8 / 1959 / 2311 / 0.3
5. KillemWieft / 595 / +61 / +2 / 344 / 565 / 1.05
6. MooieTop6 / 578 / +11 / +24 / 2435 / 2806 / 0.21
7. gebrokenglas / 474 / +57 / +38 / 1248 / 1538 / 0.31
8. JustinK / 431 / +8 / +0 / 1577 / 1647 / 0.26
9. hemarookworst / 364 / +17 / +19 / 690 / 871 / 0.42
10. Bargehassus / 318 / +58 / +0 / 761 / 877 / 0.36
11. HappyCharly / 311 / +0 / +0 / 150 / 208 / 1.5
12. Masberum / 286 / +15 / +46 / 281 / 356 / 0.8
13. KoningWouter / 268 / +18 / +29 / 713 / 881 / 0.3
14. devzero / 265 / +0 / +54 / 409 / 502 / 0.53
15. MizzezAmy / 254 / +15 / +2 / 1285 / 1451 / 0.18
16. ToT / 253 / +32 / +0 / 1344 / 1532 / 0.17
17. mario390 / 249 / +49 / +135 / 184 / 269 / 0.93
18. greysbones / 216 / +1 / +0 / 792 / 844 / 0.26
19. maily / 185 / +9 / +6 / 980 / 1117 / 0.17
20. Dr.Mikey / 183 / +20 / +16 / 134 / 213 / 0.86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
het is maargoed dat ik in een hoekje alleen zit op kantoor, want heb de slappe lachUw ADH vitamine Worst
Zit te swipen op Bumble, zie ik iemand langskomen genaamd Hema KUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
Zit te swipen op Bumble, zie ik iemand langskomen genaamd Hema K
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
Zit te swipen op Bumble, zie ik iemand langskomen genaamd Hema Kmatch made in heaven
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
noicequote:Your application to join the faction Embers HQ has been accepted
*Lust geen koffie*![]()
Ik had paiq weer geactiveerd
Man man man, zijn alle datingsapps zo gaar?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen idee, ik heb nog nooit op een datingapp gezeten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Man man man, zijn alle datingsapps zo gaar?How can I make this topic about me?![]()
de een erger als de anderequote:Op maandag 18 augustus 2025 14:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Man man man, zijn alle datingsapps zo gaar?
tot nu toe is Boo denk ik de ergsteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat het aan de datingapp gebruikers ligtquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Man man man, zijn alle datingsapps zo gaar?Trotste mama van Ambar
Paiq in ieder gevalquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Man man man, zijn alle datingsapps zo gaar?
En geen idee, al jaren geen datingapp meer gebruikt...![]()
boo?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de een erger als de andere
tot nu toe is Boo denk ik de ergste
Wat is boo nu weerIk heb een hyperactieve brabander. die lult de oren van mijn kopquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan de datingapp gebruikers ligt
mogelijk is dat hetquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan de datingapp gebruikers ligtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik las bovennatuurlijk gelul in de TT
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Bij Tinder schijnt 80% van de gebruikers man te zijnTrotste mama van Ambar
Kun je beter een Groninger hebben, die zegt alleen het minimale, en dan nog wat minder.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
boo?
Wat is boo nu weer
[..]
Ik heb een hyperactieve brabander. die lult de oren van mijn kopHow can I make this topic about me?![]()
boo is voor introverte gamers zoals ze adverterenquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
boo?
Wat is boo nu weer
[..]
Ik heb een hyperactieve brabander. die lult de oren van mijn kop
maar daar zitten mannen die je gewoon mag kinkshamen imo
want je openingszin moet niet bepaalde dingen bevattenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zou me niet eens verwonderen...quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij Tinder schijnt 80% van de gebruikers man te zijn![]()
de vrouwen zitten er een maand op en dan vinden ze OF een match OF ze zijn het zat en flikkeren de boel wegquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij Tinder schijnt 80% van de gebruikers man te zijn
tot ze een maand verder zijn en denken ik probeer het nog eensHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen kroeg in het dorpquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
De plaatselijke kroeg is misschien nog wel de beste dating app.
Genoeg mannen die ook gewoon op alles vrouwen reageren en dan hopen op een match. Dan gaan selecteren met wie ze gaan praten.Trotste mama van Ambar
Ik zou geen datingapp aanraden.
Ik zou uberhaupt geen relatie aanraden.Trotste mama van Ambar
weet je waar je op moet letten bij de huizenjachtquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij boo denk ik aan, horrorquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
boo is voor introverte gamers zoals ze adverteren
maar daar zitten mannen die je gewoon mag kinkshamen imo
want je openingszin moet niet bepaalde dingen bevatten
quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de vrouwen zitten er een maand op en dan vinden ze OF een match OF ze zijn het zat en flikkeren de boel weg
tot ze een maand verder zijn en denken ik probeer het nog eens
quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je beter een Groninger hebben, die zegt alleen het minimale, en dan nog wat minder.![]()
![]()
Om dan weer dezelfde mannen tegen te komen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de vrouwen zitten er een maand op en dan vinden ze OF een match OF ze zijn het zat en flikkeren de boel weg
tot ze een maand verder zijn en denken ik probeer het nog eensHow can I make this topic about me?![]()
denk dat boo dat ook is van wat ik hoor van gamerdamesquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bij boo denk ik aan, horror
[..]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik zei net tegen vriendin, ik wil best in rotterdam willen wonen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet je waar je op moet letten bij de huizenjacht
maar ja centrum is niet te betalenEn ik moet een motor en auto kwijt kunnen
of je verstaat de helft maarquote:
jupquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Om dan weer dezelfde mannen tegen te komen?
jij snapt m
*Lust geen koffie*![]()
Een dorp zonder een kroeg? Dat is dan wel een heel klein dorpje.quote:How can I make this topic about me?![]()
nou nou nou nouquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of je verstaat de helft maar
[..]
Ik versta ze prima.
How can I make this topic about me?![]()
Terwijl ik best een gamer wil hebben in de toekomstquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
denk dat boo dat ook is van wat ik hoor van gamerdamesuhuhquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een dorp zonder kroeg? Dat is dan wel een heel klein dorpje.
Wel of geen relatie willen is een eigen keuze natuurlijk. Ik ben er heel gelukkig mee. En ik kan gaan en staan waar ik wil en ben vrij om met anderen af te spreken. Wat wil je nog meerquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou geen datingapp aanraden.
Ik zou uberhaupt geen relatie aanraden.![]()
![]()
Alleen wonenquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wel of geen relatie willen is een eigen keuze natuurlijk. Ik ben er heel gelukkig mee. En ik kan gaan en staan waar ik wil en ben vrij om met anderen af te spreken. Wat wil je nog meer
Trotste mama van Ambar
Ze kan ook goed koken?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wel of geen relatie willen is een eigen keuze natuurlijk. Ik ben er heel gelukkig mee. En ik kan gaan en staan waar ik wil en ben vrij om met anderen af te spreken. Wat wil je nog meerHow can I make this topic about me?![]()
Was het zo erg? Nee toch? Heb er geprobeerd er rekening mee te houden...quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of je verstaat de helft maar![]()
m'ladyquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Terwijl ik best een gamer wil hebben in de toekomst
[..]
uhuhHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
voorlopig is alleen wonen wel leuk.quote:
Weet niet of ik ooit nog wil gaan samenwonen
Maar wil in de toekomst wel daten hoor
Rotterdam is meer dan centrum hequote:Op maandag 18 augustus 2025 14:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik zei net tegen vriendin, ik wil best in rotterdam willen wonen.
maar ja centrum is niet te betalenEn ik moet een motor en auto kwijt kunnen
Uw ADH vitamine Worst
is grapjequote:Op maandag 18 augustus 2025 15:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Was het zo erg? Nee toch? Heb er geprobeerd er rekening mee te houden...
*Lust geen koffie*![]()
ja we liepen in centrumquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rotterdam is meer dan centrum he
Dat bedoel ik.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zie wel in grote lijnen verschil tussen de dames op Bumble en op TinderUw ADH vitamine Worst
Ahhh.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat kan ze zeker. Is ook wel nodig gezien ik het niet kan...
Ik kreeg al de indruk dat ik de enige ben hier in DTS die iets minder goed kan koken dan gemiddeld....How can I make this topic about me?![]()
Of FOK!quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
De plaatselijke kroeg is misschien nog wel de beste dating app.Ik heb er één en ik ben er trots op
door de goot>?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja we liepen in centrum
Dat bedoel ik.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wat dan?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Zie welin grote lijnen verschil tussen de dames op Bumble en op TinderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bent niet de enigequote:Op maandag 18 augustus 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahhh.
Ik kreeg al de indruk dat ik de enige ben hier in DTS die iets minder goed kan koken dan gemiddeld....Ik kan wel koken, moet alleen niet te ingewikkeld worden... Groente, aardappel en vlees lukt me nog wel
![]()
![]()
Zo moeilijk is koken toch niet
De afwas na afloop vind ik veel moeilijkerTrotste mama van Ambar
En de eikelsquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook voor de one night standsTrotste mama van Ambar
000000000000000000000000thsshttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vanmiddag bij de statiegeldapparaten in de supermarkt, weer het ene apparaat in storing en de ander waar iemand bezig was 3 grote vuilniszakken blikjes in te leveren. Dat duurde wel even. Toen de volgende klant, en ja hoor, apparaat in storing. Op het belletje drukken, wachten....
Wat een geklooi steeds.How can I make this topic about me?![]()
De afwas regel ik. Even de vaatwasser inruimen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
De afwas na afloop vind ik veel moeilijker![]()
ttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhtbbbbbbbbbb hbbbbbbbbbbbbbbbbnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit weer kat op tobo...quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
ttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhtbbbbbbbbbb hbbbbbbbbbbbbbbbbnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnj![]()
uh jaquote:
Dat zou kunnen
Nope, ik moest bij de mediamarkt zijn. Ow en ik heb een kleine bram met mayo gegetenquote:
Afwassen is daarentegen weer heel simpel en vind ik niet erg om te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
De afwas na afloop vind ik veel moeilijkerHow can I make this topic about me?![]()
Ik snap Brave browser niet, loopt na tijdje gebruiken vastUw ADH vitamine Worst
Ga maar weer over naar mobiel, de kat verteld weinig zinnigsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hmmm, hier doet hij het prima. Op een macbook, dat wel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik snap Brave browser niet, loopt na tijdje gebruiken vastHow can I make this topic about me?![]()
Ik vind het vreselijkquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Afwassen is daarentegen weer heel simpel en vind ik niet erg om te doen.Trotste mama van Ambar
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn...Trotste mama van Ambar
Met andere browsers geen last van, maar daar reclame want geen extensies mogen toevoegenquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmmm, hier doet hij het prima. Op een macbook, dat wel.Uw ADH vitamine Worst
Het leven zou een stuk makkelijker zijn als ik een komkommer verslaving zou hebbenTrotste mama van Ambar
Het is soms best fijn om te doenquote:
Maar het moet zo vaakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik scroll op brave browser niks aan de hand, ik tik wat in, loopt vastUw ADH vitamine Worst
Ja ik kan die Quest oppakken sinds level 5 maar de bot die ik moet aanvallen is level 15quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:12 schreef KoningWouter het volgende:
Weet alleen geen antwoord op je vraag op discord
*Lust geen koffie*![]()
Klopt elke keer denk je: oh heb net de afwas gedaan en huppa weer afwas. Ga ik nadenken, bleek het alweer dagen geleden te zijnquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is soms best fijn om te doen
Maar het moet zo vaak
Maar het is zo'n vervelende terugkomende taak die ik stom vind.Trotste mama van Ambar
Oh die heb ik op het momentquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het leven zou een stuk makkelijker zijn als ik een komkommer verslaving zou hebben
Met beetje Chili saus
Of sirachiaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij zijn dat wel NPC's en daar neergezet voor de missies. Dus in theorie zou je die moeten aankunnen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik kan die Quest oppakken sinds level 5 maar de bot die ik moet aanvallen is level 15
Maar wacht daar nog maar even mee, je krijgt ook nog gear van de faction dus dan wordt het nog wel makkelijker.![]()
Geniaal idee voor een restaurant:
Pakket 1: zelf je eten koken en opeten, geen afwas.
Pakket 2: niet koken, wel eten. En na afloop je eigen afwas doen.Trotste mama van Ambar
En met het warme weer kun je het ook niet al te lang laten staan...quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt elke keer denk je: oh heb net de afwas gedaan en huppa weer afwas. Ga ik nadenken, bleek het alweer dagen geleden te zijn
Maar het is zo'n vervelende terugkomende taak die ik stom vind.![]()
Of ligt het juist aan die ad blocker extensie? Als je die eens uitzet, kijken of het dan beter gaat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ik scroll op brave browser niks aan de hand, ik tik wat in, loopt vastHow can I make this topic about me?![]()
Ik at toch alleen maar wraps. Dus er ligt een mes, bordquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En met het warme weer kun je het ook niet al te lang laten staan...Trotste mama van Ambar
Pakket 3: koken, eten, afwassen, voor gereduceerd tariefquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Geniaal idee voor een restaurant:
Pakket 1: zelf je eten koken en opeten, geen afwas.
Pakket 2: niet koken, wel eten. En na afloop je eigen afwas doen.How can I make this topic about me?![]()
Brave heeft toch geen extensie?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ligt het juist aan die ad blocker extensie? Als je die eens uitzet, kijken of het dan beter gaat?Uw ADH vitamine Worst
Wrapsquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik at toch alleen maar wraps. Dus er ligt een mes, bord![]()
![]()
Ehhhh. Even kijken hier.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Brave heeft toch geen extensie?How can I make this topic about me?![]()
Dat is thuis eten dusquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pakket 3: koken, eten, afwassen, voor gereduceerd tarief
Trotste mama van Ambar
Ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt gelijk, je moet alles zelf installeren.Trotste mama van Ambar
Nou hema, je hebt er niets aan maar de Brave browser doet het hier prima, dagen achter elkaar.How can I make this topic about me?![]()
Het vastzitten gebeurt als ik iets intik in adresbalkquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt gelijk, je moet alles zelf installeren.
Vorige laptop paar dagen brave browser niks aan de hand daarna zelfde probleem
En nu hier ookUw ADH vitamine Worst
Maar ik ga geen YouTube luisteren zonder adblock bij andere browser, dat is mentale marteling na elke minuut dom reclame geblèrUw ADH vitamine Worst
Stomste beslissing ever om geen extensies meer toe te staanUw ADH vitamine Worst
Zal vast door software van werkgever zijn die problemen geeft met braveUw ADH vitamine Worst
Dat is inderdaad niet te doen. Reclame overkill.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ik ga geen YouTube luisteren zonder adblock bij andere browser, dat is mentale marteling na elke minuut dom reclame geblèrHow can I make this topic about me?![]()
Stel je voor: je hele kerstpakket bestaat allen maar uit Ambar merchTrotste mama van Ambar
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je voor: je hele kerstpakket bestaat allen maar uit Ambar merchHow can I make this topic about me?![]()
heb je hem al meegenomen naar je werk?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je voor: je hele kerstpakket bestaat allen maar uit Ambar merchUw ADH vitamine Worst
Hij is buiten geweest, hij mag officieel niet naar binnen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je hem al meegenomen naar je werk?Trotste mama van Ambar
het is dus een adresbalkprobleem, snap er geen kut van hoe dat kan en zo opeensUw ADH vitamine Worst
Ik kan ook niet zo goed koken.
Dus vandaar vaak wraps en flatbread
nog 4 nachtjes en ik kan gewoon opstaan en naar de ontbijtzaal rollen
*Lust geen koffie*![]()
vind ik wel fijn met het vooruitzicht van een dag eftelingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wrapsquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kan ook niet zo goed koken.
Dus vandaar vaak wraps en flatbread![]()
![]()
en de full english
niet dat ze ooit black pudding hebben maar achHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het kan dat safe browsing zijn, dat als je in de adresbalk typt gecheckt wordt of de url wel veilig is.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
het is dus een adresbalkprobleem, snap er geen kut van hoe dat kan en zo opeens
Als je dat op 'no protection' zet, dat de check niet plaatsvindt?How can I make this topic about me?![]()
Oeh, ook lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
lekker aan de croissantjes met jam![]()
![]()
verstandigquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga de BBQ gereed maken voor straks. Begin trek te krijgen
kolen moeten eerst rookvrije worden en zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog steedsquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan dat safe browsing zijn, dat als je in de adresbalk typt gecheckt wordt of de url wel veilig is.
Als je dat op 'no protection' zet, dat de check niet plaatsvindt?
Uw ADH vitamine Worst
Witheet en aanmaakblokjes opgebrandquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
verstandig
kolen moeten eerst rookvrije worden en zo![]()
![]()
met hoe jij reageert op snoep is dat denk ik nog met regelmaatquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Iedere keer een nieuwe zodra ik een jonko opsteekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo nu en dan in het weekend. Ligt er ook beetje aan wat ik de volgende dag gepland heb, hou daar wel rekening mee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met hoe jij reageert op snoep is dat denk ik nog met regelmaat![]()
beetje warm lijkt mijquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb ook gewoon zin om mijn onesie al aan te trekkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Snap ik, niets beter dan fijne kledingquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb ook gewoon zin om mijn onesie al aan te trekken![]()
![]()
oke zus wil iets van de primark utrecht
heb ik weer een doel om voor te wandelen
*Lust geen koffie*![]()
Tijdens werktrips ontbijt ik sowieso niet in het hotel, maar dat heeft meer te maken met het feit dat we dan voornamelijk in cheap ass hotel verblijven en catering op de werkplek zelf hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
ik neem nooit ontbijt bij hotel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zit hier in een Java 3 kwart broek en t-shirt en ik heb het al warmquote:![]()
ik heb een lange broek aan en een topje, met daarover heen een badjas ... Een roze met rode hartjesquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit hier in een Java 3 kwart broek en t-shirt en ik heb het al warm![]()
Zo warm is het toch nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
jullie hebben kleren aan met dit weer?
Ik ga zo wel even mijn bh uit doen
Is wel zo fijn voor diegene aan de andere kant van Teamsquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
jullie hebben kleren aan met dit weer?Trotste mama van Ambar
benauwd manquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zo warm is het toch niet
Ik ga zo wel even mijn bh uit doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon netjes je bovenlijf boven het bureau houden, dan kun je makkelijk je broek uitlatenquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is wel zo fijn voor diegene aan de andere kant van Teams
In korte broek en t-shirt. Het is echt prima te doen. De zon is nu zelfs weg.How can I make this topic about me?![]()
Vind zelfs beedje fris zonder zon...quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
In korte broek en t-shirt. Het is echt prima te doen. De zon is nu zelfs weg.![]()
Ik trof wel vanochtend wel enkel de broek van mijn collega aan in m'n kantoor.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
jullie hebben kleren aan met dit weer?
Hij was niet geraptured.🐙![]()
Gewoon even langs het Pieterpad wachten tot er iets leuks langs komtquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, prima weer voor![]()
Nu nog iemand vinden...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo werkt dat niet en dat weet jequote:Op maandag 18 augustus 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon even langs het Pieterpad wachten tot er iets leuks langs komt![]()
![]()
Nee helaasquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet en dat weet je
Al vele kms gemaakt op dat padHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja tochquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Hier niet benauwd, erg lekker juist.
En onesie moet kunnen met deze temperatuur
@KoningWouter ik heb een lottery voucher, 100x lucky shot. Op de itemmarket gaat die 880.000...
Wat te doen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Welk spel speel je mooietop??quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:51 schreef MooieTop6 het volgende:
@:KoningWouter ik heb een lottery voucher, 100x lucky shot. Op de itemmarket gaat die 880.000...
Wat te doen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Geen idee, ik weet niet eens wat dat isquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:51 schreef MooieTop6 het volgende:
@:KoningWouter ik heb een lottery voucher, 100x lucky shot. Op de itemmarket gaat die 880.000...
Wat te doen?
Maar ik zou zeggen verpatsen dat ding. Maar ik weet niet wat je kunt winnen xD![]()
Ik heb geen idee, staat op de market nuquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens wat dat is
Maar ik zou zeggen verpatsen dat ding. Maar ik weet niet wat je kunt winnen xD
/edit en al verkocht
[ Bericht 8% gewijzigd door MooieTop6 op 18-08-2025 17:04:32 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat zei de dierenarts van je kat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, staat op de market nu
/edit en al verkocht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bloedwaardes waren extreem slecht, omdat alle afvalstoffen in het bloed terecht gekomen waren. Die moeten morgen sowieso beter worden, anders is het klaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zei de dierenarts van je kat?
Als het beter wordt, dan moet ie sowieso nog 3-4 dagen blijven met katheter in, daarna moet ie weer zelf kunnen plassen. Lukt dat niet, dan moet zijn pieletje geamputeerd wordenmaar dat is een erg ingrijpende operatie, denk niet dat ik dat laat doen, mocht dat de laatste optie zijn
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Komt grotetijd hier nog?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey, hoe is het?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ach wat ontzettend zielig. Hopelijk knapt hij wel op.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bloedwaardes waren extreem slecht, omdat alle afvalstoffen in het bloed terecht gekomen waren. Die moeten morgen sowieso beter worden, anders is het klaar.
Als het beter wordt, dan moet ie sowieso nog 3-4 dagen blijven met katheter in, daarna moet ie weer zelf kunnen plassen. Lukt dat niet, dan moet zijn pieletje geamputeerd wordenmaar dat is een erg ingrijpende operatie, denk niet dat ik dat laat doen, mocht dat de laatste optie zijn
quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bloedwaardes waren extreem slecht, omdat alle afvalstoffen in het bloed terecht gekomen waren. Die moeten morgen sowieso beter worden, anders is het klaar.
ow wat erg MT6
Ik ga zo hard duimen dat het goed komt met de kat
Nope al een tijdje niet meer geweestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]ow wat erg MT6
Ik ga zo hard duimen dat het goed komt met de kat
Oh damn man.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik duim voor je en je kat!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nope en dat is logisch na die laatste keer gezeik hierquote:
Netjes!quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, staat op de market nu
/edit en al verkocht![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope al een tijdje niet meer geweestJammer was best wel prima meestal.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nope en dat is logisch na die laatste keer gezeik hier
Maar ik snap het ook wel die sukkels moeten hem een keer met rust gaan laten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Every story has 2 sides bro.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Jammer was best wel prima meestal.
Maar ik snap het ook wel die sukkels moeten hem een keer met rust gaan laten.
Ja, ze moeten hem met rust laten. Ja hij verdient het niet. Helemaal mee eens.
Maar als hij het eens zou negeren is de lol er ook snel vanaf.
Ik wil niks goed lullen, absoluut niet. Maar iedere munt heeft 2 kanten. Thats my point.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben net gebeld door de dierenarts, Mayo is er niet meer
Nouja ik vond het wel absurd dat hij kennelijk afspraken had gemaakt niet meer op social media te komen in ruil dat ze hem met rust zouden laten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Every story has 2 sides bro.
Ik wil niks goed lullen, absoluut niet. Maar iedere munt heeft 2 kanten. Thats my point.
Dat vind ik wel behoorlijk ver gaan eigenlijk.
Snap ook niet dat de politie daar niet wat aan doet.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:27 schreef MooieTop6 het volgende:
Ben net gebeld door de dierenarts, Mayo is er niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, wat is er gebeurd?![]()
Wat sneu. Sterkte!How can I make this topic about me?![]()
Sterkte man!quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:27 schreef MooieTop6 het volgende:
Ben net gebeld door de dierenarts, Mayo is er niet meerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mwah hij was al helemaal van youtube tiktok etc of he was hij al mee gestopt onder dwang van die gasten. En hier probeerde hij rustig te doen hij wilde zelfs liever dat mensen wisten dat hij was wie hij was. Ze hadden hem op Fok! gewoon met rust kunnen laten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Every story has 2 sides bro.
Ik wil niks goed lullen, absoluut niet. Maar iedere munt heeft 2 kanten. Thats my point.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Sterkte man![]()
![]()
Laten we deze discussie maar gewoon laten rusten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah hij was al helemaal van youtube tiktok etc of he was hij al mee gestopt onder dwang van die gasten. En hier probeerde hij rustig te doen hij wilde zelfs liever dat mensen wisten dat hij was wie hij was. Ze hadden hem op Fok! gewoon met rust kunnen laten.
Ik snap jouw punt, maar jij snapt het mijne niet heb ik het idee.
Het slaat helemaal nergens opquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Jammer was best wel prima meestal.
Maar ik snap het ook wel die sukkels moeten hem een keer met rust gaan laten.
Mocht hij terug komen dan is het verstandig om nergens mede te delen dat hij het is.
Ik zag net ook dat hij na dat voorval helemaal niet meer op FOK! geweest is. In en in triest dat mensen zover gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joh hij schreeuwde het van de daken wie hij was, en hij had horde fan's die hem kende en graag op de foto en een handtekening wildequote:Op maandag 18 augustus 2025 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah hij was al helemaal van youtube tiktok etc of he was hij al mee gestopt onder dwang van die gasten. En hier probeerde hij rustig te doen hij wilde zelfs liever dat mensen wisten dat hij was wie hij was. Ze hadden hem op Fok! gewoon met rust kunnen laten.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
A MT6quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:27 schreef MooieTop6 het volgende:
Ben net gebeld door de dierenarts, Mayo is er niet meerDat is snel gegaan zeg. Heel veel sterkte
Niemand zou puur om wie hij is zo vernederd moeten worden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh hij schreeuwde het van de daken wie hij was, en hij had horde fan's die hem kende en graag op de foto en een handtekening wilde
Ook al zou hij 20 topics per dag openen dat hij het was.
Die gasten zitten fout, niet GroteTijd.![]()
Ik weet niet wat er gebeurt is, heb ik niet meegekregen. Laat ik het zo zeggen dat ik vele vraagtekens heb wat zijn verhalen betreft.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niemand zou puur om wie hij is zo vernederd moeten worden.
Ook al zou hij 20 topics per dag openen dat hij het was.
Die gasten zitten fout, niet GroteTijd.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik weet dat ik mede schuldig ben aan het aanstoken van deze discussie.
Maar kunnen wel S.V.P. weer overgaan op de bolk van de dag?![]()
Klote zeg. Sterkte gewenst![]()
![]()
Ze kwamen met twee man dit topic in met zijn adres als username dan zou ik mij ook rot schrikken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laten we deze discussie maar gewoon laten rusten.
Ik snap jouw punt, maar jij snapt het mijne niet heb ik het idee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oprecht, ik denk dat het voor ons beiden en voor ieder het even beter is dit onderwerp even achter ons te laten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze kwamen met twee man dit topic in met zijn adres als username dan zou ik mij ook rot schrikken.
quote:quote:quote:quote:quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A MT6Dat is snel gegaan zeg. Heel veel sterkte
Bedankt allemaalquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Klote zeg. Sterkte gewenst![]()
Het raakt me iets harder dan gedachtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sterkte.
![]()
![]()
Bedanktquote:
Sterktequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja logisch toch dat het je raaktquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal![]()
Het raakt me iets harder dan gedacht
Om een huisdier te verliezen, ook al is het beter voor het dier zelf, het is en blijft een schijt moment. Hoe en waarom het ook gebeurd.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal![]()
Het raakt me iets harder dan gedacht
En ergens vind ik het op een rare manier ook wel mooi dat het je zo hard raakt. Het betekend wel dat het diertje belangrijk genoeg was voor je om die emoties bij je los te maken.
Soms is het beter om iets moois te verliezen dan dat je het nooit hebt gehad
Sterktequote:Op maandag 18 augustus 2025 18:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal![]()
Het raakt me iets harder dan gedachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een vreselijk bericht 😕 sterkte!quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Steven, hoe ging het op je werk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow topje tochquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:27 schreef MooieTop6 het volgende:
Gecondoleerd![]()
![]()
sterkte!quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:27 schreef MooieTop6 het volgende:
Ergens heb je toch nog een beetje hoop dat zo beestje dan toch opknaptquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is helemaal niet raar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en weer thuis
17250 stapjes
tijd om chips te testenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben net gebeld door de dierenarts, Mayo is er niet meer
🐙![]()
oh dat is rap gegaanquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:27 schreef MooieTop6 het volgende:
dikke knuffel MT6Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is lekker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was meer zo van het is rustig hierquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rustig aan. Ik moet nog naar huis.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow mind blown. Ik wist niet dat dit bestond joh.![]()
![]()
vrind, spoilertje?quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:42 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Wow mind blown. Ik wist niet dat dit bestond joh.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Seks? Ik hoor er ook van op ja.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:42 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Wow mind blown. Ik wist niet dat dit bestond joh.🐙![]()
ik vind deze grap op het randje van zelfspotquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Seks? Ik hoor er ook van op ja.
im watching youHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lees het maar door. Het is echt een geweldig stuk literatuur.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Seks? Ik hoor er ook van op ja.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: