Ik vrees dat het bij hoop blijft.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik hoop dat vandaag de dag is dat Trump de vinger krijgt en Europa zijn eigen plan trekt. Maar het zal wel weer bij mooie woorden blijven.
zijn de Canadezen lekker meequote:Op maandag 18 augustus 2025 07:34 schreef -XOR- het volgende:
Europa moet gewoon vanaf vandaag de NAVO door de plee trekken.
Uiteraard. Het wordt weer een hoop woorden maar nul daden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vrees dat het bij hoop blijft.
[ x ]
Met "de NAVO door de plee trekken" bedoel ik uiteraard de NAVO opheffen en een nieuw verbond opzetten met als deelnemers de EU, het VK, Canada, Noorwegen, Oekraine en Turkije en eventueel Japan en Australie.quote:
why?quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met "de NAVO door de plee trekken" bedoel ik uiteraard de NAVO opheffen en een nieuw verbond opzetten met als deelnemers de EU, het VK, Canada, Noorwegen, Oekraine en Turkije en eventueel Japan en Australie.
Omdat dat druk zet op verdere Europese militaire integratie en we bovendien niet in een alliantie moeten met een ons vijandig gezind land dat schijt aan ons heeft.quote:
Dit zegt al precies wat er gaat gebeuren en wat je van mijlenver zag aankomen.quote:
Without a shot being fired? Lekker stukje geschiedsvervalsing.quote:
Het is weer allemaal de schuld van Obama, Biden en Hillary Clinton. Zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Without a shot being fired? Lekker stukje geschiedsvervalsing.
Dat zou een uitkomst zijn die ik toejuich iig.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:57 schreef raptorix het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat deze ontmoeting in een enorme ruzie gaat uitlopen.
jaja..quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit zegt al precies wat er gaat gebeuren en wat je van mijlenver zag aankomen.
De VS trekt zijn handen ervan af en laat zijn Europeaanse 'bondgenoten' in de steek.
En onze regeringsleiders zullen smeken om zijn genade.
Ze hebben niets te bieden. Geen daadkracht, geen macht. Enkel holle woorden en de ijdele hoop dat Trump ze een kruimel toegooit.
ik heb ze er toch liever bij tbhquote:Op maandag 18 augustus 2025 07:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat dat druk zet op verdere Europese militaire integratie en we bovendien niet in een alliantie moeten met een ons vijandig gezind land dat schijt aan ons heeft.
Ja, te triest voor woorden.quote:
Europa kan precies niks. Ja een sanctietje hier een een sanctietje daar. Verder zijn we een waardeloze papieren tijger die militair gezien volledig afhankelijk is van de yanks. En het mooiste is dat het allemaal onze eigen schuld isquote:Op maandag 18 augustus 2025 07:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit zegt al precies wat er gaat gebeuren en wat je van mijlenver zag aankomen.
De VS trekt zijn handen ervan af en laat zijn Europese 'bondgenoten' in de steek.
En onze regeringsleiders zullen smeken om zijn genade.
Ze hebben niets te bieden. Geen daadkracht, geen macht. Enkel holle woorden en de ijdele hoop dat Trump ze een kruimel toegooit.
Nou ja, op dit moment schaadt hun steeds draaiende rol Oekraïne natuurlijk wel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb ze er toch liever bij tbh
baat het niet schaad het niet
we zouden ze niet nodig moeten hebben, dat is onze eigen schuld en Oekraine is geen lid van de NAVO, die zijn we totaal niets verschuldigd dus hoe dat een argument is om zonder de Amerikanen verder te gaan is beyond mequote:Op maandag 18 augustus 2025 08:13 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou ja, op dit moment schaadt hun steeds draaiende rol Oekraïne natuurlijk wel.
Je wilt ze niet uit de NAVO maar op ze gokken zou ik met deze labiele president niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |