SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lekkere taart voor de jarige Amy
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zwaar onrealistisch, ik zag een Ferrari op P2 rijdenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Komt wel weer terugquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat het mag wil niet zeggen dat het op prijs wordt gesteld.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1485 / +145 / +77 / 4114 / 4786 / 0.31
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 849 / +39 / +2 / 722 / 951 / 0.89
4. Vino_Tinto / 664 / +3 / +31 / 1925 / 2268 / 0.29
5. KillemWieft / 593 / +103 / +61 / 333 / 554 / 1.07
6. MooieTop6 / 553 / +48 / +10 / 2391 / 2754 / 0.2
7. JustinK / 431 / +10 / +8 / 1577 / 1647 / 0.26
8. gebrokenglas / 430 / +107 / +45 / 1193 / 1467 / 0.29
9. hemarookworst / 342 / +52 / +14 / 672 / 843 / 0.41
10. Bargehassus / 318 / +1 / +58 / 761 / 877 / 0.36
11. HappyCharly / 311 / +0 / +0 / 150 / 208 / 1.5
12. ToT / 253 / +28 / +32 / 1344 / 1532 / 0.17
13. MizzezAmy / 248 / +6 / +11 / 1259 / 1422 / 0.17
14. Masberum / 240 / +5 / +15 / 264 / 333 / 0.72
15. KoningWouter / 239 / +81 / +18 / 674 / 826 / 0.29
16. greysbones / 216 / +1 / +1 / 792 / 844 / 0.26
17. devzero / 211 / +0 / +0 / 407 / 490 / 0.43
18. maily / 178 / +47 / +8 / 965 / 1099 / 0.16
19. DerRabbit / 169 / +32 / +14 / 497 / 606 / 0.28
20. Dr.Mikey / 166 / +8 / +19 / 132 / 207 / 0.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Gekaapt worden
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beter je topic gekaapt dan als je vliegt of vaartquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:31 schreef KoningWouter het volgende:
@:loveislikeakiss @:MizzezAmy jullie kunnen bij mij in de faction als jullie dat willen.
Mooie TT
Zo de visite is weg, mn sociale batterij weer leeg
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb net een lege doos voor $800 verkochtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel leuk gehad?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooie TT
Zo de visite is weg, mn sociale batterij weer leegHow can I make this topic about me?![]()
Alle taart op?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooie TT
Zo de visite is weg, mn sociale batterij weer leegIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als ik er aan denkquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja jij ook wel, maar weet niet of je het nog speelt?
Heb net weer wat morfine gejat maar niemand wil het kopen
ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Maar iedereen die mee wil doen is welkom maar dat doen we wel morgen even. Ga zo eerst pitten.![]()
![]()
Ook niet op de Item Market?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als ik er aan denk
Heb net weer wat morfine gejat maar niemand wil het kopen
Misschien ben je te duur.![]()
![]()
Nog 1 puntje over!quote:
Maar hij was/is erg lekker! (als je van appelroomtaart houdt)
Zelf gebakken?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog 1 puntje over!
![]()
zag er goed uit, maar ik lust geen appelsquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog 1 puntje over!
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik weet niet of ik al goed genoeg benquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:31 schreef KoningWouter het volgende:
@:loveislikeakiss @:MizzezAmy jullie kunnen bij mij in de faction als jullie dat willen.
Nooit jezelf onderschatten!quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik al goed genoeg benIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als ie op moet....quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog 1 puntje over!
![]()
How can I make this topic about me?![]()
Komt wel goed. Help je wel als er weer eens een oorlog is. Wat vooral fijn is aan een faction is dat je allerlei bonussen krijgt. En gratis drugs.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik al goed genoeg ben![]()
![]()
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Ja dat wel hoor!quote:
En ontdekt dat ik muizen in de tuin heb
Gelukkig zijn we daar niet bang voorI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ik vind lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
[ link | afbeelding ]
Ja, ik had m natuurlijk speciaal voor jou bewaard, maar je was er nietquote:
Hmmm. Dan moeten de katten in de buurt aan de slag.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat wel hoor!
En ontdekt dat ik muizen in de tuin heb
Gelukkig zijn we daar niet bang voorHow can I make this topic about me?![]()
nee jij!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, laatst zag ik er wel 1 voor mn achterdeur zitten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmmm. Dan moeten de katten in de buurt aan de slag.
Maar ik heb brood buiten gestrooid voor de muisjes, ze zagen er zo lief uit![]()
En als ze buiten eten hebben, komen
ze niet naar binnen
Totdat het buiten kouder gaat wordenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, laatst zag ik er wel 1 voor mn achterdeur zitten.
Maar ik heb brood buiten gestrooid voor de muisjes, ze zagen er zo lief uit![]()
En als ze buiten eten hebben, komen
ze niet naar binnenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
het kan nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zal ik een huisje met verwarming buiten zetten voor zequote:Op zondag 17 augustus 2025 21:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Totdat het buiten kouder gaat worden
liefdesnestquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan zal ik een huisje met verwarming buiten zetten voor ze![]()
Sinds jarenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Leuk onderschrift! Sinds pas?Uw ADH vitamine Worst
Sinds jarenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk onderschrift! Sinds pas?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
How can I make this topic about me?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik onthoud de onderschriften niet.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die heb ik al een poosje.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
How can I make this topic about me?How can I make this topic about me?![]()
* gebrokenglas opent het schriftje en kijkt in de aantekeningen.How can I make this topic about me?![]()
na-apertquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
o nog nooit eerder opgevallen![]()
![]()
Everyone has a plan...
until they get punched in the face.
- Mike TysonHow can I make this topic about me?![]()
34 toch?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, vandaag. We weten nog geen nieuwe leeftijd.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, vandaag. We weten nog geen nieuwe leeftijd.
Amy van harte gefeliciteerd!![]()
Wat wil je voor je verjaardag?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo ziet ze eruitquote:
Qwarqtaartje gaat er vol in, inclusief gegokte leeftijdquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gefeliciteerd Amy met je 34e verjaardag
Als je plotseling op de foe-lijst staat weet je dat de leeftijd niet klopte - en vermoedelijk te hoog geschatquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gefeliciteerd Amy met je 34e verjaardag
Hahaha ik durf niet te radenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je plotseling op de foe-lijst staat weet je dat de leeftijd niet klopte - en vermoedelijk te hoog geschatBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Waarom is dit herkenbaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weet je de oude wel?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, vandaag. We weten nog geen nieuwe leeftijd.
Jij hebt haar gemeet toch?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik brand me er de vingers ook niet aan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jeejquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gefeliciteerd Amy met je 34e verjaardagdank je wel
quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Amy van harte gefeliciteerd!![]()
Wat wil je voor je verjaardag?dank je!
Een soldeerbout!
Want ik heb een blender, fondueset en vaatwasser gekregen, maar geen soldeerbout
Wat moet je met een soldeerboutquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dank je!
Een soldeerbout!
Want ik heb een blender, fondueset en vaatwasser gekregen, maar geen soldeerbout
Je mag mijn soldeerbout wel even vasthouden hoor?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dank je!
Een soldeerbout!
Want ik heb een blender, fondueset en vaatwasser gekregen, maar geen soldeerboutIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wat een random dingen allemaalquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dank je!
Een soldeerbout!
Want ik heb een blender, fondueset en vaatwasser gekregen, maar geen soldeerbout![]()
![]()
Stel je had tin. En zou 2 cijfers solderen. Wat toevallig iets met je verjaardag te maken heeft. Welke 2 cijfers zouden dat zijn?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dank je!
Een soldeerbout!
Want ik heb een blender, fondueset en vaatwasser gekregen, maar geen soldeerboutBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jij hebt mij gezien!quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik brand me er de vingers ook niet aan.
En dan denk je dat 34 te hoog geschat is?![]()
Strijkbout durf ik mijn vrouw niet te geven voor haar verjaardag. Maar een soldeerbout ook niet hoor
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de colaquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij hebt mij gezien!
En dan denk je dat 34 te hoog geschat is?![]()
Wordt die ook 350 graden?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je mag mijn soldeerbout wel even vasthouden hoor?
17quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Stel je had tin. En zou 2 cijfers solderen. Wat toevallig iets met je verjaardag te maken heeft. Welke 2 cijfers zouden dat zijn?
Je bedoelt met het haar geven van de strijkbout wordt de traditionele man/vrouw rolverdeling in het huishouden onbedoeld bevestigd en krijg je ipv een blije "oh hee wat tof, bedankt" gelijk een "wat wil je hiermee zeggenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
Strijkbout durf ik mijn vrouw niet te geven voor haar verjaardag. Maar een soldeerbout ook niet hoor" reactie?
Oh, als dat een echte Fries is, is het een duur cadeau!quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
* StevenHyde kan wel deze inpakken en voor je verjaardag geven amy:
[ afbeelding ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die heeft ze al als vriend, dus is niet zo spannondquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
* StevenHyde kan wel deze inpakken en voor je verjaardag geven amy:
[ afbeelding ]![]()
Is idd een erg mooie paardquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, als dat een echte Fries is, is het een duur cadeau!![]()
![]()
Solderen! Printplaatjes enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat moet je met een soldeerbout
@DeZwabber begrijpt dit
Oh ik dacht dat het om het paard ging. Man is me iets te smooth en gespierd, daar zou ik me erg ongemakkelijk bij voelenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die heeft ze al als vriend, dus is niet zo spannond
Is mijn verjaardag!quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is idd ook mijn mentale leeftijd
Het is wel een grappig kado, een soldeerbout. Hopelijk wel een goeie, en niet eentje van de Action.How can I make this topic about me?![]()
don't judge the book by its coverquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het om het paard ging. Man is me iets te smooth en gespierd, daar zou ik me erg ongemakkelijk bij voelen![]()
![]()
Ja, maar die heb ik dus net niet gekregenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel een grappig kado, een soldeerbout. Hopelijk wel een goeie, en niet eentje van de Action.
Ja is ook zo, maar ik swipe dus ook echt mannen naar links als ik denk dat ze te knap voor me zijnquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
don't judge the book by its cover
Krijg vooral flashbacks naar de techniek lessen van vroeger op de middelbare school. Geen idee of dat nog bestaat. Volgens mij niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar dat is toch jammer? Wie weet zit daar juist zo'n prins op wit paard tussen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar ik swipe dus ook echt mannen naar links als ik denk dat ze te knap voor me zijnHow can I make this topic about me?![]()
snap ik wel aan de ene kant maar aan de andere kant als je denkt dat het zou kunnen klikken gewoon naar rechts swipen. Nee heb je ja kan je krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar ik swipe dus ook echt mannen naar links als ik denk dat ze te knap voor me zijn![]()
Heb ik ook nog gehad, vond dat altijd wel een leuk vak. Lekker klooien met materiaal.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:24 schreef StevenHyde het volgende:
Krijg vooral flashbacks naar de techniek lessen van vroeger op de middelbare school. Geen idee of dat nog bestaat. Volgens mij niet.![]()
Bij techniek les heb ik de wijze les geleerd: Spuit niet zomaar even met een brandblusser, want dan moet je direct een nieuwe kopen voor veel geldBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik vond het ook wel geinigquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gehad, vond dat altijd wel een leuk vak. Lekker klooien met materiaal.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, kan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Erg lang duurt het niet meer. Intussen in bed![]()
Age is just a number hequote:Op zondag 17 augustus 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed, mijn leeftijd is het antwoord op alles
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik neem mijn laatste rum.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Erg lang duurt het niet meer. Intussen in bed
Dan heb ik geen alcohol meer in huis
Ik heb nog 1 flessie, tijd voor een nieuwe voorraadquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik neem mijn laatste rum.
Dan heb ik geen alcohol meer in huisSame shit, different day
SC hopper present![]()
sinds een paar minuten heb ik dat ook niet meer, echt balen moet ik naar mn buren toe enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik neem mijn laatste rum.
Dan heb ik geen alcohol meer in huis
''Hebben jullie nog champagne''![]()
Ik ga niet meer kopenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 flessie, tijd voor een nieuwe voorraadwil vanaf morgen even niet meer drinken tot half oktober.
Is het stiekum dry january?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga niet meer kopenwil vanaf morgen even niet meer drinken tot half oktober.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
lukt je nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga niet meer kopenwil vanaf morgen even niet meer drinken tot half oktober.
lukt je niet
lukt je niet
lukt je niet
lukt je niet![]()
![]()
Als ik nu aan de rum zou gaan dan ben ik in 5 minuten zo zat als een aapBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Yesquote:
Effe weer detoxZeker welquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
lukt je niet
lukt je niet
lukt je niet
lukt je niet
lukt je niet
Wij hadden vroeger ook een paar computers in het techniek lokaal staan, uiteraard nog muizen met muisbal, die moest de docent na elke les controleren voor we mochten vertrekken. Dat weet ik nog van techniek op de middelbare.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:24 schreef StevenHyde het volgende:
Krijg vooral flashbacks naar de techniek lessen van vroeger op de middelbare school. Geen idee of dat nog bestaat. Volgens mij niet.![]()
![]()
Haha deden jullie ze vastlijmen of jatten?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook een paar computers in het techniek lokaal staan, uiteraard nog muizen met muisbal, die moest de docent na elke les controleren voor we mochten vertrekken. Dat weet ik nog van techniek op de middelbare.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als ie bij mij verkeerd valt ben ik in 5 minuten zo moe als watquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:36 schreef StevenHyde het volgende:
Als ik nu aan de rum zou gaan dan ben ik in 5 minuten zo zat als een aapSame shit, different day
SC hopper present![]()
Jattenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha deden jullie ze vastlijmen of jatten?![]()
![]()
Geen rum vandaag wel hazeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Boefjesquote:
Hier in de mediatheek bert is evil plaatjes kijken. Of op tmf chatBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja nou euhh ik ga ook maar eronder
ik plons in mn bed en kom er morgen vroeg waarschijnlijk nog moeier uit
weltrusten allemaal![]()
Trustenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
weltrusten allemaal
lol goeie ouwe tijd op de LTS. hahaha net computers daar ook toen idd.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook een paar computers in het techniek lokaal staan, uiteraard nog muizen met muisbal, die moest de docent na elke les controleren voor we mochten vertrekken. Dat weet ik nog van techniek op de middelbare.Do what you love, love what you do!![]()
Truste Kwarkiequote:Op zondag 17 augustus 2025 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
weltrusten allemaal
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
Bij techniek les heb ik de wijze les geleerd: Spuit niet zomaar even met een brandblusser, want dan moet je direct een nieuwe kopen voor veel geld![]()
![]()
Van je zakcenten moeten betalen
Smile, it's free therapy.![]()
80 gulden meen ik. En not me maar een klasgenootquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Van je zakcenten moeten betalen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Duur garpje.quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
80 gulden meen ik. En not me maar een klasgenoot
Bij scheikunde op de nooddouche drukken is gratis
@Kissingbird jij hebt vast ook wel wat uitgespookt op de middelbare. Kan niet andersBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:08 schreef StevenHyde het volgende:
@:kissingbird jij hebt vast ook wel wat uitgespookt op de middelbare. Kan niet andersjup
Leuke tijd gehad
Klinkt ook primaquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ook in de hoek vd bank met StroopwafelkruimelsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moest nog fruit uit de vriezer halen
Maar de ontbijt kommen waren op
Dus eerst de afwas doen
Toen fruit uit de vriezer
Tanden poetsen
Kom in de gang
Kat in sporttas geplast...
Dus tas schoon gemaakt
Vloer gedweild
Zelf ook nog maar even afspoelen
Was niet de planningHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zeiken om niks mag hier ook, maar dat wil ook niet perse zeggen dat het op prijs word gesteldquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat het mag wil niet zeggen dat het op prijs wordt gesteld.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik moest nog fruit uit de vriezer halen
Maar de ontbijt kommen waren op
Dus eerst de afwas doen
Toen fruit uit de vriezer
Tanden poetsen
Kom in de gang
Kat in sporttas geplast...
Dus tas schoon gemaakt
Vloer gedweild
Zelf ook nog maar even afspoelen
Was niet de planning
Welkom weemoed welkom storm
Hallo schaduw op de grond
Van alles wat nog moet en zal en alles wat nog komtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Verkeerde topic denk ik?quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:33 schreef matspontius het volgende:
Dus dit soort flauwekul is wel toegestaan? Voor elke sheet wordt er hier een slotje op een topic gegooid of willekeurig posts verwijderd maar als een steletje kleuterd een serieus topic om zeep helpt wordt er niet ingegrepen. Chapeau mods![]()
![]()
![]()
Truste matsquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:36 schreef matspontius het volgende:
[..]
Heel verkeerd topic inderdaadTijd voor het bed
![]()
![]()
![]()
Ja en nee. Had graag nog wat dingen afgemaakt. En zelf wat meer rust gehad.quote:
Maar heb wel weer zin in dingetjes doen🐙![]()
Alsof jouw lijstje ooit af isquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja en nee. Had graag nog wat dingen afgemaakt. En zelf wat meer rust gehad.
Maar heb wel weer zin in dingetjes doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat nooit.quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alsof jouw lijstje ooit af is
Maar ach. Een paar dingen wilde ik gewoon afmaken voor het nieuwe studiejaar begint. Dus nu moet ik andere dagen tijd maken.🐙![]()
Dan gaat de doka ook weer open. Ik wacht het antwoord van de Duitser af om te zien of ik er dan al wat mee kan.quote:🐙![]()
Van Harte gefeliciteerdquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooie TT
Zo de visite is weg, mn sociale batterij weer leeg![]()
Maar 32 minuten te laat, maar zo rol ik.![]()
bij jou is het nog ruim op tijdquote:Op maandag 18 augustus 2025 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Van Harte gefeliciteerd![]()
Maar 32 minuten te laat, maar zo rol ik.Uw ADH vitamine Worst
@MizzezAmy houdt niet van excuses, dus ze gaat een week niet meer met mij pratenquote:Op maandag 18 augustus 2025 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij jou is het nog ruim op tijd![]()
![]()
Zo, stoer hoor om een man een mevrouw te noemen. Geeft je kinderlijke frustratie wel aan, Jezusquote:Op maandag 18 augustus 2025 00:52 schreef devzero het volgende:
mevrouw klein puntje. Nou ga je gang, ik ga eten![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik zei Bölk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Wie is ons? De DTS communityquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja en morgen weer koffie gvd en een yt en overmorgen weer en die dag daarna bla bla bla..quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat is toch het leven opgesomd?quote:Op maandag 18 augustus 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en morgen weer koffie gvd en een yt en overmorgen weer en die dag daarna bla bla bla..![]()
iedereen die niet om puntjes bedeltquote:moet kunnenquote:Op maandag 18 augustus 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en morgen weer koffie gvd en een yt en overmorgen weer en die dag daarna bla bla bla..Uw ADH vitamine Worst
Ik geef er niet om maar schaar me niet onderonsjesquote:Op maandag 18 augustus 2025 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iedereen die niet om puntjes bedelt
[..]
moet kunnen
Iedereen is een kutlultrut
He wat bedoel je?quote:Op maandag 18 augustus 2025 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef er niet om maar schaar me niet onderonsjes![]()
Dat vinden wij wel goedquote:Op maandag 18 augustus 2025 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef er niet om maar schaar me niet onderonsjes![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
OoeeiiIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DwddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1522 / +97 / +17 / 4124 / 4802 / 0.32
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 849 / +2 / +0 / 722 / 951 / 0.89
4. Vino_Tinto / 676 / +42 / +1 / 1943 / 2289 / 0.3
5. KillemWieft / 593 / +61 / +0 / 333 / 554 / 1.07
6. MooieTop6 / 554 / +11 / +0 / 2403 / 2768 / 0.2
7. gebrokenglas / 453 / +57 / +17 / 1211 / 1490 / 0.3
8. JustinK / 431 / +8 / +0 / 1577 / 1647 / 0.26
9. hemarookworst / 356 / +17 / +11 / 678 / 854 / 0.42
10. Bargehassus / 318 / +58 / +0 / 761 / 877 / 0.36
11. HappyCharly / 311 / +0 / +0 / 150 / 208 / 1.5
12. Masberum / 267 / +15 / +27 / 280 / 355 / 0.75
13. ToT / 253 / +32 / +0 / 1344 / 1532 / 0.17
14. MizzezAmy / 252 / +15 / +0 / 1280 / 1446 / 0.17
15. KoningWouter / 239 / +18 / +0 / 681 / 835 / 0.29
16. devzero / 219 / +0 / +8 / 408 / 495 / 0.44
17. greysbones / 216 / +1 / +0 / 792 / 844 / 0.26
18. maily / 179 / +9 / +0 / 972 / 1107 / 0.16
19. DerRabbit / 169 / +14 / +0 / 498 / 608 / 0.28
20. Dr.Mikey / 167 / +20 / +0 / 134 / 210 / 0.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kaashandel SchoutenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DellyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
![]()
Bam. Nu nog even verder slapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Mogge Gebruikerquote:
Mogge Scherfquote:
Mogge Vinoquote:
![]()
voor Scherf
![]()
![]()
voor Vino
Kijk, dat is de dag nog eens goed starten. Een heerlijk kopje koffie aangeboden krijgen. Thanks.
![]()
Mogge LilakIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zaterdag miauwde hij heel hard en zielig, zaterdagnacht en zondagochtend ging hij om het half uur de bak op, drinkt heel weinig, eet niet, en hij loopt 3 meter om dan vervolgens neer te ploffen voor een paar uur. Hij miauwt niet meer, maar meer omdat ie de kracht er niet meer voor heeft.quote:
Om 9.00 bel ik de dierenartsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vorige week ging ie wel iedere nacht over zijn nek, maar dat is niet heel ongewoon
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: