SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lekkere taart voor de jarige Amy
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 17-08-2025 18:30:06 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Even bidet aanschaffen zodat je kan blussenquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook lekker. Mijn flatbread kip saus was zo pikant. Dat ik morgen vuur kak@:mario390
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb jij dan ook hete mayonaise in je hol?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook lekker. Mijn flatbread kip saus was zo pikant. Dat ik morgen vuur kak@:mario390
![]()
![]()
Weet ik, leuk voor de kinderen, maar even goed moet hij toch de aandacht die hij normaal alleen krijgt van jou nu verdelen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh maar mijn vriendin neemt ook 1 van haar kinderen mee, dus Mini-ToT heeft gelijk iemand om mee te spelen!
Hoe ging dat b ij zijn moeder toen die een vriendje kreeg?
Kinderen zijn wel flexibel wat dat betreftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat vond hij behoorlijk kut.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, leuk voor de kinderen, maar even goed moet hij toch de aandacht die hij normaal alleen krijgt van jou nu verdelen.
Hoe ging dat b ij zijn moeder toen die een vriendje kreeg?
Kinderen zijn wel flexibel wat dat betreft![]()
De term is pittige mayonaisequote:Op zondag 17 augustus 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb jij dan ook hete mayonaise in je hol?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Dottiequote:Op zondag 17 augustus 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stevenhoe is het? En hoe is het met je vader?
Mja beetje leeg gevoel. Vanavond maar even wandelen. Morgen weer werken. Voelt vreemd.
De 2 dagen na de uitvaart tot nu toe lijkt t met mijn vader relatief goed te gaan. Had hem gisteren aan de telefoon en vroeg of ik langs zou komen en hij gaf aan de dag zelf te willen invullen zonder visite.
Voor vandaag had ik voorgesteld om samen voetbal te kijken, maar is hij ook zelf gaan fietsen. Gebeld en hij klinkt wel opgewekt ofzo. Hij wil zijn eigen gang gaan en dat laten we hem maar doen dan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Even bidet aanschaffen zodat je kan blussenquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb jij dan ook hete mayonaise in je hol?
Hij had het over een hete reet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De term is pittige mayonaise![]()
Dat viel wel mee. Niet dat ik niet de airco aanheb hoor, als de auto de hele dag op de parkeerplaats heeft gestaan...quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het je van de week ook niet te warm dan?![]()
Je stapt dan echt even in een oven, maar dat is de airco vol aan, alle ramen open, en na een paar minuten gaat het dan al wel...How can I make this topic about me?![]()
He came from Portugal better than Figo dont you know.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zal jou hele reet eens insmeren met mayonaisequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Het koelt al af.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Pittige kip was pittig.
Airco aangezetHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik had wat turbulente dagen mensen die boos waren en mensen die dingen van mij willen die ik ze niet kon geven vandaag tijd voor mijzelf.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voegt een beetje zout toe.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
TsssThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DopjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal jou hele reet eens insmeren met mayonaise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Bij geen reactie:quote:
HOERRRRR!!!!!
Helaas meegemaakt met mijn lief.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ging je twee broodjes shoarma halen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Bij geen reactie:
HOERRRRR!!!!!
Helaas meegemaakt met mijn lief.![]()
Oh ja gebeurd vaak zatquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Bij geen reactie:
HOERRRRR!!!!!
Helaas meegemaakt met mijn lief.
Woah kijk dan deze bitch
Is te goed voor me om te reageren
WaaajoooHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
een trein zonder treinwielen is als een vogel zonder poten, maar hoe zul je maglev treinen dan verklarenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ging je twee broodjes shoarma halen?
Dan verwacht ik meer een reactie als: BROODJUH?!?!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dag!quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in ons dorp zeggen we elkaar gewoon gedag
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ja hier ook, wonen wij in hetzelfde dorpquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in ons dorp zeggen we elkaar gewoon gedagGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Ik nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in ons dorp zeggen we elkaar gewoon gedagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Joe, the Rock Steady Crew.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja hier ookquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in ons dorp zeggen we elkaar gewoon gedag
Thuis heb ik nog een ansichtkaart...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ook. Hallo!quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
Iedereen?
Ik zeg alleen hallo als ik iemand ken of als ik er zin in hebHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Of als je voor je huis staat en er wandelt iemand voorbij.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
Iedereen?
Ik zeg alleen hallo als ik iemand ken of als ik er zin in heb![]()
Nah, je hoeft ook weer niet te schreeuwen...quote:
H. Finkers!quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nah, je hoeft ook weer niet te schreeuwen...![]()
![]()
OKquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nah, je hoeft ook weer niet te schreeuwen...Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En weer verlaat een tevreden klant het pand.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja hij is mij er eentje.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
0
En weer verlaat een tevreden klant het pand.![]()
![]()
Zie nu half fok in hun huizen staan met dutch Doors die half open zijn en dat ze half naar buiten hangen om hallo te roepenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik zie je elke avond met de hont lopenquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ja hier ook, wonen wij in hetzelfde dorpBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar verkoopt u nu kussentjes of niet!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Is het een husky?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik zie je elke avond met de hont lopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had jij vroeger ook altijd astori en reyes in je teams?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik zie je elke avond met de hont lopenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou.....we hebben ze wel.....quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Maar verkoopt u nu kussentjes of niet!![]()
Succes totThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar we verkopen ze nooit.quote:![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thuis zitten is ook maar z.o.z.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Lies of pThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De nieuwejaarsconference vond ik wel echt minder.quote:
De try-out was nog erger dan wat er op tv is verschenen.
Maar zijn oudere werk!![]()
![]()
Eens. Maar ik heb de try-out niet gezien. Oudere werk topnotch.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
De nieuwejaarsconference vond ik wel echt minder.
De try-out was nog erger dan wat er op tv is verschenen.
Maar zijn oudere werk!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
De try-out was zeikeriger, met name over het geloof. Hij kwam ook een stuk slomer over en raakte snel aangeschoten van de fles champagne die hij open trok en gedurende de avond leeg dronk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:10 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Eens. Maar ik heb de try-out niet gezien. Oudere werk topnotch.
In dat over het geloof zat geen greintje humor. Hij ging terneergeslagen praten over dat sommige mensen zeggen dat geloof een psychose is enzo.
Ja, voor hem is het heel belangrijk en ik neem aan dat hij met zijn medische aandoening er veel hoop en troost uit haalt, maar het ging best lang op die toon zo door, terwijl hij bleef drinken.![]()
Ik moet even geen vrouw meer hebben hooguit voor de healing van marvin gaye.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De try-out was zeikeriger, met name over het geloof. Hij kwam ook een stuk slomer over en raakte snel aangeschoten van de fles champagne die hij open trok en gedurende de avond leeg dronk.
In dat over het geloof zat geen greintje humor. Hij ging terneergeslagen praten over dat sommige mensen zeggen dat geloof een psychose is enzo.
Ja, voor hem is het heel belangrijk en ik neem aan dat hij met zijn medische aandoening er veel hoop en troost uit haalt, maar het ging best lang op die toon zo door, terwijl hij bleef drinken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De try-out was zeikeriger, met name over het geloof. Hij kwam ook een stuk slomer over en raakte snel aangeschoten van de fles champagne die hij open trok en gedurende de avond leeg dronk.
Ja, voor hem is het heel belangrijk en ik neem aan dat hij met zijn medische aandoening er veel hoop en troost uit haalt, maar het ging best lang op die toon zo door, terwijl hij bleef drinken.![]()
Ik heb een interview met hem gezien in zijn eigen huis met ? Ik weet het niet meer. Maar daar kwam zijn geloof ook ter sprake en het klonk oprecht. Zijn liefde voor het Gregoriaans onder andere.
Drinken is geen goed teken.
![]()
R.I.P DTS.![]()
O maar hij kan er nu goed mee opschieten. En ik neem aan dat hij al kennis gemaakt heeft met jou vriendin en de kids?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, we zitten regelmatig met z'n allen te videobellen!quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O maar hij kan er nu goed mee opschieten. En ik neem aan dat hij al kennis gemaakt heeft met jou vriendin en de kids?![]()
![]()
Wel eens voorbij zien komen gecondoleerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk dat is natuurlijk wel anders dan. Gaat vast goed komen ToTquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, we zitten regelmatig met z'n allen te videobellen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer iemand. Ik word er verdrietig van.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
Wie kent user Appelsjap?
Dotteke in GC / In memoriam #3
Nooit contact mee gehad maar herken de naam wel.
R.I.P.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
/edit niet echt goede timingIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik kende hem niet een jonge man nogquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel eens voorbij zien komen gecondoleerdJa en ook zo jong 33 jaarquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Weer iemand. Ik word er verdrietig van.
Nooit contact mee gehad maar herken de naam wel.
R.I.P.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
33???quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken hem niet een jonge
[..]
Ja en ook zo jong 33 jaar
Djeezzz...
Altijd triest zulke dingen
R.I.P DTS.![]()
Ja in en in triestquote:
Hij is al bijna een jaar geleden overleden, kreeg net bericht
Ik had net een man in taart voor Amy in de OP gezet kreeg ik dit berichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met jou dan Mikey, nog steeds overlast van je buurman?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Heb nog niets gehoord van de leiders van de faction. Zijn allebei niet online atm. Als ik meer weet laat ik het je weten.quote:![]()
Overigens vind ik "heeft zichzelf van het leven bevrijd"' een mooiere uitdrukking dan "heeft zelfmoord gepleegd".Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Klinkt voor mij beide niet goed eigenlijkquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:38 schreef Bargehassus het volgende:
Overigens vind ik "heeft zichzelf van het leven bevrijd"' een mooiere uitdrukking dan "heeft zelfmoord gepleegd".Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. Maar geeft misschien wel een soort van oorzaak aan?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt voor mij beide niet goed eigenlijkHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja, het is een beladen onderwerp vind ik altijd.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Klopt. Maar geeft misschien wel een soort van oorzaak aan?
Voor de persoon is het de laatste uitweg, voor de nabestaande is het een moeilijk te verteren gebeuren vaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tussen 17 en half 6quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij eet zo vreselijk vroeg hein het weekend.
Door de weeks tussen half 7 en 7 uur
Ja vannacht nog woningbouw is wel recent geweest ze gaan weer contact opnemen met zijn begeleider.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan Mikey, nog steeds overlast van je buurman?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spruitjes maken denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het spruitjes seizoen in Nederland loopt ongeveer van oktober tot en met februari. Spruitjes zijn dan op hun best en worden vaak geoogst na een periode van vorst, omdat dit ze zoeter maaktIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Spruitjes
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit een beetje naar super yachts te kijken. Voor als ik later groot ben.
https://www.fraseryachts.com/en/yachts-for-sale/
Wat een decadente units zijn dat.![]()
![]()
Oh ik heb echt niets met boten
Ze zijn zo langzaamHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zei ze terwijl ze een borduurwerk maakte van acht pagina'sHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha ja schiet dat al een beetje op?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zei ze terwijl ze een borduurwerk maakte van acht pagina's![]()
3 pagina's volledig af, dus denk dat ik op de helft benquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja schiet dat al een beetje op?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Monniken werk, doe mij dan toch maar een zeilboot.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
3 pagina's volledig af, dus denk dat ik op de helft ben
Wat borduur je dan eigenlijk?![]()
Dat is wel een extreem vet idee.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben bezig met een Stardew valley zomer scenario![]()
![]()
Oh nee is een betaald patroonquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die is wel heel gaaf.
Volg je dan een handleiding of bedenk je dat zelf?
Is veel te druk om zelf te bedenken ter plekkeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel een leuk ideequote:Op zondag 17 augustus 2025 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh nee is een betaald patroon
Is veel te druk om zelf te bedenken ter plekke![]()
![]()
Duurt ook lang he. Maar er wordt in ieder geval naar gekeken dat is al heel watquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja vannacht nog woningbouw is wel recent geweest ze gaan weer contact opnemen met zijn begeleider.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind ze heerlijk, zag ze van de week al in de winkel liggenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mja never ending story.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt ook lang he. Maar er wordt in ieder geval naar gekeken dat is al heel watThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ondanks tranen
Ondanks dood en ondanks pijn
Dank jullie wel
Dat jullie mijn vrienden wilden zijn
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Leegte voel ik vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blijkbaar, je had je je nieuwe plekje toch heel anders voorgesteldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat dan?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:14 schreef KoningWouter het volgende:
Juist, nog 1 avond battlefield 6 beta. Ik weet wat ik straks ga doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
PiemelaarIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Minder kinky dan een piemelpriem, die ook afgekeurd werdquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ben ook net klaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bim bam beieren,quote:
De koster lust geen eieren,
Wat lust hij dan?
Spek uit de pan!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik wil Amy ook nog even feliciteren
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Foto van maken op je tablet en dan de boel in pixels zettenquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh nee is een betaald patroon
Is veel te druk om zelf te bedenken ter plekke![]()
![]()
De kliko aan straat zettenquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:14 schreef KoningWouter het volgende:
Juist, nog 1 avond battlefield 6 beta. Ik weet wat ik straks ga doen.![]()
![]()
Snap ik Steven dat je een leeg gevoel hebt. Je hebt iets dierbaars verloren, waar je de afgelopen maanden ook nog eens heel druk mee bent geweest. Je moet het ook allemaal nog verwerken en een plaatsje geven. Rouwen is een proces en dat doet ieder op zijn eigen manier en in zijn eigen tempoquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey DottieMja beetje leeg gevoel. Vanavond maar even wandelen. Morgen weer werken. Voelt vreemd.
De 2 dagen na de uitvaart tot nu toe lijkt t met mijn vader relatief goed te gaan. Had hem gisteren aan de telefoon en vroeg of ik langs zou komen en hij gaf aan de dag zelf te willen invullen zonder visite.
Voor vandaag had ik voorgesteld om samen voetbal te kijken, maar is hij ook zelf gaan fietsen. Gebeld en hij klinkt wel opgewekt ofzo. Hij wil zijn eigen gang gaan en dat laten we hem maar doen dan
Fijn dat het goed gaat met je vader.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovely
![]()
![]()
het is weer even rustig hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niksquote:
Hey Robquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:48 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hey Greysquote:
Ik voelde vanmorgen een vrij grote leegte na een bezoekje aan de porseleinen troonquote:
Het is 2 over half 9Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* DJMO haptquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
* DJMO geeft kusje eropquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Zwijgen is toestemmenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
hai! alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of niet gewoon uit het raam op straat keilen, als een pan bamiquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet elke keer naar de stort gaan
How can I make this topic about me?![]()
Mag alleen in Roffaquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of niet gewoon uit het raam op straat keilen, als een pan bami![]()
Met mij toppie, een kat is wat ziekjesquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier ookquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier wordt morgen plastic op gehaald
Fijne PlasticBakAanStraatZetDag allen![]()
![]()
Doen we niet hierquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier ook
Fijne PlasticBakAanStraatZetDag allenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik wil wel even nog mijn excuses maken aan @Vino_Tinto
Als je voor echte übermannelijke mannen bent, genaamd voetballers die achter ballen aan rennen en doen alsof ze dood gaan bij een klein schouder duwtje dan ben je echt wel een bikkel en bikkel harde tante!
En geen softie die in race auto's stapt die met 350km/u kunnen gaan, anderhalf uur 5 tot 7 g trekken en als ze met 200km/u plus crashes gewoon uit de auto stappen en zelf weg lopen. Dan ben je natuurlijk gewoon een ultra mega zwakke tokkie die totaal geen doctoraat in elektronica nodig heeft om de auto te kunnen besturen.
Mijn oprechte sorry bij deze![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil wel even nog mijn excuses maken aan @:vino_tinto
Als je voor echte übermannelijke mannen bent, genaamd voetballers die achter ballen aan rennen en doen alsof ze dood gaan bij een klein schouder duwtje dan ben je echt wel een bikkel en bikkel harde tante!
En geen softie die in race auto's stapt die met 350km/u kunnen gaan, anderhalf uur 5 tot 7 g trekken en als ze met 200km/u plus crashes gewoon uit de auto stappen en zelf weg lopen. Dan ben je natuurlijk gewoon een ultra mega zwakke tokkie die totaal geen doctoraat in elektronica nodig heeft om de auto te kunnen besturen.
Mijn oprechte sorry bij deze![]()
Heb je de F1-film al gezien?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb daar geen actieve herinneringen meer aan.
Ah dat is niet leuk.. wat heeft ie?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met mij toppie, een kat is wat ziekjes
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eens zien of er in sommige straten weer een plastic zak blijft hangen ( omdat er iets in zit wat er niet in hoort)quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier ook
Fijne PlasticBakAanStraatZetDag allen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
BollukIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: