SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lekkere taart voor de jarige Amy
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 17-08-2025 18:30:06 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Even bidet aanschaffen zodat je kan blussenquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook lekker. Mijn flatbread kip saus was zo pikant. Dat ik morgen vuur kak@:mario390
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb jij dan ook hete mayonaise in je hol?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook lekker. Mijn flatbread kip saus was zo pikant. Dat ik morgen vuur kak@:mario390
![]()
![]()
Weet ik, leuk voor de kinderen, maar even goed moet hij toch de aandacht die hij normaal alleen krijgt van jou nu verdelen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh maar mijn vriendin neemt ook 1 van haar kinderen mee, dus Mini-ToT heeft gelijk iemand om mee te spelen!
Hoe ging dat b ij zijn moeder toen die een vriendje kreeg?
Kinderen zijn wel flexibel wat dat betreftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat vond hij behoorlijk kut.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, leuk voor de kinderen, maar even goed moet hij toch de aandacht die hij normaal alleen krijgt van jou nu verdelen.
Hoe ging dat b ij zijn moeder toen die een vriendje kreeg?
Kinderen zijn wel flexibel wat dat betreft![]()
De term is pittige mayonaisequote:Op zondag 17 augustus 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb jij dan ook hete mayonaise in je hol?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Dottiequote:Op zondag 17 augustus 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stevenhoe is het? En hoe is het met je vader?
Mja beetje leeg gevoel. Vanavond maar even wandelen. Morgen weer werken. Voelt vreemd.
De 2 dagen na de uitvaart tot nu toe lijkt t met mijn vader relatief goed te gaan. Had hem gisteren aan de telefoon en vroeg of ik langs zou komen en hij gaf aan de dag zelf te willen invullen zonder visite.
Voor vandaag had ik voorgesteld om samen voetbal te kijken, maar is hij ook zelf gaan fietsen. Gebeld en hij klinkt wel opgewekt ofzo. Hij wil zijn eigen gang gaan en dat laten we hem maar doen dan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Even bidet aanschaffen zodat je kan blussenquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb jij dan ook hete mayonaise in je hol?
Hij had het over een hete reet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De term is pittige mayonaise![]()
Dat viel wel mee. Niet dat ik niet de airco aanheb hoor, als de auto de hele dag op de parkeerplaats heeft gestaan...quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het je van de week ook niet te warm dan?![]()
Je stapt dan echt even in een oven, maar dat is de airco vol aan, alle ramen open, en na een paar minuten gaat het dan al wel...How can I make this topic about me?![]()
He came from Portugal better than Figo dont you know.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zal jou hele reet eens insmeren met mayonaisequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Het koelt al af.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Pittige kip was pittig.
Airco aangezetHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik had wat turbulente dagen mensen die boos waren en mensen die dingen van mij willen die ik ze niet kon geven vandaag tijd voor mijzelf.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voegt een beetje zout toe.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
TsssThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DopjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal jou hele reet eens insmeren met mayonaise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Bij geen reactie:quote:
HOERRRRR!!!!!
Helaas meegemaakt met mijn lief.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ging je twee broodjes shoarma halen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Bij geen reactie:
HOERRRRR!!!!!
Helaas meegemaakt met mijn lief.![]()
Oh ja gebeurd vaak zatquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Bij geen reactie:
HOERRRRR!!!!!
Helaas meegemaakt met mijn lief.
Woah kijk dan deze bitch
Is te goed voor me om te reageren
WaaajoooHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
een trein zonder treinwielen is als een vogel zonder poten, maar hoe zul je maglev treinen dan verklarenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ging je twee broodjes shoarma halen?
Dan verwacht ik meer een reactie als: BROODJUH?!?!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dag!quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in ons dorp zeggen we elkaar gewoon gedag
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ja hier ook, wonen wij in hetzelfde dorpquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in ons dorp zeggen we elkaar gewoon gedagGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Ik nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in ons dorp zeggen we elkaar gewoon gedagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Joe, the Rock Steady Crew.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja hier ookquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in ons dorp zeggen we elkaar gewoon gedag
Thuis heb ik nog een ansichtkaart...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ook. Hallo!quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
Iedereen?
Ik zeg alleen hallo als ik iemand ken of als ik er zin in hebHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Of als je voor je huis staat en er wandelt iemand voorbij.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
Iedereen?
Ik zeg alleen hallo als ik iemand ken of als ik er zin in heb![]()
Nah, je hoeft ook weer niet te schreeuwen...quote:
H. Finkers!quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nah, je hoeft ook weer niet te schreeuwen...![]()
![]()
OKquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nah, je hoeft ook weer niet te schreeuwen...Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En weer verlaat een tevreden klant het pand.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja hij is mij er eentje.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
0
En weer verlaat een tevreden klant het pand.![]()
![]()
Zie nu half fok in hun huizen staan met dutch Doors die half open zijn en dat ze half naar buiten hangen om hallo te roepenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik zie je elke avond met de hont lopenquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ja hier ook, wonen wij in hetzelfde dorpBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar verkoopt u nu kussentjes of niet!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Is het een husky?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik zie je elke avond met de hont lopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had jij vroeger ook altijd astori en reyes in je teams?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik zie je elke avond met de hont lopenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou.....we hebben ze wel.....quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Maar verkoopt u nu kussentjes of niet!![]()
Succes totThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar we verkopen ze nooit.quote:![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thuis zitten is ook maar z.o.z.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Lies of pThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De nieuwejaarsconference vond ik wel echt minder.quote:
De try-out was nog erger dan wat er op tv is verschenen.
Maar zijn oudere werk!![]()
![]()
Eens. Maar ik heb de try-out niet gezien. Oudere werk topnotch.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
De nieuwejaarsconference vond ik wel echt minder.
De try-out was nog erger dan wat er op tv is verschenen.
Maar zijn oudere werk!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
De try-out was zeikeriger, met name over het geloof. Hij kwam ook een stuk slomer over en raakte snel aangeschoten van de fles champagne die hij open trok en gedurende de avond leeg dronk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:10 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Eens. Maar ik heb de try-out niet gezien. Oudere werk topnotch.
In dat over het geloof zat geen greintje humor. Hij ging terneergeslagen praten over dat sommige mensen zeggen dat geloof een psychose is enzo.
Ja, voor hem is het heel belangrijk en ik neem aan dat hij met zijn medische aandoening er veel hoop en troost uit haalt, maar het ging best lang op die toon zo door, terwijl hij bleef drinken.![]()
Ik moet even geen vrouw meer hebben hooguit voor de healing van marvin gaye.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De try-out was zeikeriger, met name over het geloof. Hij kwam ook een stuk slomer over en raakte snel aangeschoten van de fles champagne die hij open trok en gedurende de avond leeg dronk.
In dat over het geloof zat geen greintje humor. Hij ging terneergeslagen praten over dat sommige mensen zeggen dat geloof een psychose is enzo.
Ja, voor hem is het heel belangrijk en ik neem aan dat hij met zijn medische aandoening er veel hoop en troost uit haalt, maar het ging best lang op die toon zo door, terwijl hij bleef drinken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De try-out was zeikeriger, met name over het geloof. Hij kwam ook een stuk slomer over en raakte snel aangeschoten van de fles champagne die hij open trok en gedurende de avond leeg dronk.
Ja, voor hem is het heel belangrijk en ik neem aan dat hij met zijn medische aandoening er veel hoop en troost uit haalt, maar het ging best lang op die toon zo door, terwijl hij bleef drinken.![]()
Ik heb een interview met hem gezien in zijn eigen huis met ? Ik weet het niet meer. Maar daar kwam zijn geloof ook ter sprake en het klonk oprecht. Zijn liefde voor het Gregoriaans onder andere.
Drinken is geen goed teken.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O maar hij kan er nu goed mee opschieten. En ik neem aan dat hij al kennis gemaakt heeft met jou vriendin en de kids?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, we zitten regelmatig met z'n allen te videobellen!quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O maar hij kan er nu goed mee opschieten. En ik neem aan dat hij al kennis gemaakt heeft met jou vriendin en de kids?![]()
![]()
Wel eens voorbij zien komen gecondoleerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk dat is natuurlijk wel anders dan. Gaat vast goed komen ToTquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, we zitten regelmatig met z'n allen te videobellen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer iemand. Ik word er verdrietig van.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
Wie kent user Appelsjap?
Dotteke in GC / In memoriam #3
Nooit contact mee gehad maar herken de naam wel.
R.I.P.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
/edit niet echt goede timingIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: