Bij van Bommel speelt natuurlijk mee in de prijs dat hij een Nederlander is, dat hij verhuist vanuit een club waar het waanbeeld leeft dat ze een concurrent zijn en dat PSV hem vanwege zijn naam en roots graag wil hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor van Bommel is dan ook veel te veel betaald. Die transfer begrijp ik nog steeds niet, op het moment is die misschien net aan de helft waard op basis van talent. Z’n statistieken vorig jaar waren helemaal niet zo bijzonder.
Mag dan wel hopen dat de volgende aankoop van 15 miljoen inderdaad beter is.
Wat ik lees is dat die vorig jaar 3 leuke wedstrijden bij degradant Heidenheim had in de eerste 4 weken en daarna maandenlang geen knikker meer geraakt heeft tot die de laatste wedstrijd weer scoorde.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En voor de mensen hier die twijfelen over Wanner: tot over 3 maandenGeen idee of hier nog wat mensen zijn die de BL volgen, maar dit is echt een heerlijke speler. Kijk voor de aardigheid eens wat op Bayern fora wat de algemene consensus is over zijn vertrek. Die fans zijn niet blij..
Solispolar is vast volger van Heidenheim, mind you.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ik lees is dat die vorig jaar 3 leuke wedstrijden bij degradant Heidenheim had in de eerste 4 weken en daarna maandenlang geen knikker meer geraakt heeft tot die de laatste wedstrijd weer scoorde.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ik lees is dat die vorig jaar 3 leuke wedstrijden bij degradant Heidenheim had in de eerste 4 weken en daarna maandenlang geen knikker meer geraakt heeft tot die de laatste wedstrijd weer scoorde.
Ik ben geen volger van Heidenheimquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Solispolar is vast volger van Heidenheim, mind you.
Maar volgens topscout @Wienerschnitzels is het helemaal niks omdat ie bij degredatiekandidaat Heidenheim niks liet zienquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:40 schreef Makamba_ het volgende:
De uitgesproken teleurstelling vanuit het Bayern kamp is in ieder geval positief.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)anner-graag-behouden
Het kan best dat hij het daar niet goed heeft gedaan hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem daar niet veel heb gezien. Maar voetballen in een goed draaiend elftal (als nr 10) of met de kont tegen je eigen 16 aan in een degradatie elftal zijn 2 verschillende dingen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar volgens topscout @:Wienerschnitzels is het helemaal niks omdat ie bij degredatiekandidaat Heidenheim niks liet zien
Dat dus. Hier komt je terecht in een goed draaiend elftal wat 10 van de 10 keer de bovenliggende partij is in de Eredivisie. Voetballend een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
. Maar voetballen in een goed draaiend elftal (als nr 10) of met de kont tegen je eigen 16 aan in een degradatie elftal zijn 2 verschillende dingen natuurlijk.
User @Wienerschnitzels heeft afgelopen zondag gezien hoe z’n cluppie naar de mavo werd getikt door Go Ahead en mag nu hopen dat PSV niet wéér een goeie transfer maakt. Ik snap het wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar volgens topscout @:Wienerschnitzels is het helemaal niks omdat ie bij degredatiekandidaat Heidenheim niks liet zien
Deze selectie + een spits en de Eredivisie is een speeltuin.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
User @:Wienerschnitzels heeft afgelopen zondag gezien hoe z’n cluppie naar de mavo werd getikt door Go Ahead en mag nu hopen dat PSV niet wéér een goeie transfer maakt. Ik snap het wel.
Beetje spanning zou wel leuk zijn toch. Al zie ik rond januari ook opnieuw een voorsprong van 8 punten hoe het er nu voorstaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Deze selectie + een spits en de Eredivisie is een speeltuin.
Ik vond er afgelopen seizoen iets teveel spanning op staan voor mijn gemoedstoestand.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Beetje spanning zou wel leuk zijn toch. Al zie ik rond januari ook opnieuw een voorsprong van 8 punten hoe het er nu voorstaat.
Die uitkomst ga je nooit meer meemakenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vond er afgelopen seizoen iets teveel spanning op staan voor mijn gemoedstoestand.
Al was de ontknoping uiteindelijk geweldig. Met name de dag dat men in Amsterdam al aan het vieren was dat ze kampioen gingen worden toen het 2-0 stond in de Kuip.
Lijkt dat PSV dit nu serieus onderzoekt. Ik zou het geen gekke keuze vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zou Dallinga een optie kunnen zijn?
Ik wel; tenzij je die jongen kunt huren. Je bent gewoon op zoek naar een tijdelijke oplossing, niet meer niet minder. Pepi wordt binnenkort spits nr 1 en Plea komt er gaandeweg het seizoen ook weer bij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt dat PSV dit nu serieus onderzoekt. Ik zou het geen gekke keuze vinden.
Het kan natuurlijk ook een huurdeal zijn voor een half jaar of een jaar je hebt geen idee welke gesprekken ze hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik wel; tenzij je die jongen kunt huren. Je bent gewoon op zoek naar een tijdelijke oplossing, niet meer niet minder. Pepi wordt binnenkort spits nr 1 en Plea komt er gaandeweg het seizoen ook weer bij.
Dat je niet met een half-fitte Pepi het seizoen in kan snap ik ook, maar om dan een dure Dallinga te halen lijkt me niet verstandig. Waar is Luuk als je hem nodig hebt
weer?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
User @:Wienerschnitzels heeft afgelopen zondag gezien hoe z’n cluppie naar de mavo werd getikt door Go Ahead en mag nu hopen dat PSV niet wéér een goeie transfer maakt. Ik snap het wel.
quote:
quote:3weer (bijwoord)
1terug: heen en weer lopen; over en weer wederzijds
2opnieuw: ik zag haar weer
4-5 jaar geleden werd die gezien als het grote toptalent. Is er alleen nooit uitgekomen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:11 schreef Stoepboer het volgende:
Waar haalt men het vandaan dat Wanner ‘t supertalent van Bayern is/was? Dat zijn Karl en Bischof, niet deze gozer.
Volgens mij zegt vrijwel niemand dat? Eén van de talenten van Bayern. Die ze overigens liever niet lieten gaan, begrijp ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:11 schreef Stoepboer het volgende:
Waar haalt men het vandaan dat Wanner ‘t supertalent van Bayern is/was?
5 jaar geleden was hij 14quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
4-5 jaar geleden werd die gezien als het grote toptalent. Is er alleen nooit uitgekomen.
En daarnaast: lekker boeiend of hij 1 van de talenten was of HET toptalent. Feit is dat er bij Bayern veel van hem verwacht werd en dat ze daar toch wel een zure smaak overhouden aan deze transfer. Ik ben heel benieuwd wat hij ons gaat brengenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
5 jaar geleden was hij 14ik denk niet dat je nu al kan concluderen of het eruit gekomen is.
solispolar en psvcl glijden nog net niet van hun stoel afquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij zegt vrijwel niemand dat? Eén van de talenten van Bayern. Die ze overigens liever niet lieten gaan, begrijp ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |