abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218549712
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 17:24 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat doen ze daar toch bij de fitheid training?
Ik vind het na dat schopfestijn tegen Twente al een wonder dat er nog getraind kon worden deze week.
pi_218549934
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 17:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wanner wordt met afstand de beste aankoop die we hebben gedaan dit jaar. Puur genot.
Heb jij hem wel eens zien spelen?
  woensdag 20 augustus 2025 @ 18:34:49 #103
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218550003
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En dat is nu meteen 15m, of als hij na een jaar bevalt?
Volgens Rik en Florian Plettenberg nu 15 miljoen, en nog bonussen daar bovenop.

Flink bedrag. Hopelijk maakt die het waar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218550887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vind ik ook, al heb ik hem nooit zien spelen en hij is pas 19. Maar ik dacht dat hij een flinke blessure had, dat zal dan dus wel meevallen?
Nee, er werd verwacht dat hij er enkele weken uit zou zijn.

Anders kom je ook niet door een medische keuring. Je gaat niet iemand kopen die een zware blessure heeft op dat moment.
pi_218550945
Weinig geld voor een van de grootse talenten van Europa. Die doet Tillman snel vergeten
pi_218550977
twitter
  Redactie Sport woensdag 20 augustus 2025 @ 21:10:29 #107
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218551413
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 20:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, er werd verwacht dat hij er enkele weken uit zou zijn.

Anders kom je ook niet door een medische keuring. Je gaat niet iemand kopen die een zware blessure heeft op dat moment.
Ja, dat sprak voor zich, vandaar ook de 'dat zal dus wel meevallen'
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218551616
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 20:27 schreef PSVCL het volgende:
Weinig geld voor een van de grootse talenten van Europa. Die doet Tillman snel vergeten
Leuk hoor, dat gespeelde enthousiasme. Maar laten we heel eerlijk zijn, als hij als 19-jarige te boek stond als één van de grootste talenten van Europa, dan liet Bayern hem natuurlijk nooit gaan voor 15m.

Dit zijn kennelijk de prijzen die je dezer dagen betaald voor gokjes die heel mooi uit kunnen pakken. Bommel, Wanner. Het kan wat worden, of ze spelen over drie jaar bij Zwolle.
pi_218551644
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 21:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Leuk hoor, dat gespeelde enthousiasme. Maar laten we heel eerlijk zijn, als hij als 19-jarige te boek stond als één van de grootste talenten van Europa, dan liet Bayern hem natuurlijk nooit gaan voor 15m.

Dit zijn kennelijk de prijzen die je dezer dagen betaald voor gokjes die heel mooi uit kunnen pakken. Bommel, Wanner. Het kan wat worden, of ze spelen over drie jaar bij Zwolle.
Van Bommel laat inmiddels al zien dat er rek in zit bij hem.

En ach, toen Tillman kwam waren er ook zat pessimisten.
pi_218551897
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 21:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Gespeelde enthousiasme :? Het is algemeen bekend dat het 1 van Europa's grootste talenten is, zie oa de tweet die ik zojuist plaatste.

Bayern heeft niet voor niks een terugkoop clausule bedwongen omdat ze weten dat ie over 2a 3 jaar zijn potentie heeft waargemaakt. Zowel Wanner en Bommel gaan hier slagen. Nu nog een goeie back up spits aantrekken en hebt een absolute toplevel selectie staan.
pi_218551929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 21:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Gespeelde enthousiasme :? Het is algemeen bekend dat het 1 van Europa's grootste talenten is, zie oa de tweet die ik zojuist plaatste.

Bayern heeft niet voor niks een terugkoop clausule bedwongen omdat ze weten dat ie over 2a 3 jaar zijn potentie heeft waargemaakt. Zowel Wanner en Bommel gaan hier slagen. Nu nog een goeie back up spits aantrekken en hebt een absolute toplevel selectie staan.
Bayern vraagt bijna altijd een terugkoopclausule. Je weet maar nooit natuurlijk.
pi_218552033
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 22:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Bayern vraagt bijna altijd een terugkoopclausule. Je weet maar nooit natuurlijk.
Die jongen heeft natuurlijk ook iets te zeggen , hij weet dat Bayern een bewezen topper gaan aantrekken als vervanger van de geblesseerde Musiala, dan verkleind de kans op speeltijd voor hem terwijl ie wekelijks wilt spelen. Hij heeft gezien hoe Tillman zich hier heeft ontwikkeld en ziet PSV als de juiste stap, win - win situatie. Hij kan zich hier ontwikkelend, oa in de CL en PSV heeft weer een toplevel speler op de 10 positie.

Tillman deed Xavi snel vergeten, hetzelfde geldt straks voor Wanner.. over een half jaar praat niemand nog Tillman :7

Bekijk deze YouTube-video

_O_
pi_218552162
Jezus, ik zit net Rick zijn transferlijstje te bekijken en PSV heeft volgens hem al een slordige 66 miljoen euro aan transfers uitgegeven. :o

Dan moet de rek er financieel toch al weer voor een eind uit zijn lijkt me.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_218552448
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, ik zit net Rick zijn transferlijstje te bekijken en PSV heeft volgens hem al een slordige 66 miljoen euro aan transfers uitgegeven. :o

Veel geld ontvangen ook, met oa Baka, Tillman ,Noa.. CL gelden
pi_218552486
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 18:25 schreef ISVV het volgende:

[..]
Heb jij hem wel eens zien spelen?
Dagelijks in mijn dromen.
  woensdag 20 augustus 2025 @ 23:10:49 #116
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218552528
quote:

Ruime 80% van inkomend transfergeld terug in de selectie gepompt inderdaad. En dan moet er nog een spits en hopelijk een linksback bij komen.
pi_218552537
quote:

Is dat inclusief Wanner? Anders mag er nog minimaal 15 miljoen bij :P

https://www.ed.nl/psv/psv(...)ordaankoop~ace5783b/
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218552552
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 22:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Veel geld ontvangen ook, met oa Baka, Tillman ,Noa.. CL gelden
Absoluut, maar had niet door dat er al zoveel uit gegaan was. Al die sub-10-miljoen aankopen hebben toch flink aangetikt :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_218552557
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Is dat inclusief Wanner? Anders mag er nog minimaal 15 miljoen bij :P

https://www.ed.nl/psv/psv(...)ordaankoop~ace5783b/
Inclusief ja. En met de koopoptie voor onze nieuwe keeper meegerekend. Als die niet gelicht wordt scheelt het een slordige 5 miljoen.
pi_218553178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Absoluut, maar had niet door dat er al zoveel uit gegaan was. Al die sub-10-miljoen aankopen hebben toch flink aangetikt :D
Baka+Lang en je bent al een goed eind op weg.

Veel relevanter vind ik dat er (zoals het er nu uitziet) geld is gegaan naar gerichte/goede aankopen. Natuurlijk is het altijd afwachten hoe sommige jongens zich ontwikkelen, maar op voorhand ziet het er wel uit alsof er een plan ligt. Dat klinkt logisch, maar je ziet in Amsterdam (2 jaar geleden) hoe snel het kan gaan als dat niet het geval is.

En voor de mensen hier die twijfelen over Wanner: tot over 3 maanden _O_ Geen idee of hier nog wat mensen zijn die de BL volgen, maar dit is echt een heerlijke speler. Kijk voor de aardigheid eens wat op Bayern fora wat de algemene consensus is over zijn vertrek. Die fans zijn niet blij..
  Redactie Sport donderdag 21 augustus 2025 @ 08:46:07 #121
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218553419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 08:01 schreef Solispolar het volgende:
Kijk voor de aardigheid eens wat op Bayern fora wat de algemene consensus is over zijn vertrek. Die fans zijn niet blij..
Komt ook omdat ze daar niks binnen hebben gehaald, dat is bij zulke clubs al snel reden tot boosheid.

Ik bedoel, dat geldt voor PSV al.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218553463
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Komt ook omdat ze daar niks binnen hebben gehaald, dat is bij zulke clubs al snel reden tot boosheid.

Ongetwijfeld. Maar onder de streep investeert PSV met een plan en zo op het eerste oog verstandig.

Natuurlijk zal niet iedereen slagen. Maar wat je nu hebt gekocht zal tzt gemiddeld gezien toch winst op moeten kunnen leveren.
pi_218553498
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zal ook meespelen, maar ze hebben Wanneer als talent ook aardig hoog zitten hoor. Volgens mij was de verwachting (met het oog op de blessure van Musiala) ook dat hij wat meer zou spelen; maar dat durft de club schijnbaar toch niet aan.

15 miljoen is voor Nederland veel geld, maar dit zijn wel behoorlijke talenten hoor. Ik schat hem (om heel eerlijk te zijn) een stukje hoger in dan een van Bommel bijvoorbeeld.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 10:03:37 #124
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218553768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Zal ook meespelen, maar ze hebben Wanneer als talent ook aardig hoog zitten hoor. Volgens mij was de verwachting (met het oog op de blessure van Musiala) ook dat hij wat meer zou spelen; maar dat durft de club schijnbaar toch niet aan.

15 miljoen is voor Nederland veel geld, maar dit zijn wel behoorlijke talenten hoor. Ik schat hem (om heel eerlijk te zijn) een stukje hoger in dan een van Bommel bijvoorbeeld.
Voor van Bommel is dan ook veel te veel betaald. Die transfer begrijp ik nog steeds niet, op het moment is die misschien net aan de helft waard op basis van talent. Z’n statistieken vorig jaar waren helemaal niet zo bijzonder.

Mag dan wel hopen dat de volgende aankoop van 15 miljoen inderdaad beter is.
pi_218554880
Zierikzee past perfect in het spelletje van Bosz, een type Plea, maar dan nog beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')