SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Je hoort wel duidelijk dat het Rupert Holmes is. Ik moest even wachten tot hij de titel zong. Ik dacht aan Win ipv Himquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen.
Ken het nummer wel, maar geen idee.
Net als deze trouwens
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
Mijn labelmachine heeft het bij dit nummer ook begeven.
Jawel hoor. Hoesje staat nog in het vorige topic.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Melting kan het nieuwe topic niet vinden
Ook Italiaans?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Moet zeggen dat de versie van Maribelle een stuk beroerder klinkt
Ik begon dit later wel meer te waarderen.quote:
Misschien wel het meest ondergewaardeerde Nederlandse Songfestival-nummer qua resultaat. Hoewel "Out On My Own" van Michelle ook een gegadigde is.quote:
Out on my own vond ik echt een geweldige inzendingquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien wel het meest ondergewaardeerde Nederlandse Songfestival-nummer qua resultaat. Hoewel "Out On My Own" van Michelle ook een gegadigde is.
bij mij was het precies andersomquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begon dit later wel meer te waarderen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:35 schreef livelink het volgende:
Mijn labelmachine zegt dat hij dit nummer nooit eerder heeft gehoord.
Mijn labelmachine zget: whut? Syntax error. Goto 200quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:35 schreef livelink het volgende:
Mijn labelmachine zegt dat hij dit nummer nooit eerder heeft gehoord.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:37 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Als de rook om je hoofd is verdwenen
Jouw labelmachine is wel praatgraag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn labelmachine zget: whut? Syntax error. Goto 200
200 echo “I don’t know”
Poke 1,0
Dit vind ik oprecht z'n beste nummer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:37 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Als de rook om je hoofd is verdwenen
Best welquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Jouw labelmachine is wel praatgraag.
Wel een van zijn beste…quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht z'n beste nummer.
Onze muzieksmaak heeft veel raakvlakken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:42 schreef DJ11 het volgende:
Uitstekend nummer, dit.
De man heeft zo absurd veel goede muziek gemaakt, niet normaal.
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:49 schreef DJ11 het volgende:
Trini Lopez of hoe heet -ie... This Land Is Your Land
quote:
Grappig, volgens mij heb ik serieus nog nooit een liedje van Bob Hope gehoord en ken ik de naam alleen door Billy Joelquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:51 schreef Symphonic het volgende:
I like to be in America is ook van hem.
Toen kenden ze Trump nog niet
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom het zo stroperig klonk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |