Als ik toen wist wat ik nu weet….quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer is bioloog, ik had heel weinig met dat vak..
Wij lijken helemaal niet op elkaar. soms denk ik echt dat we een andere vader hebben...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik toen wist wat ik nu weet….
Ik leek qua uiterlijk als 2 druppels water op mijn broer…quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij lijken helemaal niet op elkaar. soms denk ik echt dat we een andere vader hebben...
Mijn broer is heel technisch en handig. Ik kan nog net een lamp indraaien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij lijken helemaal niet op elkaar. soms denk ik echt dat we een andere vader hebben...
Dat laatste is ook wel mijn sterke punt qua techniekquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn broer is heel technisch en handig. Ik kan nog net een lamp indraaien.
Orgel Symph wordt het over een paar jaar. Hij gaat het stokje van haar overnemen.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan deze niet labelen, wel meespelen
Hoofdact op de Zwarte Cross, met vooraf een DJ-set door Melting en DJ11quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Orgel Symph wordt het over een paar jaar. Hij gaat het stokje van haar overnemen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoofdact op de Zwarte Cross, met vooraf een DJ-set door Melting en DJ11
Als zij van haar stokje gaatquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Orgel Symph wordt het over een paar jaar. Hij gaat het stokje van haar overnemen.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met Harry Webb sluit ik af voor vanavond
Welterusten Bos!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Siervuurwerk kan nog wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh gezellig, we hebben een vuurwerkshow in de wijk
Helaas. Elk weekend geknal, meestal pas om middernacht omdat er dan weer iemand z’n verjaardag viert ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Siervuurwerk kan nog wel mooi zijn.
Oh, irritant. Hier bij ons achter is dat ook wel eens, maar dan wel altijd met siervuurwerk. En ruim voor middernacht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helaas. Elk weekend geknal, meestal pas om middernacht omdat er dan weer iemand z’n verjaardag viert ofzo.
Welterusten Doedezemaar, hopelijk gaat het lukken.quote:
Dat wou ik net zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |