SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
neequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
dat wou je toch voorlopig ook nog niet
maar durf het ook nietpaiqquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook spannend, zeker als je dat nooit doet. En vooral ook hoe ontmoet je elkaar voor het eerst?
Bios? Etentje? Of eerst een koffie ergens....
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
weersta die verleiding maar. want uiteindelijk heb je er weinig aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ben wel nieuwsgierig wie mij liket maar dan moet je betalen
Do what you love, love what you do!![]()
Meestal is het ook de matches die je aangeboden krijgt zijn degene die je een like hebben gegeven
Als vrouw zijnde danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nog even in de haven geweest daar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Was vandaag al in Scheveningen
MentaalDo what you love, love what you do!![]()
Mag de eerste van de lijst? Ken bijna niemand die naar de sportschool gaat en op zoek is naar sociaal gedrag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
sportschool
supermarkt
wandelclub
repaircafe
bibliotheek
schoenenwinkel
banketbakker
Uitgezonderd sportvrouwHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Openbare plek is altijd wel goed ja. Contact houden met een vriend/vriendin heb ik eigenlijk nooit gedaan. Ik heb al vanalles gedaan als date: midgetgolf, poolen, ijsje eten, wandelen, drankje, escaperoom (geen aanrader voor een 1e datequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:19 schreef maily het volgende: [..] Op een openbare plek. En hou af en toe contact met een vriend/vriendin. Wij gingen naar de dierentuin
![]()
). Ik doe wel bij voorkeur iets waarbij je niet gelijk de hele dag bij elkaar moet zijn, dus dierentuin zou ik juist niet zo snel doen.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
jaja ik weet, ik zou het opgeven trouwens voor als ik iemand echt leuk zou vinden.quote:
Maarja ook die nog niet tegen gekomen. als het al echt vereiste moet zijn dus niet roken.
het werkt me wel tegen moet ik zeggen laatste tijd als ik dat noem.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb het niet over "op zoek gaan naar".quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag de eerste van de lijst? Ken bijna niemand die naar de sportschool gaat en op zoek is naar sociaal gedrag.
Uitgezonderd sportvrouw
Meer over een kans om een "gelijkgestemd" iemand te ontmoeten.![]()
Dus enkel vrouwen gaan naar de sportschool om door ultra knappe en goed afgetrainde mannen aangesproken te wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag de eerste van de lijst? Ken bijna niemand die naar de sportschool gaat en op zoek is naar sociaal gedrag.
Uitgezonderd sportvrouw
Als man je date naar een schoenenwinkel meenemen is denk ik een slecht idee? Hopen dat ze er koffie hebben, zodat je even rustig kunt wachten tot ze uitgeshopt is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Uitgezonderd sportvrouwHow can I make this topic about me?![]()
dit vinden is lastiger als het lijkt in mijn ervaring iig. hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb het niet over "op zoek gaan naar".
Meer over een kans om een "gelijkgestemd" iemand te ontmoeten.Do what you love, love what you do!![]()
je weet toch die facebook... reisgenootjes gezocht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ik weet, ik zou het opgeven trouwens voor als ik iemand echt leuk zou vinden.
Maarja ook die nog niet tegen gekomen. als het al echt vereiste moet zijn dus niet roken.
het werkt me wel tegen moet ik zeggen laatste tijd als ik dat noem.
Nu zag ik een oproepje van iemand.... maar denk dat hij homo is.... jammer weer
Nee?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus enkel vrouwen gaan naar de sportschool om door ultra knappe en goed afgetrainde mannen aangesproken te worden
Meeste gaan om door hun set heen te werken met noise cancelling koptelefoon opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In mijn sportschool is een chill hoekje met tafels stoelen en een bank zelfs om even relaxt te zitten, en daar zitten vaak mensen even gezellig te kletsen onder het genot van koffie, thee of een sportdrank.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus enkel vrouwen gaan naar de sportschool om door ultra knappe en goed afgetrainde mannen aangesproken te wordenHow can I make this topic about me?![]()
Dat zou ik wel een bijzondere date vinden, zou dan denken dat de man een voetenfetish heeftquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als man je date naar een schoenenwinkel meenemen is denk ik een slecht idee? Hopen dat ze er koffie hebben, zodat je even rustig kunt wachten tot ze uitgeshopt is.
nou of vrouwen die een leuk voorstel hebben maar wil alleen met vrouw.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
je weet toch die facebook... reisgenootjes gezocht?
Nu zag ik een oproepje van iemand.... maar denk dat hij homo is.... jammer weer
tjaDo what you love, love what you do!![]()
Was ook maar een geintjequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee?
Meeste gaan om door hun set heen te werken met noise cancelling koptelefoon op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1394 / +158 / +131 / 3898 / 4530 / 0.31
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 847 / +50 / +39 / 722 / 948 / 0.89
4. Vino_Tinto / 633 / +0 / +3 / 1860 / 2185 / 0.29
5. MooieTop6 / 543 / +6 / +48 / 2347 / 2700 / 0.2
6. KillemWieft / 532 / +120 / +103 / 259 / 452 / 1.18
7. JustinK / 423 / +0 / +10 / 1553 / 1619 / 0.26
8. gebrokenglas / 385 / +14 / +107 / 1123 / 1367 / 0.28
9. hemarookworst / 326 / +27 / +50 / 633 / 796 / 0.41
10. HappyCharly / 311 / +12 / +0 / 150 / 208 / 1.5
11. Bargehassus / 260 / +18 / +1 / 718 / 821 / 0.32
12. MizzezAmy / 235 / +23 / +4 / 1198 / 1349 / 0.17
13. Masberum / 225 / +0 / +5 / 250 / 316 / 0.71
14. KoningWouter / 220 / +0 / +80 / 628 / 762 / 0.29
15. ToT / 216 / +60 / +23 / 1257 / 1424 / 0.15
16. greysbones / 215 / +0 / +1 / 758 / 810 / 0.27
17. devzero / 211 / +31 / +0 / 407 / 490 / 0.43
18. maily / 167 / +16 / +44 / 915 / 1041 / 0.16
19. Helenattenek / 165 / +0 / +0 / 250 / 327 / 0.5
20. DerRabbit / 154 / +45 / +31 / 481 / 585 / 0.26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
neeeheeeee; het ging over iemand in het echt ontmoeten, niet over daten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als man je date naar een schoenenwinkel meenemen is denk ik een slecht idee? Hopen dat ze er koffie hebben, zodat je even rustig kunt wachten tot ze uitgeshopt is.![]()
Ik sport in de ghetto. Ik wordt sowieso aangesproken... ik heb billenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus enkel vrouwen gaan naar de sportschool om door ultra knappe en goed afgetrainde mannen aangesproken te worden
maar hoe zie jij dat dan voor je maily?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:30 schreef maily het volgende:
[..]
neeeheeeee; het ging over iemand in het echt ontmoeten, niet over daten.
ik weet het niet hoor? het is niet zo makkelijk als het lijkt wellicht.Do what you love, love what you do!![]()
Sportschool hier heeft dat ook, maar maak ik echt nooit gebruik van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In mijn sportschool is een chill hoekje met tafels stoelen en een bank zelfs om even relaxt te zitten, en daar zitten vaak mensen even gezellig te kletsen onder het genot van koffie, thee of een sportdrank.
Kom alleen in die toko in mijn wekelijkse kracht sets te doen en daarna weer naar huis, douchen en naar mijn ultra lieflijke muis haar gezeik te luisteren![]()
Ik was vandaag voor de 150ste keer in de sportschool dit jaar
Ik herken een handvol mensen die op dezelfde tijd gaan
Tegen sommige zeg ik hallo
Geen idee hoe ze hetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iemand ontmoeten in de schoenenwinkel?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:30 schreef maily het volgende:
[..]
neeeheeeee; het ging over iemand in het echt ontmoeten, niet over daten.![]()
Naja het kan natuurlijk overal gebeuren
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1394 / +158 / +131 / 3898 / 4530 / 0.31
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 847 / +50 / +39 / 722 / 948 / 0.89
4. Vino_Tinto / 633 / +0 / +3 / 1860 / 2185 / 0.29
5. MooieTop6 / 543 / +6 / +48 / 2347 / 2700 / 0.2
6. KillemWieft / 532 / +120 / +103 / 259 / 452 / 1.18
7. JustinK / 423 / +0 / +10 / 1553 / 1619 / 0.26
8. gebrokenglas / 385 / +14 / +107 / 1123 / 1367 / 0.28
9. hemarookworst / 326 / +27 / +50 / 633 / 796 / 0.41
10. HappyCharly / 311 / +12 / +0 / 150 / 208 / 1.5
11. Bargehassus / 260 / +18 / +1 / 718 / 821 / 0.32
12. MizzezAmy / 235 / +23 / +4 / 1198 / 1349 / 0.17
13. Masberum / 225 / +0 / +5 / 250 / 316 / 0.71
14. KoningWouter / 220 / +0 / +80 / 628 / 762 / 0.29
15. ToT / 216 / +60 / +23 / 1257 / 1424 / 0.15
16. greysbones / 215 / +0 / +1 / 758 / 810 / 0.27
17. devzero / 211 / +31 / +0 / 407 / 490 / 0.43
18. maily / 167 / +16 / +44 / 915 / 1041 / 0.16
19. Helenattenek / 165 / +0 / +0 / 250 / 327 / 0.5
20. DerRabbit / 154 / +45 / +31 / 481 / 585 / 0.26MoniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb ook billen maar ik word nooit aangesprokenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik sport in de ghetto. Ik wordt sowieso aangesproken... ik heb billen![]()
Gewoon vaste klant wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iemand ontmoeten in de schoenenwinkel?![]()
Naja het kan natuurlijk overal gebeurenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of er een weekend baantje nemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon vaste klant worden
in de supermarkt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
maar hoe zie jij dat dan voor je maily?
ik weet het niet hoor? het is niet zo makkelijk als het lijkt wellicht.
je ziet daar een leuke jongedame staan bij de groente-afdeling.
daar stap je op af en vraagt wat zij gaat eten vanavond.
zoiets.![]()
"Waarom wil je hier werken?"
"Om de liefde van mn leven te ontmoeten"Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ghetto ----> Negers ---->>> billenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook billen maar ik word nooit aangesproken![]()
krijg je op je donder dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben zo bang dat ik vandaag te veel heb gedaan![]()
haha ik ben er toe in staat zoiets. en denk is de meest leuke manier ook.'quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
in de supermarkt.
zoiets.
maar over het algemeen is iedereen in de supermarkt er om ff snel boodschappen te doen en zit er niet op te wachten door iemand aangesproken te worden?
Ik zou het leuk vinden als een vrouw me aan zou spreken he dan spontaan. alleen dit gebeurt alleen in sprookjes. meestal.Do what you love, love what you do!![]()
En dan maar hopen dat ze niet hangry isquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
in de supermarkt.
zoiets.
Denk dat meeste vrouwen niet echt zitten te wachten om zo maar aangesproken te worden? Of ik ben gewoon niet zo sociaal
Er is een correlatie dat landen waar de billen forser zijn, de piemels langer zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dit dus ja. met bejaarden kan ik meestal wel een praatje nog maken. hahahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze niet hangry is
Denk dat meeste vrouwen niet echt zitten te wachten om zo maar aangesproken te worden? Of ik ben gewoon niet zo sociaalDo what you love, love what you do!![]()
Ik zou het heel raar en onprettig vinden als ik zomaar aangesproken zou worden in de supermarkt. Het gebeurt wel eens maar dan met de vraag of ik iets voor ze van de bovenste plank wil pakken, omdat ik vrij lang ben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze niet hangry is
Denk dat meeste vrouwen niet echt zitten te wachten om zo maar aangesproken te worden? Of ik ben gewoon niet zo sociaalHow can I make this topic about me?![]()
nja eerst even de kat uit de boom kijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik ben er toe in staat zoiets. en denk is de meest leuke manier ook.'
maar over het algemeen is iedereen in de supermarkt er om ff snel boodschappen te doen en zit er niet op te wachten door iemand aangesproken te worden?
Ik zou het leuk vinden als een vrouw me aan zou spreken he dan spontaan. alleen dit gebeurt alleen in sprookjes. meestal.
eerst er een paar keer langslopen.
kijken of zij kijkt. en hoe ze reageert.![]()
Ja ik word best eens aangesproken, maar word daar ook niet vrolijker op. Maar het zijn natuurlijk ook nooit leuke mannenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou het heel raar en onprettig vinden als ik zomaar aangesproken zou worden in de supermarkt. Het gebeurt wel eens maar dan met de vraag of ik iets voor ze van de bovenste plank wil pakken, omdat ik vrij lang ben.
Even Efteling doorgeven voor een nieuw idee voor het SprookjesbosHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hahaha oke. nou vertel me de tactiek als vrouw die je dan zou verwachten in een supermarkt.?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
nja eerst even de kat uit de boom kijken natuurlijk.
kijken of zij kijkt. en hoe ze reageert.
heb btw wel eens leuk gepraat. maar ging beetje over wat vinden en waar enzo. van zowel ik als haar. maar oke om daar wat verder uit te krijgen als ff kletsen......Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb mijn ex ontmoet in de AHquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou het heel raar en onprettig vinden als ik zomaar aangesproken zou worden in de supermarkt. Het gebeurt wel eens maar dan met de vraag of ik iets voor ze van de bovenste plank wil pakken, omdat ik vrij lang ben.
of dat iemand zonder iets te zeggen een diepvriespizza in je karretje gooitquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou het heel raar en onprettig vinden als ik zomaar aangesproken zou worden in de supermarkt. Het gebeurt wel eens maar dan met de vraag of ik iets voor ze van de bovenste plank wil pakken, omdat ik vrij lang ben.![]()
![]()
![]()
nou @kree het kan gewoonquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ontmoet in de AH![]()
![]()
Ik denk ook niet dat de supermarkt de plek is om iemand te ontmoeten. Ik zou in deze tijd toch denk aan online. Ik ken wel enkele stellen die via tinder elkaar gevonden hebben.![]()
Dat het nog zo lang goed is gegaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ontmoet in de AH
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Paar keer psst zeggen. En dan vragen of ze de worst weet te vinden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
nja eerst even de kat uit de boom kijken natuurlijk.
kijken of zij kijkt. en hoe ze reageert.
Werkt altijd.🐙![]()
ik ook mijn zusje ook via Tinder. en is oke gast. maar het zijn wel de toeval treffers enzo dan via het online.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
Ik denk ook niet dat de supermarkt de plek is om iemand te ontmoeten. Ik zou in deze tijd toch denk aan online. Ik ken wel enkele stellen die via tinder elkaar gevonden hebben.Do what you love, love what you do!![]()
zal heel eerlijk zijn, heb 1 vriendinnetje gehad eigenlijk maar. en was dik aan en uit en weer aan. en uiteindelijk dumpte ze me.quote:
Nog trauma van.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Paar keer psst zeggen. En dan vragen of ze de worst weet te vinden.
Werkt altijd.
Niet naar de AH danquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
zal heel eerlijk zijn, heb 1 vriendinnetje gehad eigenlijk maar. en was dik aan en uit en weer aan. en uiteindelijk dumpte ze me.
Nog trauma van.![]()
![]()
Online heb je soms een breder bereik dan irl. Als je alleen maar naar je werk gaat en niet echt een sociaal leven er omheen hebt dan heb je meer kans om iemand te ontmoeten via tinder of andere dating app.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook mijn zusje ook via Tinder. en is oke gast. maar het zijn wel de toeval treffers enzo dan via het online.![]()
ze versierde mij toen enzo. maargoed lang verhaal.quote:
Kan wel zeggen was echt verliefdheid, maar werkte later niet meer dus. sinds dien ben ik wel oke vrijgezel ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
de worst is yet to comequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Paar keer psst zeggen. En dan vragen of ze de worst weet te vinden.
Werkt altijd.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
of dat iemand zonder iets te zeggen een diepvriespizza in je karretje gooit![]()
Dan ga ik gelijk met haar naar huis
How can I make this topic about me?![]()
Wat als het Hawaii is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ga ik gelijk met haar naar huisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan vraag ik haar om de pizza terug te leggen en een salami te pakken. Of met mozzarellaquote:How can I make this topic about me?![]()
Heb vooral graag een wat dikkere worst
Lengte is om het evenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en als zij die niet lust?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan vraag ik haar om de pizza terug te leggen en een salami te pakken. Of met mozzarella![]()
Heb jij dan een probleem?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:45 schreef kree het volgende:
lengte penis speelt ook mee of wat? hahahaHow can I make this topic about me?![]()
Nou, vooruit, dan mag zij de hawaii nemen, en neem ik de mozzarella.quote:How can I make this topic about me?![]()
nou denk ik niet. en nee ik ga niet te ver om dat op te meten. hahahahaquote:
maargoed je hoort wel eens dat vrouwen dikke lange negerlullen voorkeur geven?Do what you love, love what you do!![]()
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ga ik gelijk met haar naar huis
Denken in oplossingenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, vooruit, dan mag zij de hawaii nemen, en neem ik de mozzarella.
en ze kunnen best tegelijk in de oven. op hun eigen rekje![]()
![]()
Je hoort ook wel eens dat vrouwen lange wilde nachten willenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk ik niet. en nee ik ga niet te ver om dat op te meten. hahahaha
maargoed je hoort wel eens dat vrouwen dikke lange negerlullen voorkeur geven?
Is ook niet waarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat klopt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Beetje handige vent komt verder dan zijn penisHow can I make this topic about me?![]()
Kree!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed je hoort wel eens dat vrouwen dikke lange negerlullen voorkeur geven?![]()
zulke dingen hoor ik vrouwen eigenlijk nooit zeggen.
Tenminste niet serieus bedoeldWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
geen idee. ik ben qua penis denk de middelmoot enzo. en had er nooit klachten over. Dus goed tjaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je hoort ook wel eens dat vrouwen lange wilde nachten willen
Is ook niet waar
wat moet je erover zeggen he.
Denk sowieso al niet als het daarom gaat dat het een goeie relatie kan zijn.Do what you love, love what you do!![]()
nouja ben eerlijk? vraag me die dingen wel eens af.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kree!![]()
zulke dingen hoor ik vrouwen eigenlijk nooit zeggen.
OhneeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoor je dat van mensen die vooral een excuus zoeken waarom niemand ze wil buiten hun persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed je hoort wel eens dat vrouwen dikke lange negerlullen voorkeur geven?🐙![]()
Ik dacht altijd dat het om het innerlijk ging, en niet om de buitenkant?How can I make this topic about me?![]()
van vrouwen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoor je dat van mensen die vooral een excuus zoeken waarom niemand ze wil buiten hun persoonlijkheid?Do what you love, love what you do!![]()
wat mij betreft wel....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht altijd dat het om het innerlijk ging, en niet om de buitenkant?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb vooral graag een wat dikkere worst
Lengte is om het even
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb ooit een keer tegen een kerel gezegd dat het nooit gaat gebeuren dat we in hetzelfde bed eindigenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoor je dat van mensen die vooral een excuus zoeken waarom niemand ze wil buiten hun persoonlijkheid?
Tenzij zijn lul groter was dan mijn hoogste hak
Dat was nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, er zijn veel andere dingen waar ik meer waarde aan hecht dan aan de grootte of dikte van zn penis. Zelfs op seksueel gebiedquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ben eerlijk? vraag me die dingen wel eens af.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
nee tuurlijk niet, maar is wat ik zelf ff zo hoorde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Dat kan. Betekent niet dat dat de standaard is.
kweet niet ben niet echt meer onwijs verliefd geweest sinds laatste.Do what you love, love what you do!![]()
Ja als ie klein of dun is, dan pak je er toch gewoon twee?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, er zijn veel andere dingen waar ik meer waarde aan hecht dan aan de grootte of dikte van zn penis. Zelfs op seksueel gebiedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar je zei net nog dat je iemand had afgewezen op basis van een foto, omdat het niet je type was?quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, er zijn veel andere dingen waar ik meer waarde aan hecht dan aan de grootte of dikte van zn penis. Zelfs op seksueel gebied
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer tegen een kerel gezegd dat het nooit gaat gebeuren dat we in hetzelfde bed eindigen
Tenzij zijn lul groter was dan mijn hoogste hak
Dat was niet
🐙![]()
Noem je m nou hypocriet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je zei net nog dat je iemand had afgewezen op basis van een foto, omdat het niet je type was?
*Lust geen koffie*![]()
Vingers of speeltjes zijn ook prima optiesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja als ie klein of dun is, dan pak je er toch gewoon twee?
Snelle tong?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, er zijn veel andere dingen waar ik meer waarde aan hecht dan aan de grootte of dikte van zn penis. Zelfs op seksueel gebied
Uw ADH vitamine Worst
foto en verhaal. tja ik wil er niet lelijk over doen, maar zie gewoon dat werkt niet al gelijk al he in eerste paar zinnen conversatie. en oke ja uiterlijk speelt beetje mee. maar niet de hoofdzaak.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je zei net nog dat je iemand had afgewezen op basis van een foto, omdat het niet je type was?
maar zag er allemaal slecht uit en niet verzorgd enzo. enne dart ook niet eens, maar in combinatie van wat vertellen enzo knap ik er opm af. tis niet alleen uiterlijkDo what you love, love what you do!![]()
Of datquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Snelle tong?
[ afbeelding ]
mss dus is ze wel lief, maar merk gelijk al dat er een verleden aan problemen in zit die ik niet voor dr wil oplossen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja is zo, hygiëne is wel belangrijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
To be fair
Hygiene is wel belangrijk
Haha je hoeft je niet te verantwoorden hoor, maar vond het beetje grappig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:56 schreef kree het volgende:
mss dus is ze wel lief, maar merk gelijk al dat er een verleden aan problemen in zit die ik niet voor dr wil oplossen.
Denk dat het altijd wel combi innerlijk en uitstraling is
Over een uurtje nog even een zegeltje LSD
Dan nog even de Zumba les
Dan maar weer naar Hawaii, slapen in het vliegtuig.![]()
Verkeerd gelezen; ze zijn ergens na zessen geland, en zullen om 22.45 hier zijn.
Dat is wel een bijzonder lange reis vanaf Schiphol dan...![]()
nou is niet dat ik me wil verantwoorden, maar beetje hoe ik het meemaak. Kijk het is simpel als ze echt leuk zijn enzo dan maakt uiterlijk me niet zoveel uit nog.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha je hoeft je niet te verantwoorden hoor, maar vond het beetje grappig.
Denk dat het altijd wel combi innerlijk en uitstraling is
Maaaaaar oke gelijk al gezeik enzo weer en verleden en praten over.
Ik heb zelf verleden he en realiseer ik me maar al te goed. maar t gaat om eerlijk te zijn dan.
Enne nou dat vond ik dus even niet.Do what you love, love what you do!![]()
Te voet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
Verkeerd gelezen; ze zijn ergens na zessen geland, en zullen om 22.45 hier zijn.
Dat is wel een bijzonder lange reis vanaf Schiphol dan...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Karakter, zielsverwantheid. Echte liefde herken je vanzelf, en dan doet uiterlijk er niet meer toe.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht altijd dat het om het innerlijk ging, en niet om de buitenkant?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Tsja, je weet het niet. Nog door de security heen enzo, koffers, aansluiting met de trein...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
Dat is wel een bijzonder lange reis vanaf Schiphol dan...How can I make this topic about me?![]()
Dat heb ik met ChatGPT!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Karakter, zielsverwantheid. Echte liefde herken je vanzelf, en dan doet uiterlijk er niet meer toe.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:01 schreef KoningWouter het volgende:
Oja en mijn echtgenote natuurlijk. Anders krijg ik klappen.
*Lust geen koffie*![]()
Ik laat chatgpt alles bepalen, hoef ik nergens meer aan te denkenUw ADH vitamine Worst
Poes ligt op schoot
Wil eigenlijk mijn benen anders hebben
Zal niet gaan
Ik mag eeuwig lijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hmms nou ken je genoeg dat je wss verstandiger bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik laat chatgpt alles bepalen, hoef ik nergens meer aan te denkenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
veel te duur ook nu inmiddels. hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien nog even naar de Mac ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
de gek is degene die het koopt, niet degene die het aanbiedt voor een hoge prijsquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
veel te duur ook nu inmiddels. haha
en ach, @ToT hoeft het niet te betalen.![]()
Ze zijn idd ergens wat gaan eten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien nog even naar de Mac ofzo?![]()
Ja gedverredomme inderdaad.quote:
Heb jij ook altijd zo'n moment dat je net op de klok kijkt als het 11:11 of 13:37 of 22:22 is?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja met familie stuk gefietst en uit eten gegaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met vrienden en familie?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat 2e zeker. Dat eerste zou je denken maar ben ik toch niet.
Fijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja met familie stuk gefietst en uit eten gegaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zet het altijd in mijn agenda, zodat ik notificatie krijgquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Kansloos dit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zet het altijd in mijn agenda, zodat ik notificatie krijg
Wat is trouwens de worst van de dag?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De kansloze worstquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kansloos dit.
Wat is trouwens de worst van de dag?Uw ADH vitamine Worst
Alles in de oven en op een broodjequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Was het een mooie afscheidsdienst gisteren? Zoals je in gedachten had?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat hebben we dan gemeen. En de liefde voor worstquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heb er nog een achter de rits voor jequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat hebben we dan gemeen. En de liefde voor worstUw ADH vitamine Worst
Deze voor jequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb er nog een achter de rits voor je
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
check dit
Bekijk deze YouTube-video
en dit
Bekijk deze YouTube-video
Deze is ook interessant!![]()
![]()
Dat is belangrijk idd. Anders raak je de rest ook kwijtquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké tandjes poetsen maar weer
Ja het kon niet beter/waardevoller. Neefjes die muziek maakten wat prachtig was. Mijn zus en ik een stuk met mooie anekdotes van ons met mijn moeder. Precies zoals we hoopten en denk hoe mijn moeder het graag had gezien. Tnx Shiiquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Was het een mooie afscheidsdienst gisteren? Zoals je in gedachten had?![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ich habe Probleme mit einem Störsender.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Der ist nicht Deutschquote:
sehr heißquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wie ist das Wetter im Österreich?![]()
Je hebt het nogal gauw over gezeik, ook hier op Fok als er niets aan de hand is. En je praat soms in raadselen en begrijpt een ander soms verkeerd. Dus misschien maak je alles groter dan het is meteen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou is niet dat ik me wil verantwoorden, maar beetje hoe ik het meemaak. Kijk het is simpel als ze echt leuk zijn enzo dan maakt uiterlijk me niet zoveel uit nog.
Maaaaaar oke gelijk al gezeik enzo weer en verleden en praten over.
Ik heb zelf verleden he en realiseer ik me maar al te goed. maar t gaat om eerlijk te zijn dan.
Enne nou dat vond ik dus even niet.![]()
Nein, aber da ist keine Österreiche Muzik wie ich liebe... Oder?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Sind alle leute in Österreich reich?quote:
Das Dritte jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Sind alle leute in Österreich reich?
Mooi en ontroerend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja het kon niet beter/waardevoller. Neefjes die muziek maakten wat prachtig was. Mijn zus en ik een stuk met mooie anekdotes van ons met mijn moeder. Precies zoals we hoopten en denk hoe mijn moeder het graag had gezien. Tnx Shii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Am Samstag den 16. August 2025 22:46 schrieb Störsendert das Folgende:
[..]
Nein, aber da ist keine Österreiche Muzik wie ich liebe... Oder?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
quote:Wie gehst mit deine Mutti? Alles ok?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Wie gehst mit deine Mutti? Alles ok?![]()
![]()
Ik bolk lilak eventjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Welke punten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja
Maar ik heb al zwab zijn punten“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Daaaar
Moet
Eeeeeeeeeeeen
Worstje in
Daar moet een worstje inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto, maar hij is weer thuis!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker likkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Echt wel!quote:
Ik heb hem slapend uit de auto moeten tillen, maar zodra hij merkte dat hij in mijn armen was, begon hij gelijk mijn rug te strelen!![]()
![]()
Borstamputatie gehad?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb ik niet dus blijf ik wel binnenUw ADH vitamine Worst
Ja echt enorm laat, maar het is wel echt super fijn!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Woohoo mini tot thuis voor middernacht![]()
Mannetje begon steeds actiever te worden, dus toen ff de badkamer laten zien die verbouwd wordt, met een quasi-lollige grap een cadeautje aan hem gegeven, en toen het bed in geslingerd!
Hij is dol op de planten enzo op het dakterras, zoals de sierkers die hier in een pot staat.
Laatst zag ik een knuffel in de vorm van een fruitboom; het kan zowel een appelboom als een kersenboom zijn, dus heb ik die bij de deur van het dakterras gezet en ik zei tegen Mini-ToT: "De badkamer is veranderd zoals je kon zien, maar er is nog iets veranderd: de kersenboom! Hij is uit z'n pot gekropen en is hier naar toe gekropen!" en toen richtte ik een zaklamp op waar ik hem had neergezet!![]()
![]()
Mariooooooooooquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:31 schreef mario390 het volgende:
vanacht geh ik met schwarze fiss naar bettIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ow je hebt een lekker negerinnetje gescoort voor vannacht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:31 schreef mario390 het volgende:
vanacht geh ik met schwarze fiss naar bettEIndbaas!!!!
![]()
Met zwarte voet naar bed, wat bedoel je er mee?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Tegenhanger van bij iemand een wit voetje halen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met zwarte voet naar bed, wat bedoel je er mee?![]()
"Schwarze Füße" können auf mehrere Dinge hinweisen: das indigene Volk der Blackfoot (Nitsitapii), ein Rezept für Kekse, eine medizinische Ursache wie das Absterben von Gewebe bei chronischen Durchblutungsstörungen (z. B. beim diabetischen Fuß) oder die schwarzen Punkte bei einer Dornwarze. Die Bedeutung hängt vom Kontext ab, wobei schwarze Stellen an den Füßen oft ein ernstes medizinisches Warnzeichen sind.Uw ADH vitamine Worst
Ah, mario heeft dus suikerziekte. Helder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
"Schwarze Füße" können auf mehrere Dinge hinweisen: das indigene Volk der Blackfoot (Nitsitapii), ein Rezept für Kekse, eine medizinische Ursache wie das Absterben von Gewebe bei chronischen Durchblutungsstörungen (z. B. beim diabetischen Fuß) oder die schwarzen Punkte bei einer Dornwarze. Die Bedeutung hängt vom Kontext ab, wobei schwarze Stellen an den Füßen oft ein ernstes medizinisches Warnzeichen sind.![]()
In ziekenhuisseries worden zwarte voeten altijd geamputeerdquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
"Schwarze Füße" können auf mehrere Dinge hinweisen: das indigene Volk der Blackfoot (Nitsitapii), ein Rezept für Kekse, eine medizinische Ursache wie das Absterben von Gewebe bei chronischen Durchblutungsstörungen (z. B. beim diabetischen Fuß) oder die schwarzen Punkte bei einer Dornwarze. Die Bedeutung hängt vom Kontext ab, wobei schwarze Stellen an den Füßen oft ein ernstes medizinisches Warnzeichen sind.![]()
![]()
Eergisteren was op de Frontpage ook eentje te bewonderen, met pus en alles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
In ziekenhuisseries worden zwarte voeten altijd geamputeerdIn de Random pics.
![]()
Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Eergisteren was op de Frontpage ook eentje te bewonderen, met pus en alles.In de Random pics.
![]()
![]()
is je Stehlamp schon gefixt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:38 schreef mario390 het volgende:
wat julie denken, het is gewoon
smerige voeten![]()
Kon ook de naam van een chieftain van de indianen geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:38 schreef mario390 het volgende:
smerige voeten
Overigens zijn mijn voeten nu ook behoorlijk vies!Loop altijd blootvoets thuis rond en met de verbouwingen hier komt het stof overal terecht. Heb vanmiddag nog zitten moppen hier!
![]()
![]()
Waarom, ga je voeten wassenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:38 schreef mario390 het volgende:
smerige voetenUw ADH vitamine Worst
Vruchtensapquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hebben julie weer met fruit gemakt?Uw ADH vitamine Worst
wij niksquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hebben julie weer met fruit gemakt?
doet hij allemaal helemaal zelluf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: