SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
neequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
dat wou je toch voorlopig ook nog niet
maar durf het ook nietpaiqquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook spannend, zeker als je dat nooit doet. En vooral ook hoe ontmoet je elkaar voor het eerst?
Bios? Etentje? Of eerst een koffie ergens....
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
weersta die verleiding maar. want uiteindelijk heb je er weinig aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ben wel nieuwsgierig wie mij liket maar dan moet je betalen
Do what you love, love what you do!![]()
Meestal is het ook de matches die je aangeboden krijgt zijn degene die je een like hebben gegeven
Als vrouw zijnde danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nog even in de haven geweest daar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Was vandaag al in Scheveningen
MentaalDo what you love, love what you do!![]()
Mag de eerste van de lijst? Ken bijna niemand die naar de sportschool gaat en op zoek is naar sociaal gedrag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
sportschool
supermarkt
wandelclub
repaircafe
bibliotheek
schoenenwinkel
banketbakker
Uitgezonderd sportvrouwHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Openbare plek is altijd wel goed ja. Contact houden met een vriend/vriendin heb ik eigenlijk nooit gedaan. Ik heb al vanalles gedaan als date: midgetgolf, poolen, ijsje eten, wandelen, drankje, escaperoom (geen aanrader voor een 1e datequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:19 schreef maily het volgende: [..] Op een openbare plek. En hou af en toe contact met een vriend/vriendin. Wij gingen naar de dierentuin
![]()
). Ik doe wel bij voorkeur iets waarbij je niet gelijk de hele dag bij elkaar moet zijn, dus dierentuin zou ik juist niet zo snel doen.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
jaja ik weet, ik zou het opgeven trouwens voor als ik iemand echt leuk zou vinden.quote:
Maarja ook die nog niet tegen gekomen. als het al echt vereiste moet zijn dus niet roken.
het werkt me wel tegen moet ik zeggen laatste tijd als ik dat noem.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb het niet over "op zoek gaan naar".quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag de eerste van de lijst? Ken bijna niemand die naar de sportschool gaat en op zoek is naar sociaal gedrag.
Uitgezonderd sportvrouw
Meer over een kans om een "gelijkgestemd" iemand te ontmoeten.![]()
Dus enkel vrouwen gaan naar de sportschool om door ultra knappe en goed afgetrainde mannen aangesproken te wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag de eerste van de lijst? Ken bijna niemand die naar de sportschool gaat en op zoek is naar sociaal gedrag.
Uitgezonderd sportvrouw
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als man je date naar een schoenenwinkel meenemen is denk ik een slecht idee? Hopen dat ze er koffie hebben, zodat je even rustig kunt wachten tot ze uitgeshopt is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Uitgezonderd sportvrouwHow can I make this topic about me?![]()
dit vinden is lastiger als het lijkt in mijn ervaring iig. hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb het niet over "op zoek gaan naar".
Meer over een kans om een "gelijkgestemd" iemand te ontmoeten.Do what you love, love what you do!![]()
je weet toch die facebook... reisgenootjes gezocht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ik weet, ik zou het opgeven trouwens voor als ik iemand echt leuk zou vinden.
Maarja ook die nog niet tegen gekomen. als het al echt vereiste moet zijn dus niet roken.
het werkt me wel tegen moet ik zeggen laatste tijd als ik dat noem.
Nu zag ik een oproepje van iemand.... maar denk dat hij homo is.... jammer weer
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus enkel vrouwen gaan naar de sportschool om door ultra knappe en goed afgetrainde mannen aangesproken te worden
Meeste gaan om door hun set heen te werken met noise cancelling koptelefoon opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: