SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
VolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Truequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hmm, wrappy. Die had ik nog niet eerder gezien![]()
Als je het niets vindt, gewoon zeggen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Met ui, dus ga ik last van krijgen...
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gandalf? Ben jij het?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
2x Gandalf binnen 10 posts, dit gaat een goed topic worden
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:50 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Als je het niets vindt, gewoon zeggen.Mag je gewoon zeggen
![]()
![]()
YOU SHALL NOT BOLKKK!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:51 schreef MooieTop6 het volgende:
2x Gandalf binnen 10 posts, dit gaat een goed topic wordenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben er weerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Waar is @:vino_tinto als we het over kaka hebben
Ik heb rumquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Saufen tot vino gaat kraufenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben er weer
[..]
Ik heb rum
goed gesmeerdquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat kapsel is net zo vettig als de binnenkant van een motorblok...
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah kijk, je was beetje laatquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat, en ik was een beetje laat met het deeg dat nog moest rijzen.![]()
Maar geeft toch niet? Tenzij je vergaat van de honger...![]()
Je kan nog altijd bij @hemarookworst langs gaan om morgenvroeg de voortuin van zijn buuf te bemestenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gevoelige darmen, doe je niets aan
Bahquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan nog altijd bij @:hemarookworst langs gaan om morgenvroeg de voortuin van zijn buuf te bemesten![]()
![]()
stinkt een beetjequote:
maar dan heeft zijn buuv ook wat
Ik wilquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gaan we Rummen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stinken gaat het zeker. Dump het wel op de plaats waar het hoort; de wcquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
stinkt een beetje
maar dan heeft zijn buuv ook wat![]()
![]()
Autocorrectquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Snikkel? Dat is toch ook een ander woord voor...![]()
SnickersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen schoonheid zonder offeringenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
stinkt een beetje
maar dan heeft zijn buuv ook wat
Heb stiekem niet eens zoveel gegeten vandaag eigenlijk. Maar gaat oke. Het duurt niet lang meer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah kijk, je was beetje laat![]()
Maar geeft toch niet? Tenzij je vergaat van de honger...🐙![]()
RIP het glazuur van je potquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Stinken gaat het zeker. Dump het wel op de plaats waar het hoort; de wc
Jaja, geef autocorrect maar de schuldquote:
Mijn toetsenbord weet wat het wilquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jaja, geef autocorrect maar de schuldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In eerste instantie zei hij voor toetsenbord ook tietjes
Dus meestal corrigeer ik het welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord weet wat het wil![]()
Kan je hem eerst wat volkoren puntjes meegeven?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan nog altijd bij @:hemarookworst langs gaan om morgenvroeg de voortuin van zijn buuf te bemestenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Putin is een retard. Mag hopen dat de EU even met wat meer komt als Trump nu deed.quote:
Eigenlijk namelijk die deal is goedkeuren dat ze een (bijna) EU land inpikken voor een goeie deal wss met Rusland en USA.
Als ik daar zou wonen dan zou ik zwaar het verzet in gaan nl.
lekkere kut deal is dat.Do what you love, love what you do!![]()
i knowquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren zijn moeder begravenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga ik koffie zetten of ga ik ook aan de rumIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
rum!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik koffie zetten of ga ik ook aan de rumIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Rum.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik koffie zetten of ga ik ook aan de rum![]()
Of koffie met een lekker drankje erbij/erin.![]()
![]()
Vooruit dan maarquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als je de haat tegen de Navo en de VN ziet in Amerika nu....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
Putin is een retard. Mag hopen dat de EU even met wat meer komt als Trump nu deed.
Eigenlijk namelijk die deal is goedkeuren dat ze een (bijna) EU land inpikken voor een goeie deal wss met Rusland en USA.
Als ik daar zou wonen dan zou ik zwaar het verzet in gaan nl.
lekkere kut deal is dat.![]()
![]()
Die komt alleen van magatardsquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je de haat tegen de Navo en de VN ziet in Amerika nu....Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Whaha!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:tot zal hem wel kennen
Ben geen rum-drinker, sorry!
Da's @Koen66![]()
Is Filippijnse rumquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Ben geen rum-drinker, sorry!
Da's @:koen66
Er komt dus in ieder geval iets goeds daar vandaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zat veel meer werk in dan ik verwacht had!quote:En nog is het niet helemaal naar mijn zin geworden.
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Er komt dus in ieder geval iets goeds daar vandaan![]()
![]()
![]()
Zo ging even mijn nerve uitgeven en we zijn een pagina verder
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je hebt al dagen een haat dragende vibequote:
Wil je erover praten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hassen.
Ich kan's nicht lassen!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik koffie zetten of ga ik ook aan de rumquote:Neem ruim; goeie raad van ons @Deisyyquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Rum.![]()
Of koffie met een lekker drankje erbij/erin.![]()
Eh nee?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je hebt al dagen een haat dragende vibe
Wil je erover praten?
Naar wie dan?![]()
![]()
maily???quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je hebt al dagen een haat dragende vibe
Wil je erover praten?
Dat is een beetje vroegquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:17 schreef KoningWouter het volgende:
Was om 1 uur vannacht al wakkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Man3 2x paalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja bende, maar goed nu nog even 1 kopje koffie en dan op tijd mijn bedje in vanavond.quote:
Moet alleen mijn Orchideen nog even verkopen. Ik kan nu travelen maar damn wat duurt dat lang.![]()
![]()
Die is wel echt super nicequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:tot zal hem wel kennen
Geduld nodig dus... Of reizen in de nachtquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja bende, maar goed nu nog even 1 kopje koffie en dan op tijd mijn bedje in vanavond.
Moet alleen mijn Orchideen nog even verkopen. Ik kan nu travelen maar damn wat duurt dat lang.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet nog stapjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Lekker naar bed, mijn benen zijn op... Trusten alvast
*Lust geen koffie*![]()
Heb ook nog eem Bumbu staan, maar die maak ik pas open als deze fles op isquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Truste!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Lekker naar bed, mijn benen zijn op... Trusten alvastIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
USA boeit t. niets althans niet onder leiding van trump. die denken goeie deal over zee met Rusland.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je de haat tegen de Navo en de VN ziet in Amerika nu....
Ze geven geen reet om wat er daar nu eigenlijk speelt. en dat is een land binnenvallen en nu eisen gaan stellen.
Wmb he zouden we keihard moeten terugslaan, het zijn beetje de buitengrenzen van de EU nl./.Do what you love, love what you do!![]()
Wow lekker op tijd. Welterusten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Lekker naar bed, mijn benen zijn op... Trusten alvast![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Lekker naar bed, mijn benen zijn op... Trusten alvast![]()
![]()
Ja in de nacht ga ik doen. Je kunt wel lekker cashen op die dingen. 200% winst.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geduld nodig dus... Of reizen in de nacht![]()
Bioscoop en veel etenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen mijn plannen voor zondag?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stairmeister!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen mijn plannen voor zondag?![]()
wat zijn die?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen mijn plannen voor zondag?Do what you love, love what you do!![]()
Alweer zo vroeg!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Slaap lekker!
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ook, maar gaat hem niet wordenquote:Maaar die mix je niet tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb ook nog eem Bumbu staan, maar die maak ik pas open als deze fles op is
Ik zeg maar zo ik zeg maar niets.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
er is niks mis met een dagje gewoon rustig aan doen en gewoon niks doen natuurlijkquote:
Do what you love, love what you do!![]()
kater hebben denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen mijn plannen voor zondag?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Relax!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
er is niks mis met een dagje gewoon rustig aan doen en gewoon niks doen natuurlijkHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
soms wel zo verstandigquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:23 schreef Bargehassus het volgende:
Ik zeg maar zo ik zeg maar niets.
Wijze woordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
er is niks mis met een dagje gewoon rustig aan doen en gewoon niks doen natuurlijk
ben er wel fan van jah. na drukke week, boeie lekker uitslapen beetje bakje koffie doen en zinloze YouTube shorts kijken. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
Iiiieeeeeeeuwquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
er is niks mis met een dagje gewoon rustig aan doen en gewoon niks doen natuurlijk
Niets doen
*Lust geen koffie*![]()
er lopen er hier 2 pufjes te laten
man3 wat een putluchtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen probleem met niks doen hier.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
niet? ik ben er wel goed in eigenlijk.quote:
Maar heb het soort van nodig ook. gewoon soort van ff niks doen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
er lopen er hier 2 pufjes te laten
man3 wat een putlucht
zag nog een leuke film voor Odin, ff zoeken![]()
haha hou oud?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn neefje ook
Ik pakte m op
Gelijk dikke scheet
dit klinkt herkenbaar, alleen ik werd ondergekotst toen ik werd gevraagd voer ff flesje, maar toen waren ze 1 ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn neefje ook
Ik pakte m op
Gelijk dikke scheet
Nog even oefenen en je hebt een haiku.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn neefje ook
Ik pakte m op
Gelijk dikke scheetHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zeven maandenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
haha hou oud?
dit klinkt herkenbaar, alleen ik werd ondergekotst toen ik werd gevraagd voer ff flesje, maar toen waren ze 1 ofzo.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
haha ja dat is herkenbaar. dat bed vol pissen of schijten komt later nogquote:
Nee, natuurlijk niet, alles puur zoals het hoortquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ook, maar gaat hem niet worden
[..]
Maaar die mix je niet toch
Fixed (2025) - Reference view - IMDbquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
zag nog een leuke film voor Odin, ff zoeken
Fixed - VS 2025 16 1:26 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat
In deze rauwe comedy voor volwassenen heeft een hond die ontdekt dat hij zal worden gecastreerd, 24 uur om nog één groot balorig avontuur te beleven met de jongens.![]()
Zit in de familie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn neefje ook
Ik pakte m op
Gelijk dikke scheetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb er nog vier en twee nichtjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja dat is herkenbaar. dat bed vol pissen of schijten komt later nog
Zeven maanden is de jongsteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Fixed (2025) - Reference view - IMDb
Fixed - VS 2025 16 1:26 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat
In deze rauwe comedy voor volwassenen heeft een hond die ontdekt dat hij zal worden gecastreerd, 24 uur om nog één groot balorig avontuur te beleven met de jongens.![]()
![]()
owh keek laatst nog aardige op Netflix
rocket boy ofzo heette ie,. was nog wel aardige feel good filmDo what you love, love what you do!![]()
Nou zijn vader heeft ooit een scheet gelaten bij de symbolica die legendarisch isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze lacht als een heks.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ahw kom op. ik ben redelijk kritisch met films. maar vond die October sky wel okequote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, alles puur zoals het hoort
[quote]Op zaterdag 16 augustus 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bijna thuis
[/quot
Another 45 miles?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja maar dan gaat de muziek kut doen in de autoquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
ahw kom op. ik ben redelijk kritisch met films. maar vond die October sky wel okeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Betere auto kopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat de muziek kut doen in de autoHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
op mobiel kijken dan. Hahaha tis film tip.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat de muziek kut doen in de auto
btw skyfall is wel een goed nummer moet ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Face time met dochter in spanje die in de supermarkt loopt
altijd lachen
vertel?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
altijd lachenDo what you love, love what you do!![]()
fijn dat ze weer gaat shoppen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
altijd lachen
en wat gooit ze in haar karretje?![]()
![]()
vind die NL films vaak zo slecht enzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[ link | afbeelding ]sinds wanneer doet Netflix dit ook?
er zijn btw uitzonderingen, maar over het algemeen spreken ze me niet zo aan.Do what you love, love what you do!![]()
cremaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
fijn dat ze weer gaat shoppen!
en wat gooit ze in haar karretje?
tomatenpasta
pasta
uiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en dan doet ze video met jou om te vragen welke? of hoe moet ik dit voor me zien?quote:
Hahaha het moet haast wel humor zijn denk ?
ik vertaal snel wat ze nodig heeftquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
en dan doet ze video met jou om te vragen welke? of hoe moet ik dit voor me zien?
Hahaha het moet haast wel humor zijn denk ?
en zij gaat opzoek
met de niet logische indeling daarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is geen Nederlandse film, maar de Engelse titel is door Netflix naar het Nederlands vertaaldquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
vind die NL films vaak zo slecht enzo?
er zijn btw uitzonderingen, maar over het algemeen spreken ze me niet zo aan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh, dan klinkt het goed!quote:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
haha klinkt als leuk wel zo even met een video callquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vertaal snel wat ze nodig heeft
en zij gaat opzoek
met de niet logische indeling daar
Verbinding met kreeft?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha klinkt als leuk wel zo even met een video callHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Redelijk ja. Maar kan altijd beter natuurlijk.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
mwah ik was in buitenland en Arabisch en frans. en mijn toen telefoon deed niks.quote:
LOL snapte geen reet van wat ze allemaal zeiden, dus beetje met handgebaren enzo.
Pas toen daar in mauretanie op de boot mochten we via satelliet ff bellen.
Naja nog geen idee daar verder met Russische bemanning...... het was allemaal beetje gebaren en proberen te begrijpen.
Best stress vol wel ook moet ik zeggen, maar kwam wel goed uiteindelijk.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben rum happyquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:45 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Redelijk ja. Maar kan altijd beter natuurlijk.
hoe ging het met jullie trouwens? althans die paiq ff probeerde?
Ik ben er ff niet meer mee bezig geweest. had wel nog wat dingen terug op mail. maar niet meer bekeken want geen tijd. haha
jullie dan?Do what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
Niks persoonlijk, you know.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ben er ook niet meer actief op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:47 schreef kree het volgende:
hoe ging het met jullie trouwens? althans die paiq ff probeerde?
Ik ben er ff niet meer mee bezig geweest. had wel nog wat dingen terug op mail. maar niet meer bekeken want geen tijd. haha
jullie dan?![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]![]()
Niks persoonlijk, you know.![]()
![]()
tis je moet er beetje moeite insteken ook natuurlijk. en geef eerlijk toe, had er ff geen zin meer in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben er ook niet meer actief op.
Hoewel er nog paar match was
Ja ik vond het kut dat ik zo weinig matches kreeg. Misschien over een tijdje weer proberen maar dan neem ik wel een abo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
tis je moet er beetje moeite insteken ook natuurlijk. en geef eerlijk toe, had er ff geen zin meer in.
Hoewel er nog paar match was![]()
nah ik neem geen abo want als je dat al wil. en adviseer het. doe het dan bij een meer gerenommeerde waar iedereen moet betalen incl vrouwen dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik vond het kut dat ik zo weinig matches kreeg. Misschien over een tijdje weer proberen maar dan neem ik wel een abo.
Paiq speelt dit nl beetje uit.Do what you love, love what you do!![]()
Op paiq moeten vrouwen ook gewoon betalen toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
nah ik neem geen abo want als je dat al wil. en adviseer het. doe het dan bij een meer gerenommeerde waar iedereen moet betalen incl vrouwen dus.
Paiq speelt dit nl beetje uit.![]()
wil niet zeggen dat je nog aardig leuke gesprekjes kunt hebben daar trouwens zonder te betalen.
maar ze proberen je continu te verleiden om te betalen.Do what you love, love what you do!![]()
jawel alleen hun hebben zeg maar 10 mannen in de lijn staan gratis. en wij als mannen mss 1.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Op paiq moeten vrouwen ook gewoon betalen toch?
en paiq profiteert ervan om je dan geld te vragenDo what you love, love what you do!![]()
Ja nouja het is natuurlijk gewoon een dienst. Daar moet je gewoon voor betalen dus dat begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:51 schreef kree het volgende:
wil niet zeggen dat je nog aardig leuke gesprekjes kunt hebben daar trouwens zonder te betalen.
maar ze proberen je continu te verleiden om te betalen.
Alleen dingen zoals Lexa en weet ik wat weer vragen gewoon 90 euro / maand of zo.
Paiq was ook nog wel goed te doen, 11 euro per maand geloof ik.![]()
True ja, maar dat is niet alleen maar op Paiq. Op alle datingapps krijgen vrouwen massa's aandacht en mannen amper.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
jawel alleen hun hebben zeg maar 10 mannen in de lijn staan gratis. en wij als mannen mss 1.
en paiq profiteert ervan om je dan geld te vragen![]()
toch als je serieus wil zijn, denk ik, kun je beter meer betalen voor die, want zijn allen wat serieuzer naar elkaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja nouja het is natuurlijk gewoon een dienst. Daar moet je gewoon voor betalen dus dat begrijp ik wel.
Alleen dingen zoals Lexa en weet ik wat weer vragen gewoon 90 euro / maand of zo.
Paiq was ook nog wel goed te doen, 11 euro per maand geloof ik.
Paiq is vaak toch ff proberen en kletsen. (en wil niet zeggen kan wat van komen). maar je moet het wel wat minder serieus nemen ook.
En ja dan is het wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Naja ik weet niet, kom liever iemand irl tegen eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
toch als je serieus wil zijn, denk ik, kun je beter meer betalen voor die, want zijn allen wat serieuzer naar elkaar.
Paiq is vaak toch ff proberen en kletsen. (en wil niet zeggen kan wat van komen). maar je moet het wel wat minder serieus nemen ook.
En ja dan is het wel leuk.![]()
waar maar als iedereen er even dik voor betaald heb je wat te maken met mensen die meer serieus erover zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True ja, maar dat is niet alleen maar op Paiq. Op alle datingapps krijgen vrouwen massa's aandacht en mannen amper.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar als iedereen er even dik voor betaald heb je wat te maken met mensen die meer serieus erover zijn.![]()
ik ook maar zie dat dat toch lastiger is hoe ouder je bent en niet meer zo in uitgaansleven zit. en dan is online dating best goeie optie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik weet niet, kom liever iemand irl tegen eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Als je dood gegooid wilt worden met microtransactions moet je Tinder eens proberen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook maar zie dat dat toch lastiger is hoe ouder je bent en niet meer zo in uitgaansleven zit. en dan is online dating best goeie optie.![]()
![]()
haha Tinder geprobeerd ook, was niet zo succes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als je dood gegooid wilt worden met microtransactions moet je Tinder eens proberen.
mss moet ik ff inloggen op paiq trouwens, want er was wat reactie. maar nog niet eens gekeken wat
Ik was even met vakantiequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik jou ook. Het is een tijdje geleden....
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heb je Yvonne helemaal verrot gescholden?
Ik heb mn paiq match al een week niet geantwoord
Ga het maar gelijk doen, zeggen dat ik er toch geen zin meer in heb
Of danny niet op tijd afgetrokkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heb je Yvonne helemaal verrot gescholden?
Ik heb ruzie met vinoloog en toyboy is niet zo spraakzaamquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
lol mss ben je wel een match van mij en wilde hetzelfde al zeggen tegen paarquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen toch pas?quote:
Weet je al wanneer het vliegtuig landt?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of danny niet op tijd afgetrokken![]()
![]()
Hij is al geland en ze zijn onderweg!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Morgen toch pas?
Weet je al wanneer het vliegtuig landt?![]()
![]()
Ow, dit is weer het Dating Trouble Spel geworden
Nee, ik heb gevraagd hoe laat ze kwamen, ze waren namelijk al onderweg, maar dat kon ze niet zeggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
was er ongeveer een tijd afgesproken?![]()
mjah ach het is wel grappig om even over te hebben soms ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
Ow, dit is weer het Dating Trouble Spel geworden
gggrrrrrrquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik heb gevraagd hoe laat ze kwamen, ze waren namelijk al onderweg, maar dat kon ze niet zeggen.![]()
klinkt meer als bezorgd over dus?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup.....en dan zit je maar te wachten....Do what you love, love what you do!![]()
Ja deze is ook niet zo spraakzaam, weet niet of ik nog een date moet plannen, heb er eigenlijk geen zin inquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met vinoloog en toyboy is niet zo spraakzaam
Haha nee, deze komt niet uit Katwijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
lol mss ben je wel een match van mij en wilde hetzelfde al zeggen tegen paar
Bij twijfel zou ik het sowieso al niet doen om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja deze is ook niet zo spraakzaam, weet niet of ik nog een date moet plannen, heb er eigenlijk geen zin inOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hahaha ik heb er eentje omgeving leiden. komt wel dicht bij nu.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, deze komt niet uit Katwijk
Jeejquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is al geland en ze zijn onderweg!
Bij twijfel, niet aan beginnen nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij twijfel zou ik het sowieso al niet doen om eerlijk te zijn.How can I make this topic about me?![]()
Ver weg. Is er niet eentje in Katwijk of Noordwijk?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik heb er eentje omgeving leiden. komt wel dicht bij nu.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ver weg. Is er niet eentje in Katwijk of Noordwijk?GGG
mwah op 1 of ander manier de genen waar ik mee match wonen vaak in het oosten of zuiden van NLquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ver weg. Is er niet eentje in Katwijk of Noordwijk?Do what you love, love what you do!![]()
Rijnsburg, Oegstgeest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ver weg. Is er niet eentje in Katwijk of Noordwijk?![]()
Onze dichtende huispanter staat nu in de kroeg vrouwen met het dozijn te hosselen met zijn rijmenquote:![]()
Nee, ik denk dat ik chatgpt maar even vraag om een vriendelijke afwijzing te formulerenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij twijfel zou ik het sowieso al niet doen om eerlijk te zijn.
Jaaah alle vrouwen vallen in katzwijm voor zijn gerijm!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze dichtende huispanter staat nu in de kroeg vrouwen met het dozijn te hosselen met zijn rijmen
AI is de ondergang van de maatsachappij, zou het gewoon eerlijk zeggen in eigen woorden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik chatgpt maar even vraag om een vriendelijke afwijzing te formuleren
ChatGTP geeft mij als beste antwoord: "AUFGERAUST UND SCHNELLLLLLLLLLL!!!!"quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik chatgpt maar even vraag om een vriendelijke afwijzing te formuleren
Dat je dat nog doet. ipv heel simpel totaal niet meer reageren...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik chatgpt maar even vraag om een vriendelijke afwijzing te formulerenHow can I make this topic about me?![]()
Charmeur is het met z'n bolkesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze dichtende huispanter staat nu in de kroeg vrouwen met het dozijn te hosselen met zijn rijmen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Amy
Alles klaar voor morgen?
Het is duidelijk dat jij het in het schriftje geschreven hebt
Veel al klaar wel ja, ik heb mezelf verbaasd vandaag.
Morgen nog even een taart bakken, maar ze komen pas om 15 uur, dus daar heb ik nog ruim de tijd voor.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ik heb het btw wel gedaan met eentje,. en zag die foto en denk nee dit is niet mijn type...
Ook al niet in gepraat in de zin van heeft mogelijkheid.\
Gewoon maar gezegd. LOL keihard ook.
maar oke dat is er dan eentje die dus dan nog wel met me praat zonder me te haten.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon even een doos gebak kopen bij Albert Heijn?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij het in het schriftje geschreven hebt
Veel al klaar wel ja, ik heb mezelf verbaasd vandaag.
Morgen nog even een taart bakken, maar ze komen pas om 15 uur, dus daar heb ik nog ruim de tijd voor.How can I make this topic about me?![]()
Totaal niet meer reageren is best wel lomp?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je dat nog doet. ipv heel simpel totaal niet meer reageren...
Even netjes afronden is ook voor mijn eigen schuldgevoel beter
Ik ga hier weer spijt van krijgen, maar goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
AI is de ondergang van de maatsachappij, zou het gewoon eerlijk zeggen in eigen woorden.
Geweren doden geen mensen, mensen die geweren bedienen doden mensen. Same story met AI. Mensen die het voor de verkeerde doeleinde gebruiken en misbruiken liggen aan de basis van de destructie die AI voort kan brengen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh, but it's sad when a love affair diesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
The parting, the closing of doors
But we must be honest, stop fooling ourselvesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hè verdorie, begin je er weer over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
AI is de ondergang van de maatsachappij, zou het gewoon eerlijk zeggen in eigen woorden.How can I make this topic about me?![]()
Platenspeler hangt weer vast.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hè verdorie, begin je er weer over.
Misschien AI vragen hoe hij dat opgelost kan krijgen
This means goodbye!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh, but it's sad when a love affair dies
The parting, the closing of doors
But we must be honest, stop fooling ourselves
Bumble en Tinder is ook niks als je gratis versie gebruiktUw ADH vitamine Worst
eens wel hoor. er zijn voordelen van AI. Maar ik persoonlijk zie het niet helemaal de goeie kant op gaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga hier weer spijt van krijgen, maar goed.
Geweren doden geen mensen, mensen die geweren bedienen doden mensen. Same story met AI. Mensen die het voor de verkeerde doeleinde gebruiken en misbruiken liggen aan de basis van de destructie die AI voort kan brengen.
met name ervan dat mensen erop gaan vertrouwen dat AI wel het juiste antwoord voor ze geeft en zelf niet meer nadenken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Platenspeler hangt weer vast.
Misschien AI vragen hoe hij dat opgelost kan krijgen
How can I make this topic about me?![]()
Ik durf niet te datenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja deze is ook niet zo spraakzaam, weet niet of ik nog een date moet plannen, heb er eigenlijk geen zin in
Ben wel nieuwsgierig wie mij liket maar dan moet je betalenUw ADH vitamine Worst
Dat is ook spannend, zeker als je dat nooit doet. En vooral ook hoe ontmoet je elkaar voor het eerst?quote:
Bios? Etentje? Of eerst een koffie ergens....How can I make this topic about me?![]()
Euh dat zou kunnen, maar ik vind zelf bakken ook wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon even een doos gebak kopen bij Albert Heijn?
Deze wordt het:
Ik lik samen met jouquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ben wel nieuwsgierig wie mij liket maar dan moet je betalen
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat is Tinderquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Geef nu 50 euro dan mag je een Super-Like uitdelen en dat soort spul.![]()
Oeeeeeh ik wilquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh dat zou kunnen, maar ik vind zelf bakken ook wel leuk eigenlijk.
Deze wordt het:
[ link | afbeelding ]
Maar dan zonder de appelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Appeltaart...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh dat zou kunnen, maar ik vind zelf bakken ook wel leuk eigenlijk.
Deze wordt het:
[ link | afbeelding ]![]()
Ik vind dat nu al een goede keuze
How can I make this topic about me?![]()
Op een openbare plek. En hou af en toe contact met een vriend/vriendin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook spannend, zeker als je dat nooit doet. En vooral ook hoe ontmoet je elkaar voor het eerst?
Bios? Etentje? Of eerst een koffie ergens....
Wij gingen naar de dierentuin![]()
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Op een openbare plek. En hou af en toe contact met een vriend/vriendin.
Wij gingen naar de dierentuinHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb dat wel een keer gedaan, kon ik voor 1 euro al mn likes zien, was gewoon nieuwsgierig, verder helemaal niets mee gedaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Hoeveel mensen vertrouwen niet op hun wagen om van en naar hun werk te gaan? Op hun kraan dat er water uit komt? Op het stopcontact dat er stroom uit komt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
eens wel hoor. er zijn voordelen van AI. Maar ik persoonlijk zie het niet helemaal de goeie kant op gaan.
met name ervan dat mensen erop gaan vertrouwen dat AI wel het juiste antwoord voor ze geeft en zelf niet meer nadenken.
Ga je dat ook niet meer vertrouwen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: