SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Die Sendung mit der Maus!!quote:
Ik krijg er steeds meer zin in.quote:Anna Faris (48) en Regina Hall (54) keren terug in het zesde deel van de 'Scary Movie'-filmreeks.
Haha die pleisters zijn stiekem wel schattig bedacht zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:24 schreef Nizno het volgende:
ze hebben de Maus geprobeerd te flamberen
[ [url=https://cdn.prod.www.spiegel.de/images/a13(...)py50.webp]afbeelding[/url] ]
maar fans hebben verzorging gebracht met pleisters
[ [url=https://cdn.prod.www.spiegel.de/images/605(...)py46.webp]afbeelding[/url] ]
Ga je de komende tijd ook voor mij, omdat ik niet kan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan ik morgen weer naar de gym
Ken ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die Sendung mit der Maus!!
u kent uw klassiekers!!
hmm das kost mij denk ik teveel energiequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je de komende tijd ook voor mij, omdat ik niet kan?
Ohquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das kost mij denk ik teveel energie
Maar je maakt wel genoeg wandelingen in Ierland neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je de komende tijd ook voor mij, omdat ik niet kan?
Zoiets wil ik eigenlijk ook nog wel graag maar ik ben zo bang dat ik dan nog 30 kilo dikker lijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Teddyjas gekochtLastig passen met alleen een T-shirt eronder, hopelijk krijg ik hem nog dicht als ik er wat dikkers onder draag
Legde het af daar in de winkel.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je maakt wel genoeg wandelingen in Ierland neem ik aan.
Ik heb hem deze zomer ook wel eens aan gehad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer eens onder de 30 en de bejaarden hebben hun winterjas al aan
Ik heb nu een kort modelquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoiets wil ik eigenlijk ook nog wel graag maar ik ben zo bang dat ik dan nog 30 kilo dikker lijk.
ik had hier vandaag ook een jasje aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer eens onder de 30 en de bejaarden hebben hun winterjas al aan
Oh die is wel mooi maar persoonlijk heb ik altijd liever een iets langere jas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een kort model
https://www.hema.nl/dames(...)6203630DARKBLUE.html
Oké hij zit bij mij wel wat strakker dan bij haarmaar een maat groter verzoop ik weer in
Ik ook maar daardoor lijk ik juist dikkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die is wel mooi maar persoonlijk heb ik altijd liever een iets langere jas.
Ik heb die van mij al vier winters aan gehadquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ik mezelf volgend jaar pas een nieuwe winterjas gun want volgens mij heb ik deze vorig jaar gekocht.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had hier vandaag ook een jasje aan
mijne is gekocht in 2018....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al vier winters aan gehad
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
25 tot 27 graden [ afbeelding ]
Ja ik de mijne ook zoietsquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al vier winters aan gehad
geez, krijg het al warm als ik dit leesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
25 tot 27 graden [ afbeelding ]
Hier op de Afsluitdijk ook.quote:
mijn winterjas komt ergens van voor 2012quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
dus ik moet nog minimaal een winter volhouden
en heb je hem wel eens aan dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn winterjas komt ergens van voor 2012
als het echt goed koud is buiten.. niet zo vaak meer dusquote:
hmm... ja oke ik heb mijne idd vaker aan dan.. en om kosmetische redenen vervangen. Het witte leer op de armen was al op meer plekken grijzig. De patch op de rug liet los. En toen ook de stoffen boorden van de mouwen kapot gingen vond ik dat 8 jaar wel genoeg wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als het echt goed koud is buiten.. niet zo vaak meer dus
in het begin wel veel gedragen, dus eigenlijk moet hij wel vervangen worden.. natte schouders met een flinke regenbui enzo
alles is altijd dankzij zijn posts.quote:
Wat ben je mild vandaag!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso mannen![]()
Uitzonderingen bestaan altijd en als jij aangevallen voelt door de zin mannenbehoor je niet tot de uitzondering.
Oke.
Een dag mannen niet gehaat, is een dag niet geleefd
Conscript reporting.quote:
Hoe bevalt Lunteren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Conscript reporting.
loopt hij mee met vroedvrouwen?quote:
Naar buiten willenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verwarde vrouw, misschien toch preventief opsluiten maar.
Dan blijft er niemand meer over hier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verwarde vrouw, misschien toch preventief opsluiten maar.
Dat kan. Je kunt er ook een jaartje mee wachten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Stel ik denk vandaag ik verveel me echt heel erg dan ga ik misschien nog wel even ramen schoonmaken.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan. Je kunt er ook een jaartje mee wachten.
Hollandse Nieuwe wordt specifiek van mei tot en met augustus gevangen en verkocht. En dat heeft te maken met dat de haring zich in de lente eerst vetvreet aan plankton en dan lekkerder is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
seizoen?
hmm... de visboer staat hier gewoon 12 maand per jaar zn haringen te verkopen
naar de action?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Stel ik denk vandaag ik verveel me echt heel erg dan ga ik misschien nog wel even ramen schoonmaken.
vinnikleukquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik vanochtend ging wandelen was er zo'n net-niet miezer, die je wel voelt maar niet nat van wordt. Toen ik in de polder liep met 0 beschutting en de wind van voren begon het opeens volle bak te miezeren, helemaal doorweekt
Helemaal nietquote:
Beterschap alvast danquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal nietKleren droogde ook voor geen meter door de luchtvochtigheid, na 2,5 uur lopen was mijn t-shirt nog niet helemaal goed droog
moet je iets noordelijker gaan. hier is volop zonquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal nietKleren droogde ook voor geen meter door de luchtvochtigheid, na 2,5 uur lopen was mijn t-shirt nog niet helemaal goed droog
in oktober gaat het gebeuren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
Ah lief. Vriendin die vorige keer ook mee was (in april) gaat in oktober ook weer met mij mee. Naast dat ik sowieso niet kan fietsen na die tijd is het ook wel heel fijn dat ze erbij is.![]()
Dan is het ook minder erg dat het alleen met verdoving is want heb ik haar om mee te praten als ze bezig zijn. Vorige keer hielp dat ook wel heel erg.
Ga ik toch wel vanuit. Het is na mijn verjaardag zodat ik er met mijn verjaardag geen last van heb maar dat is eind september dus ik verwacht wel dat het vrijwel snel na mijn verjaardag zal zijn ja.quote:
Schijnbaar woon ik volgens de regionale krant daar alquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je iets noordelijker gaan. hier is volop zon
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga ik toch wel vanuit. Het is na mijn verjaardag zodat ik er met mijn verjaardag geen last van heb maar dat is eind september dus ik verwacht wel dat het vrijwel snel na mijn verjaardag zal zijn ja.
nou hopen dan maar dat alles gewoon voorspoedig gaat danquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
Begin september was geen plek meer. Dat had hij wel meteen gecheckt.
Ik had voor de zekerheid een paraplu mee vanochtend tegen dat soort grappen. Die had ik ook nodig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik vanochtend ging wandelen was er zo'n net-niet miezer, die je wel voelt maar niet nat van wordt. Toen ik in de polder liep met 0 beschutting en de wind van voren begon het opeens volle bak te miezeren, helemaal doorweekt
Ja ik verwacht in oktober, weet het eigenlijk wel zeker. Hoop vooral dat het herstelproces beetje snel gaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nou hopen dan maar dat alles gewoon voorspoedig gaat dan
Ja daar had ik niet bij stil gestaan, had een beetje vochtige lucht verwacht, maar geen miezer wolkbreukquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had voor de zekerheid een paraplu mee vanochtend tegen dat soort grappen. Die had ik ook nodig.
Er was ook niets te zien op de radar toen ik vertrok, maar ik vertrouwde het niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar had ik niet bij stil gestaan, had een beetje vochtige lucht verwacht, maar geen miezer wolkbreuk
dat lijkt mij ook wel klote ja, enig idee wat de hersteltijd zou zijn? (voor je em weer voorzichtig mag gebruiken?)quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik verwacht in oktober, weet het eigenlijk wel zeker. Hoop vooral dat het herstelproces beetje snel gaat.Fucking kut als je maar 1 hand mag gebruiken.
Nee en als ik nu op die motregenradar kijk zou het flink moeten miezeren terwijl het nu al weer de hele tijd droog isquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Er was ook niets te zien op de radar toen ik vertrok, maar ik vertrouwde het niet.
heb wel lang geslapen schijnbaar, want het is ineens herfst.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
komt een beertje uit winterzomerslaap
Geen idee, ligt natuurlijk er natuurlijk ook aan of er een deel af gaat of alles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook wel klote ja, enig idee wat de hersteltijd zou zijn? (voor je em weer voorzichtig mag gebruiken?)
en dan is het wel klaar toch qua rare ziekenhuisgrappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Ama op 16-08-2025 14:28:53 ]Your beauty never ever scared me.
Woon je eindelijk in de buurtquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnbaar woon ik volgens de regionale krant daar al
[ afbeelding ]
Heb jij me stiekem verhuisdquote:
quote:
Ja ze heeft het zeker gedaan toen ik daar bezig wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je die hele zolder voor niks gedaan.
Welnee, ik heb gewoon heel Moerdijk verplaatst, inclusief de zolder van grmblquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je die hele zolder voor niks gedaan.
Steeds een klein stukje als je even niet oplettequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze heeft het zeker gedaan toen ik daar bezig was
Dat vind ik wel netjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gewoon heel Moerdijk verplaatst, inclusief de zolder van grmbl
Vond de kaart van NL er al zo vreemd uitzien ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gewoon heel Moerdijk verplaatst, inclusief de zolder van grmbl
Het gloednieuwe stadsstrand bij Hoorn is ietwat uitgelopenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond de kaart van NL er al zo vreemd uitzien ...
[ afbeelding ]
Voelt nu een beetje als het kleine broertje van Flevolandquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gloednieuwe stadsstrand bij Hoorn is ietwat uitgelopen
En waar het ooit lag is het Moerdijkgatquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voelt nu een beetje als het kleine broertje van Flevoland
Is ie weggewaaid?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben de afstandsbediening van de ventilator kwijt
Beetje zoals bij de Sint-Elisabethsvloed dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waar het ooit lag is het Moerdijkgat
Weer die courgette dingen?quote:
Ja, alleen ging er nu niemand doodquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje zoals bij de Sint-Elisabethsvloed dus
Jaquote:
Proef je niets vanquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Proef je niets van
En het maakt ze heul smerig
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben mijn lippenbalsem kwijt.
Welke kerel gebruikt er nu lippenbalsem?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben mijn lippenbalsem kwijt.
Dit is geilquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[modbreak]Iedereen de zakken leeg maken!!
Niemand de deur uit!!
[/modbreak]
[..]
Ik geloof er niks vanquote:
Heerlijk, we kennen het hier al een beetje. Lekker rustigquote:
Heerlijk, we kennen het hier al een beetje. Lekker rustigquote:
Was nog in jouw provincie vandaag.quote:
Had je vooraf wel een visum aangevraagd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk, we kennen het hier al een beetje. Lekker rustig
[..]
Was nog in jouw provincie vandaag.
Dat heeft Stig niet nodig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Had je vooraf wel een visum aangevraagd?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee, ligt natuurlijk er natuurlijk ook aan of er een deel af gaat of alles.Maar het gaat om 1 vinger en je moet op den duur sowieso toch voorzichtig je andere vingers weer gebruiken dus verwacht dat de eerste 2 weken het ergst zijn qua pijn en niks mogen doen.
duimen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je toch bezig bent, kun je ook wel even door mijn huis.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo en dan nu even als een soort van geweldige schoonmaakster door het huis gaan
Wat ga je trekken? Huehue!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:27 schreef mschol het volgende:
fiets staat bij fietsenmaker voor trekhaak, kan dat niet zelf en had nu eff tijd
Ik zou er toch mosterd op doen in plaats van mangoquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
Stokbroodje verse knakworsten en perfect rijpe mango
quote:
quote:
quote:
Hier liggen die twee er ook steedsquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:50 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik heb schijnbaar gewoon echt een slecht smaak ofzo want dit waren (weer) de enige twee soorten in het schap.
Ik had die met spookjes wel leuk gevonden als die niet oranje was.
Bij mij nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
knakworst mango. Is dat de nieuwe rage?
Ze zitten in de ovenquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
knakworst mango. Is dat de nieuwe rage?
Heb ik even geluk dat dat juist mijn favorieten zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier liggen die twee er ook steeds
Wel tragisch nuquote:
Tquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel tragisch nu
Ik heb T geZ maar nu heb ik nog geen brownies erbij
Tquote:
ja of alweerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog steeds moesontijd daar?
Iedere keer als het regent is het regentijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:36 schreef bitterbal het volgende:
in thailand is de regentijd niet overal het zelfde en geloof dat ook niet iedereen even goed op de hoogte is wanneer het nou wel en niet is
das het makkelijkste idd denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedere keer als het regent is het regentijd.
En als het droog is, is het zontijd.
Wat als het s nachts droog is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeh.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als het s nachts droog is?
Dat kan natuurlijk nietquote:
Nee, dat is meteorologisch niet mogelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nee iddquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is meteorologisch niet mogelijk.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de spotters.@RecceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen nog een prima dag om het koel te houden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Vannacht en vandaag balkondeur open gehad (vannacht wel op de ketting natuurlijk)
Afgekoeld naar 22 graden in xe slaapkamer
Hier 23,4.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Vannacht en vandaag balkondeur open gehad (vannacht wel op de ketting natuurlijk)
Afgekoeld naar 22 graden in xe slaapkamer
En als het koud is, is het grote brrrquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de spotters.@RecceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Drie weken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteren aan wat mensen gevraagd of ze mee wilden naar Londen maar heb nog geen antwoord.
Hoelang moet ik wachten voor ik beslis in mijn eentje te gaan?
48uquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteren aan wat mensen gevraagd of ze mee wilden naar Londen maar heb nog geen antwoord.
Hoelang moet ik wachten voor ik beslis in mijn eentje te gaan?
Wees blij dat twee mooie vrouwen aan je denkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Awww, zo naar bedoelde ik het niet.
Mooiquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Er heeft trouwens een of andere alien op mijn balkonrand zitten schijten. Ik kan echt niet achterhalen wat het precies is. Alsof een albatros een half verteerde rat heeft zitten uitkotsen en er toen overheen heeft gekakt.
Zou ook zeggen dat het niet erg is dat ze niet willen maar dat je ivm boeken wel graag antwoord wil hebben zodat de iets kan plannen. En dan op een vriendelijke manierquote:
Echt heel lief dat jullie aan mijn spotbehoeften denken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wees blij dat twee mooie vrouwen aan je denken
Heerlijk. Ga je hopen dat de plek verdwijnt door regen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Er heeft trouwens een of andere alien op mijn balkonrand zitten schijten. Ik kan echt niet achterhalen wat het precies is. Alsof een albatros een half verteerde rat heeft zitten uitkotsen en er toen overheen heeft gekakt.
Oeh lekkah hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Welke regen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Heerlijk. Ga je hopen dat de plek verdwijnt door regen?
Dat gaat wel een paar jaar duren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Heerlijk. Ga je hopen dat de plek verdwijnt door regen?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat wel een paar jaar duren.
Misschien had ie een spons opgegeten en is dat eruitgekomen. het lijkt op een stronttompouce.
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien had ie een spons opgegeten en is dat eruitgekomen. het lijkt op een stronttompouce.
Is het geen ongewenste foetus?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een flinke moederkoek eromheen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het geen ongewenste foetus?
Meer van de mensen beneden op straat dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon het probleem van je onderburen maken, moeten ze niet beneden gaan wonen
Dus wel een waardig afscheidquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
hoi
indrukwekkende uitvaart was indrukwekkend...
Kende hem natuurlijk niet heel supergoed, maar hij heeft wel een mooi, voldaan (en lang) leven gehad...
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:32 schreef Moeraskat het volgende:
Nu ik zelf een kind heb snap ik m’n moeder steeds beter.
In dit geval: begripquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren.
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dus. Paar uurtjes op de Eisenbahn en verder in de Catmobiel. Eerst flink geluncht toen een uitkijktoren op van 167 treden. Daar kwam nog een wandeling van 3,5 km bij, met een Biergarten in het midden. Toen naar een stationnetje waar we midden in een brandweerfeest vielen, met een boomplant-challenge. Door naar het hotel, ingecheckt, half uurtje op bed gelegen en toen de zwemmerij in. Met jacuzzi en massagestralen. Nu even een biertje in de tweede Biergarten. Over een half uurtje richting eten. En wie weet wat vanavond nog allemaal brengt![]()
@:Cat-astrophe en ik vermaken ons wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het was natuurlijk gewoon los, de knakworst op het brood en daarnaast een plankje met mango (alleen de mango op, het plankje lag het alleen op)quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er toch mosterd op doen in plaats van mango
Wheeeeee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
https://youtube.com/shorts/JqCwS_Ugg58?si=EyNyJUksLAFNKyRK
Mijn hond had fun
Like gegeven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond had fun
Eerst vroeg ik me ook al af waar ie mee bezig was. Wel fijn dat ie zich ook zonder jou kan vermaken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snapte het spel niet helemaal wat hij speelde, maar het leek een combi van zakdoekje leggen, tikkertje en apporteren
Hij heeft wel een beetje aansporing nodig soms, maar het is goed om te zienquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst vroeg ik me ook al af waar ie mee bezig was. Wel fijn dat ie zich ook zonder jou kan vermaken.
Lekker handig die dislike knop.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond had fun
Ja dislike zouden ze op FOK ook moeten toevoegen. Kan de server nog langzamer wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker handig die dislike knop.
Die ik niet ga gebruiken hoor
Meestal ben ik zo bezig als mijn kat wil spelen. Op het laatst zit de kat te kijken hoe ik achter een speeltje aanren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snapte het spel niet helemaal wat hij speelde, maar het leek een combi van zakdoekje leggen, tikkertje en apporteren
Die server overleeft dat gewoon niet...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dislike zouden ze op FOK ook moeten toevoegen. Kan de server nog langzamer worden
Ik denk dat hij op een vliegje aan het jagen was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Stok. Speciaal uitgezocht door mijquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op een vliegje aan het jagen was.
Die optie was er wel vroeger.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dislike zouden ze op FOK ook moeten toevoegen. Kan de server nog langzamer worden
Niet langquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die optie was er wel vroeger.
Jammerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet precies.
Waarom las ik adopterenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent van harte welkomquote:
Echt heel verrassend met alle positieve zonnestraaltjes op het forum jaquote:
Ja gek hequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt heel verrassend met alle positieve zonnestraaltjes op het forum ja
Heeft ze verstand van kranen?quote:
Daar zit geen slot op, gewoon op springenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Check van te voren even of dat zolderluik ook van binnen open kan.
Ik ben net een man, ik heb overal verstand vanquote:
Sterkte @LTVDKquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben net US, ik heb overal verstand van
Als ze moeilijk gaat doen pak ik gewoon de mintchocolade erbijquote:
en van wie was dat huismerk? dan weten we welke we moeten ontwijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht huismerk Bastogne koeken. Niet net zo lekker
G'woonquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
en van wie was dat huismerk? dan weten we welke we moeten ontwijken
Oeh Oeh Oeh Oehquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze moeilijk gaat doen pak ik gewoon de mintchocolade erbij
Jij verleider. Zo smooth.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze moeilijk gaat doen pak ik gewoon de mintchocolade erbij
Nu is dat in Foqueville ook niet zo heel lastig, gewoon een beetje zwaaien met chocolade of ander etenquote:
Vind dat echt een hele irritante merknaamquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
G'woon niet lekker dus.
Ftfyquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat g'woon een hele irritante merknaam
B'zonderquote:
Ik had vanmorgen de laatste portie van de grote bak opgegetenquote:
Oh haiquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu is dat in Foqueville ook niet zo heel lastig, gewoon een beetje zwaaien met chocolade of ander eten
Ze hebben wel G'woon lekker spulquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat echt een hele irritante merknaam
@LTVDK neemt altijd de tijd om een vrouw het hof te maken. Geduld dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht nog steeds op die mint chocolade
heb je al geklustquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht nog steeds op die mint chocolade
Owh geklust, ik dacht gekust. Oh dan heb ik het verkeerde gedaanquote:
Daar ben je veel te oud voorquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
'cause I'm just a teenage dirtbag baby
Die opmerking doet het altijd goed bij de dames.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ben je veel te oud voor![]()
Weet ik Ik zie essie graag boos..quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die opmerking doet het altijd goed bij de dames.
Leuk liedje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
'cause I'm just a teenage dirtbag baby
Oh jammerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht huismerk Bastogne koeken. Niet net zo lekker
Je bent wel lekker op dreef tegen de dames de laatste weekquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik Ik zie essie graag boos..
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent wel lekker op dreef tegen de dames de laatste week
Komt het door de warmte?quote:
Teleurgesteld is beter toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja daar ben ik heel goed inquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broertje had het over Iron Maidenquote:
Ja dat ben ik ten voeten uit iddquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Licht ontvlambaar. Zo ken ik je.
RUN TO ESSNHILLS RUN FOR YOUR LIVESquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn broertje had het over Iron Maiden
Dus tja
Ik moest fear of the dark herkennen, anders kreeg ik mijn wijntje nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
RUN TO ESSNHILLS RUN FOR YOUR LIVES
Hitster ROck gespeeld?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest fear of the dark herkennen, anders kreeg ik mijn wijntje niet
Och arm dingquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De verhuisstress kan ook...
Neuh, hij was boven muziek aan het luisteren en kwam neuriënd naar beneden om drankjes in te schenkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hitster ROck gespeeld?
Want daar zit FotD in....
Kate Bush Godinquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
And if I only could,
I'd make a deal with God,
And I'd get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that Essnhills.
Be running up that building.
If I only could, oh...
Dat is je broertje zonder kind?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuh, hij was boven muziek aan het luisteren en kwam neuriënd naar beneden om drankjes in te schenken
Ja. Die woont thuis bij mijn oudersquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is je broertje zonder kind?
RUNNING UP THAT ESSNHILLquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
RUN TO ESSNHILLS RUN FOR YOUR LIVES
Dat ie naar Maiden luistert is een dikkequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Die woont thuis bij mijn ouders
Gewoon een GMTA momentje met @Moeraskatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |