SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Die Sendung mit der Maus!!quote:
Ik krijg er steeds meer zin in.quote:Anna Faris (48) en Regina Hall (54) keren terug in het zesde deel van de 'Scary Movie'-filmreeks.
Haha die pleisters zijn stiekem wel schattig bedacht zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:24 schreef Nizno het volgende:
ze hebben de Maus geprobeerd te flamberen
[ [url=https://cdn.prod.www.spiegel.de/images/a13(...)py50.webp]afbeelding[/url] ]
maar fans hebben verzorging gebracht met pleisters
[ [url=https://cdn.prod.www.spiegel.de/images/605(...)py46.webp]afbeelding[/url] ]
Ga je de komende tijd ook voor mij, omdat ik niet kan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan ik morgen weer naar de gym
Ken ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die Sendung mit der Maus!!
u kent uw klassiekers!!
hmm das kost mij denk ik teveel energiequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je de komende tijd ook voor mij, omdat ik niet kan?
Ohquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das kost mij denk ik teveel energie
Maar je maakt wel genoeg wandelingen in Ierland neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je de komende tijd ook voor mij, omdat ik niet kan?
Zoiets wil ik eigenlijk ook nog wel graag maar ik ben zo bang dat ik dan nog 30 kilo dikker lijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Teddyjas gekochtLastig passen met alleen een T-shirt eronder, hopelijk krijg ik hem nog dicht als ik er wat dikkers onder draag
Legde het af daar in de winkel.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je maakt wel genoeg wandelingen in Ierland neem ik aan.
Ik heb hem deze zomer ook wel eens aan gehad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer eens onder de 30 en de bejaarden hebben hun winterjas al aan
Ik heb nu een kort modelquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoiets wil ik eigenlijk ook nog wel graag maar ik ben zo bang dat ik dan nog 30 kilo dikker lijk.
ik had hier vandaag ook een jasje aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer eens onder de 30 en de bejaarden hebben hun winterjas al aan
Oh die is wel mooi maar persoonlijk heb ik altijd liever een iets langere jas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een kort model
https://www.hema.nl/dames(...)6203630DARKBLUE.html
Oké hij zit bij mij wel wat strakker dan bij haarmaar een maat groter verzoop ik weer in
Ik ook maar daardoor lijk ik juist dikkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die is wel mooi maar persoonlijk heb ik altijd liever een iets langere jas.
Ik heb die van mij al vier winters aan gehadquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ik mezelf volgend jaar pas een nieuwe winterjas gun want volgens mij heb ik deze vorig jaar gekocht.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had hier vandaag ook een jasje aan
mijne is gekocht in 2018....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al vier winters aan gehad
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
25 tot 27 graden [ afbeelding ]
Ja ik de mijne ook zoietsquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al vier winters aan gehad
geez, krijg het al warm als ik dit leesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
25 tot 27 graden [ afbeelding ]
Hier op de Afsluitdijk ook.quote:
mijn winterjas komt ergens van voor 2012quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
dus ik moet nog minimaal een winter volhouden
en heb je hem wel eens aan dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn winterjas komt ergens van voor 2012
als het echt goed koud is buiten.. niet zo vaak meer dusquote:
hmm... ja oke ik heb mijne idd vaker aan dan.. en om kosmetische redenen vervangen. Het witte leer op de armen was al op meer plekken grijzig. De patch op de rug liet los. En toen ook de stoffen boorden van de mouwen kapot gingen vond ik dat 8 jaar wel genoeg wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als het echt goed koud is buiten.. niet zo vaak meer dus
in het begin wel veel gedragen, dus eigenlijk moet hij wel vervangen worden.. natte schouders met een flinke regenbui enzo
alles is altijd dankzij zijn posts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |