Veel plezierquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Münster Hbf. Nog een half uurtje dan ben ik erwordt leuk
Ik ben een combinatie van 1 en 2quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
De twaalf KSC-sterrenbeelden:
KIEEEEP
Chocola met munt
Broccoligehakt
Kerstkransjes
Ik heb geen idee meer welke term we waar op plakken eigenlijk. Sneu zijn ze sowieso wel inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat de term die we gebruiken ja? Verwarde mannen? Niet gewoon eikels van mannen die denken dat hun (ex) partner hun eigendom is en vinden dat niet meer mogen leven omdat hun ego gekraakt is? Bij mij komt eerder de term sneu, totaal van nu het padje af, doorgedraaide narcist en uit de hand gelopen misogynist op.
Dit is wel een erg lange term. Ik verwcht niet dat ie aanslaat.quote:sneu, totaal van nu het padje af, doorgedraaide narcist en uit de hand gelopen misogynist
huftersquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer welke term we waar op plakken eigenlijk. Sneu zijn ze sowieso wel inderdaad.
[..]
Dit is wel een erg lange term. Ik verwcht niet dat ie aanslaat.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer welke term we waar op plakken eigenlijk. Sneu zijn ze sowieso wel inderdaad.
[..]
Dit is wel een erg lange term. Ik verwcht niet dat ie aanslaat.
*Stopt appel erinquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
Kan iemand even zorgen dat ik stop met gapen.
Zo, jij hebt er zin in vandaag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso mannen![]()
Uitzonderingen bestaan altijd en als jij aangevallen voelt door de zin mannenbehoor je niet tot de uitzondering.
Oke.
Een dag mannen niet gehaat, is een dag niet geleefd
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo, jij hebt er zin in vandaag.
Kak. Ik vergeet echt al weken dat het haringseizoen weer is. Eens kijken of ik morgen ergens wat kan regelen.quote:
seizoen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak. Ik vergeet echt al weken dat het haringseizoen weer is. Eens kijken of ik morgen ergens wat kan regelen.
in der Reihe: Krieg mit der Mausquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |