SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Die Sendung mit der Maus!!quote:
Ik krijg er steeds meer zin in.quote:Anna Faris (48) en Regina Hall (54) keren terug in het zesde deel van de 'Scary Movie'-filmreeks.
Haha die pleisters zijn stiekem wel schattig bedacht zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:24 schreef Nizno het volgende:
ze hebben de Maus geprobeerd te flamberen
[ [url=https://cdn.prod.www.spiegel.de/images/a13(...)py50.webp]afbeelding[/url] ]
maar fans hebben verzorging gebracht met pleisters
[ [url=https://cdn.prod.www.spiegel.de/images/605(...)py46.webp]afbeelding[/url] ]
Ga je de komende tijd ook voor mij, omdat ik niet kan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan ik morgen weer naar de gym
Ken ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die Sendung mit der Maus!!
u kent uw klassiekers!!
hmm das kost mij denk ik teveel energiequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je de komende tijd ook voor mij, omdat ik niet kan?
Ohquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das kost mij denk ik teveel energie
Maar je maakt wel genoeg wandelingen in Ierland neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je de komende tijd ook voor mij, omdat ik niet kan?
Zoiets wil ik eigenlijk ook nog wel graag maar ik ben zo bang dat ik dan nog 30 kilo dikker lijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Teddyjas gekochtLastig passen met alleen een T-shirt eronder, hopelijk krijg ik hem nog dicht als ik er wat dikkers onder draag
Legde het af daar in de winkel.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je maakt wel genoeg wandelingen in Ierland neem ik aan.
Ik heb hem deze zomer ook wel eens aan gehad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer eens onder de 30 en de bejaarden hebben hun winterjas al aan
Ik heb nu een kort modelquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoiets wil ik eigenlijk ook nog wel graag maar ik ben zo bang dat ik dan nog 30 kilo dikker lijk.
ik had hier vandaag ook een jasje aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer eens onder de 30 en de bejaarden hebben hun winterjas al aan
Oh die is wel mooi maar persoonlijk heb ik altijd liever een iets langere jas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een kort model
https://www.hema.nl/dames(...)6203630DARKBLUE.html
Oké hij zit bij mij wel wat strakker dan bij haarmaar een maat groter verzoop ik weer in
Ik ook maar daardoor lijk ik juist dikkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die is wel mooi maar persoonlijk heb ik altijd liever een iets langere jas.
Ik heb die van mij al vier winters aan gehadquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ik mezelf volgend jaar pas een nieuwe winterjas gun want volgens mij heb ik deze vorig jaar gekocht.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had hier vandaag ook een jasje aan
mijne is gekocht in 2018....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al vier winters aan gehad
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
25 tot 27 graden [ afbeelding ]
Ja ik de mijne ook zoietsquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al vier winters aan gehad
geez, krijg het al warm als ik dit leesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
25 tot 27 graden [ afbeelding ]
Hier op de Afsluitdijk ook.quote:
mijn winterjas komt ergens van voor 2012quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
dus ik moet nog minimaal een winter volhouden
en heb je hem wel eens aan dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn winterjas komt ergens van voor 2012
als het echt goed koud is buiten.. niet zo vaak meer dusquote:
hmm... ja oke ik heb mijne idd vaker aan dan.. en om kosmetische redenen vervangen. Het witte leer op de armen was al op meer plekken grijzig. De patch op de rug liet los. En toen ook de stoffen boorden van de mouwen kapot gingen vond ik dat 8 jaar wel genoeg wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als het echt goed koud is buiten.. niet zo vaak meer dus
in het begin wel veel gedragen, dus eigenlijk moet hij wel vervangen worden.. natte schouders met een flinke regenbui enzo
alles is altijd dankzij zijn posts.quote:
Wat ben je mild vandaag!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso mannen![]()
Uitzonderingen bestaan altijd en als jij aangevallen voelt door de zin mannenbehoor je niet tot de uitzondering.
Oke.
Een dag mannen niet gehaat, is een dag niet geleefd
Conscript reporting.quote:
Hoe bevalt Lunteren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Conscript reporting.
loopt hij mee met vroedvrouwen?quote:
Naar buiten willenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verwarde vrouw, misschien toch preventief opsluiten maar.
Dan blijft er niemand meer over hier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verwarde vrouw, misschien toch preventief opsluiten maar.
Dat kan. Je kunt er ook een jaartje mee wachten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Stel ik denk vandaag ik verveel me echt heel erg dan ga ik misschien nog wel even ramen schoonmaken.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan. Je kunt er ook een jaartje mee wachten.
Hollandse Nieuwe wordt specifiek van mei tot en met augustus gevangen en verkocht. En dat heeft te maken met dat de haring zich in de lente eerst vetvreet aan plankton en dan lekkerder is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
seizoen?
hmm... de visboer staat hier gewoon 12 maand per jaar zn haringen te verkopen
naar de action?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Stel ik denk vandaag ik verveel me echt heel erg dan ga ik misschien nog wel even ramen schoonmaken.
vinnikleukquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik vanochtend ging wandelen was er zo'n net-niet miezer, die je wel voelt maar niet nat van wordt. Toen ik in de polder liep met 0 beschutting en de wind van voren begon het opeens volle bak te miezeren, helemaal doorweekt
Helemaal nietquote:
Beterschap alvast danquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal nietKleren droogde ook voor geen meter door de luchtvochtigheid, na 2,5 uur lopen was mijn t-shirt nog niet helemaal goed droog
moet je iets noordelijker gaan. hier is volop zonquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal nietKleren droogde ook voor geen meter door de luchtvochtigheid, na 2,5 uur lopen was mijn t-shirt nog niet helemaal goed droog
in oktober gaat het gebeuren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
Ah lief. Vriendin die vorige keer ook mee was (in april) gaat in oktober ook weer met mij mee. Naast dat ik sowieso niet kan fietsen na die tijd is het ook wel heel fijn dat ze erbij is.![]()
Dan is het ook minder erg dat het alleen met verdoving is want heb ik haar om mee te praten als ze bezig zijn. Vorige keer hielp dat ook wel heel erg.
Ga ik toch wel vanuit. Het is na mijn verjaardag zodat ik er met mijn verjaardag geen last van heb maar dat is eind september dus ik verwacht wel dat het vrijwel snel na mijn verjaardag zal zijn ja.quote:
Schijnbaar woon ik volgens de regionale krant daar alquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je iets noordelijker gaan. hier is volop zon
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga ik toch wel vanuit. Het is na mijn verjaardag zodat ik er met mijn verjaardag geen last van heb maar dat is eind september dus ik verwacht wel dat het vrijwel snel na mijn verjaardag zal zijn ja.
nou hopen dan maar dat alles gewoon voorspoedig gaat danquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
Begin september was geen plek meer. Dat had hij wel meteen gecheckt.
Ik had voor de zekerheid een paraplu mee vanochtend tegen dat soort grappen. Die had ik ook nodig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik vanochtend ging wandelen was er zo'n net-niet miezer, die je wel voelt maar niet nat van wordt. Toen ik in de polder liep met 0 beschutting en de wind van voren begon het opeens volle bak te miezeren, helemaal doorweekt
Ja ik verwacht in oktober, weet het eigenlijk wel zeker. Hoop vooral dat het herstelproces beetje snel gaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nou hopen dan maar dat alles gewoon voorspoedig gaat dan
Ja daar had ik niet bij stil gestaan, had een beetje vochtige lucht verwacht, maar geen miezer wolkbreukquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had voor de zekerheid een paraplu mee vanochtend tegen dat soort grappen. Die had ik ook nodig.
Er was ook niets te zien op de radar toen ik vertrok, maar ik vertrouwde het niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar had ik niet bij stil gestaan, had een beetje vochtige lucht verwacht, maar geen miezer wolkbreuk
dat lijkt mij ook wel klote ja, enig idee wat de hersteltijd zou zijn? (voor je em weer voorzichtig mag gebruiken?)quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik verwacht in oktober, weet het eigenlijk wel zeker. Hoop vooral dat het herstelproces beetje snel gaat.Fucking kut als je maar 1 hand mag gebruiken.
Nee en als ik nu op die motregenradar kijk zou het flink moeten miezeren terwijl het nu al weer de hele tijd droog isquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Er was ook niets te zien op de radar toen ik vertrok, maar ik vertrouwde het niet.
heb wel lang geslapen schijnbaar, want het is ineens herfst.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
komt een beertje uit winterzomerslaap
Geen idee, ligt natuurlijk er natuurlijk ook aan of er een deel af gaat of alles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook wel klote ja, enig idee wat de hersteltijd zou zijn? (voor je em weer voorzichtig mag gebruiken?)
en dan is het wel klaar toch qua rare ziekenhuisgrappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Ama op 16-08-2025 14:28:53 ]Your beauty never ever scared me.
Woon je eindelijk in de buurtquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnbaar woon ik volgens de regionale krant daar al
[ afbeelding ]
Heb jij me stiekem verhuisdquote:
quote:
Ja ze heeft het zeker gedaan toen ik daar bezig wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je die hele zolder voor niks gedaan.
Welnee, ik heb gewoon heel Moerdijk verplaatst, inclusief de zolder van grmblquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je die hele zolder voor niks gedaan.
Steeds een klein stukje als je even niet oplettequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze heeft het zeker gedaan toen ik daar bezig was
Dat vind ik wel netjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gewoon heel Moerdijk verplaatst, inclusief de zolder van grmbl
Vond de kaart van NL er al zo vreemd uitzien ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gewoon heel Moerdijk verplaatst, inclusief de zolder van grmbl
Het gloednieuwe stadsstrand bij Hoorn is ietwat uitgelopenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond de kaart van NL er al zo vreemd uitzien ...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |