Haha die promo zag ik ja en ze heeft nog gelijk ook!quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou dat Kim zei dat Roma misschien aan zwakbegaafden lesgaf.
Schandaaaaalig!![]()
Die dacht dat ze de opdracht glansrijk zouden winnen...helaas Fleuris, die tijd is voorbij...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Floris zat opgewonden te wippen op zijn stoel bij elke tongzoen. Komt duidelijk wat te kort!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Daar zijn ze ook zo enorm goed in die "teksten" oplezen, dat hebben we gister gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben dezelfde tekstschrijver voor hun 'relletje' die dezelfde tekstkeuze heeft...En haar tegenspeler heeft ook geen tekst en blijft verbouwereerd achter.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
Ehhh wat ik nu zag op tiktok![]()
Niet op de spoiler klikken als je geen spoilers wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn ze wel aan te klikken na de uitzending?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zelfs de ‘ eckte ‘ acteur( Alexander ) bakte er weinig vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook zo enorm goed in die "teksten" oplezen, dat hebben we gister gezien
Nee duurt nog langer volgens mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ze wel aan te klikken na de uitzending?
Nee, dit lijken spoilers voor volgende week te zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ze wel aan te klikken na de uitzending?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
Ehhh wat ik nu zag op tiktok![]()
Niet op de spoiler klikken als je geen spoilers wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg nog een volgende, weer een spoiler voor over een week of zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een volgende, weer een spoiler voor over een week of zo..Jep ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh, dan klik ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dit lijken spoilers voor volgende week te zijnIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou, gaan we dan! Helemaal klaar voor Ghettimarellen!'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Pas op hoor, hij pakt je zo op je bekquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Naar jochie die Fabio, altijd zeuren
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Als Floris die speelt ..quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
de spiraal bewaren ze voor Floris, logisch ja
vind het een rare redeneringEen losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: