Als je zo in geïnvesteerd hebt in een mening dan kun je ook niet meer terugkrabbelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:36 schreef Vallon het volgende: [..] Tegen adoratie valt niet te argumenteren. Er zullen altijd mensen zijn die misdadigers en machtgeile incompetente despoten en/of narcisten, op het schild hijsen van hun aanbidding. In dat licht is het zelfs bizar te noemen dat Putin de ruimte krijgt en Trump zal in zijn telefoontjes wat minder enthousiast zijn dan hij zou willen afstralen. Ik ga benieuwd zijn, in hoeverre de EU landen en Oekraïne nog in staat zijn te doen alsof Trump als greasemaker de grote dealmaker tot peacemaker gaat zijn.
Saillant gaat worden hoe Trump het gaat spinnen dat hij niets gaat doen en wat hem bezielde Putin dat welkom te geven terwijl Putin als enige direct verantwoordelijk is voor bombarderen van burgers en aanvallen van een soevereine staat Oekraïne.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:44 schreef Montagui het volgende:
Deze persco hint m.i. meer naar escalatie.
Wat een potsierlijke onzin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 02:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Saillant gaat worden hoe Trump het gaat spinnen dat hij niets gaat doen en wat hem bezielde Putin dat welkom te geven terwijl Putin als enige direct verantwoordelijk is voor bombarderen van burgers en aanvallen van een soevereine staat Oekraïne.
Afgelopen woensdag riep Trump nog dat er 'severe consequences' zouden zijn als er geen wapenstilstand komt.
Nu denk ik zomaar dat dat sws niet in enige vorm is afgesproken want anders zouden ze dat wel van de daken gegild hebben.
Ik vraag mij verder af wat de eyeballing, buiten voor Putin, voor nut had. Dit had prima afgekund met een zoom-meeting van 5 minuten. De enige taal die Putin verstaat is die van kracht en macht.
Als Trump nog wat wil redden van zijn afgenomen macht, doet hij er meer dan verstandig aan, Zelensky - letterlijk !!!! - alles (mee) te geven om die kracht uit te stralen.
Zijn Nobelprijs gaat hij vandaag nog niet krijgen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 02:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Saillant gaat worden hoe Trump het gaat spinnen dat hij niets gaat doen en wat hem bezielde Putin dat welkom te geven terwijl Putin als enige direct verantwoordelijk is voor bombarderen van burgers en aanvallen van een soevereine staat Oekraïne.
Afgelopen woensdag riep Trump nog dat er 'severe consequences' zouden zijn als er geen wapenstilstand komt.
Nu denk ik zomaar dat dat sws niet in enige vorm is afgesproken want anders zouden ze dat wel van de daken gegild hebben.
Ik vraag mij verder af wat de eyeballing, buiten voor Putin, voor nut had. Dit had prima afgekund met een zoom-meeting van 5 minuten. De enige taal die Putin verstaat is die van kracht en macht.
Als Trump nog wat wil redden van zijn afgenomen macht, doet hij er meer dan verstandig aan, Zelensky - letterlijk !!!! - alles (mee) te geven om die kracht uit te stralen.
Ik doel op een NATO membership want dat is het enige dat Putin hier begrijpt en past in de methode Trump dat je een deal had moeten maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 02:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een potsierlijke onzin.
Biden heeft eigenlijk al alles gedaan om Zelensky de middelen te geven om de Russen tot een remise te dwingen, en die waren ontoereikend.
..al wordt het gênant, schaamteloos en natuurlijk potsierlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je zo in geïnvesteerd hebt in een mening dan kun je ook niet meer terugkrabbelen
Stapje terugdoen is meer gezichtsverlies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 02:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
..al wordt het gênant, schaamteloos en natuurlijk potsierlijk
Ja joh, sla deel 6 maar over. Alsof het niks is.quote:
Welnee. Zeggen dat je het verkeerd hebt gezien kan altijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 02:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stapje terugdoen is meer gezichtsverlies.
Trump kan alleen niet in zijn eentje besluiten wie er wel of niet lid worden van NATOquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 02:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik doel op een NATO membership want dat is het enige dat Putin hier begrijpt en past in de methode Trump dat je een deal had moeten maken.
Het ligt eraan hoe ze in Rusland gereageerd hadden als ze Poetin hadden opgepakt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 03:48 schreef sp3c het volgende:
Ik ook
Maar het zou geen kut uit hebben gemaakt
Sterker nog, diplomatiek is het een ramp want je maakt jezelf uiterst onbetrouwbaar, je maakt iedere Amerikaan in Rusland en bevriende landen min of meer vogelvrij en je verklaart Rusland feitelijk de oorlog
Gemiste kans sure maar bepaald geen 100% kans
Dat onderscheidt de mannen van de jongetjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 02:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Welnee. Zeggen dat je het verkeerd hebt gezien kan altijd.
Maar goed dat zal niet gebeuren.
Wat een complete onzin zeg. Bij lange na werd niet alles gedaan. Wat we wel zagen was dat toen de militair door toedoen van Trump opdroogde, Oekraïne steeds meer ik het nauw kwam te zitten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 02:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een potsierlijke onzin.
Biden heeft eigenlijk al alles gedaan om Zelensky de middelen te geven om de Russen tot een remise te dwingen, en die waren ontoereikend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |