SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een strijd te noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eeuwig zondequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer, posten in een vol topic gaat niet echt.
M’n tekst weg![]()
![]()
Knip plak?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer, posten in een vol topic gaat niet echt.
M’n tekst wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kun je dat zelf?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vandaag maar eens wat oude VHS banden digitaliseren. Wat een werk....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is het wel tijd en weer voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vergeet ik gewoon mijn kerstmuziek aan te zettenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Even wachten op de postbezorger met een pakketje voor Ambar (eten), snel douchen en dan maar even buiten rondhuppelenTrotste mama van Ambar
Ik denk dat hij er een computer voor gebruikt. Maar dat is een gok.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja misschien komt de sneeuw dan ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het wel tijd en weer voor.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee ook niet echt, maar dezelfde stijl wel jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ken je deze dan Amy?
Bekijk deze YouTube-video
Die andere (Lyra) was wel meer mainstreamIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Jup, dat kan ik zelf. Heb een 2e hands videorecorder gekocht en gerepareerd. Die via de scart aansluiten op zo'n usb capture dongle en gaan. Het duurt echter heel lang omdat de band moet afspelen en de pc moet opnemen, als de band 180 min. lang is dan moet ik zolang wachten. En ik heb hier een stuk of 10 van die banden liggen.quote:
Maar zijn van mijn kindertijd en wil dat graag behouden.![]()
Ik ga vanuit dat Wrapped een complete ai gerunde robot isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er een computer voor gebruikt. Maar dat is een gok.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Helvegen zit ook in Vikings, misschien dat je het toevallig herkende. Lyra is idd mainstream maar vind ik ook leuk om naar te luisteren als het geen pegan is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ook niet echt, maar dezelfde stijl wel ja
Die andere (Lyra) was wel meer mainstream![]()
Ik heb er een stel van mijn moeder en vakanties die we willen digitaliserenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, dat kan ik zelf. Heb een 2e hands videorecorder gekocht en gerepareerd. Die via de scart aansluiten op zo'n usb capture dongle en gaan. Het duurt echter heel lang omdat de band moet afspelen en de pc moet opnemen, als de band 180 min. lang is dan moet ik zolang wachten. En ik heb hier een stuk of 10 van die banden liggen.
Maar zijn van mijn kindertijd en wil dat graag behouden.
Mijn vader zou het doen maar we zijn twee jaar verder en het is steeds oh jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tapefetish.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vandaag maar eens wat oude VHS banden digitaliseren. Wat een werk....🐙![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga vanuit dat Wrapped een complete ai gerunde robot is![]()
![]()
Mocht het niet gebeuren dan kun je ze nog altijd hier brengen of meegeven als we weer keer afsprekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb er een stel van mijn moeder en vakanties die we willen digitaliseren
Mijn vader zou het doen maar we zijn twee jaar verder en het is steeds oh ja![]()
![]()
Ja het is alweer jaren geleden dat ik Vikings heb gekeken. Heb tijdje geleden nog wel Valhalla geprobeerd, maar kon er toen niet echt inkomen en nu geen netflix meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Helvegen zit ook in Vikings, misschien dat je het toevallig herkende. Lyra is idd mainstream maar vind ik ook leuk om naar te luisteren als het geen pegan is.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja zal eens langs gaan bij m binnenkort, haal ik ze sowieso opquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mocht het niet gebeuren dan kun je ze nog altijd hier brengen of meegeven als we weer keer afspreken
Zijn er maar een paar maar sommige wel langHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vond Valhalla wat minder, heb die niet afgekeken. De originele wel en van genoten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja het is alweer jaren geleden dat ik Vikings heb gekeken. Heb tijdje geleden nog wel Valhalla geprobeerd, maar kon er toen niet echt inkomen en nu geen netflix meer![]()
Ik weet wel een manier om in Valhalla te komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Heb tijdje geleden nog wel Valhalla geprobeerd, maar kon er toen niet echt inkomen🐙![]()
Jij dacht zeker dat je de enige was met smarty pants? Die van Zwabber is assless.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ga liggen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om in Valhalla te komen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik laat het gewoon 's nachts draaien, maakt niet zoveel uit dat ze lang zijn. Bij die van mij is het echter zo dat er ook veel meuk op staat wat ik niet hoef, dus dat wordt nabewerken zodra het op de laptop staat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja zal eens langs gaan bij m binnenkort, haal ik ze sowieso op
Zijn er maar een paar maar sommige wel lang![]()
Sterven tijdens het gevecht?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om in Valhalla te komen.![]()
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh oh daar gaat hij het niet mee eens zijn![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh oh daar gaat hij het niet mee eens zijn
Maar het is letterlijk wel correct
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Sterven tijdens het gevecht?🐙![]()
Heb je daar ook een gifje van?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om in Valhalla te komen.
ik zag ook dat ik al te laat was, gifje was al gepostquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Speelt zes keer per uur af in zijn hoofd
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu. Die had ik nog toegevoegd. Afgekeken van Gebrokenglas
Jij zou jij niet zijn als het niet zo wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ik zag ook dat ik al te laat was, gifje was al gepost
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet te lang wachten, de opnames op videobanden worden slechter. Na 20 tot 30 jaar is er van de opnames alleen nog maar sneeuw overquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb er een stel van mijn moeder en vakanties die we willen digitaliseren
Mijn vader zou het doen maar we zijn twee jaar verder en het is steeds oh jaHow can I make this topic about me?![]()
Wil je dat voelen? Je denkt er daarna vast anders overquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het is letterlijk wel correct![]()
![]()
Maar even gebeld voor de auto, ze dachten dat ik m op kwam halen.. wat fakking slecht van zeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Dit is de manierquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ze werkte nog prima vier jaar terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet te lang wachten, de opnames op videobanden worden slechter. Na 20 tot 30 jaar is er van de opnames alleen nog maar sneeuw over
En waren toen al 40 jaar oud
Onze Hercules VHS daartegen heeft de drie jaar niet overleefdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:15 schreef _UserName_ het volgende:
Maar even gebeld voor de auto, ze dachten dat ik m op kwam halen.. wat fakking slecht van ze
*Lust geen koffie*![]()
Dat lijkt me ook logisch? Dat je de auto komt halen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:15 schreef _UserName_ het volgende:
Maar even gebeld voor de auto, ze dachten dat ik m op kwam halen.. wat fakking slecht van zeHow can I make this topic about me?![]()
Die ik heb liggen zijn minstens 25 jaar oud, kwaliteit is nog prima. Ligt er ook aan hoe ze zijn bewaard en dergelijke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet te lang wachten, de opnames op videobanden worden slechter. Na 20 tot 30 jaar is er van de opnames alleen nog maar sneeuw over![]()
Als ze niet gespeeld worden beschadigingen ze ook nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, onze videobanden zijn niet meer te zien. Alles is weg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die ik heb liggen zijn minstens 25 jaar oud, kwaliteit is nog prima. Ligt er ook aan hoe ze zijn bewaard en dergelijke.How can I make this topic about me?![]()
Niet als je een leveringsafspraak hebt gepland 2 dagen geleden en nooit over ophalen hebt gesprokenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook logisch? Dat je de auto komt halen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Maar wel droog bewaren enzo. Ik had er een band tussen zitten waar schimmels op zaten...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ze niet gespeeld worden beschadigingen ze ook niet![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:15 schreef _UserName_ het volgende:
Maar even gebeld voor de auto, ze dachten dat ik m op kwam halen.. wat fakking slecht van ze![]()
![]()
Nee, maar het magnetische signaal verzwakt steeds meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ze niet gespeeld worden beschadigingen ze ook nietHow can I make this topic about me?![]()
Ooh noes, dus de opnames uit mn jeugd zijn al tot sneeuw verwordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet te lang wachten, de opnames op videobanden worden slechter. Na 20 tot 30 jaar is er van de opnames alleen nog maar sneeuw over
Jeej, sneeuw
Mijn hond lust alleen koekjes met vleessmaakTrotste mama van Ambar
Ahhquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet als je een leveringsafspraak hebt gepland 2 dagen geleden en nooit over ophalen hebt gesprokenHow can I make this topic about me?![]()
Dit klinkt dreigendquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wil je dat voelen? Je denkt er daarna vast anders over
Ieuwquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar wel droog bewaren enzo. Ik had er een band tussen zitten waar schimmels op zaten...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vissmaak niet goed?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond lust alleen koekjes met vleessmaakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn muis lust enkel eten met een heftige ongezonde smaakquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond lust alleen koekjes met vleessmaak![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sowieso liep het al niet lekker bij die garage want had de indruk dat ze de auto vergeten waren.. de dag dat ik belde hoe of wat wanneer die klaar zou zijn was ie promt in de werkplaats, 2-3 weken na bestelling (18 juli) zou die klaar zijn. De maandag dat ik belde (4e week) moesten ze ineens afdeling verkoop vragen en wist de werkplaats van niks..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat wordt geen goede reviewquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
Sowieso liep het al niet lekker bij die garage want had de indruk dat ze de auto vergeten waren.. de dag dat ik belde hoe of wat wanneer die klaar zou zijn was ie promt in de werkplaats, 2-3 weken na bestelling (18 juli) zou die klaar zijn. De maandag dat ik belde (4e week) moesten ze ineens afdeling verkoop vragen en wist de werkplaats van niks..
*Lust geen koffie*![]()
Het is wel heel druk in veel garages ivm airbag-vervangingen van veel merken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
Sowieso liep het al niet lekker bij die garage want had de indruk dat ze de auto vergeten waren.. de dag dat ik belde hoe of wat wanneer die klaar zou zijn was ie promt in de werkplaats, 2-3 weken na bestelling (18 juli) zou die klaar zijn. De maandag dat ik belde (4e week) moesten ze ineens afdeling verkoop vragen en wist de werkplaats van niks..
Maar dit wordt wel schandalig zo .....![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:17 schreef mario390 het volgende:
orf 3 tina turner live in arnheim 2008
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En zomer vakantie dus valt een boel tussen wal en schipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Drukte of geen drukte, goede communicatie is wel een vereiste. Als ze het niet op tijd kunnen fixen moeten ze het gewoon duidelijk communiceren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
Het is wel heel druk in veel garages ivm airbag-vervangingen van veel merken.
Maar dit wordt wel schandalig zo .....Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En nu dan, komen ze hem alsnog brengen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
Sowieso liep het al niet lekker bij die garage want had de indruk dat ze de auto vergeten waren.. de dag dat ik belde hoe of wat wanneer die klaar zou zijn was ie promt in de werkplaats, 2-3 weken na bestelling (18 juli) zou die klaar zijn. De maandag dat ik belde (4e week) moesten ze ineens afdeling verkoop vragen en wist de werkplaats van niks..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Toen leefde ze nogquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:17 schreef mario390 het volgende:
orf 3 tina turner live in arnheim 2008![]()
![]()
Hey Nijn, nog een beetje vol te houden met deze warmte?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Drukte of geen drukte, goede communicatie is wel een vereiste. Als ze het niet op tijd kunnen fixen moeten ze het gewoon duidelijk communiceren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net aan houd ik het volquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nijn, nog een beetje vol te houden met deze warmte?U ook?
Ik zit er aan te denken nu inmiddels toch de airco een keertje aan te gaan slingeren; de temperatuur is zo onderhand toch niet echt lekker fijn meer.![]()
In Afrika hebben ze het pas heet, hier hebben het gewoon onaangenaam warm
Geen idee, wordt nog gebeldquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu dan, komen ze hem alsnog brengen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dan moeten ze geen leverafspraak inplannen 2 dagen laterquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
Het is wel heel druk in veel garages ivm airbag-vervangingen van veel merken.
Maar dit wordt wel schandalig zo .....Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Geen last van als je dit weekend geen mutsenbus hebt?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij heel veel bedrijven gaat het zo beroerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Drukte of geen drukte, goede communicatie is wel een vereiste. Als ze het niet op tijd kunnen fixen moeten ze het gewoon duidelijk communiceren.How can I make this topic about me?![]()
Ja echt hoor.. zit al 4 maanden zonder auto, was al vroeg wakker van zenuwen als een 5 jarige die op vakantie gaatquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gewoon heen gaan en ophalenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja echt hoor.. zit al 4 maanden zonder auto, was al vroeg wakker van zenuwen als een 5 jarige die op vakantie gaatHow can I make this topic about me?![]()
En je kunt m niet halen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja echt hoor.. zit al 4 maanden zonder auto, was al vroeg wakker van zenuwen als een 5 jarige die op vakantie gaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is dik 2 uur met OV en dan nog de uitleg en terugrijden anderhalf uur. Ik ontdek de auto liever in mijn eigen omgevingquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ow, sorry. Ik dacht bij jou in de stad, om de hoek. Loopafstandquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is dik 2 uur met OV en dan nog de uitleg en terugrijden anderhalf uur. Ik ontdek de auto liever in mijn eigen omgevingHow can I make this topic about me?![]()
Nee, dan had ik m wel gewoon opgehaaldquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, sorry. Ik dacht bij jou in de stad, om de hoek. Loopafstand
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ben bang van wel ja,of misschien morgen.. zal het zo wel horenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik denk dat het wel maandag wordt, maar morgen is het zaterdagIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oh Jezus ja dat wordt m nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is dik 2 uur met OV en dan nog de uitleg en terugrijden anderhalf uur. Ik ontdek de auto liever in mijn eigen omgevingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk eerder maandag dan morgen idd maar wellicht in deze situatie dat ze morgen doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat het wel maandag wordt, maar morgen is het zaterdagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja maar de bezetting zal wel mager zijn zaterdag. Plus ze moeten met 2 auto’s en 2 personen naar UserName toe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat het wel maandag wordt, maar morgen is het zaterdagHow can I make this topic about me?![]()
Nee precies en kan mijn schoonzusje wel vragen mee te gaan, die had toch niks te doen maar toch.. ik vind niet dat ik nu extra moeite moet doen voor hun foutquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh Jezus ja dat wordt m nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Die lange koker met munten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zet mijn geld in op dinsdag![]()
Kan gewoon op auto ambulance of trailer.. 1 persoon is zatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar de bezetting zal wel mager zijn zaterdag. Plus ze moeten met 2 auto’s en 2 personen naar UserName toe.
Op de autoambulance kan ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar de bezetting zal wel mager zijn zaterdag. Plus ze moeten met 2 auto’s en 2 personen naar UserName toe.![]()
Owja, dat kan ook nog inderdaadquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan gewoon op auto ambulance of trailer.. 1 persoon is zatHow can I make this topic about me?![]()
Ja, dat gaat ze tijd kosten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar de bezetting zal wel mager zijn zaterdag. Plus ze moeten met 2 auto’s en 2 personen naar UserName toe.
Dan misschien nog later, zijn drukke tijdenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Die is wel bijna volquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die lange koker met munten?
*Lust geen koffie*![]()
Lijkt mij niet dat er bij een fout wordt gedacht: sluit maar weer achteraanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ze tijd kosten.
Dan misschien nog later, zijn drukke tijden
Bijna in 010Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Spannend bolkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat er bij een fout wordt gedacht: sluit maar weer achteraanHow can I make this topic about me?![]()
Mwaquote:
Iets minder dan duizend
Keertje vakantie en het is poefHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben onderweg naar m'n jongensquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En een staaltje onhandig bezig hier weer… ik heb chocolade melk geknoeid over mijn shirt heen
How can I make this topic about me?![]()
Jup, heb ik aan de lijve mogen onverdervinden helaasquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij heel veel bedrijven gaat het zo beroerd
Klopt, maar wel vakantiequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mwa
Iets minder dan duizend
Keertje vakantie en het is poef![]()
Is dan niet meteen zo'n grote uitgave gezien het over een langere periode gespaard is. Toch wel leuk vooruitzicht.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
En een staaltje onhandig bezig hier weer… ik heb chocolade melk geknoeid over mijn shirt![]()
heen
klunzige vrijdag
Ik plopte gisteren mijn telefoon in de afwas erbij
*Lust geen koffie*![]()
En een staaltje onhandig bezig hier weer… ik heb chocolade melk geknoeid over mijn shirt![]()
heen
Ohnee![]()
![]()
Weer per ongeluk een topic report gegaan ipv edit![]()
Dit kost me puntenHow can I make this topic about me?![]()
Gaat niet goed of wel? Nog wat koffie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohnee![]()
![]()
Dit kost me punten![]()
Een vriend van mij zei ooit 'ik ben mijn telefoon kwijt' terwijl hij met mij aan het bellen was met telefoon aan zijn oorquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]klunzige vrijdag
Ik plopte gisteren mijn telefoon in de afwas erbij
Waterdicht toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]klunzige vrijdag
Ik plopte gisteren mijn telefoon in de afwas erbij![]()
Ja maar 20% batterij en kon niet bijladen daarnaquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik ben echt onhandig bezig zeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gaat niet goed of wel? Nog wat koffie?
Misschien even aan het werk gaan. Hopelijk maak ik geen fouten op productie
Gewoon lekker vroeg weekend pakken, je bent toe aan wat wel verdiende rust!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohnee![]()
![]()
Dit kost me punten
Wie niet...quote:
Alleen heb ik niet echt weekend ivm standby. Zondag naar middeleeuws Winschoten en maar hopen dat er niets gebeurd....![]()
Owja, vochtig gaatje...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar 20% batterij en kon niet bijladen daarna![]()
Ooit een Magnum verdiend toen mijn moeder haar bril zochtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vriend van mij zei ooit 'ik ben mijn telefoon kwijt' terwijl hij met mij aan het bellen was met telefoon aan zijn oor
Ik had m gevonden
Bovenop haar hoofd
*Lust geen koffie*![]()
Eerst goed testen op acceptatie dan maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben echt onhandig bezig zeg.
Misschien even aan het werk gaan. Hopelijk maak ik geen fouten op productie![]()
![]()
Nu moet ik even geen vrouw onvriendelijke opmerking makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ooit een Magnum verdiend toen mijn moeder haar bril zocht
Ik had m gevonden
Bovenop haar hoofd![]()
Zelfde als je telefoon zoeken met de zaklamp van je telefoon...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ooit een Magnum verdiend toen mijn moeder haar bril zocht
Ik had m gevonden
Bovenop haar hoofd![]()
Of bellen naar je telefoon om je telefoon te vindenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zelfde als je telefoon zoeken met de zaklamp van je telefoon...
Dat zeker. Ik zal voor de zekerheid even van de productieservers afloggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Eerst goed testen op acceptatie dan maarHow can I make this topic about me?![]()
Geen grappen over mijn muttiquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet ik even geen vrouw onvriendelijke opmerking maken![]()
*Lust geen koffie*![]()
Over mutti's maak ik nimmer grappenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen grappen over mijn mutti![]()
Moeders bolk ik enkel kei en kei hard, net zoals vaders, broers, zussen, kadden en honten![]()
En een staaltje onhandig bezig hier weer… ik heb chocolade melk geknoeid over mijn shirt heen![]()
![]()
Wie zei wat? Dat je ging knoeien?![]()
Dat magquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over mutti's maak ik nimmer grappen![]()
Moeders bolk ik enkel kei en kei hard, net zoals vaders, broers, zussen, kadden en honten![]()
Is wel wat stoffig bij mijn moederHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zijn van die dingen. Laatst begon mijn telefoon er ineens over te miepen terwijl gewoon in broekzak... Poort maar even schoongemaakt met een satéprikker, kwam een halve spijkerbroek aan stof uit...quote:![]()
Owja, zo heb ik ook ooit een fout gemaakt door te denken dat ik op test zat...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik zal voor de zekerheid even van de productieservers afloggen![]()
Wat een gedoe zeg, kan je nog langer wachten misschien dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent geen echt developer als je niet een keertje per ongeluk op productie zit te klooienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oké, dan bolk ik haar stof ook wel. Maar enkel omdat je het zo lief vraagtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat mag
Is wel wat stoffig bij mijn moeder
Meeste ligt in de duinenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, dan bolk ik haar stof ook wel. Maar enkel omdat je het zo lief vraagt
Maar heb nog een buisje waar ooit een vanille stokje in zat
Is dat groot genoeg voor je?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik stuur de konijnlijke garde er wel op afquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Meeste ligt in de duinen
Maar heb nog een buisje waar ooit een vanille stokje in zat
Is dat groot genoeg voor je?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Owja, zo heb ik ook ooit een fout gemaakt door te denken dat ik op test zat...![]()
Oeps, verkeerd scherm
Het is bij ons echt wel strikt gescheiden en zaken moeten worden goedgekeurd door een ander voordat het naar prod gepushed kan worden. Echter jaren geleden was dat allemaal nog niet zo strikt en konden dat soort fouten worden gemaakt. Helemaal als je geen gebruikmaakt van GIT of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Je bent geen echt developer als je niet een keertje per ongeluk op productie zit te klooien![]()
Laat maar komen. Dat betekend dat het koeler wordt en ik gebruik kan gaan maken van bubbelsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Santa clause is coming to town![]()
![]()
Ik heb omgevingen mee gemaakt waar de gebruikersnaam op productie "admin" was en het wachtwoord "1"quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is bij ons echt wel strikt gescheiden en zaken moeten worden goedgekeurd door een ander voordat het naar prod gepushed kan worden. Echter jaren geleden was dat allemaal nog niet zo strikt en konden dat soort fouten worden gemaakt. Helemaal als je geen gebruikmaakt van GIT of iets dergelijks.
*Lust geen koffie*![]()
Yeah, why not... Gelukkig kom je daar tegenwoordig niet meer mee weg. Als heb je soms nog dingen als welkom01, ook zo fout...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb omgevingen mee gemaakt waar de gebruikersnaam op productie "admin" was en het wachtwoord "1"![]()
Oh nee dit is mogelijk nog steeds zo, ben daar pas een paar jaar wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Yeah, why not... Gelukkig kom je daar tegenwoordig niet meer mee weg. Als heb je soms nog dingen als welkom01, ook zo fout...
Groot nationaal bedrijf
Voor ik ging testen was ik product manager en cyberarc beheerder bij nationale Nederlanden
Ik had hier een mening over maar ze vonden het een nonissueHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De truc is om er Welkom02! van te maken. Dan is het ineens een sterk wachtwoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Yeah, why not... Gelukkig kom je daar tegenwoordig niet meer mee weg. Als heb je soms nog dingen als welkom01, ook zo fout...
🐙![]()
Echt iedereen heeft ook ! Als speciaal tekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De truc is om er Welkom02! van te maken. Dan is het ineens een sterk wachtwoord.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij ons lukt dat niet, complexiteit wordt afgedwongen. Moet ook wel op een omgeving waar ook externe klanten op zitten. Snap niet dat sommige grote bedrijven er zo laks mee omgaan. En het is ook niet nodig met een goede password manager.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh nee dit is mogelijk nog steeds zo, ben daar pas een paar jaar weg
Groot nationaal bedrijf
Voor ik ging testen was ik product manager en cyberarc beheerder bij nationale Nederlanden
Ik had hier een mening over maar ze vonden het een nonissue![]()
Mooi he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft ook ! Als speciaal teken
🐙![]()
Jup, hoofdletter en een speciaal character... Sommige weten er wat leuks van te maken om de checks te omzeilen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De truc is om er Welkom02! van te maken. Dan is het ineens een sterk wachtwoord.![]()
Begint vaak in ontwikkeling zo van ja is nog niet live
En dan ga je met de mvp live
En dan is het een of ja moet nog maar we krijgen nu x andere taken van gebruikers die voorrang hebben
En zo ben je een jaar verderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
02welkom? is nog een laag sterkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De truc is om er Welkom02! van te maken. Dan is het ineens een sterk wachtwoord.
Het IT equivalent van de plintjes nog moeten plakken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
En dan is het een of ja moet nog maar we krijgen nu x andere taken van gebruikers die voorrang hebben
En zo ben je een jaar verder🐙![]()
Geen hoofdletter. Afgekeurd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
02welkom? is nog een laag sterker🐙![]()
Security should be your number one priorityquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
En zo ben je een jaar verder![]()
Makkelijk denken op die manier, totdat de verkeerden er met de gegevens vandoor gaan.![]()
Ja, van die dingen die altijd blijven liggen. Hier thuis ook het gevalquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het IT equivalent van de plintjes nog moeten plakken.![]()
![]()
Te herkenbaar. En leven in de waan van de dag. De manager die het hardste roept krijgt voorrang.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
En zo ben je een jaar verderHow can I make this topic about me?![]()
Gewoon enkel wachtwoorden gebruiken waarbij je in een beurt scrabbel in een beurt helemaal mee uit kan spelen.
Dat moet de eerste wet van ICT zijn!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
owh die kan ik uitleggen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom zit jij eigenlijk in sociale huur met jouw modaal+-salaris?
Ik verdiende onder modaal en drama, nog soort stuk studie enzo die financierde. ik moet dat btw wel terug betalen enzo zegeaar nog 15.000 nu
maar waarom ik in die sociale huur kwam was omdat ik dus op dat moment en de 2 jaar ervoor niet genoeg inkomen had, zat in drama joh. had echt gewoon niks te besteden ook.
Oke na hulp traject had ik mijn dipiolomas mee en had dus oke salaris maar nog met sociale woningbouw.
Ik weet he je kun t dat oneerlijk vinden, maar andere kant is dat is waar ik toen recht op had dus gegrepen.Do what you love, love what you do!![]()
ik huur wel scheef nu. als iemand me een andere optie bied dan hou ik me aanbevolen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb me vanmorgen gedoucht, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben nee!
Maar ik pak de luchtverfrisser maar vast![]()
Ik heb nog een schuur van een gigantische 5m2 te huur voor de fantastische prijs van ¤4.500,- per maand te huur.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:20 schreef kree het volgende:
ik huur wel scheef nu. als iemand me een andere optie bied dan hou ik me aanbevolen.![]()
Die huur is wel kaal
Je bent zelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een schuur van een gigantische 5m2 te huur voor de fantastische prijs van ¤4.500,- per maand te huur.![]()
Die huur is wel kaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Net als je zusje: ¤4,50 per maand en ook kaal?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een schuur van een gigantische 5m2 te huur voor de fantastische prijs van ¤4.500,- per maand te huur.![]()
Die huur is wel kaal![]()
Das nog duurquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Net als je zusje: ¤4,50 per maand en ook kaal?
Even serieus, ik zit er wel over te denken om mijn haar weer korter te laten knippen![]()
En ja ik heb nog altijd lang haar tot net onder mijn schouders momenteel.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja dat gaat het ff niet woerden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die huur is wel kaal
al met al ben ik ongeveer 40.000 opgebouwd aan spaargeld.Do what you love, love what you do!![]()
Dat soort dingen doe ik in het voorjaar zodat ik er in de hitte van kan genietenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
Even serieus, ik zit er wel over te denken om mijn haar weer korter te laten knippen![]()
En ja ik heb nog altijd lang haar tot net onder mijn schouders momenteel.
Maar ik heb niet genoeg informatie over je haar om een mening te hebben of gevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is wel erg smooth om een foto van konijn te vragenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik in het voorjaar zodat ik er in de hitte van kan genieten
Maar ik heb niet genoeg informatie over je haar om een mening te hebben of geven![]()
Ik heb denk ik mijn handdoek nog op het bankje laten liggen...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik in het voorjaar zodat ik er in de hitte van kan genieten
Maar ik heb niet genoeg informatie over je haar om een mening te hebben of gevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel erg smooth om een foto van konijn te vragen
Ben ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel erg smooth om een foto van konijn te vragen
*Lust geen koffie*![]()
ik heb wel beetje goeie hoop op die reis nu geboekt?
\
als ik samenstelling zie dan is mijn zusje de jongste en ik erna.
maarja wij zijn altijd wel oke met ouderen. wordt vast gezellig.Do what you love, love what you do!![]()
ja! en locaties opzich zien er goed uit. ik doe dit voor eerste keer nu iig groepsreis.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Bolken is de meest pure vorm van liefde de er bestaat![]()
btw we hadden dat hele paiq verhaal nog eerder. Ik heb er eigenlijk lijk niet meer naar gekeken.
Do what you love, love what you do!![]()
Oh boy, Dating Topic Speculatie Topic incomming![]()
nah niet maar ff hier tussendoor kan wel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
Oh boy, Dating Topic Speculatie Topic incomming![]()
weet niet of anderen er nog beetje succes mee hadden?Do what you love, love what you do!![]()
hebben ze wel, maar te kritisch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hadden die vrouwen maar diepgangDo what you love, love what you do!![]()
Bedoel je diepgang of een diepe gangquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hadden die vrouwen maar diepgang![]()
![]()
Edit: i know, flauw grapje, Mi scussiOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat denk je van vrouwen die semi intelligente vragen stellen, ongehoord gewoon!quote:![]()
Je hebt je scooter opgevoerd?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben daar niet slim genoeg voor, dus weet toch niet waar ze het over hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat denk je van vrouwen die semi intelligente vragen stellen, ongehoord gewoon!![]()
![]()
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben daar niet slim genoeg voor, dus weet toch niet waar ze het over hebben![]()
nou ik denk over het algemeen ben ik nog wel leuk enzo hahaha.quote:
maarja op 1 keertje na heeft het nooit langer geklikt enzo.Do what you love, love what you do!![]()
nou meer het sucks Enzo. en wil het niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is pittig in de dating wereld
Maar zeg maar het het huisje boompje beestje en vanzelf gaan fase ben ik wel voorbij.Do what you love, love what you do!![]()
Ach blijven proberen maar niet te veel hopen
Het is een beetje als de huizen marktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uh oh.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ach blijven proberen maar niet te veel hopen
Het is een beetje als de huizen markt🐙![]()
En vergeet de verborgen gebreken niet bij de oudere modellen. Hoewel dat meer voor de "mannen markt" geldtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
De helft wil niet meer en de rest is bezet![]()
![]()
Ik zie problemen op de weg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik voorzie een rijdende slechte maan🐙![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Logisch weet je hoe groot een maan is?
Zo ongeveer?
In ieder geval klein genoeg voor Mohammed (VZMH) om 'm doormidden te breken en weer aan elkaar te lijmen!![]()
![]()
Ik heb trouwens een matras voor Dolfje neergezet; Mini-ToT gaat (als het goed is) morgen eerst de rest van de schilderingen zien!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Logisch weet je hoe groot een maan is?
🐙![]()
Ook bij de "vrouwen markt" zijn er genoeg gebreken die ze verborgen houden tot het te laat isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:02 schreef devzero het volgende:
[..]
En vergeet de verborgen gebreken niet bij de oudere modellen. Hoewel dat meer voor de "mannen markt" geldt![]()
Rechtsback gezochtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Even rechts achter in de hoek gaan kijken?quote:
Gelukkig ben ik perfectquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook bij de "vrouwen markt" zijn er genoeg gebreken die ze verborgen houden tot het te laat is![]()
*Lust geen koffie*![]()
It's not a bug, it's a featurequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook bij de "vrouwen markt" zijn er genoeg gebreken die ze verborgen houden tot het te laat is![]()
![]()
Mijn muis is ook perfectquote:![]()
![]()
En dat moet ik totaal vrijwillig zeggen en ik heb totaal geen geweer tegen mijn hoofd staan met een wild schreeuwende vrouw die haar vinger op de de trekker heeft staan![]()
En het is niet hun fout dat ze zo zijn, het is natuurlijk de schuld van de ondankbare man die ze niet begrijptquote:
Oké, ik stop met de vrouw onvriendelijke praatOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wilde gaan
Dacht plas nog even
Mijn anus dacht oeh sportschool wc
Lets goHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Log press wordt nu gewoon onderdeel van je routine.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wilde gaan
Dacht plas nog even
Lets go🐙![]()
Of een vervolgquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zal chat gpt vragen er een haiku van de makenBroek omlaagquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wilde gaan
Dacht plas nog even
Lets go
Kniel als een koning
Papier als schild, geur als strijd
Victory flush 🎯![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. FreshFruit / 1242 / +180 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
2. loveislikeakiss / 1195 / +150 / +90 / 3688 / 4266 / 0.28
3. _UserName_ / 805 / +42 / +47 / 681 / 894 / 0.9
4. Vino_Tinto / 630 / +0 / +0 / 1833 / 2157 / 0.29
5. MooieTop6 / 493 / +27 / +4 / 2281 / 2613 / 0.19
6. KillemWieft / 425 / +61 / +116 / 246 / 421 / 1.01
7. JustinK / 413 / +29 / +0 / 1551 / 1613 / 0.26
8. HappyCharly / 311 / +1 / +12 / 150 / 208 / 1.5
9. gebrokenglas / 277 / +22 / +13 / 988 / 1202 / 0.23
10. hemarookworst / 272 / +29 / +23 / 595 / 749 / 0.36
11. Bargehassus / 241 / +19 / +0 / 657 / 748 / 0.32
12. Masberum / 220 / +0 / +0 / 244 / 308 / 0.71
13. greysbones / 214 / +8 / +0 / 724 / 775 / 0.28
14. MizzezAmy / 211 / +7 / +3 / 1128 / 1265 / 0.17
15. devzero / 206 / +5 / +26 / 398 / 481 / 0.43
16. Helenattenek / 165 / +0 / +0 / 250 / 327 / 0.5
17. ToT / 140 / +15 / +7 / 1075 / 1205 / 0.12
18. KoningWouter / 140 / +11 / +0 / 592 / 707 / 0.2
19. Dr.Mikey / 136 / +0 / +44 / 112 / 169 / 0.8
20. RedShoe / 134 / +0 / +0 / 555 / 620 / 0.22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
zit nog ff leuk liedjes te luisteren en dewnkj ik en is vriendin om betere mee te betrekken weer nadat baren en kids...n. wij waren goed muzikaal team nl vroeger. maar durf niet meer te vragen haastDo what you love, love what you do!![]()
Okquote:Kree bedoelt waarschijnlijk dat hij op dat moment leuke liedjes zit te luisteren en daarbij aan een vriendin denkt met wie hij vroeger een goed muzikaal team vormde.
Die vriendin is nu echter druk met kinderen en gezin (“bar(en) en kids”), en hoewel hij het leuk zou vinden om haar weer bij muziek te betrekken, durft hij het bijna niet meer te vragen.
Het klinkt dus als een mengeling van nostalgie, een beetje onzekerheid, en het missen van die muzikale samenwerking.![]()
Ideaal om dan te gaan FOK!ken, toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
We zitten midden in de hittegolf![]()
![]()
Blijkbaar niet
Zomervakantie nog voor 2/3 e van het landHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb de carpaccio verorbert met Gusto
Nu nog een bammetje zalmHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is wel zo dat Ambar al 2 dagen heerlijk slaapt overdag en lekker diep ook. GekkerdTrotste mama van Ambar
Die is nog wel wat gewend als je gaat om zomerse temperaturenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Hoop niet dat ik @:MizzezAmy nu gespookt heb...
Douchen helpt niet tegenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb me vanmorgen gedoucht, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:12 schreef devzero het volgende:
Gisteren redelijk wat knoflook gebruikt met koken en nu stinken mijn scheetjes echt enorm vies
@:mario390It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik las cabrio... vond al raarquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb de carpaccio verorbert met Gusto
Nu nog een bammetje zalm![]()
![]()
Iedereen vandaag de carpaccio verwarren met de Suzuki cappuccino
*Lust geen koffie*![]()
Vond hij daar ook niet heel erg leukquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die is nog wel wat gewend als je gaat om zomerse temperaturenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: