SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:49 schreef Shii het volgende:
Deze TT, het is wachten op mario .... in 3... 2... 1....![]()
![]()
![]()
Ik moet naar bed, ik wil naar bed, maar ik heb nog geen zin. Is dat logisch?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Volkomenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:52 schreef DJMO het volgende:
Ik moet naar bed, ik wil naar bed, maar ik heb nog geen zin. Is dat logisch?![]()
![]()
Valt er wat spannends te beleven?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:52 schreef DJMO het volgende:
Ik moet naar bed, ik wil naar bed, maar ik heb nog geen zin. Is dat logisch?![]()
![]()
Als je een keer een droomloze nacht bedoelt dan wel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
moet je het nog opmaken?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:52 schreef DJMO het volgende:
Bolk je de hele nacht met mij
Ik bolk het liefste met jou maar wat doe jij
Dit moet het bolkfeest zijn dat ik gaag vieren zou
Alleen, alleen met jou![]()
dit lijkt me zo'n cadeau die ontploft of een veer waaruit een bokshandschoen uit komtquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
*Bolkshandschoenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit lijkt me zo'n cadeau die ontploft of een veer waaruit een bokshandschoen uit komt![]()
Niets zegt meer "I care" dan het aanreiken van de wc rolquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weten de romeinen alles van![]()
![]()
ze gebruiken volgens mij een borstelquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets zegt meer "I care" dan het aanreiken van de wc rolUw ADH vitamine Worst
Ja, dat heb ik net gedaanquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoe kom jij aan mijn foto?quote:
ik las roze troonquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
Jij en een roze foon?
En gelakte nagels?
Uw ADH vitamine Worst
Ja ik had eigenlijk meer muren moeten slopen; nu wordt alles nog steeds niet mooi netjes recht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is niet te zien ... moet @:ToT ff dat muurtje slopen![]()
Mooi krom is niet rechtI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht en ik ga naar bed ook. Morgen 010.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
Jij en een roze foon?
En gelakte nagels?
![]()
![]()
![]()
Ja bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
kippendijtjes, klein uitje, wortel, knoflook, tomaten, wat kruiden zoals laurierbladeren, en water. En dat zit nu te pruttelen in een pan. En natuurlijk een paar szechuanpepertjes, want mijn tomaten-kippensoep moet natuurlijk wel een beetje pit hebben![]()
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:45 schreef devzero het volgende:
kippendijtjes, klein uitje, wortel, knoflook, tomaten, wat kruiden zoals laurierbladeren, en water. En dat zit nu te pruttelen in een pan. En natuurlijk een paar szechuanpepertjes, want mijn tomaten-kippensoep moet natuurlijk wel een beetje pit hebbenI'm surrounded by morons!
paar carolina reapertjes erin gooienquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:45 schreef devzero het volgende:
kippendijtjes, klein uitje, wortel, knoflook, tomaten, wat kruiden zoals laurierbladeren, en water. En dat zit nu te pruttelen in een pan. En natuurlijk een paar szechuanpepertjes, want mijn tomaten-kippensoep moet natuurlijk wel een beetje pit hebbenUw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paar carolina reapertjes erin gooien![]()
zeggen mijn collega's ook als ik uit het kleine kamertje wandelquote:Uw ADH vitamine Worst
Scheetje laten met een ventilator is ook next levelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Echt hemaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zou zo een reclame voor de HEMA kunnen zijn![]()
![]()
gekke shit is datquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
HEMA reclame is nu skibbidy SkoolUw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zelfgemaakte tomaten-kippensoep is zo makkelijk zelf te maken en smaakt nog eens goed ookWel stukken kip gebruiken met bot, want aan kipfilet heb je niets
Maar nu eten![]()
![]()
ik pureer nooit soep, hou van grove stukken groentequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:22 schreef devzero het volgende:
Soms vraag ik me af.... hoe zouden mensen zonder staafmixer kunnen levenUw ADH vitamine Worst
Soms mis ik een post en zie ik die in een quote dus ga terugzoeken, maar zie 'm niet. Na verversen verschijnt die post pas, terwijl ik wel de latere posts zie. Bugje?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. FreshFruit / 1242 / +180 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
2. loveislikeakiss / 1115 / +150 / +10 / 3504 / 4053 / 0.28
3. _UserName_ / 758 / +42 / +0 / 649 / 842 / 0.9
4. Vino_Tinto / 630 / +0 / +0 / 1833 / 2157 / 0.29
5. MooieTop6 / 489 / +27 / +0 / 2257 / 2586 / 0.19
6. JustinK / 413 / +29 / +0 / 1551 / 1613 / 0.26
7. KillemWieft / 361 / +61 / +52 / 233 / 398 / 0.91
8. HappyCharly / 311 / +1 / +12 / 150 / 208 / 1.5
9. hemarookworst / 269 / +29 / +20 / 595 / 747 / 0.36
10. gebrokenglas / 264 / +22 / +0 / 950 / 1149 / 0.23
11. Bargehassus / 241 / +19 / +0 / 657 / 748 / 0.32
12. Masberum / 220 / +0 / +0 / 244 / 308 / 0.71
13. greysbones / 214 / +8 / +0 / 724 / 775 / 0.28
14. MizzezAmy / 208 / +7 / +0 / 1098 / 1235 / 0.17
15. devzero / 181 / +5 / +1 / 385 / 460 / 0.39
16. Helenattenek / 165 / +0 / +0 / 250 / 327 / 0.5
17. KoningWouter / 140 / +11 / +0 / 591 / 706 / 0.2
18. RedShoe / 134 / +0 / +0 / 555 / 620 / 0.22
19. ToT / 133 / +15 / +0 / 1061 / 1183 / 0.11
20. Sally / 116 / +0 / +0 / 171 / 218 / 0.53SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh heren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Killem
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou hier nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sharpoo ofzo is eropThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
FeestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hangt van de soep af. Bv tomaten zijn na een half uurtje geen "grove stukken" meer, dus dan pureer ik het. Als ik iets als noodle of groentensoep maak, dan komt er geen staafmixer aan te pas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik pureer nooit soep, hou van grove stukken groente![]()
Is me ook wel eens opgevallen. Geen idee of het aan de software op de server ligt of de javascript code die in je browser wordt uitgevoerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:27 schreef Shii het volgende:
Soms mis ik een post en zie ik die in een quote dus ga terugzoeken, maar zie 'm niet. Na verversen verschijnt die post pas, terwijl ik wel de latere posts zie. Bugje?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: