abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218507127
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218507132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat Koen nu geen ode aan zijn droomvrouw heeft gebracht ik vreemd te noemen.
De afgelopen jaren kwam er altijd een mierzoete post met een foto waar maximale liefde van af droop.

Nu niks.
Nee nu mag Jacqueline het afhandelen. Volgens Juicechannel zag het uitje van vandaag er niet zo gezellig uit en zat Michelle vanavond met haar vriendinnen op het terras, zonder Koen en Jacqueline. Blijkbaar was ze vooral druk met haar telefoon. Maximaal genieten.
pi_218507135
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tsja er werd hier gelijk gespeculeerd dat ze uit elkaar gingen.
Dit nadat ze zoveel was afgevallen, alleen op reis ging ( werk)
En nadat een juichechannel een roddel naar buiten bracht.
In alle relaties poly of niet is er wel een keer wat.
Verhuisstress?
Ff gewoon niet lekker in je vel zitten, alles kan.
Misschien is dat voor haar het nieuwe hoofdstuk? Dat ze zich weer wat prettiger voelt.
We gaan het zien
Juicechannel heeft toch bronnen heel dichtbij. MB zonder poly aanhangsels op een terras op haar verjaardag en sip met haar telefoon.
En KB en JVP liggen samen in bed een post te schrijven denk ik?
pi_218507170
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:39 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Juicechannel heeft toch bronnen heel dichtbij. MB zonder poly aanhangsels op een terras op haar verjaardag en sip met haar telefoon.
Ik vraag me dan vooral af of daar bewijs voor is🤷‍♀️.
Ik kan ook wel naar zo'n juicekanaal een bericht sturen dat er iemand in zijn blote reet aan een kroonluchter hangt maar dat zegt natuurlijk helemaal niks.
Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden die juicekanalen.
pi_218507173
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik kan ook wel naar zo'n juicekanaal een bericht sturen dat er iemand in zijn blote reet aan een kroonluchter hangt maar dat zegt natuurlijk helemaal niks.
Er staat een foto bij
pi_218507176
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze hebben er een foto bij geplaatst. Dat kan natuurlijk een momentopname zijn maar daar zie je haar wel gefocust op haar telefoon.
pi_218507177
quote:

[..]
Ik geloof een juicechannel pas als ik feiten zie, zo makkelijk om iets zomaar te roepen. Als je 1 "vijand "hebt kan deze dat al doorspelen.
pi_218507179
Nog even over post 245 van het vorige topic. Zoals ik het lees zit Janeedan helemaal niet in de slachtofferrol. Zij geeft juist aan dat je net bepaalde vormen van autisme prima een zelfstandig en gelukkig leven kunt leiden. Dat is nu juist het verschil met Sanneke. Zij gebruikt haar diagnose om niets te doen en de hele wereld de schuld te geven van haar problemen.
pi_218507186
quote:

[..]
O ik ben weer mosterd zie ik😅maar eens!
pi_218507199
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:47 schreef Snaky het volgende:
Nog even over post 245 van het vorige topic. Zoals ik het lees zit Janeedan helemaal niet in de slachtofferrol. Zij geeft juist aan dat je net bepaalde vormen van autisme prima een zelfstandig en gelukkig leven kunt leiden. Dat is nu juist het verschil met Sanneke. Zij gebruikt haar diagnose om niets te doen en de hele wereld de schuld te geven van haar problemen.
Denken in problemen ipv in oplossingen.
Ook met autisme zijn er mogelijkheden die wel bij je passen.
pi_218507204
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze hebben er een foto bij geplaatst. Dat kan natuurlijk een momentopname zijn maar daar zie je haar wel gefocust op haar telefoon.
Met alle respect, die vrouw leeft van de sociale media, dus tja 1 foto vind ik weinig zeggen. En wellicht is er wel iets aan de hand, maar snap nooit zo goed dat veel maar klakkeloos wordt aangenomen van die juicekanalen.
pi_218507208
quote:
Ik kom er nu achter dat iedere post een nummer heeft.
Ik wil alleen even zeggen dat ik nooit bedoeld heb dat @JaNeeDan in een slachtofferrol zit, maar Sanneke.
pi_218507209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik geloof een juicechannel pas als ik feiten zie, zo makkelijk om iets zomaar te roepen. Als je 1 "vijand "hebt kan deze dat al doorspelen.
Ik snap je beredenering wel. Aan de andere kant zie ik bij de juicekanalen dat ze vrijwel altijd later echt gelijk blijken te hebben. En hun geloofwaardigheid niet zomaar verspelen door meteen op 1 bron te happen
pi_218507211
quote:
Dank je wel! Zo was mijn bericht inderdaad bedoeld.
pi_218507212
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik wil alleen even zeggen dat ik nooit bedoeld heb dat @:Janeedan in een slachtofferrol zit, maar Sanneke.
Dat heb jij ook niet gezegd
pi_218507215
En toch hè?? Die Bollens doen alles voor de fame. Het is wel heel snel wankel na de verhuizing enz.
En het kan hoor, het klinkt allemaal plausibel. Maar toch bekruipt mij ergens het gevoel dat zij dit voeden voor de juice en de aandacht.
Want als je de schijn op wil houden doe je dat toch wel iets beter? Het lijkt er zo dik bovenop te liggen.
pi_218507217
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Misschien is die foto geen eens van vandaag 🤷🏻♀ we gaan 't zien.
Ik heb 't idee dat ze het nooit goed kunnen doen.

Hadden J en K wel een lange ode geplaatst, was het commentaar: bah klef, schijn ophouden
Doen ze iets korts is het weer niet goed.

Voorheen was het ongezond dat ze met z'n drieën altijd samen zijn, hebben ze wat meer hun eigen leven, ook niet goed.
pi_218507226
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik wil alleen even zeggen dat ik nooit bedoeld heb dat @:Janeedan in een slachtofferrol zit, maar Sanneke.
Ik kwam er door het bericht van @Snaky ook achter dat de berichten genummerd zijn😂
Jij was ook niet degene die zei dat ik in een slachtofferrol zat, dat heb ik tenminste niet uit jouw bericht(en) gehaald. Iemand anders schreef dat.
pi_218507228
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:52 schreef Ballerina888 het volgende:
En toch hè?? Die Bollens doen alles voor de fame. Het is wel heel snel wankel na de verhuizing enz.
En het kan hoor, het klinkt allemaal plausibel. Maar toch bekruipt mij ergens het gevoel dat zij dit voeden voor de juice en de aandacht.
Want als je de schijn op wil houden doe je dat toch wel iets beter? Het lijkt er zo dik bovenop te liggen.
Misschien wat het voor die verhuizing al dik hommeles. Maar de boerderij was al gekocht en verkoopt toch een stuk lekkerder wanneer het af is (en de spondeals stonden al vast)
pi_218507231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:50 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Ik snap je beredenering wel. Aan de andere kant zie ik bij de juicekanalen dat ze vrijwel altijd later echt gelijk blijken te hebben. En hun geloofwaardigheid niet zomaar verspelen door meteen op 1 bron te happen
Ja valt mij ook op, het klopt echt bijna altijd
pi_218507240
Ik wens MB iig een rustig nieuw levensjaar toe. Terug in de anonimiteit zal haar goed doen denk ik. Gewoon weer bij vaders op het kantoor werken. Niks mis mee.
Deze instafame heeft haar meer kwaad dan goed gedaan i.m.o
pi_218507297
AM praat over haar campingburen alsof ze 3 maanden op die camping heeft gestaan. 🤣
pi_218507321
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:56 schreef Felinecat het volgende:
Ik wens MB iig een rustig nieuw levensjaar toe. Terug in de anonimiteit zal haar goed doen denk ik. Gewoon weer bij vaders op het kantoor werken. Niks mis mee.
Deze instafame heeft haar meer kwaad dan goed gedaan i.m.o
Ik denk dat dat nooit meer gaat gebeuren. Verslaafd aan de aandacht en de benefits die het haar geeft.
pi_218507332
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:05 schreef Sushirijst het volgende:
AM praat over haar campingburen alsof ze 3 maanden op die camping heeft gestaan. 🤣
Ja. En alleen mensen met een groot gezin begrijpen dat je liever in 2 strand huizen met airco zit dan in een tent met een groot gezin. 😂
pi_218507343
AM denkt dat alleen groot gezin moeders snappen dat het hels is om in Spanje in de zomer in een tent te kamperen
Volgens mij snapte iedereen dat al en komt zij er nu achter 😅
pi_218507351
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk dat dat nooit meer gaat gebeuren. Verslaafd aan de aandacht en de benefits die het haar geeft.
Denk het ook niet. Het is best wel een stap terug ook natuurlijk.

En over die foto, iemand zei dat hij misschien niet van vandaag was maar dat denk ik wel. Ze heeft hetzelfde jurkje aan.
Maar goed verder blijft het maar 1 foto. En die socials zijn haar werk dus snap wel dat ze veel met de telefoon in de hand zit.

Ik ga er van uit dat de channels gelijk hebben en dat er iets speelt maar ik vind het zo ontzettend raar dat we daar met zn allen niet gewoon op kunnen wachten enzo. Dat zo'n juicechannel ook zegt dat ze hun spelletjes zat zijn joh echt doe normaal hoor.

En uiteindelijk hoop ik voor hun vooral dat ze er met zn drieën uitkomen.
:)
pi_218507354
quote:

[..]
Alles kan
pi_218507362
Benieuwd ook hoelang de reacties onder de post van JvP blijven staan..
pi_218507363
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik heb bij juicechannel en die fbi altijd een gossip girl gevoel. Te bizar voor woorden eigenlijk dat er fotos worden gemaakt en doorgestuurd worden naar een roddelkanaal.

Heel eerlijk, ik vind het heel heftig.
En ja, dit is een roddeltopic. Maar vind het toch anders. Of ben ik hypocriet.

Maar dan nog, het is een gezin, kinderen betrokken en je wordt zo te kakken gezet met fotos. En nog erger, verraden door "vrienden".

Xoxo Gossip Girl.
pi_218507364
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Met alle respect, die vrouw leeft van de sociale media, dus tja 1 foto vind ik weinig zeggen. En wellicht is er wel iets aan de hand, maar snap nooit zo goed dat veel maar klakkeloos wordt aangenomen van die juicekanalen.
Vroeger was het de story en de privé, fantastisch spannende titels en op het eind was het net even anders.
pi_218507386
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:52 schreef slowie het volgende:

[..]
Misschien is die foto geen eens van vandaag 🤷🏻♀ we gaan 't zien.
Ik heb 't idee dat ze het nooit goed kunnen doen.

Hadden J en K wel een lange ode geplaatst, was het commentaar: bah klef, schijn ophouden
Doen ze iets korts is het weer niet goed.

Voorheen was het ongezond dat ze met z'n drieën altijd samen zijn, hebben ze wat meer hun eigen leven, ook niet goed.
Klopt wat je zegt, maar dat is wel de keerzijde van alles delen. Dat zie je ook bij Am of een Debbie. Mensen hebben nu eenmaal een mening over wat ze zien
pi_218507398
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:17 schreef Avea het volgende:
Wat staat er?
pi_218507400
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat staat er?
Reacties in de trant dat ze de schone schijn niet hoeven op te houden.
pi_218507409
MB schrijft als hashtag 'zelf de slingers ophangen. Typisch dat KB vorig jaar postte dat ze toen voor haar de slingers ophingen.
Het heeft er alle schijn van dat er iets aan de hand is.
Kijk ik vind ook niet dat ze 'ons' iets uitleg verschuldigd zijn, maar ik deel wel de irritatie dat ze zo fake doen.
Monica Geuze haar relatie is bijv. uit. Juicechannel postte daar iets over en ja hoor het wordt bevestigd.
Als het niet goed met je gaat verdwijn dan gewoon van social media ipv zo fake hard te lachen op elke foto. En de camera aanzetten als je gaat huilen vind ik net zo stom. Ik snap het heel goed als ze zeggen dat het niemand iets aangaat of dat iets privé is,maar post dan niks. Iedereen snapt toch dat je niet elke dag helemaal heppie kan zijn, welkom in het echte leven zou ik zeggen. Of mis ik iets en zijn ze verplicht zo vaak iets online te zetten?
pi_218507413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja. En alleen mensen met een groot gezin begrijpen dat je liever in 2 strand huizen met airco zit dan in een tent met een groot gezin. 😂
Die strandhuisjes zijn ook voor 4? Max 5 personen. Volgens mij zijn zij met meer dan dat? In ieder geval dit jaar. Duur grapje als je er 3 zou huren voor 2 weken dan ben je ongeveer 10k kwijt, plus je vliegtickets en een paar huurauto's.
pi_218507419
Juichechannel heeft onder het kopje familie Bollen nog alles staan van het begin van hun relatie met z’n drieën. Vrijwel alles klopt wat ze toen beweerde.

Je zou er dus bijna vanuit kunnen gaan dat deze roddels ook kloppen.
pi_218507477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:17 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik ben het zo met je eens. Hier ook echt zelf ervaring, maar bij Sanneke heb ik het idee dat ze ASS bij wijze van spreken gekregen heeft toen ze het hoorde.
Ik vind Sanneke ook los van de ASS best een egoïstisch aso karakter heeft. En dat waar zich dat in uit op ASS geschoven wordt
Ik wil hier toch op reageren en als ik mosterd ben dan pas ik het wel aan nadat ik alles heb gelezen.
Maar bovenstaande is natuurlijk wel een beetje wat bij veel vrouwen gebeurt nadat ze de diagnose hebben gekregen. Jarenlang alle eigenaardigheden gemaskeerd en ineens blijkt dat je er niets aan kunt doen en mag eindelijk dat masker af. Je hoeft je niet meer te verstoppen. En vanaf dat moment wordt de beperking ook zichtbaar voor de buitenwereld. Dus in zekere zin gebeurt dit regelmatig na het krijgen van een diagnose.

Wbt Sanneke; ik denk dat zij in een enorm isolement zit. Waardoor ze eigenlijk alleen nog maar doemdenkt. En haar autisme maximaal is. Zij moet uit die situatie en actieve hulp zoeken.
pi_218507481
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:52 schreef Ballerina888 het volgende:
Ja echt helemaal mee eens. Zij voeden het. En mensen zien ook gewoon wat ze willen zien.

Ik denk dat er wel degelijk wat speelt. Maar of het echt zo erg is als de juices channels beweren kan ik moeilijk geloven
pi_218507512
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:46 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ja echt helemaal mee eens. Zij voeden het. En mensen zien ook gewoon wat ze willen zien.

Ik denk dat er wel degelijk wat speelt. Maar of het echt zo erg is als de juices channels beweren kan ik moeilijk geloven
Met die mysterieuze hashtags. Echt puberaal niveau. Doet me denken aan msn van vroeger met van die mensen die hele dramatische namen invulden en dan telkens opnieuw online kwamen in de hoop dat iemand vroeg: 'wat is er?' 😑

En die #themom vind ik helemaal apart, zeker in deze context van een verjaardagsode aan haarzelf. The mom? Want 'Kaak' is niet the mom ofzo?
Voelt alsof mb haar eigen
plek even wil benadrukken
pi_218507522
Zal me niets verbazen als dit nog een heel nasty gebeuren gaat worden, deze 'mogelijke' breuk
pi_218507523
Am: met een tent met een groot gezin niet te doen op hun plek in de hitte.
Nou met 2 kinderen op die plek in een tent in de hitte is het niet minder erg.
Maar ik snap haar wel, die plek is bagger. Vind het echt hutje mutje.
Moet wel zeggen dat ze echt leuke kids hebben, ziet er echt gezellig uit met elkaar.
pi_218507526
Stel ze zijn echt uit elkaar, kan je dan nog zo blij onder 1 dak wonen en zoveel samen zijn? Ze hebben in de afgelopen maanden nog genoeg posts en stories geplaatst samen.
Daarnaast, als mb inderdaad zelf uit de relatie wilde, is er toch geen stress voor haar?

Hoop eerder dat ze niet zoveel is afgevallen door ziekte/slecht nieuws
pi_218507670
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:58 schreef slowie het volgende:
Stel ze zijn echt uit elkaar, kan je dan nog zo blij onder 1 dak wonen en zoveel samen zijn? Ze hebben in de afgelopen maanden nog genoeg posts en stories geplaatst samen.
Daarnaast, als mb inderdaad zelf uit de relatie wilde, is er toch geen stress voor haar?

Dit geloof ik niet, denk als je zo lang bij elkaar bent als Koen en zij, je samen een bedrijf, kinderen en een huid hebt een scheiding altijd heftig en stressvol is of je nou de initiatiefnemer bent of niet.
pi_218507792
Familie Geerts hebben het inderdaad naar hun zin, kids amuseren zich lekker.
Alleen de plek was bagger, maar ze naken daar het beste van!
Ik ben wel benieuwd hoe vroeg ze gaan vertrekken, vroeg is bij mij nu rond 7 uur .
pi_218507817
Maar wat is er precies mysterieus aan die hashtags dan? Zowel zelf de slingers ophangen als new chapter of iets van die strekking zie ik heel vaak voorbij komen als iemand jarig is. Ik snap niet zo goed wat daar puberaal of kinderachtig aan is eigenlijk. Alleen dat themom snap ik niet zo maar dat kan wellicht ook iets voor de insiders zijn.

Moet trouwens wel zeggen dat ik dacht dat ze ouder was dan 32 :D

Ik geloof best dat er iets is maar ik geloof niet dat zij daar bewust hashtags bij gaat verzinnen om de speculaties lekker op te voeren.
pi_218507828
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 06:45 schreef miep123456 het volgende:
Familie Geerts hebben het inderdaad naar hun zin, kids amuseren zich lekker.
Alleen de plek was bagger, maar ze naken daar het beste van!
Ik ben wel benieuwd hoe vroeg ze gaan vertrekken, vroeg is bij mij nu rond 7 uur .
Die plek moet om uiterlijk 10u leeg zijn als het goed is. Dus als je ook nog moet ontbijten en die tent moet afbreken enzo dan zullen ze vast vroeg opstaan, toch?
pi_218507979
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:29 schreef mignonne het volgende:

[..]
Die strandhuisjes zijn ook voor 4? Max 5 personen. Volgens mij zijn zij met meer dan dat? In ieder geval dit jaar. Duur grapje als je er 3 zou huren voor 2 weken dan ben je ongeveer 10k kwijt, plus je vliegtickets en een paar huurauto's.
Er waren geschakelde huizen voor 8 personen met 4 badkamers en airco. Dan zouden ze er daar 2 van moeten hebben.

💶💶💶💶💶💶💶💶💶
pi_218507989
quote:

Zij zien social media als hun werk dus ik kan me ergens dan indenken dat je niet van 9 tot 4 naar kantoor gaat maar van 9 tot 4 naar je 'instafamily'. Buiten die tijden verblijft M misschien wel ergens anders.
pi_218508004
quote:
Nou precies worden er steeds meeer.
pi_218508039
quote:

Zo werkt dat natuurlijk niet.
Daarnaast vind ik het helemaal niet waarschijnlijk dat MB uit de poly wilde.
pi_218508055
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:56 schreef Felinecat het volgende:
Gewoon weer bij vaders op het kantoor werken.
Dat lijkt me dan weer juist géén goed idee.
pi_218508059
Het irriteert me bij de Bollens dat ze hier dus geld mee verdienen. Ze melken het zo uit, volgers erbij etc en straks komt het bericht over hoe de inrichting zal zijn gaat dat nogmaals gebeuren. Dat gezeik over dat de kids de dupe zijn (is wel zo) maar hebben ze enkel en alleen aan zichzelf te danken. Het is schaamteloos en daarom gun ik MB ook dat ze alleen op het terras zit met haar verjaardag, karma! Jacqueline moet je denk ik ook niet uit het oog verliezen, achter de ellebogen. Krijg (nogmaals) een raar gevoel bij deze mensen.
pi_218508061
quote:
Ik vind het opvallend dat jvp de reacties laat staan, ook die gisteravond al geplaatst zijn, maar dat ze wel reageert op iemand die zegt dat Michelle te dun is.

Bij Michelle zelf alleen maar hartjes, die heeft misschien wel maximaal geswifferd.
pi_218508062
MB zit altijd op haar telefoon als je haar in het wild ziet. Ja ze is influencer, dus dan hoort dat erbij. Maar ik vind het niet gezond hoor. Zeker niet wanneer je met je kinderen bent. Als je alleen de foto’s ziet denk je dat ze helemaal in het moment is met haar kinderen en alles maximaal genieten, maar dat is dus alleen op een foto. Ik vind haar echt het toppunt van fake.
  Moderator vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:08:24 #55
184769 crew  Deisyy
pi_218508080
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kwam er door het bericht van @:Snaky ook achter dat de berichten genummerd zijn😂
Jij was ook niet degene die zei dat ik in een slachtofferrol zat, dat heb ik tenminste niet uit jouw bericht(en) gehaald. Iemand anders schreef dat.
Dat heb ik niet gezegd, jij hebt blijkbaar mijn post (245) niet begrepen.
Ik wilde de discussie over autisme laten rusten, want we hebben hier beiden een andere mening over en dat is prima, maar ik wil niet iets in mijn schoenen geschoven krijgen wat ik niet heb gezegd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218508111
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik wilde de discussie over autisme laten rusten, want we hebben hier beiden een andere mening over en dat is prima, maar ik wil niet iets in mijn schoenen geschoven krijgen wat ik niet heb gezegd.
Ik ben wel benieuwd wat je dan insinueerde mer die “slachtofferrol”?
pi_218508119
quote:

[..]
Onder de post van Janeedan over haar dochter schrijf je

Al deze info en het dan hebben over haar slachtofferrol

Ik reageer daarop door te schrijven dat ik vind dat Janeedan juist niet in een slachtofferrol zit.
pi_218508127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:03 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik vind het opvallend dat jvp de reacties laat staan, ook die gisteravond al geplaatst zijn, maar dat ze wel reageert op iemand die zegt dat Michelle te dun is.

Bij Michelle zelf alleen maar hartjes, die heeft misschien wel maximaal geswifferd.
Het zou haar sieren als ze ze gewoon laat staan, vind dat ze er niet eens op hoeft te reageren.
Als er iets naar buiten te brengen valt, dan doen ze dat vanzelf. 'Wij' hebben geen recht op een verklaring.

Was er hier niet gezegd dat er op een juicekanaal stond dat er deze week een verklaring zou komen?(toen MB naar mallorca ging werd er gezegd 2 weken, dat is nu 2 weken geleden, toch?) Dus dan zal er wel wat komen en zo niet, dan niet.
pi_218508130
Gisteren deelde de schoonzus van Michelle en Koen een post over een jubileum. Koen heeft daar gisteren wel een reactie achtergelaten maar een post voor zijn vrouw kon er niet vanaf. Dat heeft ie overgelaten aan Jacqueline.
pi_218508136
quote:

[..]
‘Zoveel info en het dan hebben over haar slachtofferrol’

Hoe moet ik dat dan lezen? Sorry, maar het gaat er bij mij niet in dat je hiermee niet zegt dat ik in de slachtofferrol dook.
  Moderator vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:20:16 #61
184769 crew  Deisyy
pi_218508145
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:15 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd wat je dan insinueerde mer die “slachtofferrol”?
Ik vind het bijzonder dat Janeedan het over de slachtofferrol van Sanneke heeft, daarna de problemen in haar eigen situatie benoemd, ik snap sowieso niet waarom dat erbij gehaald moet worden, vooral omdat elke situatie uniek is.
pi_218508186
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik vind het bijzonder dat Janeedan het over de slachtofferrol van Sanneke heeft, daarna de problemen in haar eigen situatie benoemd, ik snap sowieso niet waarom dat erbij gehaald moet worden, vooral omdat elke situatie uniek is.
Waar zeg ik dat het een probleem is dat mijn dochter autisme heeft? Waar zeg ik dat het een probleem is dat mijn broer LVB en autisme heeft?
Nogmaals: ik heb dat toegevoegd om uit te leggen dat ik bekend ben met autisme.
Er worden hier regelmatig voorbeelden uit privé gebruikt om een mening te verduidelijken. Ik heb niet eerder gelezen dat je daar zo fel op reageerde, of dat dat niet mag.
pi_218508200
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het zou haar sieren als ze ze gewoon laat staan, vind dat ze er niet eens op hoeft te reageren.
Als er iets naar buiten te brengen valt, dan doen ze dat vanzelf. 'Wij' hebben geen recht op een verklaring.

Was er hier niet gezegd dat er op een juicekanaal stond dat er deze week een verklaring zou komen?(toen MB naar mallorca ging werd er gezegd 2 weken, dat is nu 2 weken geleden, toch?) Dus dan zal er wel wat komen en zo niet, dan niet.
Ik bedoelde ook niet dat ze op die opmerkingen moet reageren, maar dat ze dus wel de reacties leest en het lijkt dat ze bewust de reacties laat staan.
pi_218508211
Wat @Deisyy schreef vatte ik niet zo op dat ze @JaNeeDan in een slachtofferrol bedoelde. Het is een kwestie van de klemtoon anders leggen!
  Moderator vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:32:42 #65
184769 crew  Deisyy
pi_218508221
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat het een probleem is dat mijn dochter autisme heeft? Waar zeg ik dat het een probleem is dat mijn broer LVB en autisme heeft?
Nogmaals: ik heb dat toegevoegd om uit te leggen dat ik bekend ben met autisme.
Er worden hier regelmatig voorbeelden uit privé gebruikt om een mening te verduidelijken. Ik heb niet eerder gelezen dat je daar zo fel op reageerde, of dat dat niet mag.
Ik zei dat het sommigen zou sieren als ze wat meer inlevingsvermogen hadden, jij vindt dat blijkbaar niet nodig, gezien je prive situatie, ik vind het persoonlijk nogal hard en veroordelen allemaal.

Dit is mijn mening als user en niet als moderator ;)
pi_218508241
Ik overweeg wel serieus om te gaan kijken naar de camping waar AM staat voor volgend jaar. Die strandhuisjes lijken me fantastisch O+
Ik weet alleen niet zo goed of mijn kinderen het zo leuk doen op die warmte.
pi_218508284
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik overweeg wel serieus om te gaan kijken naar de camping waar AM staat voor volgend jaar. Die strandhuisjes lijken me fantastisch O+
Ik zou ook even wachten op een kortingscode 😂
pi_218508288
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 07:53 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Nou precies worden er steeds meeer.
Ze reageert er in ieder geval niet op.
pi_218508320
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:29 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik bedoelde ook niet dat ze op die opmerkingen moet reageren, maar dat ze dus wel de reacties leest en het lijkt dat ze bewust de reacties laat staan.
Sorry, ik had te snel een oordeel (korte nacht geweest)🙈.
Maar als ze ze bewust laat staan vind ik dat ergens wel goed van ze.
pi_218508334
Het gezicht van je kind online bedekken met een emoji, heeft dat nog zin?

https://www.rtl.nl/nieuws(...)van-mijn-kind-veilig
pi_218508344
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:57 schreef Henrike het volgende:
Am: met een tent met een groot gezin niet te doen op hun plek in de hitte.
Nou met 2 kinderen op die plek in een tent in de hitte is het niet minder erg.
Maar ik snap haar wel, die plek is bagger. Vind het echt hutje mutje.
Moet wel zeggen dat ze echt leuke kids hebben, ziet er echt gezellig uit met elkaar.
Ze vraagt zich ook niet af waarom ze de enigen zijn met een tent? Het hele rijtje dat ze liet zien waren caravans (met airco).
pi_218508416
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:44 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zou ook even wachten op een kortingscode 😂
Ja van wel ¤50 waarschijnlijk 🤣
Die camping lijkt mij hel! Hutjemutje vind ik niks, hitte vind ik niks, animatie vind ik niks. Nooit van je "resort" af komen vind ik niks. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, blijft het op mijn favoriete plekjes lekker rustig 🤣
pi_218508421
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:02 schreef Iris2.0 het volgende:
Het irriteert me bij de Bollens dat ze hier dus geld mee verdienen. Ze melken het zo uit, volgers erbij etc en straks komt het bericht over hoe de inrichting zal zijn gaat dat nogmaals gebeuren. Dat gezeik over dat de kids de dupe zijn (is wel zo) maar hebben ze enkel en alleen aan zichzelf te danken. Het is schaamteloos en daarom gun ik MB ook dat ze alleen op het terras zit met haar verjaardag, karma! Jacqueline moet je denk ik ook niet uit het oog verliezen, achter de ellebogen. Krijg (nogmaals) een raar gevoel bij deze mensen.
Maar wat melken ze uit in jouw ogen? Zij gooien de roddels de wereld niet in.
Omdat buitenstaanders verandering bij ze zien gaan ze insinueren.
Een juichechannel gaat er ook in mee.
Als je alleen naar de feiten kijkt zij hebben zelf niet 1 keer gezegd dat de relatie niet goed loopt.
Het is gewoon typisch menselijk gedrag dat we overal een conclusie uit trekken.
En als het wel waar zou zijn dan lijken ze mij geen mensen die een slaatje willen slaan uit een relatiebreuk,dat het verdrietig genoeg is voor de kinderen en hun zelf.
Daarbij zijn ze geen verantwoording schuldig , we kijken vrijwillig zij bepalen wat ze wel en niet met ons delen, ontvolgen kan en mag altijd.
pi_218508436
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Denk echt dat het aan je plek en onderkomen ligt.
Een airco is gewoon fijn omdat je dan ff bij kunt komen
pi_218508473
Ik zou niet in de zomervakantie naar Spanje gaan. Met deze temperaturen kun je ook bijna niks anders doen dan boodschappen, zwemmen en eten.
pi_218508476
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:18 schreef Cyan het volgende:
Gisteren deelde de schoonzus van Michelle en Koen een post over een jubileum. Koen heeft daar gisteren wel een reactie achtergelaten maar een post voor zijn vrouw kon er niet vanaf. Dat heeft ie overgelaten aan Jacqueline.
Zijn schoonfamilie heeft hij gisteren waarschijnlijk niet gezien, maar zijn vrouw wel. Misschien heeft hij die al uitgebreid geknuffeld en overladen met cadeaus. Dan hoeft het toch niet nog eens op social media? Doet hij het wel, is het fake.
Doet hij het niet, is het volgens ons niet gebeurd en niet oké.
pi_218508536
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zou niet in de zomervakantie naar Spanje gaan. Met deze temperaturen kun je ook bijna niks anders doen dan boodschappen, zwemmen en eten.
Daar is vakantie toch voor 😝
pi_218508589
DBM zit dichtbij de efteling tijdens de vakantie, weken geleden deelde ze al dat ze naar de efteling wilde.
Nu een threads dat het allemaal te duur is. In juni had de Albert heijn nog een kortingsactie met de efteling (toen kon je iig nog de kaarten inwisselen), ze had ook toen kaarten met korting kunnen kopen. Maar nee toen was het vakantiegeld te laat.
pi_218508604
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Dat geldt natuurlijk niet voor ‘onze’ fluflus he? Daar gebeurt dat allemaal niet.

En AM doet zelfs niet aan smileys plaatsten, dat kost veel te veel tijd met 100 posts per dag.

'Altijd een risico'
"Als je je kunt voorstellen dat het gebeurt, dan gebeurt het", zegt hij. "Er zit altijd een risico aan het plaatsen van foto's van je kinderen. Ook beelden die zijn afgeplakt met emoji's."

Van Mierlo benadrukt wel dat mensen zich niet moeten laten leiden door angst. "Zorg in ieder geval dat je privacyinstellingen goed staan en deel kinderfoto's alleen met mensen die je vertrouwt. Je kunt het niet voorkomen, maar wel moeilijker maken dat dit soort beelden worden misbruikt."

AM vertrouwd al haar 90.000 volgers en weet ik veel hoeveel niet-volgers die meekijken. 🙄
pi_218508624
Dbm op threads: ze gaat op vakantie naar Braband (ja echt, met een D) en zeurt dat de Efteling duur is. Tsja, dat weet je toch vantevoren? En heeft de Efteling niet regelmatig van die acties met korting?
pi_218508684
Dbm en vakantiegeld, van wie krijgt ze dat dan?
De outfit die ze laat zien is niet echt charmant 🫣
pi_218508686
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:14 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Daar is vakantie toch voor 😝
Voor de een wel. Voor mij niet. Wij vinden het wel leuk om iets in de omgeving te bekijken of te doen. (naast zwemmen en boodschappen doen).
pi_218508701
Misschien moet DBM een baantje nemen zodat ze alle dure dingen kan doen die ze wil. Wij gaan elk jaar naar de Efteling met de actie van de AH. Anders vind ik het ook te duur.
pi_218508704
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vond het een leuk setje. Staat haar goed
pi_218508708
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:58 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar wat melken ze uit in jouw ogen? Zij gooien de roddels de wereld niet in.
Omdat buitenstaanders verandering bij ze zien gaan ze insinueren.
Een juichechannel gaat er ook in mee.
Als je alleen naar de feiten kijkt zij hebben zelf niet 1 keer gezegd dat de relatie niet goed loopt.
Het is gewoon typisch menselijk gedrag dat we overal een conclusie uit trekken.
En als het wel waar zou zijn dan lijken ze mij geen mensen die een slaatje willen slaan uit een relatiebreuk,dat het verdrietig genoeg is voor de kinderen en hun zelf.
Daarbij zijn ze geen verantwoording schuldig , we kijken vrijwillig zij bepalen wat ze wel en niet met ons delen, ontvolgen kan en mag altijd.
Juicechannel (hoe bizar ook) heeft 97% van de tijd gelijk. Zij voeden het door bijv. bewust andere # te gebruiken (want geld vinden ze daar heerlijk, geloof mij). Het steeds opnemen van jou voor deze mensen snap ik ook niet zo, heb je aandelen in Jolie 😂

[ Bericht 1% gewijzigd door Iris2.0 op 15-08-2025 12:48:38 (Laat de ouders er maar buiten ) ]
pi_218508764
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:14 schreef Missinglink24 het volgende:
AM denkt dat alleen groot gezin moeders snappen dat het hels is om in Spanje in de zomer in een tent te kamperen
En wanneer zou je nu een GrootGezinMoeder zijn? Moet je dan 6 kinderen hebben, of 7 of 8? Ik heb er slechts 4, dus ik kan er niet over meepraten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tarantelle op 15-08-2025 09:56:18 ]
pi_218508796
Annemarie: gelukkig spreekt Maarten Duits. Ik mag toch aannemen dat Annemarie zich ook kan redden in het Duits (wat voor Nederlanders een vrij simpele taal is)? Ik vind het altijd zo raar als mensen zeggen: mijn man spreekt Frans/Duits/Spaans (en zelf dus blijkbaar niet).

En dat een tent in Spanje heet is? Dat had echt niemand kunnen bedenken vooraf, daar moet ik Annemarie gelijk in geven.
pi_218508820
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:55 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie: gelukkig spreekt Maarten Duits. Ik mag toch aannemen dat Annemarie zich ook kan redden in het Duits (wat voor Nederlanders een vrij simpele taal is)? Ik vind het altijd zo raar als mensen zeggen: mijn man spreekt Frans/Duits/Spaans (en zelf dus blijkbaar niet).

En dat een tent in Spanje heet is? Dat had echt niemand kunnen bedenken vooraf, daar moet ik Annemarie gelijk in geven.
Vind dit wel beetje onzin 🤣 ik versta duits maar spreek nog geen 2 zinnen... in een discussie heb ik daar niets aan... een brood of de weg vragen gaat nog wel lukken met wat handen en voeten werk..
Daarintegen spreek ik beter Engels en red ik me prima in een franse discussie en is mijn portugees ook redelijk goed...
Mijn dochter in havo4 heeft komend jaar ook geen talen (op nederlands en engels na) meer en is ook beter in frans dan duits
pi_218508915
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik vond het een leuk setje. Staat haar goed
Vond het ook geen slecht setje, de broek zat iig niet zo straks dat je amper kon ademhalen. Ik vind trouwens de kleding van hema ineens ruimer vallen, heb altijd maat L en draag regelmatig hema maar heb nu al 2x een shirt terug gebracht omdat die veel te ruim was. (En ik ben niet heel veel afgevallen)
pi_218508917
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind dit wel beetje onzin 🤣 ik versta duits maar spreek nog geen 2 zinnen... in een discussie heb ik daar niets aan... een brood of de weg vragen gaat nog wel lukken met wat handen en voeten werk..
Daarintegen spreek ik beter Engels en red ik me prima in een franse discussie en is mijn portugees ook redelijk goed...
Mijn dochter in havo4 heeft komend jaar ook geen talen (op nederlands en engels na) meer en is ook beter in frans dan duits
Tja, meningen verschillen. Ik vind mijzelf redden in het Duits een basisvaardigheid, net als Frans/Engels. Ze gingen nota bene met Aïda op cruise, waar de voertaal Duits is voor zover ik begreep.
pi_218508924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik versta Duits prima, heb ook gewerkt op een duits vakantiepark (gewoon in NL) maar praten.. nee dat gaat niet. (Op een paar woorden na)
pi_218508929
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Misschien moet DBM een baantje nemen zodat ze alle dure dingen kan doen die ze wil. Wij gaan elk jaar naar de Efteling met de actie van de AH. Anders vind ik het ook te duur.
Lijkt mij een goed plan, laatst op Threads reageerde ze op een bericht van het Nibud dat een gezin met kinderen ongeveer een buffer/Spaargeld nodig heeft van ¤8700 (zoiets),zij reageerde dat zij daar vér onder zaten. Volgens mij hebben zij het niet breed. Een baantje voor wat meer financiële ademruimte zou inderdaad een prima plan zijn. Overigens koopt zij ongemerkt ook echt veel zooi en onnodige spullen, zij gaat vaak naar Zeeman/action/wibra/hema
pi_218508941
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:55 schreef Tarantelle het volgende:

Ik denk dat AM niet goed is in discussies en Maarten dat soort dingen af laat handelen
pi_218508969
DBM wil eerst graag naar de Efteling en nu het zo duur is is het ineens geen leuk park. Enne wij rijden wel vanuit Friesland naar de Efteling in 1 dag (ook alleen met korting of de unox winterefteling 😂) en zijn met kerst zelfs vanuit Friesland naar Toverland geweest. (Eerder ook wel naar moviepark) Mijn man houdt van autorijden en ik zit er graag naast en de kinderen vermaken zich wel in de auto.
pi_218509004
Ik dacht, maar kan het mis hebben, dat dbm een paar dagen geleden vertelde dat ze 4 a 5 uur moesten rijden naar hun vakantiebestemming? Is gewoon Brabant. En joh! Vakantie kost geld en ja Efteling is duur maar wat een geneuzel weer, vermoeiend mens!
pi_218509020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:35 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik dacht, maar kan het mis hebben, dat dbm een paar dagen geleden vertelde dat ze 4 a 5 uur moesten rijden naar hun vakantiebestemming? Is gewoon Brabant. En joh! Vakantie kost geld en ja Efteling is duur maar wat een geneuzel weer, vermoeiend mens!
Ja dat zei ze vorige week en eerder had ze al gezegd dat ze naar Brabant gingen en 4 a 5u rijden vanuit Friesland, dan ben je Brabant al voorbij 😂
pi_218509031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:35 schreef Rimboequeen het volgende:
Ja, dat klopt! Ik dacht nog: leuk, buitenland!
pi_218509079
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM zit dichtbij de efteling tijdens de vakantie, weken geleden deelde ze al dat ze naar de efteling wilde.
Nu een threads dat het allemaal te duur is. In juni had de Albert heijn nog een kortingsactie met de efteling (toen kon je iig nog de kaarten inwisselen), ze had ook toen kaarten met korting kunnen kopen. Maar nee toen was het vakantiegeld te laat.
Ook wel pittig als je dus nergens 200 euro hebt liggen om alvast kaartjes voor de Efteling te kopen :X

Daarbij, als je dit wil doen, dan weet je toch al maanden hoeveel dat kost? Is geen geheim of zo.
Ze doet gewoon weer heel ‘stoer’ op Threads.
Ook bij de één zeggen dat ze misschien volgende keer met AH gaat en bij de ander dat ze er nooit meer heen hoeft en bij nog een ander dat ze het überhaupt een overrated park vindt :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218509098
Ze zijn eerder dit jaar natuurlijk al naar Disney geweest.
pi_218509106
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:40 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Juicechannel (hoe bizar ook) heeft 97% van de tijd gelijk. Zij voeden het door bijv. bewust andere # te gebruiken (want geld vinden ze daar heerlijk, geloof mij). Het steeds opnemen van jou voor deze mensen snap ik ook niet zo, heb je aandelen in Jolie of ben je Rob of Carolien ofzo? 😂
Hoe weet jij deze dingen de hele tijd zo zeker?
Van wat ik van de plaatjes op insta zie kan ik een beeld gevormd krijgen, maar ik heb toch geen idee hoe het er achter de schermen aan toe gaat in dat gezin?
Je schrijft ‘geloof mij’, maar op basis waarvan moet ik jou geloven wat je hier beweert?
pi_218509121
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm op threads: ze gaat op vakantie naar Braband (ja echt, met een D) en zeurt dat de Efteling duur is. Tsja, dat weet je toch vantevoren? En heeft de Efteling niet regelmatig van die acties met korting?
Efteling is serieus duur, maar geweldig! Ik ben fan en heb regelmatig abonnementen.
pi_218509128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Van haar derde kind. Is hij nog ergens goed voor.
pi_218509150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ze hoeft natuurlijk ook helemaal niet te gaan, maar haar geschreeuw op Threads (ik lees die teksten altijd schreeuwend :D ) slaat gewoon nergens op.
Als je het zo graag kwijt wil is: ‘jammer dat de Efteling meer dan 200 euro kost voor ons, dat past niet in ons vakantiebudget’ ook prima.
  Moderator vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:53:51 #104
184769 crew  Deisyy
pi_218509167
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:40 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Juicechannel (hoe bizar ook) heeft 97% van de tijd gelijk. Zij voeden het door bijv. bewust andere # te gebruiken (want geld vinden ze daar heerlijk, geloof mij). Het steeds opnemen van jou voor deze mensen snap ik ook niet zo, heb je aandelen in Jolie of ben je Rob of Carolien ofzo? 😂
Doe eens niet!
pi_218509280
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:49 schreef Snaky het volgende:

[..]
Efteling is serieus duur, maar geweldig! Ik ben fan en heb regelmatig abonnementen.
Ik weet het, ben erbij in de buurt opgegroeid! Love de Efteling!
pi_218509284
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:52 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ze hoeft natuurlijk ook helemaal niet te gaan, maar haar geschreeuw op Threads (ik lees die teksten altijd schreeuwend :D ) slaat gewoon nergens op.
Als je het zo graag kwijt wil is: ‘jammer dat de Efteling meer dan 200 euro kost voor ons, dat past niet in ons vakantiebudget’ ook prima.
En dan ook weer erbij schelden
pi_218509288
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Doe eens niet!
Wie zijn Rob en Carolien 🫣
pi_218509299
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Disney was vorig jaar herfst
  Moderator vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:09:14 #109
184769 crew  Deisyy
pi_218509312
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen idee :o
pi_218509313
quote:

[..]
De ouders van Michelle
  Moderator vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:12:14 #111
184769 crew  Deisyy
pi_218509339
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef Cyan het volgende:

[..]
De ouders van Michelle
Dank u :D
pi_218509526
Ik vind het nieuwe setje van DBM leuk staan bij haar.
pi_218509533
En AM gaat nu naar een camping met schaduw, dat zal hopelijk schelen 😅
pi_218509588
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:32 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik vind het nieuwe setje van DBM leuk staan bij haar.
Serieus? Ze knapt bijna die broek uit joh
pi_218509731
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:40 schreef MorganWall het volgende:

[..]
Dat idee had ik ook, dat ze op standje ontploffen stond. Ik vind ook altijd dat zij heel moeilijk beweegt, weet niet wat het precies is, zij zal zelf wel zeggen dat het door haar lipoedeempjes komt, maar lijkt wel of zij door het overgewicht ook een stuk moeilijker beweegt.
pi_218509807
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Dat idee had ik ook, dat ze op standje ontploffen stond. Ik vind ook altijd dat zij heel moeilijk beweegt, weet niet wat het precies is, zij zal zelf wel zeggen dat het door haar lipoedeempjes komt, maar lijkt wel of zij door het overgewicht ook een stuk moeilijker beweegt.
Ja inderdaad. Het is niet alleen haar benen maar ook bij haar taille. Dat hele model broek moet ze gewoon niet doen.
pi_218509994
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:40 schreef MorganWall het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook meteen, die broek is minstens 2 maten te klein.
Waarom koop je dit?
pi_218510025
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Ik heb dit sowieso nooit gesnapt, want hoewel je het gezicht niet ziet, zie en hoor (bij beeld dan) je toch om wie het gaat. Waar is dan de privacy heen van een kind?
pi_218510078
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 12:39 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ik heb dit sowieso nooit gesnapt, want hoewel je het gezicht niet ziet, zie en hoor (bij beeld dan) je toch om wie het gaat. Waar is dan de privacy heen van een kind?
Eens.. snap het ook nooit.. mensen die dan bv schoolfoto's plaatsen met text "Ze staan er zo leuk op" en dan gezicht weg gestickert 🤷 plaats het gewoon niet denk ik dan... niet dat ik zo nodig het gezicht wil zien maar eigenlijk is het gewoon leeg content
pi_218510088
DBM is ‘tot in haar diepste vezels TEGEN jeugdzorg’.

Wat kortzichtig. Dus kinderen moeten, wat er ook gebeurt, bij hun ouders/verwekkers blijven omdat jeugdzorg niet mag ingrijpen?

Natuurlijk worden er ook daar (inschattings) fouten gemaakt. En dat komt met name in het nieuws. Maar tot in je diepste vezels TEGEN zijn?
pi_218510093
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:47 schreef LeSage het volgende:

[..]
Hoe weet jij deze dingen de hele tijd zo zeker?
Van wat ik van de plaatjes op insta zie kan ik een beeld gevormd krijgen, maar ik heb toch geen idee hoe het er achter de schermen aan toe gaat in dat gezin?
Je schrijft ‘geloof mij’, maar op basis waarvan moet ik jou geloven wat je hier beweert?
Dat ze gek op geld zijn is wel duidelijk toch? En ze werken er ook hard voor dus prima.. Soms denk, zie ik compleet wat anders dan de rest 😂
pi_218510118
quote:

[..]
Stt heb het aangepast, laatst ook al een ban 🙃
pi_218510128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 12:05 schreef MorganWall het volgende:

[..]
Ja inderdaad. Het is niet alleen haar benen maar ook bij haar taille. Dat hele model broek moet ze gewoon niet doen.
Ze heeft geen knieschijven ofzo dacht ik
pi_218510271
quote:

[..]
En dan ook weer erbij schelden
Tsja ik had 39 kaarten vol met korting en heb er veel weg kunnen geven, had zij ook kunnen vragen.
Je weet dat de Efteling een duur park is, wij gingen ook alleen met korting.
Maar waarom dan zo boos ? Dan doe je toch iets anders leuks.
pi_218510303
AM is me toch een jokkebrok. “Vroeger trokken we rond van camping naar camping”

Helemaal niet waar. Ze hadden geen geld voor vakantie en mochten daarom altijd gratis gebruik maken van het huis in Frankrijk van haar ouders. Zowel in de zomer als de herfst.
pi_218510352
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 12:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

Wat kortzichtig. Dus kinderen moeten, wat er ook gebeurt, bij hun ouders/verwekkers blijven omdat jeugdzorg niet mag ingrijpen?

Natuurlijk worden er ook daar (inschattings) fouten gemaakt. En dat komt met name in het nieuws. Maar tot in je diepste vezels TEGEN zijn?
Dit inderdaad. Ik ben tot in m’n diepste vezels tegen ouders die niet goed voor hun kinderen (kunnen) zorgen. Wat is haar alternatief voor jeugdzorg? En weet ze er überhaupt iets van?

Edit: ik lees op threads dat ze te maken heeft gehad met jeugdzorg in haar jeugd. Dan snap ik haar wel beter. Er worden fouten gemaakt, ja. Maar er gaat ook veel goed en het is jammer dat het nodig is…
pi_218510378
En AM zegt nu ‘we hebben Guus op de vorige camping niet opgegeven, want er mochten maar 6 mensen per plek’

Maar eerder zei ze ‘dat ze een kind/kinderen vergeten was op te geven’?
Het is dus (uiteraard..) bewust gedaan.
pi_218510397
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 12:50 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Geboren zonder heupkom.

(en dat verhaal is technisch/fysiek onbestaanbaar. Wel is het mogelijk dat ze, net als ik, geboren is met een nog niet volledig ontwikkelde heupkom).
pi_218510400
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:21 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Ik ben tot in m’n diepste vezels tegen ouders die niet goed voor hun kinderen (kunnen) zorgen. Wat is haar alternatief voor jeugdzorg? En weet ze er überhaupt iets van?

Edit: ik lees op threads dat ze te maken heeft gehad met jeugdzorg in haar jeugd. Dan snap ik haar wel beter. Er worden fouten gemaakt, ja. Maar er gaat ook veel goed en het is jammer dat het nodig is…
Maar dan nog vind ik ‘ik ben tot in mijn diepste vezels TEGEN jeugdzorg’ kortzichtig.

Want het is alleen zwart-wit? Je bent voor óf tegen? Iets is goed óf fout? Je kunt geen nuancering aanbrengen?
Een man heeft ooit een keer tegen haar gezegd dat ze dik is en nu zijn alle mannen fout?
pi_218510408
Ik denk dat threads de meest toxic omgeving is, die online te vinden is.
pi_218510445
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 12:46 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dat ze gek op geld zijn is wel duidelijk toch? En ze werken er ook hard voor dus prima.. Soms denk, zie ik compleet wat anders dan de rest 😂
Je zegt: geloof mij.
Vervolgens zeg je nu dat iedereen dat wel kan zien.
Dus je roept je mening over wat beelden op insta en brengt het alsof je inside informatie hebt.
Ik vind dat persoonlijk heel vervelend.
Je ziet hetzelfde als wat ik zie (puur wat je letterlijk ziet), ik denk alleen dat ik mensen op basis van wat ik op wat plaatjes op insta zie niet door en door ken.
pi_218510530
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Helemaal niet waar. Ze hadden geen geld voor vakantie en mochten daarom altijd gratis gebruik maken van het huis in Frankrijk van haar ouders. Zowel in de zomer als de herfst.
Ze heeft wel vaker foto’s uit de oude doos gedeeld van hun kampeerleven 100 jaar terug. Of ze echt zo ongedwongen rondtrokken weet ik niet, maar ze hebben wel gekampeerd tot de tweeling kwam ofzo? Misschien hadden die ouders dat huis toen ook nog niet.
pi_218510542
Ik vind het wel leuk dat Annemarie nu wat leukere dm’s zo beantwoordt in haar stories! Dit soort inkijkjes blijf ik toch leuk vinden. En ook handig voor haar als je toch vijf uur in de auto moet doorkomen haha.
En fijn voor de Geertsen dat ze weer naar een schaduwplek gaan! Ze hadden wel echt een verschrikkelijke plek voor hun tent ja 🫣🥵
pi_218510551
AM: "ik ben stiekem een beetje aan het werk".
pi_218510613
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Geen idee :o
😂 ik dacht al, heb ik iets gemist?
pi_218510614
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Ze schreef ooit dat ze gekampeerd hebben toen de oudste kinderen nog jong waren. En omdat dat zo'n exercitie was gingen ze dan na afloop naar het huis van haar ouders om een weekje bij te komen. En daarna gingen ze alleen nog maar naar het huis in Frankrijk. Dat ze, toen er nog geen kinderen waren, weleens van camping naar camping getrokken zijn geloof ik direct (deden man en ik ook ooit, met een klein 2-persoons tentje 😁.
pi_218510621
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 12:05 schreef MorganWall het volgende:

[..]
Maar gelukkig is hij niet beige
pi_218510627
quote:

Die roept ook altijd maar van alles zonder er verstand van te hebben
pi_218510642
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:53 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: "ik ben stiekem een beetje aan het werk".
En de kinderen ook
pi_218510644
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:51 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Annemarie nu wat leukere dm’s zo beantwoordt in haar stories! Dit soort inkijkjes blijf ik toch leuk vinden. En ook handig voor haar als je toch vijf uur in de auto moet doorkomen haha.
En fijn voor de Geertsen dat ze weer naar een schaduwplek gaan! Ze hadden wel echt een verschrikkelijke plek voor hun tent ja 🫣🥵
Ik vind haar sinds ze in Spanje zitten zowaar leuk om bij te kijken
pi_218510668
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 14:04 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ze schreef ooit dat ze gekampeerd hebben toen de oudste kinderen nog jong waren. En omdat dat zo'n exercitie was gingen ze dan na afloop naar het huis van haar ouders om een weekje bij te komen. En daarna gingen ze alleen nog maar naar het huis in Frankrijk. Dat ze, toen er nog geen kinderen waren, weleens van camping naar camping getrokken zijn geloof ik direct (deden man en ik ook ooit, met een klein 2-persoons tentje 😁.
Doen wij nog steeds nu bijna maand weg met 3 kinderen 🥳 vele campings gezien! Ieder jaar doen we dit (niet zelfde landen)
pi_218510672
En ik snap weer geen bal van het verhaal van Annemarie: ze vragen en verwachten niets van de kinderen en daarom gaat het goed. Maar de kinderen hebben wel hun eigen taken en daarom gaat het goed.

Wij deden het overigens hetzelfde als bij de Geertsen toen de kinderen nog piep waren: 1 ouder ging iets doen met de kinderen (speeltuin, zwembad) en de ander zette de boel op. Ik vind dat mijn man de tent niet netjes opzet, dus ik ben/was chef tent.
pi_218510776
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:35 schreef LeSage het volgende:

[..]
Je zegt: geloof mij.
Vervolgens zeg je nu dat iedereen dat wel kan zien.
Dus je roept je mening over wat beelden op insta en brengt het alsof je inside informatie hebt.
Ik vind dat persoonlijk heel vervelend.
Je ziet hetzelfde als wat ik zie (puur wat je letterlijk ziet), ik denk alleen dat ik mensen op basis van wat ik op wat plaatjes op insta zie niet door en door ken.
Oh nou zal ik dat voortaan niet meer doen. Wordt dat trouwens ook in bijv. dorpskringen gebruikt bij roddels, bijv. geloof mij nou zij zijn binnen een jaar gescheiden oid. Dat is toch roddelen, wat we hier doen. Of zijn we hier op de punten en komma's van een ander aan het letten? Want dan is de lol er snel af 🤣

Ik heb totaal geen inside info, zit met smart op de bff's via juicechannel. Ik woon in het hoge noorden zij in het zonnige zuiden.
pi_218510804
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM zegt nu ‘we hebben Guus op de vorige camping niet opgegeven, want er mochten maar 6 mensen per plek’

Camping Frankrijk: twee personen "vergeten".
Camping Spanje: Guus niet opgegeven.
Ik denk dus dat ze simpelweg met teveel mensen voor een plek zijn. En dat ze dat omzeilen door die teveel personen niet bij de boeking op te geven.
Logisch dat daar wel voor betaald moet worden. Want die extra persoon/personen maken wel gebruik van de faciliteiten.
Misschien hadden ze in Spanje twee plekken moeten vragen/betalen, zodat ze minder opgepropt hadden gezeten. Maar dat kost een flinke duit meer natuurlijk (of de samenwerking regelde naar één plek).
pi_218510812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 12:50 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Door de lipoedeem vallen de knieën weg of zoals ik het zelf altijd noem krijg je rare knieën.
pi_218510821
Judith ook weer lekker filmen in de auto
pi_218510841
AM schrijft:
"Mijn boek wordt op dit moment verbetert door mijn redacteur"
😁

Dat is wel nodig
pi_218510938
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 14:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:
AM schrijft:
😁

Dat is wel nodig
Hahaha ja zag het ook. MG moest rijden dus kon het niet even kritisch bekijken voordat ze het postte, zoals hij haar boek kritisch heeft doorgemomen :-P
pi_218511202
Ze hebben nu wel een fijne schaduwplek op die camping, en zo vlak bij het riviertje.
pi_218511315
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:14 schreef Missinglink24 het volgende:
Rijneker rebels zit ook elke zomer in Spanje met 5 kids🤣 of is dat niet groot genoeg gezin 😂
pi_218511578
Ik snap echt niks van Kyra. Ze beschermd haar kinderen bij zo'n beetje alles tot het maximale maar laat ze wel vanalles kijken wat niet voor hun leeftijd is. Nu weer een Netflix programma voor 12+ en een tijdje geleden zat een van de kinderen 's avonds laat mee te gluren bij een 18+ computerspel 🫣
pi_218511638
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze hebben nu wel een fijne schaduwplek op die camping, en zo vlak bij het riviertje.
Ziet eruit als een hele fijne plek zo aan t water.
Al zou ik met een 4jarige daar echt stress van hebben (die van ons loopt zo zonder bandjes het water in, nergens bang van. En ja hij moet gewoon luisteren, maar soms is ie sneller dan wij🙈)
pi_218511656
Heerlijk die bomen en dat water! Ziet er qua plekken het leukste uit van de drie. Hopelijk is het verder ook een leuke mooie camping.
pi_218512018
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 16:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Al zou ik met een 4jarige daar echt stress van hebben (die van ons loopt zo zonder bandjes het water in, nergens bang van. En ja hij moet gewoon luisteren, maar soms is ie sneller dan wij🙈)
Ik ook, hier ook kinderen zonder angst. Zo niet handig.

En ik houd zelf niet van langs rivieren staan, dit in verband met weersomslag en flash floods. Dit werd mij vroeger ingepeperd door mijn vader: nooooit langs een vriendelijk kabbelend stroompje kamperen. Hij leeft al heel lang niet meer, maar ik hoor het hem zo nog zeggen (verder was hij heel relaxed, droogte en heel veel (pijn)bomen waren bij hem ook taboe trouwens, bedenk ik mij nu).
pi_218512062
Hoelang blijven ze op deze camping?
pi_218512075
Debbie die zichzelf zuchtend en zielig kijkend in de lift filmt 🤦♀ wat een figuur
pi_218512093
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 16:12 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik snap echt niks van Kyra. Ze beschermd haar kinderen bij zo'n beetje alles tot het maximale maar laat ze wel vanalles kijken wat niet voor hun leeftijd is. Nu weer een Netflix programma voor 12+ en een tijdje geleden zat een van de kinderen 's avonds laat mee te gluren bij een 18+ computerspel 🫣
En die 28 graden is ook onzin, alles hangt daar vol met airco's.
pi_218512106
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 17:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie die zichzelf zuchtend en zielig kijkend in de lift filmt 🤦♀ wat een figuur
En haar man/dochter die een foto moet maken terwijl ze ‘er af ligt’ in bed, met de projector op standje Disney.
pi_218512154
[quote]0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 17:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En haar man/dochter die een foto moet maken terwijl ze ‘er af ligt’ in bed, met de projector op standje Disney.
[/quote]

Wat een ding, goed voor de prikkels ook 🤥
pi_218512167
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 16:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Thuis is ze altijd bang want zoveel water in de buurt. De kinderen mogen dan ook niet echt zelf buiten spelen (buiten de tuin). Maar ik zie L. niet zomaar het water inrennen eigenlijk.
pi_218512229
Ik vermoed dat DBM op een soort Peter Gilles park zit. Ik herken het toilet waarvan de deur in de woonkamer zit. Kan iedereen meegenieten terwijl nr 2 doet😅
pi_218512254
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 17:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vermoed dat DBM op een soort Peter Gilles park zit. Ik herken het toilet waarvan de deur in de woonkamer zit. Kan iedereen meegenieten terwijl nr 2 doet😅
Vind ik haar ook helemaal het type voor. Heb in de programma's wel eens gezien wat voor volk daar rondloopt.
pi_218512270
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 17:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Geluid staat ook vast op stand 100
pi_218512315
quote:

[..]
Wel lekker dat je dan geen bril op hoeft. Kan je makkelijker in slaap vallen😃
pi_218512326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 17:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Denk capfun
pi_218512330
Demammavan: Krijgt Lot nu elke keer een speelgoedje of iets dergelijks bij boodschappen doen?
pi_218512341
quote:
Wat dacht je van het slepen van een VOLLE GIETER?
(En dan in de context van haar ziekte.. want ik ken mensen die niet eens zelf hun haren kunnen wassen. En dan zie ik haar met zoiets zwaars lopen..)
pi_218512395
quote:
Ze kijkt alsof ze elk moment door haar hoeven kan zakken. Gelukkig was ze helemaal hersteld toen ze een waterglijbaan moest maken.
pi_218512396
quote:

[..]
Zijn dat niet de kinderen die in bed liggen?
pi_218512425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze kijkt alsof ze elk moment door haar hoeven kan zakken. Gelukkig was ze helemaal hersteld toen ze een waterglijbaan moest maken.
Wat een zwaar leven heeft ze toch ook
pi_218512498
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:07 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Denk capfun
Dacht ik ook, moet ik nog oppassen dat ik der niet tegen kom.
pi_218512540
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zijn dat niet de kinderen die in bed liggen?
Zij, samen met de kinderen, denk ik.
pi_218512548
Dat filmpje in die lift. Hou toch op. Ook zo'n theatrale zucht erbij.
pi_218512576
Judith is een wereldstekker vergeten, nu snap ik dat zou ik ook vergeten. Maar ze zit in een hotel daar kan je die toch altijd wel lenen/huren/kopen?
pi_218512584
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith is een wereldstekker vergeten, nu snap ik dat zou ik ook vergeten. Maar ze zit in een hotel daar kan je die toch altijd wel lenen/huren/kopen?
Die zal ze echt niet kopen denk ik, haar kennende
pi_218512604
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die zal ze echt niet kopen denk ik, haar kennende
Daar heb je een goed punt 🙈
pi_218512626
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daar heb je een goed punt 🙈
Ik was eerder verbaasd dat ze zelf een hostel had geboekt en dat het bruidspaar nu betaald voor haar kamer in het hotel. Maar ja het past wel bij haar dat als iets gratis is dat je het er dan van neemt
pi_218512679
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:14 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik was eerder verbaasd dat ze zelf een hostel had geboekt en dat het bruidspaar nu betaald voor haar kamer in het hotel. Maar ja het past wel bij haar dat als iets gratis is dat je het er dan van neemt
Ja bizar.... Ik zou dat echt nooit aannemen.
En zij gaat het nog ff vol trots vertellen.
pi_218512693
quote:

[..]
Doe storie heb ik niet geluisterd denk ik, die klep stories luister ik vrijwel nooit. Maar ik moest net verplicht gaan liggen dus toen heb ik er 1 of 2 wel geluisterd 😅
pi_218512696
De broer van AM deelt een sneertje uit:
Deze camping is zeker niet geschikt voor grote gezinnen, gewoon niet proberen!
😂
pi_218512746
quote:

[..]
Inderdaad! Als het maar gratis is dan wil ze het wel
pi_218512753
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Doe storie heb ik niet geluisterd denk ik, die klep stories luister ik vrijwel nooit. Maar ik moest net verplicht gaan liggen dus toen heb ik er 1 of 2 wel geluisterd 😅
Ik ook niet. Als er ondertitels bij zitten dan kijk ik ze wel maar al dat geouwehoer skip ik door. Vooral ook omdat het 9 van de 10 keer heel erg niet interessant is.
pi_218512763
Die zucht van Debbie mijn hemel... bel Albert Verlinde, we hebben een nieuw acteertalent gevonden. Uitstekend gevoel voor drama.

Lekker ook dat gesleep met volle gieter en stuk plastic daarna.
pi_218512796
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

yep, triest figuur
pi_218512990
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik moest laatst naar Engeland voor werk. Toen ik daar vorig jaar was hadden de hotels waar ik sliep normale / moderne stopcontacten. Dit jaar vergane glorie hotel en stopcontacten uit het jaar kruik. Geen reisstekker bij me en hotel had niks te leen of te koop. Dag erna voor 2 pond een stekker in de supermarkt gekocht. Dus helaas voorziet niet ieder hotel hier in.

En schaamteloos dat ze voor haar hotelkamer laat betalen. Die hotelkamer had ze best prima zelf kunnen betalen uit 1 van haar potjes. Maar nee, zielig doen door een hostel te boeken en dan "je handje ophouden" bij vrienden.
pi_218513126
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De broer van AM deelt een sneertje uit:
Deze camping is zeker niet geschikt voor grote gezinnen, gewoon niet proberen!
😂
Wat is zijn instanaam? Volgens AI is Kluun de broer van AM 😆
pi_218513364
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 20:14 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Wat is zijn instanaam? Volgens AI is Kluun de broer van AM 😆
grillen_met_wouter
pi_218513419
AM
Ziet er uit als n fijne camping. Super mooie plek hebben ze nu
pi_218513514
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 20:41 schreef Earring het volgende:
AM
Ziet er uit als n fijne camping. Super mooie plek hebben ze nu
Nou zeg dat! Jaloersmakend mooi zeg. Ziet er heel fijn uit.

En Judith jeetje, koop inderdaad gewoon even zo'n stekkerblokje. En ieder beetje behoorlijk hotel heeft een strijkbout te leen. Echt heel stom om met zo'n gekreukelde jurk aan te komen op zo'n bruiloftsfeestje.
Lot van een reiziger zegt ze maar dit was gewoon een kwestie van goed inpakken. Ze was bovendien met de auto, dan had ze dat toch goed kunnen inpakken of desnoods ophangen.
pi_218513587
Heeft DBM gezegd waar ze op vakantie is, als in hoe dicht bij de Efteling? Heb eigenlijk niet zo’n zin om haar toevallig tegen het lijf te lopen met boodschappen doen of zo. 😬
pi_218513604
Ik zou in Judith haar geval een dag eerder zijn gekomen ook omdat ze niet wist hoe haar lichaam zou reageren dan kon ze nog bijkomen. Nu was ze gisteren naar een waterpark, hartstikke moe, een heel eind gereden en vanavond al de start van de feestelijkheden.
pi_218513621
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:09 schreef Utopica het volgende:

[..]
Wat dacht je van het slepen van een VOLLE GIETER?
(En dan in de context van haar ziekte.. want ik ken mensen die niet eens zelf hun haren kunnen wassen. En dan zie ik haar met zoiets zwaars lopen..)
Bijzondere vrouw is het.
pi_218513639
quote:

Wat een onzin helaas is het voor sommige kinderen heel goed dat er jeugdzorg is. Wat weet zij daar nou van eigenlijk?
pi_218513643
Staat AM met haar kudde nu weer in Frankrijk?
pi_218513690
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:03 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Met haar kinderen bedoel je?
pi_218513749
Geen stories bij de bollens?
pi_218513763
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:02 schreef Snaky het volgende:

[..]
Wat een onzin helaas is het voor sommige kinderen heel goed dat er jeugdzorg is. Wat weet zij daar nou van eigenlijk?
Ze heeft vroeger zelf te maken gehad met jeugdzorg schreef ze op threads.
pi_218513769
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 20:58 schreef IlseMarije het volgende:
Ik zou in Judith haar geval een dag eerder zijn gekomen ook omdat ze niet wist hoe haar lichaam zou reageren dan kon ze nog bijkomen. Nu was ze gisteren naar een waterpark, hartstikke moe, een heel eind gereden en vanavond al de start van de feestelijkheden.
Ik snap niet dat ze wat sjiekers aan heeft gedaan
pi_218513796
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Net een postje van MB.. weer een cryptische hashtag: #anewchapter . Kan natuurlijk slaan op chapter 32, haar nieuw levensjaar maar toch 🤭😅
pi_218513832
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:15 schreef Minimimi het volgende:

[..]
Net een postje van MB.. weer een cryptische hashtag: #anewchapter . Kan natuurlijk slaan op chapter 32, haar nieuw levensjaar maar toch 🤭😅
Komt op mij over: “ik laat even zien dat m’n verjaardag heel leuk was en ik straal en de berichten van Juicechannel kloppen voor geen bal want was eeeeeech nie chagrijnig”
pi_218513855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap niet dat ze wat sjiekers aan heeft gedaan
Dit was nog niet het officiële feest dit was de borrel vooraf. Ben wel benieuwd wat ze op het feest zelf aan heeft.
pi_218513863
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 20:57 schreef Mirp het volgende:
Heeft DBM gezegd waar ze op vakantie is, als in hoe dicht bij de Efteling? Heb eigenlijk niet zo’n zin om haar toevallig tegen het lijf te lopen met boodschappen doen of zo. 😬
Dat volgens mij niet, alleen dat ze dichtbij de efteling zit. Nu weet ik niet wat haar definitie van dichtbij is, want normaal woont ze 3u rijden er vandaan, dan is t al gauw dichtbij denk ik😅
pi_218513875
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:03 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Gewoon met 7 zoals de afgelopen week
pi_218514053
Die verjaardag van MB ziet er behoorlijk eenzaam uit. Er heeft zo te zien echt niemand voor haar de slingers opgehangen. En nog even een dansje in d' r eentje.
pi_218514077
Ze ziet er ook niet happy uit op de foto’s. Lach van een boer met kiespijn.
pi_218514085
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:40 schreef lila01 het volgende:
Die verjaardag van MB ziet er behoorlijk eenzaam uit. Er heeft zo te zien echt niemand voor haar de slingers opgehangen. En nog even een dansje in d' r eentje.
Dat moest ze ook zelf doen 🍾😅
Het valt mij op, dat ze minder stories plaatst.
pi_218514108
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:44 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dat moest ze ook zelf doen 🍾😅
Het valt mij op, dat ze minder stories plaatst.
Alleen de leen bakker ad moest nog even geplaatst. Normaliter zouden er echt 5000 verjaardagsstories zijn over hoe dankbaar ze is met de liefdes bla bla
pi_218514156
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat volgens mij niet, alleen dat ze dichtbij de efteling zit. Nu weet ik niet wat haar definitie van dichtbij is, want normaal woont ze 3u rijden er vandaan, dan is t al gauw dichtbij denk ik😅
Ja grote kans dat het andere kant Brabant is. Hopelijk.
pi_218514160
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:44 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ze ziet er ook niet happy uit op de foto’s. Lach van een boer met kiespijn.
Ze huilt maar ze lacht
pi_218514261
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:54 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ze huilt maar ze lacht
Precies dat.
Jammer dat ze zich genoodzaakt voelt om steeds dat masker op te houden. Erg ongezond.
pi_218514301
Dbm zit in een Capfun park, ik herken het polsbandje bij dochter. Alleen zijn er 3 in Brabant dus 😆
pi_218514304
Ik krijg steeds meer medelijden met MB. Ik heb het idee dat ze erg ongelukkig is. Hopelijk zit ik fout, maar anders hoop ik dat ze de juiste hulp krijgt...
pi_218514317
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:07 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Met haar kinderen bedoel je?
Ja haar man en deel van het Grote Volgzame Gezin.

Zijn ze weer in Frankrijk ipv Spanje of nog steeds in Spanje?
pi_218514343
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:09 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik krijg steeds meer medelijden met MB. Ik heb het idee dat ze erg ongelukkig is. Hopelijk zit ik fout, maar anders hoop ik dat ze de juiste hulp krijgt...
Ja, dat perfecte plaatje willen neerzetten breekt haar op.
Die aandacht is vast verslavend, maar het zou goed voor haar zijn als ze een tijdje offline aan zichzelf gaat werken en rust zoeken, denk ik.
pi_218514347
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
M heeft net wat foto's/filmpje geplaatst hoe ze alleen het terras verlaat. Ze kan het natuurlijk niet laten om iets te plaatsen, maar met 'iets' is ook alles gezegd. Komt op mij over (zie hashtags) alsof ze aangeeft dat ze haar 32e jaar alleen ingaat. Mijn indruk is dat er wat glaasjes aan vooraf gegaan zijn.
O ja en een story waarin ze een tafeltje in Lau's kamertje zet.
pi_218514357
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
M heeft net wat foto's/filmpje geplaatst hoe ze alleen het terras verlaat. Ze kan het natuurlijk niet laten om iets te plaatsen, maar met 'iets' is ook alles gezegd. Komt op mij over (zie hashtags) alsof ze aangeeft dat ze haar 32e jaar alleen ingaat. Mijn indruk is dat er wat glaasjes aan vooraf gegaan zijn.
Staat hierboven al 😉
pi_218514359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:09 schreef Lampje88 het volgende:
Dbm zit in een Capfun park, ik herken het polsbandje bij dochter. Alleen zijn er 3 in Brabant dus 😆
Niet bij mij in de buurt, top!
pi_218514365
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:47 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Alleen de leen bakker ad moest nog even geplaatst. Normaliter zouden er echt 5000 verjaardagsstories zijn over hoe dankbaar ze is met de liefdes bla bla
Misschien worden we dit weekend wel gebombardeerd met plaatjes 🤦‍♀️
pi_218514375
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:15 schreef lila01 het volgende:

[..]
Staat hierboven al 😉
Ja. Wat een poppenkast.
pi_218514378
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze loopt best zwalkend
pi_218514390
Iemand reageert onder haar post dat ze zo sjiek is en dat echt uitstraalt. Ik vind die foto’s en het filmpje (Michelle sowieso de afgelopen jaren trouwens) juist heel ordinair overkomen. Net even te korte jurkjes, zwalkend door de straten met je overdadige hoeveelheid blush, je rokersstem, je extensions en je opzichtige Chanel tas.
pi_218514396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:09 schreef Wijkje79 het volgende:
Ze was gisteren ook zomaar 2 uur van het strandbedje verdwenen volgens de juice. Ik denk nog steeds dat ze een andere vriend heeft (zoals eerder gesuggereerd werd). J en K letten wel op de kinderen.
pi_218514415
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:22 schreef Tweetheelepels het volgende:
Iemand reageert onder haar post dat ze zo sjiek is en dat echt uitstraalt. Ik vind die foto’s en het filmpje (Michelle sowieso de afgelopen jaren trouwens) juist heel ordinair overkomen. Net even te korte jurkjes, zwalkend door de straten met je overdadige hoeveelheid blush, je rokersstem, je extensions en je opzichtige Chanel tas.
Same.
pi_218514453
Maar MB is 32 geworden, toch? Ik vind dat dan altijd zo raar als ze dan 'chapter' 32 zeggen, het is natuurlijk chapter/hoofdstuk 33 dan😄🤪
pi_218514461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:22 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dit was nog niet het officiële feest dit was de borrel vooraf. Ben wel benieuwd wat ze op het feest zelf aan heeft.
Weet ik, maar dan zou ik toch nog wat leukers aandoen dan een ongestreken jurk in een hysterische kleur (thema is zwart van de bruiloft, dus zou ik de andere dagen ook kleding op aanpassen)
pi_218514464
Laatst werd hier besproken dat Porterenee aan het scheiden is.
Ik word ondertussen wel heel blij van haar vakantiestories met haar kinderen. Ze zijn niet op vakantie, maar ze doen echt zoveel leuke dingen!
pi_218514479
MB belichaamt de 'tokkie-met-poen-look'
pi_218514498
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:36 schreef Felinecat het volgende:
Ja dit vind ik altijd wel inderdaad.
pi_218514511
Het onderschrift van haar post: 'Walkin' into chapter 32'

Slaat dat 'Walkin' op het weer aannemen van haar meisjesnaam ?!
Het is net een escaperoom met al die hints
pi_218514530
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 14:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:
AM schrijft:
😁

Dat is wel nodig
Hilarisch
pi_218514536
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Weet ik, maar dan zou ik toch nog wat leukers aandoen dan een ongestreken jurk in een hysterische kleur (thema is zwart van de bruiloft, dus zou ik de andere dagen ook kleding op aanpassen)
Ook op dit punt blijft ze blijkbaar graag lekker autonoom 🫣

We kunnen veel zeggen, maar ze is wel lekker consequent onze Juud 😂
pi_218514544
quote:
quote:

[..]
En dan haar commentaar: lig er helemaal af zoals verwacht.
Ja die projector het nieuwe speeltje, kan zenog langer in bed liggen.
pi_218514546
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:41 schreef Felinecat het volgende:

Ze had er beter "Zwalkin" van kunnen maken 🫢
pi_218514556
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:45 schreef Henrike het volgende:

[..]
[..]
En dan haar commentaar: lig er helemaal af zoals verwacht.
Ja die projector het nieuwe speeltje, kan zenog langer in bed liggen.
Ik snap het nut van die projector echt niet. Belandt waarschijnlijk snel weer op zolder, naast de stempels en shitload aan zooi om kaarsen te maken.
pi_218514563
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:07 schreef Miepje77 het volgende:
Demammavan: Krijgt Lot nu elke keer een speelgoedje of iets dergelijks bij boodschappen doen?
Ja als ze lief glimlacht krijgt ze een cadeautje
pi_218514569
Iemand reageert op threads naarDBM en die heeft wel gelijk:

Velen zeiden ook dat het qua prijs terecht was, maar het vooral om je woordgebruik 'overraded' ging. Als je iets afkraakt waar je nooit bent geweest, kan je dat verwachten.
Daarnaast boden mensen je zelfs goede kortingskaartjes aan en bleef je toen nog bij je standpunt. Terwijl je 31 euro pp voor het kijken naar wilde, gekooide dieren, geen enkel probleem leek te vinden. Tja, dan snap ik wel dat mensen gaan oordelen. Want daar zit een dubbele standaard achter.
pi_218514574
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:46 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik snap het nut van die projector echt niet. Belandt waarschijnlijk snel weer op zolder, naast de stempels en shitload aan zooi om kaarsen te maken.
En de Dubai repen.
pi_218514579
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:34 schreef LeSage het volgende:
Ik word ondertussen wel heel blij van haar vakantiestories met haar kinderen. Ze zijn niet op vakantie, maar ze doen echt zoveel leuke dingen!
Ja vind ik ook! En wat heerlijk dat zwembad thuis, wel tikkie jaloers op hoor haha!
pi_218514580
quote:

Oehhh scherp van je. Zo had ik t niet opgevat, maar zou best een hint kunnen zijn..
pi_218514639
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:46 schreef Maremare het volgende:

[..]
En ze had al een grotere tv , en nu ligt ze in een soort bioscoopzaal in bed. Straks een koelkast erbij , kan ze hele dagen vegeteren.
pi_218514653
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:32 schreef opwegnaar het volgende:
Maar MB is 32 geworden, toch? Ik vind dat dan altijd zo raar als ze dan 'chapter' 32 zeggen, het is natuurlijk chapter/hoofdstuk 33 dan😄🤪
Ik dacht echt dat ik de enige was die dit dacht 😂😂
pi_218514662
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:40 schreef lila01 het volgende:
Ze was gewoon thuis in de ochtend met alle 10 en daarna naar de ijzeren man, zo eenzaam was het dus niet
pi_218514673
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze was gewoon thuis in de ochtend met alle 10 en daarna naar de ijzeren man, zo eenzaam was het dus niet
Hoe weet je dit eigenlijk? Dat ze in de ochtend thuis was? Hebben ze zelf toch helemaal niets over gepost?
pi_218514678
quote:

Zo lees ik het totaal niet. Ze loopt op die foto's en video weg van de camera. Dus walkin'.
T is wel een beetje spijkers op laag water zoeken zo :D

Leuke cadeautjes die ze kreeg. Wat schattig van de kinderen.

En Judith wil graag even laten weten dat ze de taal daar spreekt. Wat natuurlijk niet gek is als je daar zo'n poos hebt gewoond, maar waarom zou je dat zo ongevraagd laten weten? Niemand vroeg.
pi_218514679
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
Iemand reageert op threads naarDBM en die heeft wel gelijk:

Velen zeiden ook dat het qua prijs terecht was, maar het vooral om je woordgebruik 'overraded' ging. Als je iets afkraakt waar je nooit bent geweest, kan je dat verwachten.
Daarnaast boden mensen je zelfs goede kortingskaartjes aan en bleef je toen nog bij je standpunt. Terwijl je 31 euro pp voor het kijken naar wilde, gekooide dieren, geen enkel probleem leek te vinden. Tja, dan snap ik wel dat mensen gaan oordelen. Want daar zit een dubbele standaard achter.

En dan wel naar de dierentuin a 124 euro willen. Daar eten en drinken - ga ik vanuit - voor vier personen en nog een paar OVERRATED knuffels kopen in de dierentuin want Flip en Flap hebben nog geen enkele knuffel in bed liggen.
pi_218514683
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:01 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Hoe weet je dit eigenlijk? Dat ze in de ochtend thuis was? Hebben ze zelf toch helemaal niets over gepost?
Dat staat in haar stories. Dat ze met zn allen thuis ontbeten hebben en daarna weg gingen.
pi_218514719
quote:
Goede omschrijving.
pi_218514726
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik dacht echt dat ik de enige was die dit dacht 😂😂
Hihi🙈😂ik zie dat veel mensen doen, word je 35, en dan plaatsen ze een story met 'chapter 35', maar dat moet dan altijd een jaar erbij opgeteld zijn, wanneer je geboren wordt en dus eigenlijk '0' bent, begint je aan je eerste levensjaar/chapter, op de dag dat je 1 word, dan begin je aan je 2e levensjaar enz...maar goed blijkbaar snappen veel mensen dat niet...
pi_218514735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:09 schreef Lampje88 het volgende:
Zo komt het allemaal wel heel dichtbij🤣
pi_218514750
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
-onnodig-

[ Bericht 7% gewijzigd door Deisyy op 16-08-2025 09:41:55 ]
pi_218514766
Ik vind het bizar dat Debbie zo'n projector op haar slaapkamer heeft staan voor iemand die zo prikkelgevoelig is.
En dan ook nog eens Disney erop kijken terwijl je zo ligt.
Echt gemixte signalen.
pi_218514830
Waarom heeft Debbie zich naar de huisarts 'gesleept'? Daar heeft ze toch haar rollie voor?

Met dat drama filmpje in de lift lijkt ze wel te willen zeggen dat ze baalt dat de vakantie waarin de lc weer even heeft kunnen parkeren voorbij is, en dat ze nu weer haar vermoeiende act moet gaan opvoeren.
pi_218514858
quote:

[..]
Je moet natuurlijk wel opletten😉
En het was een diner waarvoor ze was uitgenodigd door de vriendinnen.
Mijn vriendin neemt mij ook altijd mee op mijn verjaardag.
En ik zie hele vrolijke filmpjes, niet eenzaam, niet op de telefoon en niet chagrijnig.
pi_218514868
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:44 schreef Maremare het volgende:

[..]

O die jurk met die gympen, leuk voor thuis maar voor een feest?
En dan kreeg ze ook nog de vraag of ze zwanger was, hij flatteert ook niet echt .
Jammer dat ze daar niet wat meer op uit deed.
pi_218514871
quote:

Dit dacht ik ook meteen. Het wordt naar mijn idee veel te opzichtig allemaal. Normaal gesproken ook een recap van de hele dag in 1 of 2 filmpjes en nu enkel 3 seconden op stap en een borrel naar achter klappen. Maar dat is waarschijnlijk die nieuwe chapter. 🤭
pi_218514878
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ik zie hele vrolijke filmpjes, niet eenzaam, niet op de telefoon en niet chagrijnig.
Ik denk niet dat Michelle een filmpje zou plaatsen dat het perfecte plaatje teniet zou doen.
pi_218514896
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ze had al een grotere tv , en nu ligt ze in een soort bioscoopzaal in bed. Straks een koelkast erbij , kan ze hele dagen vegeteren.
Katheter in en ze hoeft er helemaal niet meer uit! Hoezee!
pi_218514929
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:02 schreef mignonne het volgende:

[..]
Zo lees ik het totaal niet. Ze loopt op die foto's en video weg van de camera. Dus walkin'.
T is wel een beetje spijkers op laag water zoeken zo :D

Leuke cadeautjes die ze kreeg. Wat schattig van de kinderen.

En Judith wil graag even laten weten dat ze de taal daar spreekt. Wat natuurlijk niet gek is als je daar zo'n poos hebt gewoond, maar waarom zou je dat zo ongevraagd laten weten? Niemand vroeg.
Judith; ik heb er een jaar gewoond en ging daarna nog regelmatig met deze mensen als au pair mee op vakantie.
En ja ik spreek de taal.

Nogal wiedes of niet? Hoe heb je anders al die tijd met die mensen gecommuniceerd?

En hoe zij ook weer omgaat met haar medicatie 🤦‍♀️.
Ik zie trouwens echt niet voor me dat Judith ooit een feestbeest is geweest, zou ze toen nog wel geld uitgeven? Of betaalde iemand anders al die drankjes? 🫣

Om te eindigen met een positieve noot; ze straalt wel vind ik, hopelijk houd ze het vol.
pi_218514933
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
_O-
pi_218514940
Ziet er uit als een behoorlijk geslaagde dag bij Michelle. Met een goeie combi van feest met gezin en stappen met vriendinnen.
pi_218514948
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik zie leuke/gezellige beelden, dat hele 'ze lacht, maar ze huilt' zie ik niet.
Maar ook jij snapt wel dat Michelle geen beelden van zichzelf gaat delen waarop ze als een half dooie naar haar telefoon zit te staren of chagrijnig zit te wezen🤷‍♀️.

Wat ik wel echt raar vind (maar dat is vast het fluflu brein) is dat de hele familie haar op zit te wachten en je eerste gedachten is dan; FILMEN!
pi_218514968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:25 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Michelle een filmpje zou plaatsen dat het perfecte plaatje teniet zou doen.
Wel knap als ze dat zou kunnen.
Zou mij niet lukken als ik me ellendig voel of door een crisis ga. Het laatste waar je dan zin in hebt is een feestje waar je de schijn op moet houden lijkt me.
Maar goed, het kan natuurlijk
pi_218514974
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:36 schreef mignonne het volgende:

[..]
_O-
O erg😂🤣
pi_218514987
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Judith; ik heb er een jaar gewoond en ging daarna nog regelmatig met deze mensen als au pair mee op vakantie.
En ja ik spreek de taal.

Nogal wiedes of niet? Hoe heb je anders al die tijd met die mensen gecommuniceerd?

En hoe zij ook weer omgaat met haar medicatie 🤦‍♀️.
Ik zie trouwens echt niet voor me dat Judith ooit een feestbeest is geweest, zou ze toen nog wel geld uitgeven? Of betaalde iemand anders al die drankjes? 🫣

Om te eindigen met een positieve noot; ze straalt wel vind ik, hopelijk houd ze het vol.
En hoogte is echt heel lastig met pulmonale hypertensie, ik vind het knap dat ze het probeert.
En ja, ze neemt wel de moeite om de bruiloft bij te wonen, vind ik wel weer stoer.
pi_218514990
quote:

[..]

[ Bericht 22% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 15-08-2025 23:56:16 (Speculaties) ]
pi_218514991
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar ook jij snapt wel dat Michelle geen beelden van zichzelf gaat delen waarop ze als een half dooie naar haar telefoon zit te staren of chagrijnig zit te wezen🤷‍♀️.

Wat ik wel echt raar vind (maar dat is vast het fluflu brein) is dat de hele familie haar op zit te wachten en je eerste gedachten is dan; FILMEN!
Zeker snap ik dat, maar ik geef haar het voordeel van de twijfel , ga af op wat ik zie maar tuurlijk kan ik het mis hebben.
pi_218515059
Bollens
Maximaal toneelstuk.
pi_218515066
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik had de nieuwe stories nog niet gezien, alleen die van MB in d' r eentje. Kan het niet allemaal bijhouden, hoor😁
Wat overigens nog wel steeds erg opvalt is dat MB er geen enkele moeite mee heeft om klef en bef met de BFF' s te doen, maar dat Koen en JvP tegenwoordig op afstand blijven. Er wordt met hen niet meer geknuffeld en gezoend op de insta.
Ook worden ze niet meer 'de liefdes' genoemd.

En voorheen ging Jacq ook mee met de vriendinnen, maar dat is er ook niet meer bij.

[ Bericht 8% gewijzigd door lila01 op 16-08-2025 00:05:54 ]
pi_218515108
quote:
Ze gaat voor de ‘oud geld’ look, maar dat lukt niet zo
pi_218515114
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:44 schreef Maremare het volgende:

[..]

😂 dat dan weer wel
pi_218515122
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En de Dubai repen.
Die heeft ze allang in haar mond gepropt. Ik zie het nog voor me hoe ze die in haar mond propte
pi_218515136
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Of luiers, dan kan haar mantelzorger haar verschonen
pi_218515138
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:57 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik had de nieuwe stories nog niet gezien, alleen die van MB in d' r eentje. Kan het niet allemaal bijhouden, hoor😁
Wat overigens nog wel steeds erg opvalt is dat MB er geen enkele moeite mee heeft om klef en bef met de BFF' s te doen, maar dat Koen en JvP tegenwoordig op afstand blijven. Er wordt met hen niet meer geknuffeld en gezoend op de insta.
Ook worden ze niet meer 'de liefdes' genoemd.

En voorheen ging Jacq ook mee met de vriendinnen, maar dat is er ook niet meer bij.
Dat vind ik ook opvallend
pi_218515143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat vind ik ook opvallend
Het lijkt wel (gebaseerd op de stories die worden gedeeld) of Jacqueline vooral samen met Koen en de kids samen is terwijl Michelle haar cirkel steeds verder uitbreidt.
pi_218515516
Ik ben wel benieuwd bij Judith wat haar arts vindt van het feit dat ze zo laconiek om gaat met haar medicatie.....
Vind het echt gevaarlijk wat ze doet. Zeker zo alleen onderweg.
pi_218515588
Ik zag op TT een filmpje van Debbie die iets ging proeven op vakantie, wat een andere blik in haar ogen. Het is een hele andere Debbie.
pi_218515597
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 07:25 schreef IlseMarije het volgende:
Ik zag op TT een filmpje van Debbie die iets ging proeven op vakantie, wat een andere blik in haar ogen. Het is een hele andere Debbie.
ja en ze is ook anders op die boot, heel bijzondere vrouw blijf ik het vinden.
pi_218515601
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 06:00 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik ben wel benieuwd bij Judith wat haar arts vindt van het feit dat ze zo laconiek om gaat met haar medicatie.....
Vind het echt gevaarlijk wat ze doet. Zeker zo alleen onderweg.
Ik vind het vooral ook een beetje een middelvinger naar die studie waar ze in zit. Als je dan zo graag mee wil doen daarmee, zorg dan in ieder geval dat je dus heel goed omgaat met alles er omheen anders hadden ze beter iemand anders mee kunnen laten doen die wel goed omgaat met medicatie en adviezen.
pi_218515604
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 07:32 schreef miep123456 het volgende:

[..]
ja en ze is ook anders op die boot, heel bijzondere vrouw blijf ik het vinden.
Ja ook daar inderdaad
pi_218515637
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 07:35 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ik vind het vooral ook een beetje een middelvinger naar die studie waar ze in zit. Als je dan zo graag mee wil doen daarmee, zorg dan in ieder geval dat je dus heel goed omgaat met alles er omheen anders hadden ze beter iemand anders mee kunnen laten doen die wel goed omgaat met medicatie en adviezen.
Je kunt een plastablet gewoon op een andere tijd innemen als het een keer zo uit komt, dus zo krampachtig hoef je er ook niet mee om te gaan 😂
pi_218515649
Bij de story's van Sanneke en DBM zie je goed wat passende kleding doet. Sanbeke zegt maat 48 te hebben, dat valt in deze broek echt niet op. En dan DBM die zelf vindt dat ze in maat 44 past en daar helemaal ingeperst lijkt te zitten.
pi_218515678
MB: ‘toegezongen worden door de hele fam.’
De liefdes , het gezin, haar alles, #thetenofus: gedegradeerd tot ‘fam’

De sfeer daar is omgeslagen van standje tropische hitte naar standje ijsbad.
pi_218515710
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 07:55 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Je kunt een plastablet gewoon op een andere tijd innemen als het een keer zo uit komt, dus zo krampachtig hoef je er ook niet mee om te gaan 😂
Ze kiest ervoor om 2 dagen het niet in te nemen.... Dat is nogal een verschil met wat later in nemen.
pi_218515744
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 07:35 schreef mignonne het volgende:

[..]
Dat vind ik ook
pi_218515750
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 08:01 schreef Ballerina888 het volgende:
Bij de story's van Sanneke en DBM zie je goed wat passende kleding doet. Sanbeke zegt maat 48 te hebben, dat valt in deze broek echt niet op. En dan DBM die zelf vindt dat ze in maat 44 past en daar helemaal ingeperst lijkt te zitten.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Dat broekje van DBM vind ik leuk staan, en het is duidelijk het model dat het strak om de benen zit. Bovendien heeft ze gelijk met dat dit nu eenmaal de benen zijn die ze heeft. Sanneke heeft een hele andere bouw dan dbm.
Ik vind allebei de outfitjes de dames leuk staan.
pi_218515778
Als je op de Instagram van Koen kijkt, zie je dat hij in de afgelopen jaren altijd wel een berichtje plaatste rond de verjaardag van z’n vrouw. Maar op die plaatjes zie je ook hoe erg MB veranderd is. Ze is nu vooral getoupeerd haar met flink blush en foundation. Terwijl ze rond de zwangerschap van hun dochter echt prachtig was.

Zo zonde wat social media met haar heeft gedaan.
pi_218515821
Och even alvast een waarschuwing... Debbie koopt binnenkort weer een wild case... er is een zonnebloem case....
pi_218515850
Oh mijn god, de blije mama overweegt zelfs na 1 nacht op vakantie daar alweer de HAP te bellen, voor wat slaappillen!

Die vrouw is echt niet goed, en wat ligt ze op zowel Threads als IG weer te zeuren en te ranten met scheldwoorden en al...
pi_218515877
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef opwegnaar het volgende:
Oh mijn god, de blije mama overweegt zelfs na 1 nacht op vakantie daar alweer de HAP te bellen, voor wat slaappillen!

Die vrouw is echt niet goed, en wat ligt ze op zowel Threads als IG weer te zeuren en te ranten met scheldwoorden en al...
"Handje vol melatonine" 🤔 weet niet hoe groot haar ieniemienie handjes zijn... maar klinkt niet gezond...
pi_218515930
- dit kan echt niet -

[ Bericht 86% gewijzigd door Deisyy op 16-08-2025 09:49:11 ]
pi_218515942
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 07:55 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Ja maar bij haar wel belangrijk dat ze m inneemt. Bij veel vocht vasthouden niet haar hart nog harder werken en dat is niet goed.
Ik begrijp haar op dat punt echt niet.
pi_218515956
quote:

Ja las het, want paniek aanval en de buurkinderen waren nog wakker. Volgens mij zijn flip en flap ook nachtbrakers dus de buren zullen ook een keer hun jkinderen horen.
Dat weet je op een vakantiepark.
pi_218515960
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 08:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Och even alvast een waarschuwing... Debbie koopt binnenkort weer een wild case... er is een zonnebloem case....
Waarschijnlijk een voorraadje, want haar lievelings en ze wil nooit meer zonder zitten.
pi_218515969
- dit kan echt niet -

[ Bericht 96% gewijzigd door Deisyy op 16-08-2025 09:48:39 ]
pi_218515976
- dit kan echt niet -

[ Bericht 95% gewijzigd door Deisyy op 16-08-2025 09:48:46 ]
pi_218516013
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 08:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Die denkt vast dat se die speciaal voor haar hebben ontworpen. Wild x Debbie
pi_218516015
quote:

Koekoek
pi_218516178
Ik denk dat er tig mensen zijn die ook de 1ste dag op vakantie slecht slapen. Ander bed/ omgeving/ geluid verzin het maar. Maar om dat gelijk aan slaappillen via de HAP te denken?
pi_218516214
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:34 schreef LeSage het volgende:
Huh, heb ik iets gemist? Zie dat nergens terug?
pi_218516217
- dit kan echt niet -

[ Bericht 95% gewijzigd door Deisyy op 16-08-2025 09:49:39 ]
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 09:46:10 #301
184769 crew  Deisyy
pi_218516232
Dit soort prive info gaan we natuurlijk niet lekker, dus er is geveegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')