abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218507127
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218507132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat Koen nu geen ode aan zijn droomvrouw heeft gebracht ik vreemd te noemen.
De afgelopen jaren kwam er altijd een mierzoete post met een foto waar maximale liefde van af droop.

Nu niks.
Nee nu mag Jacqueline het afhandelen. Volgens Juicechannel zag het uitje van vandaag er niet zo gezellig uit en zat Michelle vanavond met haar vriendinnen op het terras, zonder Koen en Jacqueline. Blijkbaar was ze vooral druk met haar telefoon. Maximaal genieten.
pi_218507135
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tsja er werd hier gelijk gespeculeerd dat ze uit elkaar gingen.
Dit nadat ze zoveel was afgevallen, alleen op reis ging ( werk)
En nadat een juichechannel een roddel naar buiten bracht.
In alle relaties poly of niet is er wel een keer wat.
Verhuisstress?
Ff gewoon niet lekker in je vel zitten, alles kan.
Misschien is dat voor haar het nieuwe hoofdstuk? Dat ze zich weer wat prettiger voelt.
We gaan het zien
Juicechannel heeft toch bronnen heel dichtbij. MB zonder poly aanhangsels op een terras op haar verjaardag en sip met haar telefoon.
En KB en JVP liggen samen in bed een post te schrijven denk ik?
pi_218507170
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:39 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Juicechannel heeft toch bronnen heel dichtbij. MB zonder poly aanhangsels op een terras op haar verjaardag en sip met haar telefoon.
Ik vraag me dan vooral af of daar bewijs voor is🤷‍♀️.
Ik kan ook wel naar zo'n juicekanaal een bericht sturen dat er iemand in zijn blote reet aan een kroonluchter hangt maar dat zegt natuurlijk helemaal niks.
Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden die juicekanalen.
pi_218507173
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik kan ook wel naar zo'n juicekanaal een bericht sturen dat er iemand in zijn blote reet aan een kroonluchter hangt maar dat zegt natuurlijk helemaal niks.
Er staat een foto bij
pi_218507176
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze hebben er een foto bij geplaatst. Dat kan natuurlijk een momentopname zijn maar daar zie je haar wel gefocust op haar telefoon.
pi_218507177
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:39 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik geloof een juicechannel pas als ik feiten zie, zo makkelijk om iets zomaar te roepen. Als je 1 "vijand "hebt kan deze dat al doorspelen.
pi_218507179
Nog even over post 245 van het vorige topic. Zoals ik het lees zit Janeedan helemaal niet in de slachtofferrol. Zij geeft juist aan dat je net bepaalde vormen van autisme prima een zelfstandig en gelukkig leven kunt leiden. Dat is nu juist het verschil met Sanneke. Zij gebruikt haar diagnose om niets te doen en de hele wereld de schuld te geven van haar problemen.
pi_218507186
quote:

[..]
O ik ben weer mosterd zie ik😅maar eens!
pi_218507199
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:47 schreef Snaky het volgende:
Nog even over post 245 van het vorige topic. Zoals ik het lees zit Janeedan helemaal niet in de slachtofferrol. Zij geeft juist aan dat je net bepaalde vormen van autisme prima een zelfstandig en gelukkig leven kunt leiden. Dat is nu juist het verschil met Sanneke. Zij gebruikt haar diagnose om niets te doen en de hele wereld de schuld te geven van haar problemen.
Denken in problemen ipv in oplossingen.
Ook met autisme zijn er mogelijkheden die wel bij je passen.
pi_218507204
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze hebben er een foto bij geplaatst. Dat kan natuurlijk een momentopname zijn maar daar zie je haar wel gefocust op haar telefoon.
Met alle respect, die vrouw leeft van de sociale media, dus tja 1 foto vind ik weinig zeggen. En wellicht is er wel iets aan de hand, maar snap nooit zo goed dat veel maar klakkeloos wordt aangenomen van die juicekanalen.
pi_218507208
quote:
Ik kom er nu achter dat iedere post een nummer heeft.
Ik wil alleen even zeggen dat ik nooit bedoeld heb dat @JaNeeDan in een slachtofferrol zit, maar Sanneke.
pi_218507209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik geloof een juicechannel pas als ik feiten zie, zo makkelijk om iets zomaar te roepen. Als je 1 "vijand "hebt kan deze dat al doorspelen.
Ik snap je beredenering wel. Aan de andere kant zie ik bij de juicekanalen dat ze vrijwel altijd later echt gelijk blijken te hebben. En hun geloofwaardigheid niet zomaar verspelen door meteen op 1 bron te happen
pi_218507211
quote:
Dank je wel! Zo was mijn bericht inderdaad bedoeld.
pi_218507212
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik wil alleen even zeggen dat ik nooit bedoeld heb dat @:Janeedan in een slachtofferrol zit, maar Sanneke.
Dat heb jij ook niet gezegd
pi_218507215
En toch hè?? Die Bollens doen alles voor de fame. Het is wel heel snel wankel na de verhuizing enz.
En het kan hoor, het klinkt allemaal plausibel. Maar toch bekruipt mij ergens het gevoel dat zij dit voeden voor de juice en de aandacht.
Want als je de schijn op wil houden doe je dat toch wel iets beter? Het lijkt er zo dik bovenop te liggen.
pi_218507217
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Misschien is die foto geen eens van vandaag 🤷🏻♀ we gaan 't zien.
Ik heb 't idee dat ze het nooit goed kunnen doen.

Hadden J en K wel een lange ode geplaatst, was het commentaar: bah klef, schijn ophouden
Doen ze iets korts is het weer niet goed.

Voorheen was het ongezond dat ze met z'n drieën altijd samen zijn, hebben ze wat meer hun eigen leven, ook niet goed.
pi_218507226
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik wil alleen even zeggen dat ik nooit bedoeld heb dat @:Janeedan in een slachtofferrol zit, maar Sanneke.
Ik kwam er door het bericht van @Snaky ook achter dat de berichten genummerd zijn😂
Jij was ook niet degene die zei dat ik in een slachtofferrol zat, dat heb ik tenminste niet uit jouw bericht(en) gehaald. Iemand anders schreef dat.
pi_218507228
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:52 schreef Ballerina888 het volgende:
En toch hè?? Die Bollens doen alles voor de fame. Het is wel heel snel wankel na de verhuizing enz.
En het kan hoor, het klinkt allemaal plausibel. Maar toch bekruipt mij ergens het gevoel dat zij dit voeden voor de juice en de aandacht.
Want als je de schijn op wil houden doe je dat toch wel iets beter? Het lijkt er zo dik bovenop te liggen.
Misschien wat het voor die verhuizing al dik hommeles. Maar de boerderij was al gekocht en verkoopt toch een stuk lekkerder wanneer het af is (en de spondeals stonden al vast)
pi_218507231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:50 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Ik snap je beredenering wel. Aan de andere kant zie ik bij de juicekanalen dat ze vrijwel altijd later echt gelijk blijken te hebben. En hun geloofwaardigheid niet zomaar verspelen door meteen op 1 bron te happen
Ja valt mij ook op, het klopt echt bijna altijd
pi_218507240
Ik wens MB iig een rustig nieuw levensjaar toe. Terug in de anonimiteit zal haar goed doen denk ik. Gewoon weer bij vaders op het kantoor werken. Niks mis mee.
Deze instafame heeft haar meer kwaad dan goed gedaan i.m.o
pi_218507297
AM praat over haar campingburen alsof ze 3 maanden op die camping heeft gestaan. 🤣
pi_218507321
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:56 schreef Felinecat het volgende:
Ik wens MB iig een rustig nieuw levensjaar toe. Terug in de anonimiteit zal haar goed doen denk ik. Gewoon weer bij vaders op het kantoor werken. Niks mis mee.
Deze instafame heeft haar meer kwaad dan goed gedaan i.m.o
Ik denk dat dat nooit meer gaat gebeuren. Verslaafd aan de aandacht en de benefits die het haar geeft.
pi_218507332
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:05 schreef Sushirijst het volgende:
AM praat over haar campingburen alsof ze 3 maanden op die camping heeft gestaan. 🤣
Ja. En alleen mensen met een groot gezin begrijpen dat je liever in 2 strand huizen met airco zit dan in een tent met een groot gezin. 😂
pi_218507343
AM denkt dat alleen groot gezin moeders snappen dat het hels is om in Spanje in de zomer in een tent te kamperen
Volgens mij snapte iedereen dat al en komt zij er nu achter 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')