Ze moeten gewoon stoppen met die onzin.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
Het technische probleem zal wel zijn dat ze niet kunnen voorkomen dat ze pallets bovenop Palestijnen gooien. Dat is sowieso niet oplosbaar met reserve-onderdelen.
Heel erg jammer. Had mensen weten te mobiliseren en groepen naar de stembus weten te krijgen (winst voor democratie).quote:
Het blaast de huizenprijzen en overwaarde op. Daar profiteren niet alleen de banken van maar ook de verkopers en erfgenamen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
Habtamu heeft slecht opgelet. Vooral de banken hebben heel veel geld verdiend met de HRA.
Neemt niet weg dat afschaffen een goed idee is.
Wat een lulverhaal. Dit is zo ongeveer het enige belastingvoordeel dat nog overeind staat voor Jan modaal, voor de rest betaal je overal de hoofdprijs. Mooie lastenverzwaring van 2,5k per jaar, maar volgens Habtamu ben ik rijk, dus wat zou het.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:53 schreef Black_Baron het volgende:
Hebben jullie er ook zo veel aan verdiend?
[ x ]
Dat eet je je stenen toch op?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat een lulverhaal. Dit is zo ongeveer het enige belastingvoordeel dat nog overeind staat voor Jan modaal, voor de rest betaal je overal de hoofdprijs. Mooie lastenverzwaring van 2,5k per jaar, maar volgens Habtamu ben ik rijk, dus wat zou het.
Eigen woning naar box 3 en belasting afdragen over vermogen dat alleen op papier bestaat. Laat dat maar aan de PvdA over.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:03 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dat eet je je stenen toch op?
Gr gr PvdA
Ik neem aan dat je dit bericht bedoelt ?quote:
Vrolijk en opgeruimd is hij meestal wel, maar daarin schuilt ook zijn valkuil. De Telegraaf is de beste krant van Nederland want niet zo serieus. Zuur vind ik hem niet. Cynisch ook niet (zoals zoveel rechtsen dat wel zijn). Jack van Gelder is ook de man van "Ik heb PVV gestemd, ik hp dat Wilders geen racist is." Het is wel een hedonist, egocentrisch en egost maar van het blije en oprechte soort. Volgens het boek 'De Apenrots' deed hij ondanks alles bij de NOS niet aan valse en doortrapte kantoorpolitiek.quote:
Vwb erfgenamen ben ik het nog wel met je eens, maar de claim van De Hoop dat woningbezitters er beter van worden klopt gewoon niet. De meeste verkopers moeten namelijk ook weer een ander (te duur) huis terugkopen en als je blijft wonen waar je woont dan heb je al helemaal niets aan de papieren waardestijging, je gaat alleen maar meer belasting betalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het blaast de huizenprijzen en overwaarde op. Daar profiteren niet alleen de banken van maar ook de verkopers en erfgenamen.
Het is vooral klote voor starters, de groep die niet meer kan kopen wordt steeds groter.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vwb erfgenamen ben ik het nog wel met je eens, maar de claim van De Hoop dat woningbezitters er beter van worden klopt gewoon niet. De meeste verkopers moeten namelijk ook weer een ander (te duur) huis terugkopen en als je blijft wonen waar je woont dan heb je al helemaal niets aan de papieren waardestijging, je gaat alleen maar meer belasting betalen.
Had Azarkan ook niet ruzie met het bestuur? volgens mij is het daar intern een enorme slangenkuil.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:14 schreef Spablauw214 het volgende:
https://x.com/ChrisAalberts/status/1956101420886745304
Klopt, en met ozturk was ook allemaal gedonder.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Had Azarkan ook niet ruzie met het bestuur? volgens mij is het daar intern een enorme slangenkuil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |