Nee, want het compromis is dat ik jou dan weer een paar weken echte winter gun in plaats van de drappige ellende die het nu isquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nein. Maar daar gaan we het niet over eens worden, dus als wij ooit het weer mogen bepalen hoop ik dat we bovenstaand plaatje als compromis kunnen gebruiken (want ik zou het dan ook de hele zomer maximaal 12 graden laten zijn, maar daar vinden we denk ik ook geen overeenkomst in).
Hmm, dat ga ik even in overweging nemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want het compromis is dat ik jou dan weer een paar weken echte winter gun in plaats van de drappige ellende die het nu is
Voorlopers van een prachtige indian summer. Kun je alvast noteren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Bwoah, grotendeels droog, af en toe zon en af en toe niet, overdag aangenaam, 's nachts lekker fris, perfect eindaugustusweer als dit een beetje zo uit pakt
[ afbeelding ]
Max temperaturen zouden moeten zijn:quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nein. Maar daar gaan we het niet over eens worden, dus als wij ooit het weer mogen bepalen hoop ik dat we bovenstaand plaatje als compromis kunnen gebruiken (want ik zou het dan ook de hele zomer maximaal 12 graden laten zijn, maar daar vinden we denk ik ook geen overeenkomst in).
Graag. Ik word nog blij als ik mijn stookkosten van afgelopen winter ziequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voorlopers van een prachtige indian summer. Kun je alvast noteren.
Nah, soms wel/soms niet. Met alleen maar -5 heeft dat behoorlijke invloed op mijn werk. Plus is het dat best wel stoken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Max temperaturen zouden moeten zijn:
Winter -5
Lente/herfst 10
Zomer 20
Hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Mooie vooruitzichten:
*duitstalige tweet*
Het kan eind augustus en begin september nog best heet worden. Hebben we al eens gehad. Voordeel is dan wel langere, dus koelere nachten en een kortere hitte piek. "Goldener" oktober is ook altijd mooi. Wil die eigenlijk dit jaar wel meemaken in de bergen. Al die verkleuring over de bergen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:16 schreef Haags het volgende:
De echte warme zomer is voor grote delen van Nederland wel gespeeld. Misschien nog een mooie nazomer maar dat is voor de meesten geen probleem.
Komende week 27 en 29, is toch best lekker warm?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:16 schreef Haags het volgende:
De echte warme zomer is voor grote delen van Nederland wel gespeeld. Misschien nog een mooie nazomer maar dat is voor de meesten geen probleem.
Geen stookkosten meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Max temperaturen zouden moeten zijn:
Winter -5
Lente/herfst 20
Zomer 25
Deze manquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen stookkosten meer, elke dag gewoon lekkere temperaturen om buiten te kunnen zijn, en ja zomers mag wel stapje meer natuurlijk maar niet overdreven
![]()
Vooruit, weekje naar de -20 voor leuk schaatsplezier, weinig wind en dus heel goed ijsquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze man![]()
Met als uitzondering dat het een week -20 mag zijn voor de liefhebbers. Daarna is het mooi geweest en kunnen we weer gewoon chillen in de buitenlucht
Op naar de blauwe kleurenquote:Op zondag 17 augustus 2025 07:32 schreef heywoodu het volgende:
7 graden op de kaart, niet helemaal hier, maar toch weer even goed om te zien
Blauwe kaart, mooiste kaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |