SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik had 'BondageGod' als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wat een TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hakken en zagen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna een uur al aan het lopen
Nog steeds mijn stapjes niet
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. FreshFruit / 1232 / +176 / +170 / 1473 / 2010 / 0.61
2. loveislikeakiss / 1057 / +68 / +102 / 3298 / 3824 / 0.28
3. _UserName_ / 758 / +42 / +42 / 649 / 842 / 0.9
4. Vino_Tinto / 630 / +17 / +0 / 1833 / 2157 / 0.29
5. MooieTop6 / 483 / +38 / +21 / 2198 / 2523 / 0.19
6. JustinK / 386 / +86 / +2 / 1346 / 1401 / 0.28
7. KillemWieft / 309 / +27 / +61 / 233 / 396 / 0.78
8. HappyCharly / 299 / +0 / +1 / 149 / 205 / 1.46
9. gebrokenglas / 258 / +33 / +16 / 882 / 1078 / 0.24
10. hemarookworst / 230 / +20 / +10 / 545 / 685 / 0.34
11. Bargehassus / 222 / +5 / +0 / 611 / 696 / 0.32
12. Masberum / 220 / +3 / +0 / 244 / 308 / 0.71
13. greysbones / 206 / +1 / +0 / 664 / 711 / 0.29
14. MizzezAmy / 205 / +5 / +4 / 1044 / 1177 / 0.17
15. devzero / 175 / +2 / +0 / 371 / 444 / 0.39
16. Helenattenek / 165 / +0 / +0 / 250 / 327 / 0.5
17. KoningWouter / 140 / +5 / +11 / 571 / 686 / 0.2
18. RedShoe / 134 / +0 / +0 / 555 / 620 / 0.22
19. ToT / 118 / +12 / +0 / 946 / 1062 / 0.11
20. Sally / 116 / +6 / +0 / 171 / 218 / 0.53SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soh weer even een zegeltje LSD op de zwarte markt gescoord.
Ben alleen nog aan het afkicken van vanmorgen dus moet nog even wachten.![]()
Pottenbaksterquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
verwarring kom ik gratis brengenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja het is anders zo verwarrendDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee dat lijkt niet nodig te zijnquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
In de sportschool is het nu 58 minuten lopen voor 5,55 kmquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohh ja. Dacht misschien iets in de sportschool.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heel netjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dat is netjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In de sportschool is het nu 58 minuten lopen voor 5,55 km![]()
![]()
Dit zouden we privé houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann je zien zitten
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann je zien zitten
Bekijk deze YouTube-video
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
4,5 kilometer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoelang is de strand in scheveneningen zeg??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het slaapt vandaag alsof het nog nooit geslapen heeftTrotste mama van Ambar
Wellusquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat lijkt niet nodig te zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is ook zwaar leven deze weekquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Het slaapt vandaag alsof het nog nooit geslapen heeftHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een stuk of 30 / 40 baantjes gezwommen in totaal vandaag. Dat telt toch ook wel?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is fogel zijn afdelingquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 30 / 40 baantjes gezwommen in totaal vandaag. Dat telt toch ook wel?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Al in mijn horloge leeg en worden m'n stappen die ik zonder m'n telefoon zet niet geregistreerdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zeevonk
Zeevonk wordt gevormd door algen, die zich bij zonnig en zeer warm weer en weinig wind snel vermenigvuldigen en in bewegend water een chemische reactie veroorzaken.
Pas na 41 baantjes mag je gaan tellenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 30 / 40 baantjes gezwommen in totaal vandaag. Dat telt toch ook wel?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 30 / 40 baantjes gezwommen in totaal vandaag. Dat telt toch ook wel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ze niet geteld. Het was een ruwe schatting adhv de lengte van het zwembad en de tijd die ik erin heb gelegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Pas na 41 baantjes mag je gaan tellenIk heb er één en ik ben er trots op
Eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is ook zwaar leven deze weekTrotste mama van Ambar
Zo nog boodschappen doen
Moet ik nog iets meenemen voor iemand?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De kassa inhoud graag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo nog boodschappen doen
Moet ik nog iets meenemen voor iemand?Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo nog boodschappen doen
Moet ik nog iets meenemen voor iemand?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een driekamerappartement in regio Rijnmond als ze dat nog hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo nog boodschappen doen
Moet ik nog iets meenemen voor iemand?
🐙![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Zeevonk
Zeevonk wordt gevormd door algen, die zich bij zonnig en zeer warm weer en weinig wind snel vermenigvuldigen en in bewegend water een chemische reactie veroorzaken.
quote:Nee, zon is niet direct nodig om zeevonk te zien, maar warme, zonnige dagen zijn wel een ideale voorwaarde voor de groei van zeevonk. Zeevonk, een organisme dat licht produceert, bloeit op in warm water, vooral na een aantal warme, zonnige dagen.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Waterijsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo nog boodschappen doen
Moet ik nog iets meenemen voor iemand?Trotste mama van Ambar
Nee maar heb wel texel voor jequote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een driekamerappartement in regio Rijnmond als ze dat nog hebben.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook leuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar heb wel texel voor je🐙![]()
Dan geef ik m'n bankrekening nummer welquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Fancyquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:53 schreef KoningWouter het volgende:
Soh net LSD, Ecstacy en PCP verhandeld op de beurs.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het enige wat me nog daar houdt op dit punt is werk en opleiding.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuker en beter dan Rijnmond🐙![]()
Was dat geen tiener blad ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Nee, zon is niet direct nodig om zeevonk te zien, maar warme, zonnige dagen zijn wel een ideale voorwaarde voor de groei van zeevonk. Zeevonk, een organisme dat licht produceert, bloeit op in warm water, vooral na een aantal warme, zonnige dagen.
Er is dus nog hoop in het levenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het enige wat me nog daar houdt op dit punt is werk en opleiding.
Trotste mama van Ambar
Wat heb ik nou weer gedaan?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Allesquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Best veel.quote:Dus niet dat.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
SOA als souvenir. Is wel een mooie TT voor in TRVquote:
I'm surrounded by morons!
Volgens mij gaat Zwab een interessante meet opzetten.
Mensen die mij gedate hebben of mij zouden willen daten. Mag iedereen lekker met elkaar in gesprek waarom dat een slecht idee is
Trotste mama van Ambar
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 14-08-2025 15:03:48 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soa als souvenir, het is weer eens iets anders dan een koelkastmagneet
Oh ja dat ook ja!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
Wrbber bruh.quote:[ afbeelding ] Op donderdag 14 augustus 2025 15:02 schreef KoningWouter het volgende:
Lazen jullie vroeger ook de Breakout?![]()
![]()
En dan net als pokemon "gotta catch em all"?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Soa als souvenir, het is weer eens iets anders dan een koelkastmagneetI'm surrounded by morons!
Lol. Mijn fout hoor dat ik Ambar wilde aaien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij gaat Zwab een interessante meet opzetten.
Mensen die mij gedate hebben of mij zouden willen daten. Mag iedereen lekker met elkaar in gesprek waarom dat een slecht idee is
🐙![]()
Lijkt mij wel vet zo'n meet trouwensquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Mijn fout hoor dat ik Ambar wilde aaien.
Maar nee laten we het maar niet doen. Die meet dan. Ambar knuffelen welTrotste mama van Ambar
harder stampen tijdens lopenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:45 schreef DJMO het volgende:
Al in mijn horloge leeg en worden m'n stappen die ik zonder m'n telefoon zet niet geregistreerd![]()
![]()
![]()
Heeft geen zin.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Maak je maar zin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ambar knuffelen is de leukste activiteit van de dagTrotste mama van Ambar
Tijd om te vertrekken. Jankende kutkoter achter me vergalt mijn rust
Ik heb er één en ik ben er trots op
@Robquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:13 schreef DJMO het volgende:
Tijd om te vertrekken. Jankende kutkoter achter me vergalt mijn rust“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of gewoon kwartetten:quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan net als pokemon "gotta catch em all"?
"Mag ik van jou chlamydia"
Die zit al vanaf half 1 thuis te werken. Ik ben in het hotel gebleven om nog wat te zwemmen. Maar daar ik nu dus weg.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Begin aan kinderen zeiden ze. Je krijgt er zoveel voor terug zeiden ze.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:13 schreef DJMO het volgende:
Tijd om te vertrekken. Jankende kutkoter achter me vergalt mijn rust
Ze vertellen alleen nooit dat je er veel gekrijs, gezeur en gezeik voor terug krijgt![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tijd voor een KPD meetquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of gewoon kwartetten:
"Mag ik van jou chlamydia"
I'm surrounded by morons!
Neuh. Ik ga naar het station, en het boodschappen halen naar huis. Mij te warm vandaagquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:14 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zou het even een kilometer proberen hoor!Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: