Die is al geindoctrigeert.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Broer zegt haar wel hoe het zit maar ze gaat in de ontkenning.
Gemist, wat zei ze?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe is het als je dochter neukt op tv
En: "Wat vind u van Geert? Ik had ook een behoorlijke mening over hem!"quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe is het als je dochter neukt op tv
wat ze vond van haar schoonzoonquote:
Die neemt echt geen blad voor der mond hequote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ze vond van haar schoonzoon
en vervolgens wat ze er van vond dat haar dochter op tv neukte (aan de moeder van Demi )
Julia had meer info volgtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Whuzz het volgende:
Hebben ze nou allemaal dezelfde opdracht? Dan valt het toch meteen op? Was leuker geweest als ze allemaal een andere opdracht hadden.
Dat zat ik mij dus ook af te vragenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Whuzz het volgende:
Hebben ze nou allemaal dezelfde opdracht? Dan valt het toch meteen op? Was leuker geweest als ze allemaal een andere opdracht hadden.
Het gouden duoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
Joey denkt echt overal het beste in te zijn
Bij Roma zou dat wel werken denk ikquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
foto waar een oog en oor op staat
waar stop je dan die camera
juist op je kruis
Het zou me niks verbazenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
che maakt foto's met een camera die uit staat???
Kleutersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
leuk jongetjes die elkaar de camera af willen pakken
Alleen maar bij de Alleskunnerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:36 schreef spapaars het volgende:
Dacht dat een aantal niet meer mochten spelen deze week na gisteren, Che is er 1 van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |