Kan mij het niet eens meer voor de geest halenquote:
zij moest met guido doen of ze eigenlijk een setje warenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij het niet eens meer voor de geest halen
die doet er weer een schepje bovenop vandaagquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef Whuzz het volgende:
Goedenavond! Tijd voor een nieuwe ronde "irriteren kun je leren" met Alexander!
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij het niet eens meer voor de geest halen
Ja, snel naar de recap!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
nou schiet eens op met de tigste herhaling van de RET medewerkers
komopquote:
Is helemaal gedelete in mijn hoofdquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
zij moest met guido doen of ze eigenlijk een setje waren
En in de groep gooien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
El Che is helemaal uitgekut met Akexander.
Nietus, het is gewoon zielig omdat hij zo buitengesloten wordtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
dat is zo bewust van Alexander
en janken als mensen boos op hem zijn
"Het is voor mij ook niet makkelijk he, altijd moeten strijden tegen familie die ook maar wat fragmentjes heeft gezien. Allemaal uit context ook nog. Ik wordt zwartgemaakt en jouw familie trapt er in. Dat is echt kut voor mij he. En als jij dan hun geloofd, dan hoeft het van mij allemaal niet meer he, zo hoeft het voor mij niet."quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, familie Demi de waarheid zeggen over Geert en Geert die haar binnen 10 seconden weer omlult, en een schuldgevoel aanpraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |