-knip-quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:09 schreef Masberum het volgende:
Ons huis is erg schoon, geen etensresten of wat dan ook uberhaupt.
Nee, het is al iets van 4 uur geleden en zag de andere iets van 2 uur geleden. Geen jeuk. De eerste wordt juist al minder fel rood. Ik zag hier wel een soort van baby moth rondvliegen denk ik, die gedood. Maar zo'n klein beestje kan toch niet zo bijten? Bedoel de wond lijkt wel net zoals van een steekmug maar als die er waren dan zou ik dat ook 's nachts wel horen en dat is gewoon niet het geval.. (en ook niet gebeten 's nachts anders dan zag ik dat 's ochtends wel lijkt me). Hier zijn ook mierenlokdozen dus dat is het ook niet lijkt me.. ben vandaag ook weinig buiten geweest uberhaupt vanwege de temperatuurquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:19 schreef miss_sly het volgende:
Daar kan geen mens antwoord op geven.
Grootste kans: toch muggen. Jeuk komt later.
Gadver zet dat in spoilers graagquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee, het is al iets van 4 uur geleden en zag de andere iets van 2 uur geleden. Geen jeuk. De eerste wordt juist al minder fel rood. Ik zag hier wel een soort van baby moth rondvliegen denk ik, die gedood. Maar zo'n klein beestje kan toch niet zo bijten? Bedoel de wond lijkt wel net zoals van een steekmug maar als die er waren dan zou ik dat ook 's nachts wel horen en dat is gewoon niet het geval.. (en ook niet gebeten 's nachts anders dan zag ik dat 's ochtends wel lijkt me). Hier zijn ook mierenlokdozen dus dat is het ook niet lijkt me.. ben vandaag ook weinig buiten geweest uberhaupt vanwege de temperatuur
[ afbeelding ]
In het echt is het nog wel wat roder dat je hier ziet maar je kan alsnog wel zien waar het gedaan is
Die grijpen meestal je enkels.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 05:38 schreef Hiddendoe het volgende:
TS, je hebt vlooien.![]()
https://mens-en-gezondhei(...)-en-behandeling.html
TS is nu in dezelfde staat als die mugquote:Op donderdag 14 augustus 2025 06:46 schreef Invisibli het volgende:
Mug maar bij het bloedprikken werd die direct straalbezopen en vergat de jeukpoeder te dumpen. Ligt nu vast ondersteboven liedjs te zingen op de vensterbank.
Dat is mogelijk nu je het zegt, ik heb me de laatste tijd wat verwaarloosd. Misschien toch binnenkort maar een keer douchenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 05:38 schreef Hiddendoe het volgende:
vlooien iddquote:Op donderdag 14 augustus 2025 05:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Ja ik heb wat weggeschoren en zag daar wel wat witte puntjes en bewegen. Ik ga binnenkort toch maar eens een middel kopen denk ik ertegen maar dat is zo duur...quote:
Nee het huis is een puinhoop sinds mijn ex-vriendin is vertrokken met de noorderzon om niks. Hygiëne moet ik aan gaan werken maar goed nu andere dingen aan mijn hoofdquote:
Wel snel gegaan dan van woensdag een heel schoon huis naar nu een puinhoop...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee het huis is een puinhoop sinds mijn ex-vriendin is vertrokken met de noorderzon om niks. Hygiëne moet ik aan gaan werken maar goed nu andere dingen aan mijn hoofd
Vertrokken met de noorderzon om niksquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee het huis is een puinhoop sinds mijn ex-vriendin is vertrokken met de noorderzon om niks. Hygiëne moet ik aan gaan werken maar goed nu andere dingen aan mijn hoofd
Heiniken 0.0 is inderdaad niks.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Cupfighter het volgende:
Vertrokken met de noorderzon om niks
Wie denk je hier nu voor de gek te houden?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vertrokken met de noorderzon om niks
Wie denk je hier nu voor de gek te houden?
Overigens zat je mij de maat te nemen toen ik het in mijn topic over mindere zelfzorg had
Zo moeilijk was dat toch niet volgens jou?
Je bent erg onsympathiek en die bal krijg je gewoon terug gekaatst en maar janken dat je tegengas krijgt
Wat een emotie over een topic over een bijt van een vlo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wordt gewoon eens tijd dat die onzin hier eens wordt aangepakt van die vent
Vlooien zijn wel een vrij groot probleem, helemaal als je geen huisdieren hebtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
[..]
Wat een emotie over een topic over een bijt van een vlo..
Ga je gang.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wordt gewoon eens tijd dat die onzin hier eens wordt aangepakt van die vent
Ja nou ik mag mijn leven lijden zoals ik wil, ik word wel weer beter straks, maar ik weet zelf nog niet of het vlooien zijn moet ik zeggen, maar het kan me op dit moment ook niks uitmaken, ik voel geen jeuk of wat dan ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Vlooien zijn wel een vrij groot probleem, helemaal als je geen huisdieren hebt
En dat zet je nooit aan het denken of je wellicht verkeerd bezig bent en zelf moet werken aan je leven. Je bent obsessief bezig en je vindt het normaal gedragquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Ga je gang.
Ik besteed er niet zoveel tijd meer aan, teveel van mijn posts wordt tegenwoordig toch (genote en) verwijderd.
Ja graag blijven lijdenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nou ik mag mijn leven lijden zoals ik wil
Nee. Gek he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
En dat zet je nooit aan het denken of je wellicht verkeerd bezig bent en zelf moet werken aan je leven.
Teveel eer. Hooguit 10% betreft reacties in jouw topics dus stop maar gerust met (glim)lachen.quote:Maar als je zegt dat je er niet zoveel tijd meer aan besteedt is dat gewoon grappig.. Je leven lijkt om mij te draaien
Je bent dronken ook al ga je het nooit toegeven denk ik. Kan je me gewoon niet wat minder obsessief volgen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee. Gek he.
*knip* gebazel *knip*
[..]
Teveel eer. Hooguit 10% betreft reacties in jouw topics dus stop maar gerust met (glim)lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |