SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga vanavond @:vino_tinto's recept weer maken denk ik
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dame Vino.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Makelaar heeft gebeld . Ze gaat alles regelen en voorstel is voor 3 november overdracht.
Was wel een eis van de kopers. We konden niet rekken naar januari helaas.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik haat Kerst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vier het meestal alleen en op FOK!.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vind het wel gezellig.
Maar dit jaar geen zin in kerst
How can I make this topic about me?![]()
Top 2000 is altijd wel leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morgen weer een kans.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zou wat zijn....quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je nu op je kop van de baas?
Heb je een leuke baas?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De scheiding van Monitor valt mij minder zwaar dan ik dachtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Monitor is weer terugquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
De scheiding van Monitor valt mij minder zwaar dan ik dachtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Justin.quote:
Course verlaten met nog 2 dagen op de teller. Weet niet of dat zo verstandig was.
Maar goed nu dus beginnen aan een Sport studie.![]()
Ik heb hier 2 bier staan. Zal ik dat aanbreken?
# warm
# teveel koffie gehad
# wel werktijd nuHow can I make this topic about me?![]()
Boeiuhhhhquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
# warm
# teveel koffie gehad
# wel werktijd nu
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
# warm
# teveel koffie gehad
# wel werktijd nuUw ADH vitamine Worst
Wist niet eens dat het konquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:54 schreef KoningWouter het volgende:
Course verlaten met nog 2 dagen op de teller. Weet niet of dat zo verstandig was.
Maar goed nu dus beginnen aan een Sport studie.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
# warm
# teveel koffie gehad
# wel werktijd nuquote:quote:![]()
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
# warm
# teveel koffie gehad
# wel werktijd nu
Te veel koffiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
# warm
# teveel koffie gehad
# wel werktijd nu![]()
Ben je ziek?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee hoor, dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Te veel koffie![]()
Ben je ziek?How can I make this topic about me?![]()
Je weet het zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee hoor, dat geloof ik niet.![]()
Nouja koffie en warmte, of dat een hele goede combi is....quote:How can I make this topic about me?![]()
Dan is bier beterquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja koffie en warmte, of dat een hele goede combi is....![]()
![]()
Niet handig om nu een hond uit te laten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon beëindigen danquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Waarom is de werkdag nog niet voorbij?![]()
![]()
Dame Amy.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Waarom is de werkdag nog niet voorbij?
Tegels zijn gloeiend heet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet ook nog even. Het liefst had ik de werklaptop nu ook dichtgeklapt.How can I make this topic about me?![]()
Aan het werk dan, hup!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb dingen toegezegd vandaag af te hebben.![]()
Jazeker, ik ben druk bezig.quote:
en ja, dat kan tijdens het bolken. Ik moet vaak even wachten.How can I make this topic about me?![]()
Mijn werklaptop is al dichtgeklapt!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet ook nog even. Het liefst had ik de werklaptop nu ook dichtgeklapt.
Hangt aan het dockingstation
Mja, wel lekkere airco hier
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Radler klappenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb dingen toegezegd vandaag af te hebben.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even doorzetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb dingen toegezegd vandaag af te hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bopla doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon zeggen sorry jongens tropenrooster doeiquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Waarom is de werkdag nog niet voorbij?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier is iemand een kast aan het slopen. Die vrouw is niet te stoppen wanneer ze iets wil.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cola zero![]()
Maar mn lunchflesje is op, dus maar weer water drinken
Long Island Ice Tea.
Eh nee !quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh nee !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit in het bloedquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:17 schreef FreshFruit het volgende:
Hier is iemand een kast aan het slopen. Die vrouw is niet te stoppen wanneer ze iets wil.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je buren ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, ik heb mijn speakers gemist zeg![]()
[ afbeelding ]
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt hoor, wanneer het in het kopke zit moet het stante pede gebeuren.quote:
Is trouwens ook wel vrouw eigen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het daar koeler?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:28 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb vannacht in mijn woonkamer geslapen.
Was even verward toen ik wakker werd.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 1055 / +245 / +169 / 1363 / 1829
2. loveislikeakiss / 948 / +115 / +61 / 3127 / 3619
3. _UserName_ / 710 / +39 / +36 / 630 / 812
4. Vino_Tinto / 624 / +30 / +11 / 1793 / 2107
5. MooieTop6 / 454 / +55 / +30 / 2099 / 2394
6. JustinK / 303 / +14 / +5 / 1098 / 1130
7. HappyCharly / 298 / +0 / +0 / 142 / 193
8. KillemWieft / 248 / +18 / +27 / 203 / 336
9. gebrokenglas / 233 / +41 / +24 / 831 / 1009
10. Masberum / 218 / +0 / +1 / 243 / 305
11. Bargehassus / 217 / +0 / +0 / 564 / 648
12. hemarookworst / 208 / +62 / +8 / 485 / 610
13. greysbones / 206 / +32 / +1 / 664 / 711
14. MizzezAmy / 200 / +12 / +4 / 994 / 1122
15. devzero / 173 / +4 / +0 / 370 / 442
16. Helenattenek / 165 / +6 / +0 / 250 / 327
17. RedShoe / 134 / +0 / +0 / 555 / 620
18. KoningWouter / 129 / +8 / +5 / 545 / 652
19. Sally / 116 / +8 / +6 / 171 / 218
20. ToT / 109 / +21 / +3 / 780 / 879SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die genieten mee van jouw goede muziek keuze.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 1055 / +245 / +169 / 1363 / 1829
2. loveislikeakiss / 948 / +115 / +61 / 3127 / 3619
3. _UserName_ / 710 / +39 / +36 / 630 / 812
4. Vino_Tinto / 624 / +30 / +11 / 1793 / 2107
5. MooieTop6 / 454 / +55 / +30 / 2099 / 2394
6. JustinK / 303 / +14 / +5 / 1098 / 1130
7. HappyCharly / 298 / +0 / +0 / 142 / 193
8. KillemWieft / 248 / +18 / +27 / 203 / 336
9. gebrokenglas / 233 / +41 / +24 / 831 / 1009
10. Masberum / 218 / +0 / +1 / 243 / 305
11. Bargehassus / 217 / +0 / +0 / 564 / 648
12. hemarookworst / 208 / +62 / +8 / 485 / 610
13. greysbones / 206 / +32 / +1 / 664 / 711
14. MizzezAmy / 200 / +12 / +4 / 994 / 1122
15. devzero / 173 / +4 / +0 / 370 / 442
16. Helenattenek / 165 / +6 / +0 / 250 / 327
17. RedShoe / 134 / +0 / +0 / 555 / 620
18. KoningWouter / 129 / +8 / +5 / 545 / 652
19. Sally / 116 / +8 / +6 / 171 / 218
20. ToT / 109 / +21 / +3 / 780 / 879SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ohja, dan beter in de koelere woonkamer iddquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Was vergeten de ramen boven dicht te doen dus het was er bloedheet.![]()
![]()
@ToTquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, ik heb mijn speakers gemist zeg![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
en af en toe bellen ze aan om mij te complimenterenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die genieten mee van jouw goede muziek keuze.Uw ADH vitamine Worst
Gewoon niet slapen, word je ook niet verward wakkerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:28 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb vannacht in mijn woonkamer geslapen.
Was even verward toen ik wakker werd.![]()
Ik had ook een hete nacht
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon niet slapen, word je ook niet verward wakker![]()
Ik had ook een hete nacht![]()
![]()
Ja dat is ook beter voor de battlestats ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmmm, een hete nacht met Amy.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had ook een hete nacht
Ik heb ook geweldig genotenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Van mijn snor tegen jouw .....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van mijn snor tegen jouw .....![]()
![]()
Dat rijmt Justin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had ook een hete nachtHow can I make this topic about me?![]()
Ik moet helemaal niks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bier toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
Zei iemand Bier?
Als je zo'n coffee beer drinkt kun je er dan mee weg komen om 9 uur in de ochtend op kantoor omdat je toch koffie drinkt?
#durfttevragenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
Als je zo'n coffee beer drinkt kun je er dan mee weg komen om 9 uur in de ochtend op kantoor omdat je toch koffie drinkt?
#durfttevragen![]()
Zo uitgeklust.
Vriendin heeft mij helemaal ondergesaust, dus eerst even schrobben
Morgen weer verder
Rob.quote:
Jij bent ook tof.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedereen die bolkt is per definitie tof![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zellufquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Kun je ook veel punten mee krijgenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had ook een hete nachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik dacht dat je vanochtend al gestopt was met werken...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo uitgeklust.
Vriendin heeft mij helemaal ondergesaust, dus eerst even schrobben
Morgen weer verderHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
Nee kom net thuis.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vancohtend al gestopt was met werken...
Morgen weer verder. Ben helemaal naar de coño
@mario390Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Al een tijdje niet meer gezien.quote:
Heyyyquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja het is klaar. Ik ben nu single![]()
![]()
Moet toch ook plassen he?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
Niet handig om nu een hond uit te laten.Trotste mama van Ambar
Denk om de pootjes. Ik heb ze naar het gras gedragen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja duhquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk om de pootjes. Ik heb ze naar het gras gedragen.
Trotste mama van Ambar
OK, vergadering begint om 15u en iedereen zegt good morning en klinkt duf.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Snel afkappen danquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:01 schreef Fogel het volgende:
OK, vergadering begint om 15u en iedereen zegt good morning en klinkt duf.![]()
![]()
demonstratief een biertje opentrekkenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:01 schreef Fogel het volgende:
OK, vergadering begint om 15u en iedereen zegt good morning en klinkt duf.Uw ADH vitamine Worst
Ik moet nog rijden zometeen dus ik sla over.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
demonstratief een biertje opentrekkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
0.0 danquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet nog rijden zometeen dus ik sla over.Uw ADH vitamine Worst
Ja, dat zou kunnen.quote:
Straks eens hier kijken: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=419297601I'm surrounded by morons!
Daar ook hittegolf?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:01 schreef Fogel het volgende:
OK, vergadering begint om 15u en iedereen zegt good morning en klinkt duf.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mooi, vooral de locatiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen.
Straks eens hier kijken: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=419297601Uw ADH vitamine Worst
Ca 18 graden.quote:
Maar de rest zit door heel europa, dus vast wel ergens hitte.I'm surrounded by morons!
Lekker aan het water en middenin de stadquote:
I'm surrounded by morons!
lekker blikje in de water zo uit je bolkonquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker aan het water en middenin de stadUw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je morgenavond iets te doen?Trotste mama van Ambar
Nee, ik heb de biertjes nog netjes dichtzitten.quote:
Ik ben nog steeds aan het werk.How can I make this topic about me?![]()
Sowquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
heb je naast iets te doen ook iemand te doen?
Geen idee wat er op de plek van de punten komtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van mijn snor tegen jouw .....
Dat is ook weer zo natuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, beter duidelijk zijn hèWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Zo gedoucht en ik ben niet meer wit
Maar rood van het schrobben
En de behangman rookt zware shag....
Het hangt nog steeds in mijn neus
nee gewoon thuis, anders had ik vrij genomenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij zit op kantoor, met een dikke airco?
ik ga echt niet naar kantoor gelijk als ik net terug van vakantie ben laat in de avondUw ADH vitamine Worst
Je moet tot half zes? Wat een rottijd.quote:
Ik denk dat ik zo ga stoppen.How can I make this topic about me?![]()
had afgelopen nacht best warm, maar denk dat ik nu weer geacclimatiserd benUw ADH vitamine Worst
En dat houdt in .......quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou ik heb hard gewerkt. Ik doe een @:koen66 tjeHow can I make this topic about me?![]()
Rumtime.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou ik heb hard gewerkt. Ik doe een @:koen66 tje
quote:quote:
ik was er zo aan toe
Gister niks gedronken op mijn verjaardag ivm kater
Dus nu mag het
Ik vind warmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
RIPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker hoor, ik zit aan de Apple Banditquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
ik was er zo aan toe
Gister niks gedronken op mijn verjaardag ivm kater
Dus nu mag het
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Welke heb je! Die nieuwe is lekker!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik zit aan de Apple BanditIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Maar het is veel te warm om buiten te zitten man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon appel, vind ik het lekkerstquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Welke heb je! Die nieuwe is lekker!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja half 6. Tja komt doordat ik pas 9 uur beginquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet tot half zes? Wat een rottijd.
Ik denk dat ik zo ga stoppen.ben niet zo'n ochtendmens
Sterkte!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja half 6. Tja komt doordat ik pas 9 uur beginben niet zo'n ochtendmens
Ik hou niet van appelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon appel, vind ik het lekkerst
Alleen van appelsnoepjes
Maar die nieuw is
quote:
Ja ik ga aan de koffie ruikenquote:
Krijg die smerige geur niet uit mijn neus
Heer Versquote:
Heer MT6 , alles nog warm?quote:
Heer Versquote:
Ik heb het zeker niet koud, en hoe is het daar in het verre Fryslan?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In noflike 30 graden, Yn it skaad mei in kâld bierke is it wol te dwaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heer Vers
[..]
Ik heb het zeker niet koud, en hoe is het daar in het verre Fryslan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy.quote:
Ik ga film kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In noflike 30 graden, Yn it skaad mei in kâld bierke is it wol te dwaan.
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
heb je naast iets te doen ook iemand te doen?Trotste mama van Ambar
Hey Lovelyquote:Vino helloquote:
Jussiequote:
Huis verkocht las ik Gefeliciteerd. Kan je gaan pakken en uitzoeken. Even wachten tot het warme weer voorbij is of niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hierquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ca 18 graden.
Maar de rest zit door heel europa, dus vast wel ergens hitte.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga ook even me time doen.quote:
Dat doe ik al..zat eerst ff buiten maar zelfs in de schaduw te warm
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ben je gesmolten?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:48 schreef Lovely het volgende:
Dat doe ik al..zat eerst ff buiten maar zelfs in de schaduw te warm![]()
![]()
Ja is niet lekker.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:48 schreef Lovely het volgende:
Dat doe ik al..zat eerst ff buiten maar zelfs in de schaduw te warm
Ik lees net dat Zandvoort gehuld is door mist
https://www.telegraaf.nl/(...)e-mist/83470397.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gaaf gezichtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is niet lekker.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-mist/83470397.html
Ja wel mooi om te zien, zaten niet veel mensenquote:op zo warme dag
Ze hebben het over spectaculaire beelden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is niet lekker.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-mist/83470397.html
Ik zie er niks van![]()
![]()
Wow dat is wel apart..quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is niet lekker.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-mist/83470397.html"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan fantaseer je toch je favo bierKan
![]()
![]()
naar Oostenrijk en Noord-Italië zou wel fijn zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoop niet op lange vakantie![]()
Welke plaatsen ga je trouwens?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
naar Oostenrijk en Noord-Italië zou wel fijn zijnUw ADH vitamine Worst
Alvast eten besteld
Ga echt niet de hete keuken in vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Rosenheim - Kufstein - Bolzano - Innsbruck - Augsburgquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke plaatsen ga je trouwens?![]()
Gister ook al niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Alvast eten besteld
Ga echt niet de hete keuken in vandaag
als dat geen schnitzel eten wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rosenheim - Kufstein - Bolzano - Innsbruck - AugsburgUw ADH vitamine Worst
Zeker wetenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als dat geen schnitzel eten wordt![]()
![]()
![]()
IK ga straks lekker flatbread makenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Alvast eten besteld
Ga echt niet de hete keuken in vandaag
Heb nu libanees flatbread
Heel de zee bedekt met mist, ik had ook meer verwacht trouwens toen ik zeevlam zag staanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ze hebben het over spectaculaire beelden.
Ik zie er niks vanLijkt mij heel raar als je daar dan op het strand ligt.quote:Bijna woeistilquote:Hier af en toe, van mij mag hij wegblijven vandaagquote:Nou dat hoop ik wel, ben wel klaar met de zon en zijn warmtequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoop niet op lange vakantieNice, wanneer ga je?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rosenheim - Kufstein - Bolzano - Innsbruck - AugsburgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
that's what she saidquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah een kleineOok lekker voor tussendoor
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: