Lol ja dat ging wel meteen door mijn hoofd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
DAAR AAN DE KUST DE ZEEUWSE KUST
Meloenquote:
Oh laat maar want onweer is wel leuk en ik hoef ook weer niet altijd wind te hebben hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
@:ama maar hier waait het altijd en hebben we nooit onweer
@:nattekat
Criminal mindsquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
ik probeerde net een nieuwe serie uit op Netflix.
Too much.
waardeloos
ik sla even over, denk ikquote:Wanneer een New Yorker met liefdesverdriet naar Londen verhuist in de hoop op een liefdesverhaal, valt ze voor een indiemuzikant die allesbehalve de typische romantische held is.
carpaccio in de magnetronquote:
centerparks nooit doenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:45 schreef gianni61 het volgende:
ik twijfel om gewoon vakantie te boeken naar een centerparcs zodat ik elke dag in het subtropisch zwembad kan dobberen
Ga je weer lekker?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
Talloze negers die zonder te klagen op het land staan te werken bij 50 graden in Botswana maar de blanke meisjes krijgen het al hysterisch warm bij zowat de helft daarvan en van geen kut doen de hele dag
Jij bent zo’n hysterisch meisje toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
Talloze negers die zonder te klagen op het land staan te werken bij 50 graden in Botswana maar de blanke meisjes krijgen het al hysterisch warm bij zowat de helft daarvan en van geen kut doen de hele dag
Like gegevenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent zo’n hysterisch meisje toch?
Maar ik had kippenvleesquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nu ik op de bank een serie kijk valt het ook wel mee maar moet er niet aandenken om nu een dekentje om te doen.
O, dan weet ik niet of het daar door kan komen.quote:
Hij klinkt wel een beetje ongesteld jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent zo’n hysterisch meisje toch?
Weet ik niet. Is bij iedereen anders. Ik word bijvoorbeeld erg stil en teruggetrokken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij klinkt wel een beetje ongesteld ja
doe hem op 90 graden in de wasmachinequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Bijna 2 jaar later en ik weet nog steeds niet wat ik met die grote vlag moet doen die ik heb gekocht bij het concert van blink-182.
Ik vind hem wel super tof en hij is roze met zwart maar hij is eigenlijk net te groot.
Nee daar was hij te duur voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe hem op 90 graden in de wasmachine
Net te groot voor watquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Bijna 2 jaar later en ik weet nog steeds niet wat ik met die grote vlag moet doen die ik heb gekocht bij het concert van blink-182.
Ik vind hem wel super tof en hij is roze met zwart maar hij is eigenlijk net te groot.
Hangt van je interieur afquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:04 schreef Ama het volgende:
De enige plek die ik kan bedenken is boven mijn bed maar dat is misschien een beetje raar.Het is het logo van de band trouwens.
en waarom niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
centerparks nooit doen
zag een mooie wandelvakantie in letland
omdat hij dat niet wil. Dat moet genoeg reden zijn om juist wel naar CP te gaanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom niet?
en ik wil niet naar letland
het was maar een ideequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom niet?
en ik wil niet naar letland
fris?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Even de ventilator lager zetten, ik krijg het fris
Ook niet naar Thailand??quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
ik wil die bh's van rihanna bestellen maar ze shippen niet naar NL
oh stom. dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet naar Thailand??
dan vraag je iemand vanuit NL het door te sturen... labels ed er af zodat er geen kans is op invoer en uitvoergezeverquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh stom. dat bedoelde ik ook![]()
Naar nl juist wel
ja maar tot nu toe dingen die naar mij zijn verstuurd zijn niet aangekomen dus dat durf ik niet. Bestel wel als ik weer in NL benquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan vraag je iemand vanuit NL het door te sturen... labels ed er af zodat er geen kans is op invoer en uitvoergezever
gedragen door rihanna?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
ik wil die bh's van rihanna bestellen maar ze shippen niet naar NL
Leuk bos! hopelijk vind ben je er blij meequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om naar mijn nieuwe woning te gaan kijken.
Spannnunddddd
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om naar mijn nieuwe woning te gaan kijken.
Spannnunddddd
nee dat niet maar ze heeft een lingerie merk. Leuke dingenquote:
mja voor wie doe je die aan dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niet maar ze heeft een lingerie merk. Leuke dingen
https://www.savagex.eu/pr(...)g&gridGender=not-set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |