Ja zegquote:
quote:
Zucht, dan moeten we maar accepteren dat-ie een keer door een beer wordt opgegeten. Jammer, maar het is niet anders.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Zucht, dan moeten we maar accepteren dat-ie een keer door een beer wordt opgegeten. Jammer, maar het is niet anders.
Taai vlees met allemaal stukjes metaal er in is toch helemaal niet lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Zucht, dan moeten we maar accepteren dat-ie een keer door een beer wordt opgegeten. Jammer, maar het is niet anders.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Taai vlees met allemaal stukjes metaal er in is toch helemaal niet lekker
Misschien wel voor AI-beren?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Taai vlees met allemaal stukjes metaal er in is toch helemaal niet lekker
Ja je hebt ook van die mensen die hun biefstukje door en doorbakken willenquote:
Echt verse biefstuk dien je zo rauw het vuistje te eten, doen andere roofdieren ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt ook van die mensen die hun biefstukje door en doorbakken willen
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt ook van die mensen die hun biefstukje door en doorbakken willen
Ben je in IJmuiden?quote:
Wat moet ik nou weer met koude tomatensoepquote:
Irma?quote:
Anders net als de carpaccio even in de magnetron stoppenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt verse biefstuk dien je zo rauw het vuistje te eten, doen andere roofdieren ook.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders net als de carpaccio even in de magnetron stoppen
ohw, dan wordt het waarschijnlijk toch een ander parkquote:
Nou, jouw verlies want dit park heeft echt een mooi zwembadquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, dan wordt het waarschijnlijk toch een ander park
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders net als de carpaccio even in de magnetron stoppen
Zin in parmaham nu.quote:
met een stukje meloenquote:
Is dat erg?quote:
jij weet precies wat ik nodig hebquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n hele poot van 300 euro en dan elke dag wat vanaf snijden
En dan ook in de magnetron?quote:
Oh nu zit ik ook in donkerrood maar nog steeds onder m’n fleecedekenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
Ja ho maar hoor met warmer worden.
[ link | afbeelding ]
Keer zo'n hele Parmapoot aan een jarige gegeven tijdens een kroegfeest, als een Neanderthaler mee door de stad gelopen, zat heel mijn schouder onder de varkenssnot, alle meisjes wegrennenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat erg?
[..]
jij weet precies wat ik nodig heb
Jezus hoe dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nu zit ik ook in donkerrood maar nog steeds onder m’n fleecedeken
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Zolang ik me niet inspan merk ik niks van de warmte. En ik drink veel water met limoen en ijsblokjes. Ik lig CM te kijken, ongesteld… koud.quote:
Snot is ook goor. Dus dat snap ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer zo'n hele Parmapoot aan een jarige gegeven tijdens een kroegfeest, als een Neanderthaler mee door de stad gelopen, zat heel mijn schouder onder de varkenssnot, alle meisjes wegrennen
wat is cm?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang ik me niet inspan merk ik niks van de warmte. En ik drink veel water met limoen en ijsblokjes. Ik lig CM te kijken, ongesteld… koud.
Ja nu ik op de bank een serie kijk valt het ook wel mee maar moet er niet aandenken om nu een dekentje om te doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang ik me niet inspan merk ik niks van de warmte. En ik drink veel water met limoen en ijsblokjes. Ik lig CM te kijken, ongesteld… koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |