Moet je nu niet willenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:45 schreef gianni61 het volgende:
ik twijfel om gewoon vakantie te boeken naar een centerparcs zodat ik elke dag in het subtropisch zwembad kan dobberen
Doe de kempervennenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:45 schreef gianni61 het volgende:
ik twijfel om gewoon vakantie te boeken naar een centerparcs zodat ik elke dag in het subtropisch zwembad kan dobberen
nee, september, als de scholen weer zijn begonnenquote:
Ananasquote:
daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:45 schreef gianni61 het volgende:
Ik zeg gewoon doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:45 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb nu soepquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik een stokbroodje met verse knakworst
ik ga meteen boekenquote:
Dat zijn de lekkerste.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:49 schreef Ama het volgende:
Stom. Alleen de Snickers ijsjes in de aanbieding.
Mars ijs mag er ook zijnquote:
Gelukkig heb ik d'r nog niet verteld dat ik stiekem toch eventjes in berengebied zit op vakantiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was gewoon een heli van Bal Corp. Die checkt of er geen beren in de buurt zijn.
Boek dan wel buiten elke mogelijk vakantie, anders overal hysterisch gillende kinderenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:45 schreef gianni61 het volgende:
@bitterbal, doe hier iets aan!!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik d'r nog niet verteld dat ik stiekem toch eventjes in berengebied zit op vakantie
Dat zijn de lekkerstequote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:49 schreef Ama het volgende:
Stom. Alleen de Snickers ijsjes in de aanbieding.
Ik nog een split, geloof ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:54 schreef gianni61 het volgende:
ik heb alleen nog cornetto's in de vriezer, denk ik
Deze vrouw heeft misschien een vieze stoel, maar wel verstand van ijsjesquote:
Verraderquote:
Ik heb eigenlijk net pech met m'n woensdag tot dinsdag vakantie eind september. Kan helemaal niets door de wedstrijd op zaterdag.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, september, als de scholen weer zijn begonnen
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik d'r nog niet verteld dat ik stiekem toch eventjes in berengebied zit op vakantie
Krap aan 28quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:53 schreef Recce het volgende:
32,7 °C nu buiten en het kan nog uren warmer worden.
Je weet waarom dat water subtropisch is he?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:45 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:53 schreef Recce het volgende:
32,7 °C nu buiten en het kan nog uren warmer worden.
gaat dit over plas?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet waarom dat water subtropisch is he?
Warme urine?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet waarom dat water subtropisch is he?
quote:
Echt heel goorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven een kombutcha gedronken
valt niet tegen
Jaquote:
Ik vond het ook wat frisjes worden op de tweede stand.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Even de ventilator lager zetten, ik krijg het fris
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gooi dat filmpje erin van toen je zonder broek het luchtruim koos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |