ik snap wel wat je bedoelt ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had ze 'vroeger' altijd aan met mijn werk waar verplicht een rok aan moest en ik houd niet van rokken en jurkjes... zo kon ik in elk geval me nog een beetje zeker voelen in dat ding.
maar zou er nu graag hebben voor op de fiets heen en terug en tussendoor gewoon een spijkerbroek ofzo er over kunnen doen
[..]
stugge stofjes of polyester... wat niet zo lekker makkelijk zit
Volgens mij mag je gewoon een broodje meenemen hoor, maar geen vier kaaswielen uit Amsterdam.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit te kijken of ik iets van lunch mee mag nemen naar Ierland. Ik word er niet echt wijzer van.
Ik had net een ijsjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja gewoon even doorbijten en veel water drinken en ijsjes eten
M’n lijf is nog niet opgewarmd dus zolang ik stil lig heb ik nergens last vanquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hallo morgen wordt het ook gewoon net zo warm.
dierlijke producten mogen het land niet in, maar ik kan niet echt vinden of een broodje ham wel mag.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gewoon een broodje meenemen hoor, maar geen vier kaaswielen uit Amsterdam.
nee, dat geldt weer als extra handbagagequote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gewoon een broodje meenemen hoor, maar geen vier kaaswielen uit Amsterdam.
ik zou gokken op dat het niet mag.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dierlijke producten mogen het land niet in, maar ik kan niet echt vinden of een broodje ham wel mag.
Als je het maar onderweg opeet. Engeland heeft ook van de regels ineens maar ik had gewoon broodjes van de AH To Go mee. Al word je daar bij aankomst met de trein sowieso niet gecontroleerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dierlijke producten mogen het land niet in, maar ik kan niet echt vinden of een broodje ham wel mag.
Of gewoon een krentenbol meenemen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou gokken op dat het niet mag.
en het gewoon in het vliegtuig opeten
Ik een stokbroodje met verse knakworstquote:
waren ze de laatste keer dat ik daar was niet, maar die houd ik ook ind e gatenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoelt ja.
Heb je bij de hema gekeken? Heb er laatst nog eentje gekocht daar.
met ham?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of gewoon een krentenbol meenemen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik een stokbroodje met verse knakworst
Gewoon je frikandelbroodjes in de vertrekhal opknagenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of gewoon een krentenbol meenemen.
verse knakworsten zijn zooo veel beter dan uit blik/glasquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik een stokbroodje met verse knakworst
beetje rauwe of gerookte ham is wel lekker op een krentenbolquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan zonder ham natuurlijk.
maak maar een tostiquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan. Begin nou niet over knakworsten.
Die knakken tenminstequote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verse knakworsten zijn zooo veel beter dan uit blik/glas
knakworsten plebsvoer gaat je oma naar bloemkool onderbroek van ruikenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan. Begin nou niet over knakworsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |