en waarom niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
centerparks nooit doen
zag een mooie wandelvakantie in letland
omdat hij dat niet wil. Dat moet genoeg reden zijn om juist wel naar CP te gaanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom niet?
en ik wil niet naar letland
het was maar een ideequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom niet?
en ik wil niet naar letland
fris?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Even de ventilator lager zetten, ik krijg het fris
Ook niet naar Thailand??quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
ik wil die bh's van rihanna bestellen maar ze shippen niet naar NL
oh stom. dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet naar Thailand??
dan vraag je iemand vanuit NL het door te sturen... labels ed er af zodat er geen kans is op invoer en uitvoergezeverquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh stom. dat bedoelde ik ook![]()
Naar nl juist wel
ja maar tot nu toe dingen die naar mij zijn verstuurd zijn niet aangekomen dus dat durf ik niet. Bestel wel als ik weer in NL benquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan vraag je iemand vanuit NL het door te sturen... labels ed er af zodat er geen kans is op invoer en uitvoergezever
gedragen door rihanna?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
ik wil die bh's van rihanna bestellen maar ze shippen niet naar NL
Leuk bos! hopelijk vind ben je er blij meequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om naar mijn nieuwe woning te gaan kijken.
Spannnunddddd
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om naar mijn nieuwe woning te gaan kijken.
Spannnunddddd
nee dat niet maar ze heeft een lingerie merk. Leuke dingenquote:
mja voor wie doe je die aan dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niet maar ze heeft een lingerie merk. Leuke dingen
https://www.savagex.eu/pr(...)g&gridGender=not-set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |