Ben ik ook nog niet zeker van iddquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:04 schreef Solispolar het volgende: [..] Kijk voor de aardigheid eens welke ploegen vorig jaar rond plek 20-24 zijn geëindigd. Het is echt geen vanzelfsprekendheid dat je daar met het huidige Ajax even tussen eindigt hoor (en datzelfde geldt overigens voor PSV denk ik als ze geen creatieve 10 weten op te pikken).
Eagles-uit is wel een leuke test zondag. Zeker ook voor de technische staf in geval ze op achterstand mochten komen daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:20 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk dat we na afgelopen zondag uberhaupt nog even niets over de CL mogen zeggen, dat is een bonus dit jaar, maar ik verwacht er eigenlijk vrij weinig van. Eerst maar eens zorgen dat mee kunnen doen om de eerste 3 plekken in de eredivisie.
Tjsa, het is maar wat je dom vindt. Die andere gaan waarschijnlijk naar hun kantoorbaantje 8x5 voor 2400 netto in de maand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
480 keer 'domme Sjon' in één topic, verder niets.
quote:Go Ahead-directeur: 'Ajax wil Edvardsen niet verhuren'
Ajax staat niet open voor een verhuur van Oliver Edvardsen, meldt Go Ahead Eagles-directeur Jan Willem van Dop op X. De Amsterdammers namen de 25-jarige Noor in januari over van Go Ahead en zien hem nu als derde linksbuiten achter Raúl Moro en Mika Godts. Hoewel veel Go Ahead-fans hem graag terug naar Deventer zien komen, lijkt dat dus niet te gaan gebeuren.
Zou ik ook zeker niet doen, kan ook nog als spits fungeren. Daarnaast ga ik er vanuit dat Heitinga het licht snel gaat zien en Moro als rechtsbuiten gaat beschouwen.quote:
Zou vooral lekker zijn als je gewoon tot PSV uit alles wint, met dit programma zou dat eigenlijk ook gewoon moeten. Maar ik vrees inderdaad alweer voor aankomende zondag.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eagles-uit is wel een leuke test zondag. Zeker ook voor de technische staf in geval ze op achterstand mochten komen daar.
Over het openingsprogramma heb je niks te klagen, nee. Zelfs dit Ajax zou dat inderdaad gewoon allemaal moeten winnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou vooral lekker zijn als je gewoon tot PSV uit alles wint, met dit programma zou dat eigenlijk ook gewoon moeten. Maar ik vrees inderdaad alweer voor aankomende zondag.
Na het vertoonde spel van afgelopen zondag ben ik daar allerminst zeker van.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over het openingsprogramma heb je niks te klagen, nee. Zelfs dit Ajax zou dat inderdaad gewoon allemaal moeten winnen.
en terecht, prima speler.quote:
Moro viel me niet mee zondag, maar dat zal waarschijnlijk vooral liggen aan Wijndal.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet doen, kan ook nog als spits fungeren. Daarnaast ga ik er vanuit dat Heitinga het licht snel gaat zien en Moro als rechtsbuiten gaat beschouwen.
Dat snap ik, maar straks met Itakura en Sutalo zal het ook wel anders staan. Maar er moeten er gewoon nog 2 of 3 bij, dat is duidelijk. En wat ook duidelijk is dat er nog 2 weg moeten, maar daar hebben we onze kale grote kleine leider voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Na het vertoonde spel van afgelopen zondag ben ik daar allerminst zeker van.
Ik maak me toch wel zorgen om Sutalo dit jaar. In zijn eerste jaar viel hij met al die ruimte in zijn rug enorm door de mand. In het jaar met Farioli speelden we heel anders, waardoor hij er beter uit zag. Dit jaar gaan we weer hoger op het veld staan, dus heeft Sutalo weer veel ruimte in zijn rug. Ik vrees met grote vrezen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar straks met Itakura en Sutalo zal het ook wel anders staan. Maar er moeten er gewoon nog 2 of 3 bij, dat is duidelijk. En wat ook duidelijk is dat er nog 2 weg moeten, maar daar hebben we onze kale grote kleine leider voor.
ik denk dat je Brest en Brugge en Celtic van vorig jaar erg overschat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kijk voor de aardigheid eens welke ploegen vorig jaar rond plek 20-24 zijn geëindigd. Het is echt geen vanzelfsprekendheid dat je daar met het huidige Ajax even tussen eindigt hoor (en datzelfde geldt overigens voor PSV denk ik als ze geen creatieve 10 weten op te pikken).
Daarom moet er een verdedigende 6 komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik maak me toch wel zorgen om Sutalo dit jaar. In zijn eerste jaar viel hij met al die ruimte in zijn rug enorm door de mand. In het jaar met Farioli speelden we heel anders, waardoor hij er beter uit zag. Dit jaar gaan we weer hoger op het veld staan, dus heeft Sutalo weer veel ruimte in zijn rug. Ik vrees met grote vrezen.
Ik hoor echt 0 geruchten over nieuwe spelers. Op zich goed dat er weinig gelukt wordt, maar vind de rust wel zorgwekkend.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daarom moet er een verdedigende 6 komen.
VI had ik geloof gisteren een artikel over de stroeve zoektocht naar een 6. Conclusie was moeilijk te vinden en het geld voor deze zomer is wel zo'n beetje op. Dan willen ze ook Mokio niet te veel in de weg zitten die ze als het grootste talent in de selectie zien, dus zoeken ze eigenlijk naar een huuroptie.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoor echt 0 geruchten over nieuwe spelers. Op zich goed dat er weinig gelukt wordt, maar vind de rust wel zorgwekkend.
Q. Timber halen met de belofte dat ie volgend jaar naar Engeland kan. Kan ie dit jaar mooi in de CL spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
VI had ik geloof gisteren een artikel over de stroeve zoektocht naar een 6. Conclusie was moeilijk te vinden en het geld voor deze zomer is wel zo'n beetje op. Dan willen ze ook Mokio niet te veel in de weg zitten die ze als het grootste talent in de selectie zien, dus zoeken ze eigenlijk naar een huuroptie.
Dat speelt hij of wil hij bij Feyenoord niet eens spelen, al denk ik wel dat hij het zou kunnen, ik zie hem eerder een stap maken als Hartman, wel PL maar niet meteen een topclub.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Q. Timber halen met de belofte dat ie volgend jaar naar Engeland kan. Kan ie dit jaar mooi in de CL spelen.
Maar dat is echt totaal geen 6.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Q. Timber halen met de belofte dat ie volgend jaar naar Engeland kan. Kan ie dit jaar mooi in de CL spelen.
Dat was Gravenberch ook niet, maar die blijkt het ook wel te kunnen en die was op 8 echt een stuk beter dan Timber.quote:
Ik heb hier steeds gelezen dat Timber een rechtsback is.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was Gravenberch ook niet, maar die blijkt het ook wel te kunnen en die was op 8 echt een stuk beter dan Timber.
Dat was toen wel z'n enige kans om Ajax 1 te halen, het is een multifunctionele speler, maar ik denk niet dat hij als 8 ooit de top gaat halen, z'n broer die toch wat verder is speelt ook back.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hier steeds gelezen dat Timber een rechtsback is.
Er zijn sowieso nagenoeg geen spelers die vanuit de eredivisie de top halen, subtoppertje zie ik hem prima gedijen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was toen wel z'n enige kans om Ajax 1 te halen, het is een multifunctionele speler, maar ik denk niet dat hij als 8 ooit de top gaat halen, z'n broer die toch wat verder is speelt ook back.
Het verschil lijkt ook groter te worden, die PL is wel de pest voor de andere Europese competities, Bayern, PSG, Real en Barcelona kunnen nog wel meekomen in de Europese top, maar voor de rest is dat wel uitgesloten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn sowieso nagenoeg geen spelers die vanuit de eredivisie de top halen, subtoppertje zie ik hem prima gedijen.
Het gaat niet alleen om ruimte in de rug maar ook hoe compact je staat, als je zo speelt als tegen Telstar dan heb je aan Van Dijk nog niet genoeg achterin.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik maak me toch wel zorgen om Sutalo dit jaar. In zijn eerste jaar viel hij met al die ruimte in zijn rug enorm door de mand. In het jaar met Farioli speelden we heel anders, waardoor hij er beter uit zag. Dit jaar gaan we weer hoger op het veld staan, dus heeft Sutalo weer veel ruimte in zijn rug. Ik vrees met grote vrezen.
mooi zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Onze nieuwe Japanse vriend is ingeschreven voor komend weekend. Dus hopelijk maar meteen ook in de basis. Maar dat lijkt me wel de bedoeling aangezien die met een basis elf hesje trainde.
Franfurt, Union, Lazio en Panathinaikos waren inderdaad een groot succes afgelopen seizoenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk dat je Brest en Brugge en Celtic van vorig jaar erg overschat.
Ajax brengt thuis altijd wat extra op europese avonden. Alleen dat seizoen met Frank de Boer niet tegen malmo enzo. De tering wat was dat erg.
Bij Go Ahead hebben we het sowieso altijd zwaar sinds hun terugkeer in de Eredivisie dus dat gaat nu echt niet anders zijn. Vorig jaar met een lucky daar gelijk gespeeld en jaren daarvoor ook vaak veel kansen weggevend en zelf relatief weinig gecreeerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou vooral lekker zijn als je gewoon tot PSV uit alles wint, met dit programma zou dat eigenlijk ook gewoon moeten. Maar ik vrees inderdaad alweer voor aankomende zondag.
Gemiddeld 1.06 per wedstrijd, poh. Sutalo haalt ruim het dubbele aan intercepties vorig seizoen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:22 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
met al zijn ervaring doorzag die heel vaak balletjes en onderschepte ze.
Helemaal correct. Maar denk dat als je veel wedstrijden van Ajax gezien hebt vorig jaar dat de intercepties van Hendo regelmatig heel belangrijk waren. Haalde vaak steekballen en dergelijke eruit.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gemiddeld 1.06 per wedstrijd, poh. Sutalo haalt ruim het dubbele aan intercepties vorig seizoen.
https://footystats.org/players/england/jordan-henderson
Ook daarom Mannsverk opstellen, betere interceptiestats dan Hendo.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Helemaal correct. Maar denk dat als je veel wedstrijden van Ajax gezien hebt vorig jaar dat de intercepties van Hendo regelmatig heel belangrijk waren. Haalde vaak steekballen en dergelijke eruit.
Terwijl Sutalo vaak een gevalletje was zijn dikke teen ertussen rond het eigen strafschopgebied. Natuurlijk nog steeds belangrijk, maar wie dan ook op 6 staat moet dat als kwaliteit hebben anders wordt alles een duel, wat je niet gaat winnen. Het gevaar van een tegenaanval eruit halen voor het in een gevaarlijke situatie resulteert.
Dat is ook het grootste probleem van Klaassen op 6, buiten alle stokpaardjes van iedereen. Hij denkt gewoon als een schaduwspits. Dat heeft die altijd gedaan. Hij wint wel duels, maar mist het inzicht. Zijn keuzes voorwaarts zijn meestal wel ok, terwijl verdedigend hij heel vaak de verkeerde keuze maakt.
Ik ben er van overtuigd dat er wel wat van te maken is. Als er geen geld is of geschikte speler te vinden is. Dan ga met hem aan de slag. Genoeg verdedigers met ervaring om hem het een en ander te leren. Strakke instructies geven. Dat zou toch beter moeten werken dan allemaal willekeurige spelers op 6 gooien die geen 6 zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ook daarom Mannsverk opstellen, betere interceptiestats dan Hendo.
Zegt veel over Club Bruggequote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax mislukkeling Forbs was de man van de match gisteren tussen Club Brugge en Salsburg
Achtste finale CL koekoek. Hoeveelste was Ajax in de CL vorige seizoen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zegt veel over Club Brugge
Al besproken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax mislukkeling Forbs was de man van de match gisteren tussen Club Brugge en Salsburg
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Franfurt, Union, Lazio en Panathinaikos waren inderdaad een groot succes afgelopen seizoen
Hey, de mijne ook. Nu doen mijn zwitsalbilletjes zeerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |