SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door MooieTop6 op 13-08-2025 09:42:47 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ben ik heel gestoord als ik, gewoon omdat het kan, voor één nacht een hotel hier in Zaandam boek, puur vanwege het binnenzwembad, een bubbelbad en airco in de kamer, en het voortreffelijke ontbijtbuffet?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee zeker niet. Lekker doen!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:40 schreef DJMO het volgende:
Ben ik heel gestoord als ik, gewoon omdat het kan, voor één nacht een hotel hier in Zaandam boek, puur vanwege het binnenzwembad, een bubbelbad en airco in de kamer, en het voortreffelijke ontbijtbuffet?
How can I make this topic about me?![]()
Echt dat bedelenquote:
Ik zou nooit bedelen
Zo jezelf verlagend
Moet een regel tegen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou echt hoor, gewoon posten dan pak je vanzelf wel een punt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mag ik 1 bolkje?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb hem lekker toch gekregenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Loopt hier een kerel met een handdoek over zijn hoofd
Niet eens een natte handdoek
En er is airco
RaaaaaaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen een handdoek?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Loopt hier een kerel met een handdoek over zijn hoofd
Niet eens een natte handdoek
En er is airco
RaaaaaaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
8 op je muil!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
@FogelIk hoor iets interessants:
Bekijk deze YouTube-video
Denemarken en Zweden noemen Noren "fejld aber" (berg-apen), Noorwegen en Zweden noemen de Denen "Dansk jävlar" (Deense Duivels), maar Denemarken en Noorwegen noemen Zweden weer "Zweden", omdat dat gewoonweg de grofste belediging is die ze maar kunnen bedenken!![]()
![]()
![]()
Je bent niet goed wijs joh. Voor dat bedrag kun je iets veel leukers doenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:48 schreef DJMO het volgende:
https://www.booking.com/Share-dDGvhC
Het zou om deze gaan. Ben er al eens eerder geweest.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En als dit nou simpelweg is wat ik leuk vind?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs joh. Voor dat bedrag kun je iets veel leukers doenIk heb er één en ik ben er trots op
Ja het is een schitterende locatie.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
250 euro voor 1 nacht slapen? Gekkigheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
En als dit nou simpelweg is wat ik leuk vind?
Doe je ding verderTrotste mama van Ambar
Vind het wel meevallen voor zo'n hotel?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs joh. Voor dat bedrag kun je iets veel leukers doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klopt wel ongeveer.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
@:FogelIk hoor iets interessants:
Bekijk deze YouTube-video
Denemarken en Zweden noemen Noren "fejld aber" (berg-apen), Noorwegen en Zweden noemen de Denen "Dansk jävlar" (Deense Duivels), maar Denemarken en Noorwegen noemen Zweden weer "Zweden", omdat dat gewoonweg de grofste belediging is die ze maar kunnen bedenken!![]()
"Ben je dom of ben je Zweeds?" is niet ongewoon om te vragen.
Je kan eigenlijk ook alle Belgenmoppen op Zweden toepassen en vv.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sla mquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn baarmoeder doet pijn. KutdingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt wel ongeveer.
"Ben je dom of ben je Zweeds?" is niet ongewoon om te vragen.
Je kan eigenlijk ook alle Belgenmoppen op Zweden toepassen en vv.!
![]()
Ik ga geen 250 euro betalen om ergens te mogen slapen voor 1 nachtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen voor zo'n hotel?![]()
Ik vind hotels overpriced bull shit.Trotste mama van Ambar
Godzijdank ben ik jou nietquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga geen 250 euro betalen om ergens te mogen slapen voor 1 nacht![]()
Ik vind hotels overpriced bull shit.
Zou wat zijn met m'n #fernweh
Dat kan. Ieder zijn dingquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hotels overpriced bull shit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is ook duur gewordenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je buiten de grote steden komt is het beter te doen
Maar 200 betaal je in Amsterdam al voor een hok voor een nachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je eigen huis verhuizen naar de locatie waar je wil slapen (als dat een andere plek is dan waar je woning nu is) kost meerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik vond Don Giovanni in Praag al helemaal geweldig.
De kamer zelf was wat minder, ook al was het 1 van de meest luxe, maar de rest van het hotel was wel echt geweldig.
Voor een klein beetje meer hadden we de Mozart suite kunnen hebben, achteraf gezien.![]()
Echt absurd die prijssteiging de laatste 4-5 jaar. Iedereen lijkt de klap van covid in te willen halen ofzo, en dat met minder service over het algemeen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is ook duur geworden
Als je buiten de grote steden komt is het beter te doen
Maar 200 betaal je in Amsterdam al voor een hok voor een nachtI'm surrounded by morons!
Voor een beetje b&b betaal je ook gewoon 120 per nacht ofzoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Want geen personeelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Echt absurd die prijssteiging de laatste 4-5 jaar. Iedereen lijkt de klap van covid in te willen halen ofzo, en dat met minder service over het algemeen.
Ik had een budget voor onze vakantie, en dat budget is nog niet op.
Ja, ik kan het geld ergens anders voor gebruiken, maar is dat wat ik wil? Nee, dit is wat ik wil.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja er is ook geen laag seizoen meerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Echt absurd die prijssteiging de laatste 4-5 jaar. Iedereen lijkt de klap van covid in te willen halen ofzo, en dat met minder service over het algemeen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is dat voor achterlijk duur hotel? Zijn er ook in Amsterdam nog zat voor zelfs onder de 100 per nachtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hotels overpriced bull shit.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker genieten van het leven!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:59 schreef DJMO het volgende:
Ik had een budget voor onze vakantie, en dat budget is nog niet op.
Ja, ik kan het geld ergens anders voor gebruiken, maar is dat wat ik wil? Nee, dit is wat ik wil.![]()
![]()
Niet met een kamer van 43 vierkante meter, airco en bubbelbad en plus toegang tot de sauna/binnenzwembad en een ontbijtbuffet inbegrepen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijk duur hotel? Zijn er ook in Amsterdam nog zat voor zelfs onder de 100 per nachtIk heb er één en ik ben er trots op
Ah was dat de eis voor de kamerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet met een kamer van 43 vierkante meter, airco en bubbelbad en plus toegang tot de sauna/binnenzwembad en een ontbijtbuffet inbegrepen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wil ook een ijsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik hoor krekels op m'n kantoor. Gisteren een drukke chaos, vandaag zit ik alleen in de ruimte
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het is dan ook woensdag. Iedereen zit bij het zwembadquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoor krekels op m'n kantoor. Gisteren een drukke chaos, vandaag zit ik alleen in de ruimteTrotste mama van Ambar
Ja. Ik betaal voor luxe, niet voor een hok wat lijkt op m'n eigen slaapkamer.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb je er al aan gedacht om deo te gebruiken?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoor krekels op m'n kantoor. Gisteren een drukke chaos, vandaag zit ik alleen in de ruimteIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh heel veel zal het niet zijn, maar omdat @Rob in de zaanstreek woont, hoeven wij geen toeristen belasting te betalen. Dat gaat dus nog van de prijs af.Ik heb er één en ik ben er trots op
Tsja luxe kost nou eenmaal geldquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Ik betaal voor luxe, niet voor een hok wat lijkt op m'n eigen slaapkamer.Same shit, different day
SC hopper present![]()
In Amsterdam?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijk duur hotel? Zijn er ook in Amsterdam nog zat voor zelfs onder de 100 per nacht
NeeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed plan wel jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb je er al aan gedacht om deo te gebruiken?Same shit, different day
SC hopper present![]()
ShiiShiquote:
Gewoon kale kamer, vorig jaar nog nachtje Bastion gezeten Amsterdam Amstel, paar haltes metro naar centrum, 83 Euro betaaldquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Goedkoop.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon kale kamer, vorig jaar nog nachtje Bastion gezeten Amsterdam Amstel, paar haltes metro naar centrum, 83 Euro betaaldI'm surrounded by morons!
Ja maar Bastionquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon kale kamer, vorig jaar nog nachtje Bastion gezeten Amsterdam Amstel, paar haltes metro naar centrum, 83 Euro betaaldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is 1 persoon. Wij zijn met z'n tweeënquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon kale kamer, vorig jaar nog nachtje Bastion gezeten Amsterdam Amstel, paar haltes metro naar centrum, 83 Euro betaald
Een asielzoekerscentrum heeft luxere kamersquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die kost dan ook ietsjes meerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een asielzoekerscentrum heeft luxere kamersTrotste mama van Ambar
Is ook weer zo, Geertquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die kost dan ook ietsjes meerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ok dan is het Eur 92 zie ik nu, 2 personen, 1 kamerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is 1 persoon. Wij zijn met z'n tweeënSame shit, different day
SC hopper present![]()
Met de metro betaal je dus rap meerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon kale kamer, vorig jaar nog nachtje Bastion gezeten Amsterdam Amstel, paar haltes metro naar centrum, 83 Euro betaald
En ik had het over Amsterdam centrum
Zit hier ook een ibis Utrecht, is toch een goede 3 km naar het centrum hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ieder zo zijn ding.
Maar als ik vakantie ga dan wil ik het daar fijn hebben en eens wat anders dan thuis. Gewoon lekker in een dure kamer gaan zitten.![]()
Dit. Ik zei al eerder: ik betaal voor de luxe, niet voor een hok dat opmn eigen slaapkamer lijkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:39 schreef KoningWouter het volgende:
Ieder zo zijn ding.
Maar als ik vakantie ga dan wil ik het daar fijn hebben en eens wat anders dan thuis. Gewoon lekker in een dure kamer gaan zitten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben net klaar met een studiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
Massa's illegale DVD's aan het fikken
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh nice, welke?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met een studie![]()
Ligt eraan wat ik ga doenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:39 schreef KoningWouter het volgende:
Ieder zo zijn ding.
Maar als ik vakantie ga dan wil ik het daar fijn hebben en eens wat anders dan thuis. Gewoon lekker in een dure kamer gaan zitten.
Ik rij mijn roadtrips bij voorkeur in 4 tot 6 uur fases
De hotels voor onderweg hoeven niet fancy te zijn, dan is het meer is de locatie handig, kun je er goed parkeren en zit er ontbijt bij
Mijn overnachting in bouillon is 53 euro inc
CenterParcs appartement later in de week is met bubbelbad want daar blijf ik vier dagenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Biologiequote:
Ben nu maar begonnen met general studies
Heb het idee dat nu het beter is om in een weekje wat te krijgen dan over twee wekenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja begrijp ik, als je op doorreis bent vind ik dat wat anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik ga doen
Ik rij mijn roadtrips bij voorkeur in 4 tot 6 uur fases
De hotels voor onderweg hoeven niet fancy te zijn, dan is het meer is de locatie handig, kun je er goed parkeren en zit er ontbijt bij
Mijn overnachting in bouillon is 53 euro inc
CenterParcs appartement later in de week is met bubbelbad want daar blijf ik vier dagen
Maar om nou 3 weken in een F1 motel te gaan zitten gaat mij wat te ver.![]()
Ah nice!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Biologie
Ben nu maar begonnen met general studies
Heb het idee dat nu het beter is om in een weekje wat te krijgen dan over twee weken
Ik heb 2 computer science studies en ben nu bezig met Business. Wil een company gaan starten ooit.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is heb ik mss over 20 jaar een jurkTrotste mama van Ambar
Hey Lovely (was ff naar de fysio vandaar mijn late reactie)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dacht dat jij vet goed kon naaienquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is heb ik mss over 20 jaar een jurk
*Lust geen koffie*![]()
Ik doe het nog maar weinig of eigenlijk niet meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dacht dat jij vet goed kon naaienTrotste mama van Ambar
Ik denk dat ik van het fulltime cannabis roken overstap op fulltime lsd. Wel een stuk duurder maar ook beter.![]()
Die online store voor DVD's is ook wel fijn. Toch wel.
Hij verkoopt nu de DVD's vanzelf hoef ze alleen maar te branden.![]()
Ik weet nog steeds niet wat happiness doetquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:50 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik van het fulltime cannabis roken overstap op fulltime lsd. Wel een stuk duurder maar ook beter.
Hoe hoger je dat hebt hoe meer stats je krijgt bij het trainen of moorden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat happiness doet
Komt er op neer dat je die altijd vol en veel wilt hebben omdat je dan het snels levelt.![]()
Ah! Bedanktquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe hoger je dat hebt hoe meer stats je krijgt bij het trainen of moorden.
Komt er op neer dat je die altijd vol en veel wilt hebben omdat je dan het snels levelt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weer wat leesvoer voor vanmiddag onder de parasolquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
https://wiki.torn.com/wiki/Happy
Hier een wat uitgebreider stuk op de wiki.
Moet jij niet werken?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Weer wat leesvoer voor vanmiddag onder de parasolTrotste mama van Ambar
Tot 3 uur, heb ik net beslotenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Betere gainz in de gymquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat happiness doetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En ik maar zwoegenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tot 3 uur, heb ik net besloten
Trotste mama van Ambar
Wat is dit, normec is dichtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah dat dacht ik alquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovely (was ff naar de fysio vandaar mijn late reactie)
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Immer scherpquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou, dat is voor mij aan de vroege kant, nog even doorwerken.quote:
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat is voor mij aan de vroege kant, nog even doorwerken.voor scherf
Wat is het lunchgenot van vandaag?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb trekquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat is voor mij aan de vroege kant, nog even doorwerken.![]()
Wanneer heb jij pauze dan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een pistolet met ossenworstquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat is het lunchgenot van vandaag?
Wanneer dat mag van Ambarquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb trek![]()
Wanneer heb jij pauze dan?
Trotste mama van Ambar
Ook lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh.
Straks een gewoon broodje met kaas.
Ik kom straks uit werk en dan moet ik eerst wandelen en dan mag ik lunchen van Ambarquote:Trotste mama van Ambar
Lunch, goed plan1I'm surrounded by morons!
einzI'm surrounded by morons!
Je kan ook eerst een lekkere lunch gaan halenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom straks uit werk en dan moet ik eerst wandelen en dan mag ik lunchen van Ambar
En mijn schatje laten wachten?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan ook eerst een lekkere lunch gaan halen
Trotste mama van Ambar
Die neem je mee naar de winkel en laat je even voor de winkel wachten?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mijn schatje laten wachten?How can I make this topic about me?![]()
Tja dan maar eerst naar huisquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mijn schatje laten wachten?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
In deze hittequote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die neem je mee naar de winkel en laat je even voor de winkel wachten?en dat iemand je hond kan jatten? No way Jose
Trotste mama van Ambar
Wat moet iemand in godsnaam met andermans hond?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In deze hitteen dat iemand je hond kan jatten? No way Jose
![]()
Waar zei je precies dat je heenging?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
🐙![]()
Aaien?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat moet iemand in godsnaam met andermans hond?🐙![]()
Honden worden met regelmaat gestolenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat moet iemand in godsnaam met andermans hond?Trotste mama van Ambar
Naar huis, aldaar maak ik even lunch (volkoren wrap met zalm). Dan pak ik een tas en gaan we half uurtje buiten op het gras chillen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar zei je precies dat je heenging?
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Bizar welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Honden worden met regelmaat gestolen![]()
sommige van de winkels bij shopliften hebben een sterretje erbij staanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wraps.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naar huis, aldaar maak ik even lunch (volkoren wrap met zalm). Dan pak ik een tas en gaan we half uurtje buiten op het gras chillen.
Nice.🐙![]()
Ambar had gisteren nog wel even een gekke bui met zijn RattaTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
sommige van de winkels bij shopliften hebben een sterretje erbij staan
Heb het even ChatGPT gevraagd. (die weet wel veel van torn)
Maar unieke uitkomsten dus.![]()
Link naar filmpje
https://imgur.com/a/bmRCor6Trotste mama van Ambar
Ja, dat gebeurt helaas inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We namen de onze weleens mee naar het centrum van het dorp, met een wandeling. En dan moest hij even voor de winkel wachten.
Nooit bij stilgestaan dat iemand hem dan zou meenemen. Zou hij ook niet hebben toegelaten trouwens.How can I make this topic about me?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Link naar filmpje
https://imgur.com/a/bmRCor6
🐙![]()
Ambar ziet er wel mooi uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Honden worden met regelmaat gestolenHow can I make this topic about me?![]()
Daaromquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ambar ziet er wel mooi uit.Trotste mama van Ambar
Vroeger was dat minder aan de orde dan vandaag de dag. Mensen jatten tegenwoordig ook gewoon dieren uit tuinen enzoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt helaas inderdaad.
We namen de onze weleens mee naar het centrum van het dorp, met een wandeling. En dan moest hij even voor de winkel wachten.
Nooit bij stilgestaan dat iemand hem dan zou meenemen. Zou hij ook niet hebben toegelaten trouwens.
Mensen
Trotste mama van Ambar
Vindt hij niet leuk en het is ook een wired coat / ruw harig. Dus beter om niet te borstelen las ik.quote:Trotste mama van Ambar
ja heb je speciale wide comb borstels voor, heb een ruigharige jack russel gehadquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vindt hij niet leuk en het is ook een wired coat / ruw harig. Dus beter om niet te borstelen las ik.
moet niet te vaak maar soms is wel handigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij heeft ook wel een ondervacht die los moetquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja heb je speciale wide comb borstels voor, heb een ruigharige jack russel gehad
moet niet te vaak maar soms is wel handigTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
Soh nu eerst even een zegeltje LSD nemen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja kan hard gaan dan hequote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja nu wel. Had net veel meer door LSD. Maar dat is helaas al weg.![]()
wel funest voor je dexterityHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lunch was OK. Had iets van Koreaanse kip gevonden in de vriezer
Goede bekomst.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:52 schreef Fogel het volgende:
Lunch was OK. Had iets van Koreaanse kip gevonden in de vriezer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oeh lekker
ik moet nog iets verzinnen
net een bestelling naar israel gecancelled want ik stuur niets naar landen in oorlog, te veel post komt niet aan
wedden dat ze gaan komen klagen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja klopt slecht voor knokken maar goed voor trainen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja kan hard gaan dan he![]()
wel funest voor je dexterity
Ga nu proberen altijd onder invloed te zijn.![]()
Wat verkoop je eigenlijk? Toch geen illegale DVD's?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
oeh lekker
net een bestelling naar israel gecancelled want ik stuur niets naar landen in oorlog, te veel post komt niet aan
wedden dat ze gaan komen klagen?![]()
Polletje maken of je een racist, antisemitist, weetikveelwat bent? Volgens die klachtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
oeh lekker
wedden dat ze gaan komen klagen?I'm surrounded by morons!
boekenleggersquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat verkoop je eigenlijk? Toch geen illegale DVD's?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja tot nu toe is dat wel opties van verwijtenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Polletje maken of je een racist, antisemitist, weetikveelwat bent? Volgens die klacht
niet 'internationale post gaat niet zo soepel als er soms een bom afgaat'
stuur ook niets naar oekraine nog
of iran
gaat gewoon voor geen meter nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb koffie
Tevens bolkI'm surrounded by morons!
oh godver mijn tokyo disney pen is het aan het begeven
*Lust geen koffie*![]()
Die in de Aquazoo zijn klein genoeg en je mag in het verblijf komen.quote:
Even wat ijsklontjes in m'n rugzak doen de volgende keer.🐙![]()
lol ik ging de gevangenis is en werd dezelfde seconde eruit bevrijd
*Lust geen koffie*![]()
Vraag me af of wij wel een pen in huis hebben?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eerst een appartement met 2 slaapkamers fixen vrindquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die in de Aquazoo zijn klein genoeg en je mag in het verblijf komen.
Even wat ijsklontjes in m'n rugzak doen de volgende keer.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ahh. Das snel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
🐙![]()
Aquazoo is wel leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik doe m'n best.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eerst een appartement met 2 slaapkamers fixen vrind
🐙![]()
ik gebruik m ook veelquote:
heb de vulling al 4x vervangenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb laatst nog een pen gekocht. Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
Vraag me af of wij wel een pen in huis hebben?🐙![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met extra vullingquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een pen gekocht. Komt wel dichtbij zo.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een vulpen is de hel, ik schrijf met links.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh noes... nu moet je terug.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
oa www.klm.nl heeft een oplossing
Mijn handschrift is een vulpen niet waard.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
Een vulpen is de hel, ik schrijf met links.![]()
je hebt geen pen, je schrijft nietquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
Een vulpen is de hel, ik schrijf met links.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@dud0r ik weet waar ik heen moet voor het najaarquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh noes... nu moet je terug.
oa www.klm.nl heeft een oplossing
sparen komt laterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook weer waar, maar mocht ik een pen hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je hebt geen pen, je schrijft niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en als ik een zwembad had was ik nu natquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook weer waar, maar mocht ik een pen hebben.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar dat mag je niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook weer waar, maar mocht ik een pen hebben.
Ik zal zo even vragen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wilquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer MT6.quote:
Dat probleem heb ik niet gelukkig.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
Een vulpen is de hel, ik schrijf met links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulpennen.
🐙![]()
Heer Versquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik niet gelukkig.die pot heeft klei molds erop nodig met tentakelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulpennen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh. Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die pot heeft klei molds erop nodig met tentakels🐙![]()
Pot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bloempottenbakster
Pottenbakster.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ook wel een inkoppertje.
En toch vind ik dat leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee we zijn gewoon zo fullcirkle
Ik hoef Mario's kont niet te zienquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zie liever Mario's kontenpics![]()
![]()
Oke.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r ik weet waar ik heen moet voor het najaar
sparen komt laterDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Misschien heeft ie wel een hele sexy culoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijne wel?quote:I'm surrounded by morons!
Ben onderweg!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De makkelijkste.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
de japanners zijn dan wel weer zo dat als ik daarheen ga met de kapotte pen, dat ik waarschijnlijk een nieuwe krijgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb wel penne in huis, telt dat ook?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alleen als je er mee schrijven kenne.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb wel penne in huis, telt dat ook?🐙![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als je er mee schrijven kenne.
Nu heb ik trek in pastaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb wel penne in huis, telt dat ook?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb geluncht, panini kip tomaat kaas, ik voelde me plots minder schuldig dat ik geen lunch had meegenomen vanuit huis
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Klinkt goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geluncht, panini kip tomaat kaas, ik voelde me plots minder schuldig dat ik geen lunch had meegenomen vanuit huis“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ikhebmijnkyrnuallunchquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geluncht, panini kip tomaat kaas, ik voelde me plots minder schuldig dat ik geen lunch had meegenomen vanuit huisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wilquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geluncht, panini kip tomaat kaas, ik voelde me plots minder schuldig dat ik geen lunch had meegenomen vanuit huisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
mijn typtyfus zojuist was mede mogelijk gemaakt door le fluffyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij heeft iemand trek.quote:
Heb je met KLM genoeg punten voor een enkeltje van Tokyo naar Amsterdam?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
de japanners zijn dan wel weer zo dat als ik daarheen ga met de kapotte pen, dat ik waarschijnlijk een nieuwe krijgI'm surrounded by morons!
Ik ga vanavond @Vino_Tinto's recept weer maken denk ikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had gehaktbal met pindasausquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geluncht, panini kip tomaat kaas, ik voelde me plots minder schuldig dat ik geen lunch had meegenomen vanuit huisSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hier?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Wow heet er hier 1 Sally de Peffer lees ik. Aparte nAam
Gelukkig met een p en geen b
Ik heb gazpacho gemaakt. Staat in de koelkast.
Ook lekker. Deed ik ook wel eens, maar gooide er meestal wat veel knoflook in, werd op het werk toch minder gewaardeerd, maar was wel heel lekker. Misschien voor zondag maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb gazpacho gemaakt. Staat in de koelkast.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Scheutje wodka is lekker hoor ik net.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook lekker. Deed ik ook wel eens, maar gooide er meestal wat veel knoflook in, werd op het werk toch minder gewaardeerd, maar was wel heel lekker. Misschien voor zondag maken.
Als ik iets smerig vind is het wel wodka.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Scheutje wodka is lekker hoor ik net.![]()
Nasdrovje.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als ik iets smerig vind is het wel wodka.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dat lijkt me minder, het is toch geen cocktail!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Scheutje wodka is lekker hoor ik net.
Beetje als een Bloody Mary.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me minder, het is toch geen cocktail!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neequote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je met KLM genoeg punten voor een enkeltje van Tokyo naar Amsterdam?
wel binnen europa
zat te kijken naar ijsland maar dan moet ik een auto hurenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeps foutje.
Stupid me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Watskeburt?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stuur een screenshot naar Soul die eigenlijk voor Mario was bedoeld.quote:![]()
Zo onhandig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur een screenshot naar Soul die eigenlijk voor Mario was bedoeld.![]()
Zo onhandig.
Jammer, want ik kan geen terugvluchten vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
wel binnen europa
zat te kijken naar ijsland maar dan moet ik een auto hurenI'm surrounded by morons!
Vluchten kan niet meer...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
uh ohquote:I'm surrounded by morons!
Sowquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat ging even mis Saar.quote:
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @HappyCharlyquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet beter opletten.quote:
Gewoon door vluchten tot je terug bentquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer, want ik kan geen terugvluchten vinden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou niet weten hoe...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoever moet je gaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jazeker.
ik las dus dat bondage monitor blijft draaien voor ons
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
ik las dus dat bondage monitor blijft draaien voor ons
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: