Dat heb ik eigenlijk met praktisch alles. Eenmaal ingevroren verlies je 10 smaakpunten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat ook kut is? Kaas invriezen. Als dat weer ontdooit is de hele structuur verneukt. Kaas? Structuur? Ja. Jonge kaas wordt gewoon brokkelig. Kun je verder niks meer mee.
Eieren, ook geen succes. Worden steenhard en pellen kun je dan ook niet meer. Leek me wel interessant. Invriezen, pellen (heel voorzichtig, alleen de schaal, niet dat vliesje) en dan ontdooien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk met praktisch alles. Eenmaal ingevroren verlies je 10 smaakpunten.
hoe doen die mensen op insta/tiktok/feesboek dat dan die ei uit de vriezer halen en zo mini gebakken eitjes maken?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eieren, ook geen succes. Worden steenhard en pellen kun je dan ook niet meer. Leek me wel interessant. Invriezen, pellen (heel voorzichtig, alleen de schaal, niet dat vliesje) en dan ontdooien.
Dat zijn influencers, die liegen allemaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe doen die mensen op insta/tiktok/feesboek dat dan die ei uit de vriezer halen en zo mini gebakken eitjes maken?
Je was me voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn influencers, die liegen allemaal.
@vosss eet ze allemaal op.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik soms met borrelnootjes.
AI gegeneerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe doen die mensen op insta/tiktok/feesboek dat dan die ei uit de vriezer halen en zo mini gebakken eitjes maken?
Moet ie proberen, dan is er een vossenjachtquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
schrik me de pestpokkevinketering hier
knapt ineens mijn voorraam
een scheur van boven 10cm vanaf de bovenkant tot onder aan... en denk dat het onder begonnen is want daar zitten twee uitlopers naar onderenquote:
Duur grapjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
een scheur van boven 10cm vanaf de bovenkant tot onder aan... en denk dat het onder begonnen is want daar zitten twee uitlopers naar onderen
Oh tering dan schrik je wel even ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
woningbouwsgrapjequote:
Pfoe.quote:
ja want die 4 ramen voor zijn een meter breed maar wel 3.60 lang ofzoquote:
Dat valt mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Oke mocht iets langer duren maar mijn spijkerbroek is weer klaar en ze heeft meteen met een haaknaald een koord uit een pyjamabroek gehaald (of nou ja weet goed gedaan) die al tijden erin zat en ik zelf er niet meer uit kon krijgen.
Schade is ¤2.50 haha.
Had ik een paar weken terug in voor en achterraam , thermische breuk. Heb jij plisse gordijnen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
Daarom ben ik ook gisteren gaan zwemmen terwijl ik normaal dinsdag als rustdag aanhou, als vervanging voor vandaag.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nu al vies warm en benauwd. Poging gedaan in de fitness, maar bij de crossfit voelde ik me niet helemaal lekker worden, dus daarna gestopt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
Ja ik zou liegen als ik zeg dat het niet heel handig is dat ik iemand goed ken die ook super goed is in kleding ofzo maken of repareren.quote:
jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik een paar weken terug in voor en achterraam , thermische breuk. Heb jij plisse gordijnen?
Hahaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ikof
moet zijn
In bulk kopen scheelt veel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:39 schreef Karzai het volgende:
waarom is deodorant zo achterlijk duur, die shit kost toch geen stuiver om te produceren?
daarom zit hier vanaf 7u vanmorgen alles dichtquote:
quote:Het duurt tot 8 weken vooraleer je symptomen krijgt”: wat is de listeriabacterie die tot 2 overlijdens leidde in Frankrijk?
In Frankrijk zijn twee mensen overleden na het eten van Franse kaas die besmet was met de listeriabacterie. Ook in België is een lading kaas teruggeroepen. Hoe schadelijk is die bacterie? Hoe kan je ze oplopen en zijn er veel besmettingen in ons land? Twee experten scheppen duidelijkheid: “Ook in je koelkast kan listeria zich langzaam voort ontwikkelen.”
expertenquote:
Expert is niet eens een Nederlands woord.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
experten
t zal vast een meervoud zijn maar experts klinkt toch minder vreemd
Thuis alles al lekker dicht en donker.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik doe ook de rolluiken dicht nu. Behalve een paar cm voor en achter is hij beneden nog open. Anders zit ik zo in het donker
Jij zal de deskundige wel zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Expert is niet eens een Nederlands woord.
Heerlijk warm zomerweerquote:
Het is vooral Belgisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
experten
Fijn dat het hier nog niet zo warm is.quote:
Vlaamsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
experten
Staan bier en BBQ klaar voor vanavond?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk warm zomerweerNet even naar de stad gelopen voor een broodje zalm
Dat scheelt nogal wat ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat het hier nog niet zo warm is.
Ik zit in het donker met de lamp aanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik doe ook de rolluiken dicht nu. Behalve een paar cm voor en achter is hij beneden nog open. Anders zit ik zo in het donker
Ik zit echt op de warmste plek.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Oh leuk dat ik bijna in het warmste gedeelte van het land zit.
Ik ben er nog niet aan toequote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit in het donker met de lamp aan
Ik vanmiddag ook weer (werkkamer op het westen)quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit in het donker met de lamp aan
quote:expert
exˇpert
/ɛkspɛːr/ nl in BE ook /ɛkspɛrt/ be
zelfstandig naamwoord • de / • experts, in BE experten
1451–1475 bijvoeglijk naamwoord ‘ervaren’, Frans
1
deskundige, m.n. als iem. die geroepen wordt om in betwiste zaken uitspraak te doen of advies te geven
vrouw ook BE experte
ook als tweede lid in samenstellingen als de volgende, waarin het eerste lid een kennisgebied noemt: aardbevingsexpert, afluisterexpert, aidsexpert, antiekexpert, atoomexpert, automatiseringsexpert, bankexpert, begrotingsexpert, belastingexpert, beleggingsexpert, beloningsexpert → Meer voorbeelden
ook als tweede lid in samenstellingen als de volgende, waarin het eerste lid een instantie of organisatie noemt: FBI-expert, gerechtsexpert, legerexpert, NAVO-expert, politie-expert, VN-expert
ja had hier vandaag een lange broek aan omdat het fris wasquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had even op vakantie naar hier moeten gaan om van de hitte te kunnen genieten.
Dat is wel heel matig. Was je aan het bibberen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had hier vandaag een lange broek aan omdat het fris was
Meer voorbeelden. Ik begrijp het nog niet zo goed.quote:
Doe een zonnebril op. Scheelt op een of andere manier.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even wat eten halen maar ben te onzeker over mijn lijf om een korte broek aan te houden, dus ben geneigd even een lange broek aan te trekken. En dan denk ik, stel je aan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer voorbeelden. Ik begrijp het nog niet zo goed.
quote:bergingsexpert, beursexpert, beveiligingsexpert, bierexpert, bigdata-expert, bijenexpert, bomexpert, bommenexpert, boomexpert, bouwexpert, brandexpert, buitenlandexpert, China-expert, communicatie-expert, computerexpert, cultuurexpert, defensie-expert, deradicaliseringsexpert, diamantexpert, DNA-expert, dopingexpert, drugsexpert, duikexpert, energie-expert, erfgoedexpert, explosievenexpert, filmexpert, fraude-expert, gasexpert, geheugenexpert, geldexpert, geluidsexpert, gezondheidsexpert, gokexpert, griepexpert, handelsexpert, imago-expert, internetexpert, islamexpert, IT-expert, kankerexpert, karate-expert, kernwapenexpert, klimaatexpert, kunstexpert, landbouwexpert, luchtvaartexpert, managementexpert, marine-expert, marketingexpert, marktexpert, media-expert, mensenrechtenexpert, Midden-Oostenexpert, migratie-expert, mijnbouwexpert, milieuexpert, misdaadexpert, mobiliteitsexpert, mode-expert, muziekexpert, netwerkexpert, olie-expert, onderwijsexpert, onderzoeksexpert, ontwapeningsexpert, ontwikkelingsexpert, opvoedingsexpert, plantenexpert, privacyexpert, quarkexpert, raketexpert, rampenexpert, retailexpert, royaltyexpert, ruimtevaartexpert, schaakexpert, schade-expert, schriftexpert, slaapexpert, smaakexpert, software-expert, stamcelexpert, strafrechtexpert, stralingsexpert, taalexpert, technologie-expert, telecomexpert, tennisexpert, terreurexpert, terrorisme-expert, theaterexpert, treinexpert, tuinexpert, ufo-expert, Van Goghexpert, vastgoedexpert, veiligheidsexpert, veilingexpert, verkeersexpert, verkiezingsexpert, verleidingsexpert, verzekeringsexpert, virusexpert, voedingsexpert, voedselexpert, voetbalexpert, vogelexpert, vuurwerkexpert, walvisexpert, wapenexpert, waterexpert, weerexpert, wijnexpert, yoga-expert, zwemexpert
oe dat heb ik nog in de koelkast...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel, beter geen goorgonzola eten @:4everblackeyed
https://www.zalando.nl/ce(...)u-ce321s06x-k11.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe een zonnebril op. Scheelt op een of andere manier.
Mag alleen als je spinazie ook zes keer gaat opwarmen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
oe dat heb ik nog in de koelkast...
kan ik straks bij de lasagne van mams op gooien
FBI-experten weten alles over de FBIquote:
Dan krijgen al die mensen maar een rolberoerte als ze je zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even wat eten halen maar ben te onzeker over mijn lijf om een korte broek aan te houden, dus ben geneigd even een lange broek aan te trekken. En dan denk ik, stel je aan.
Prima broek toch? Niet mijn model. Met die kamelenknieen van mij staat een korter model beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/ce(...)u-ce321s06x-k11.html
Zoiets is het
Wie ben jij nou weerquote:
mam heeft er geen spinazie in gegooidquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag alleen als je spinazie ook zes keer gaat opwarmen.
Oh dan maakt het niet uitquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
mam heeft er geen spinazie in gegooid
Mijn benen zijn zo wit dat ze lichtgeven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima broek toch? Niet mijn model. Met die kamelenknieen van mij staat een korter model beter.
Ik draag momenteel van sweatstof een broekje en een truitje met korte mouwen. Erg comfortabel en ik hou niet van korte broeken. Ben er net ook in naar de supermarkt geweest. Niemand heeft me raar aangekeken. En ik vind mijn benen ook verschrikkelijk.
Ik ben inmiddels er wel achter dat ik me beter voel als m’n benen wat gebruind zijn. Liever bruin vet dan wit.![]()
Dus ik ben 5x onder de zonnebank geweest. Bizar dat dit helpt. Wist ik dit maar als puber. Al durfde ik eerst ook niet naar de zonnebank.
nog niet maar had op de scooter kippenvelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel heel matig. Was je aan het bibberen?
Ja, bij mij eerst dus ook. Dit helpt me wel. Wellicht jou ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn benen zijn zo wit dat ze lichtgeven.
https://lotsofgoodies.nl/products/palm-jogging-set-taupequote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook wel een kort broekje van badstof maar dat is zo kort dat je zowat m'n ondergoed ziet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet maar had op de scooter kippenvel
*Stapt op de trein naar @Luctor.et.Emergoquote:
quote:
Die heb je nog wel toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
ik mis die ouderwetse wielrennersbroekjes
gewoon van dat lycra achtige stof zonder poespas en zeempjes
Zit je bij een airco ofzoquote:
ik kom ze alleen maar in wazige stofsoorten tegen of de goeie stof maar dan met een zeem van mn navel tot boven mn reetquote:
quote:
Oh… heb je bij de tennis of hardloop afdeling gekeken?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kom ze alleen maar in wazige stofsoorten tegen of de goeie stof maar dan met een zeem van mn navel tot boven mn reet
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik snap dat zo'n deur niet goedkoop is maar er mist al zeker twee maanden nu hier een glazen deur.
Wat zijn wazige stofsoorten dan? Elke random sportwinkel zou zoiets toch gewoon moeten hebben?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kom ze alleen maar in wazige stofsoorten tegen of de goeie stof maar dan met een zeem van mn navel tot boven mn reet
Gewoon op de bank lig ik. Criminal minds te kijken. Onder m’n fleecedekenquote:
euh, gewoon bij de wibra's zeeman's etc.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh… heb je bij de tennis of hardloop afdeling gekeken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |