Dat heb ik eigenlijk met praktisch alles. Eenmaal ingevroren verlies je 10 smaakpunten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat ook kut is? Kaas invriezen. Als dat weer ontdooit is de hele structuur verneukt. Kaas? Structuur? Ja. Jonge kaas wordt gewoon brokkelig. Kun je verder niks meer mee.
Eieren, ook geen succes. Worden steenhard en pellen kun je dan ook niet meer. Leek me wel interessant. Invriezen, pellen (heel voorzichtig, alleen de schaal, niet dat vliesje) en dan ontdooien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk met praktisch alles. Eenmaal ingevroren verlies je 10 smaakpunten.
hoe doen die mensen op insta/tiktok/feesboek dat dan die ei uit de vriezer halen en zo mini gebakken eitjes maken?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eieren, ook geen succes. Worden steenhard en pellen kun je dan ook niet meer. Leek me wel interessant. Invriezen, pellen (heel voorzichtig, alleen de schaal, niet dat vliesje) en dan ontdooien.
Dat zijn influencers, die liegen allemaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe doen die mensen op insta/tiktok/feesboek dat dan die ei uit de vriezer halen en zo mini gebakken eitjes maken?
Je was me voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn influencers, die liegen allemaal.
@vosss eet ze allemaal op.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik soms met borrelnootjes.
AI gegeneerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe doen die mensen op insta/tiktok/feesboek dat dan die ei uit de vriezer halen en zo mini gebakken eitjes maken?
Moet ie proberen, dan is er een vossenjachtquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
schrik me de pestpokkevinketering hier
knapt ineens mijn voorraam
een scheur van boven 10cm vanaf de bovenkant tot onder aan... en denk dat het onder begonnen is want daar zitten twee uitlopers naar onderenquote:
Duur grapjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
een scheur van boven 10cm vanaf de bovenkant tot onder aan... en denk dat het onder begonnen is want daar zitten twee uitlopers naar onderen
Oh tering dan schrik je wel even ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
woningbouwsgrapjequote:
Pfoe.quote:
ja want die 4 ramen voor zijn een meter breed maar wel 3.60 lang ofzoquote:
Dat valt mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Oke mocht iets langer duren maar mijn spijkerbroek is weer klaar en ze heeft meteen met een haaknaald een koord uit een pyjamabroek gehaald (of nou ja weet goed gedaan) die al tijden erin zat en ik zelf er niet meer uit kon krijgen.
Schade is ¤2.50 haha.
Had ik een paar weken terug in voor en achterraam , thermische breuk. Heb jij plisse gordijnen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
Daarom ben ik ook gisteren gaan zwemmen terwijl ik normaal dinsdag als rustdag aanhou, als vervanging voor vandaag.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nu al vies warm en benauwd. Poging gedaan in de fitness, maar bij de crossfit voelde ik me niet helemaal lekker worden, dus daarna gestopt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
Ja ik zou liegen als ik zeg dat het niet heel handig is dat ik iemand goed ken die ook super goed is in kleding ofzo maken of repareren.quote:
jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik een paar weken terug in voor en achterraam , thermische breuk. Heb jij plisse gordijnen?
Hahaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ikof
moet zijn
In bulk kopen scheelt veel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:39 schreef Karzai het volgende:
waarom is deodorant zo achterlijk duur, die shit kost toch geen stuiver om te produceren?
daarom zit hier vanaf 7u vanmorgen alles dichtquote:
quote:Het duurt tot 8 weken vooraleer je symptomen krijgt”: wat is de listeriabacterie die tot 2 overlijdens leidde in Frankrijk?
In Frankrijk zijn twee mensen overleden na het eten van Franse kaas die besmet was met de listeriabacterie. Ook in België is een lading kaas teruggeroepen. Hoe schadelijk is die bacterie? Hoe kan je ze oplopen en zijn er veel besmettingen in ons land? Twee experten scheppen duidelijkheid: “Ook in je koelkast kan listeria zich langzaam voort ontwikkelen.”
expertenquote:
Expert is niet eens een Nederlands woord.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
experten
t zal vast een meervoud zijn maar experts klinkt toch minder vreemd
Thuis alles al lekker dicht en donker.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik doe ook de rolluiken dicht nu. Behalve een paar cm voor en achter is hij beneden nog open. Anders zit ik zo in het donker
Jij zal de deskundige wel zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Expert is niet eens een Nederlands woord.
Heerlijk warm zomerweerquote:
Het is vooral Belgisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
experten
Fijn dat het hier nog niet zo warm is.quote:
Vlaamsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
experten
Staan bier en BBQ klaar voor vanavond?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk warm zomerweerNet even naar de stad gelopen voor een broodje zalm
Dat scheelt nogal wat ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat het hier nog niet zo warm is.
Ik zit in het donker met de lamp aanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik doe ook de rolluiken dicht nu. Behalve een paar cm voor en achter is hij beneden nog open. Anders zit ik zo in het donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |