Ik zit echt op de warmste plek.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Oh leuk dat ik bijna in het warmste gedeelte van het land zit.
Ik ben er nog niet aan toequote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit in het donker met de lamp aan
Ik vanmiddag ook weer (werkkamer op het westen)quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit in het donker met de lamp aan
quote:expert
ex·pert
/ɛkspɛːr/ nl in BE ook /ɛkspɛrt/ be
zelfstandig naamwoord • de / • experts, in BE experten
1451–1475 bijvoeglijk naamwoord ‘ervaren’, Frans
1
deskundige, m.n. als iem. die geroepen wordt om in betwiste zaken uitspraak te doen of advies te geven
vrouw ook BE experte
ook als tweede lid in samenstellingen als de volgende, waarin het eerste lid een kennisgebied noemt: aardbevingsexpert, afluisterexpert, aidsexpert, antiekexpert, atoomexpert, automatiseringsexpert, bankexpert, begrotingsexpert, belastingexpert, beleggingsexpert, beloningsexpert → Meer voorbeelden
ook als tweede lid in samenstellingen als de volgende, waarin het eerste lid een instantie of organisatie noemt: FBI-expert, gerechtsexpert, legerexpert, NAVO-expert, politie-expert, VN-expert
ja had hier vandaag een lange broek aan omdat het fris wasquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had even op vakantie naar hier moeten gaan om van de hitte te kunnen genieten.
Dat is wel heel matig. Was je aan het bibberen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had hier vandaag een lange broek aan omdat het fris was
Meer voorbeelden. Ik begrijp het nog niet zo goed.quote:
Doe een zonnebril op. Scheelt op een of andere manier.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even wat eten halen maar ben te onzeker over mijn lijf om een korte broek aan te houden, dus ben geneigd even een lange broek aan te trekken. En dan denk ik, stel je aan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer voorbeelden. Ik begrijp het nog niet zo goed.
quote:bergingsexpert, beursexpert, beveiligingsexpert, bierexpert, bigdata-expert, bijenexpert, bomexpert, bommenexpert, boomexpert, bouwexpert, brandexpert, buitenlandexpert, China-expert, communicatie-expert, computerexpert, cultuurexpert, defensie-expert, deradicaliseringsexpert, diamantexpert, DNA-expert, dopingexpert, drugsexpert, duikexpert, energie-expert, erfgoedexpert, explosievenexpert, filmexpert, fraude-expert, gasexpert, geheugenexpert, geldexpert, geluidsexpert, gezondheidsexpert, gokexpert, griepexpert, handelsexpert, imago-expert, internetexpert, islamexpert, IT-expert, kankerexpert, karate-expert, kernwapenexpert, klimaatexpert, kunstexpert, landbouwexpert, luchtvaartexpert, managementexpert, marine-expert, marketingexpert, marktexpert, media-expert, mensenrechtenexpert, Midden-Oostenexpert, migratie-expert, mijnbouwexpert, milieuexpert, misdaadexpert, mobiliteitsexpert, mode-expert, muziekexpert, netwerkexpert, olie-expert, onderwijsexpert, onderzoeksexpert, ontwapeningsexpert, ontwikkelingsexpert, opvoedingsexpert, plantenexpert, privacyexpert, quarkexpert, raketexpert, rampenexpert, retailexpert, royaltyexpert, ruimtevaartexpert, schaakexpert, schade-expert, schriftexpert, slaapexpert, smaakexpert, software-expert, stamcelexpert, strafrechtexpert, stralingsexpert, taalexpert, technologie-expert, telecomexpert, tennisexpert, terreurexpert, terrorisme-expert, theaterexpert, treinexpert, tuinexpert, ufo-expert, Van Goghexpert, vastgoedexpert, veiligheidsexpert, veilingexpert, verkeersexpert, verkiezingsexpert, verleidingsexpert, verzekeringsexpert, virusexpert, voedingsexpert, voedselexpert, voetbalexpert, vogelexpert, vuurwerkexpert, walvisexpert, wapenexpert, waterexpert, weerexpert, wijnexpert, yoga-expert, zwemexpert
oe dat heb ik nog in de koelkast...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel, beter geen goorgonzola eten @:4everblackeyed
https://www.zalando.nl/ce(...)u-ce321s06x-k11.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe een zonnebril op. Scheelt op een of andere manier.
Mag alleen als je spinazie ook zes keer gaat opwarmen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
oe dat heb ik nog in de koelkast...
kan ik straks bij de lasagne van mams op gooien
FBI-experten weten alles over de FBIquote:
Dan krijgen al die mensen maar een rolberoerte als ze je zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even wat eten halen maar ben te onzeker over mijn lijf om een korte broek aan te houden, dus ben geneigd even een lange broek aan te trekken. En dan denk ik, stel je aan.
Prima broek toch? Niet mijn model. Met die kamelenknieen van mij staat een korter model beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/ce(...)u-ce321s06x-k11.html
Zoiets is het
Wie ben jij nou weerquote:
mam heeft er geen spinazie in gegooidquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag alleen als je spinazie ook zes keer gaat opwarmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |